اخبار و رویداد ها

مزایای فروش خودرو به نیکبخت خودرو

این روزها با توجه به افزایش جمعیت کلان شهرها و به دنبال آن افزایش وسایل نقلیه ، باعث شده است تا بازار خرید و فروش خودرو بسیار داغ  و پر تلاطم  باشد. نیکبخت خودرو شرکتی فعال ، با بیش از ۲۰ سال فعالیت در زمینه خرید و فروش خودرو های کارکرده در کوتاه ترین زمان می باشد. کارشناسان و متخصصین فروش ما در کمترین زمان و تنها با یک بار مراجعه خودروی شما را به فروش می رسانند. نیکبخت خودرو با استفاده از تکنولوژی های به روز دنیا و کارشناسان حرفه ای فرآیند فروش خودروی شما را بسیار ساده و آسان کرده زیرا تنها هدف ما جلب رضایت شما عزیزان میباشد.

مزایای  فروش خودرو در سایت نیکبخت خودرو

کارشناسی رنگ و بدنه سریع

قیمت گذاری آنی خودرو

قیمت منصفانه (بر اساس گزارش کارشناسی تخصصی ، منصفانه ترین قیمت  روز خودرو به شما اعلام می شود  )

نقل و انتقال آسان

فروش فوری و آسان (فروش خودرو شما به صورت فوری و تنها با ۱ بار مراجعه به یکی از شعب نیکبخت خودرو انجام می‌شود)

اطمینان از معامله ( نیکبخت خودرو به عنوان یک شرکت با تجربه از صفر تا صد معامله خودرو در کنار شما عزیزان می باشد)

سهولت در معامله (نیکبخت خودرو به دنبال ایجاد تجربه جدیدی از فروش آسان و راحت خودرو برای شما است)

معرفی خریداران واقعی

چه شرایطی برای فروش ماشین وجود دارد؟

  • خودرو نباید تحت رهن شرکت های لیزینگ باشد
  • حضور مالک خودرو به همراه تمامی مدارک الزامی میباشد
  • ماشین باید در زمان مراجعه کاملا تمیز باشد
  • فروشنده باید برگه استعلام تخلفات رانندگی تسویه شده ( به روز ) خودرو را به همراه داشته باشد.

مراحل فروش ماشین در نیکبخت خودرو

تعیین قرار فروش

بعد از مراجعه به سایت نیکبخت خودرو و ثبت اطلاعات خود و تعیین تاریخ کارشناسی ، همکاران ما جهت تایید نهایی با شما تماس میگیرند.

کارشناسی و اعلام قیمت

بعد از حضور شما در زمان تعیین شده کارشناسان رنگ و بدنه به سرعت کار کارشناسی را آغاز میکنند و با دقت و ریزبینی کارهای تشخیص رنگ را انجام میدهند.

پرداخت آنی و انتقال سند

بعد از پایان کارشناسی خودرو ، قیمت گذاری خودرو انجام میشود و کارهای نقل و انتقال سند به راحتی انجام خواهد شد.

با نیکبخت خودرو فروش فوری خودرو را در کمترین زمان ممکن تجربه خواهید کرد.

مزایای فروش خودرو به نیکبخت خودرو

مراحل خرید ماشین از نیکبخت خودرو

برای مشاهده خودروهای فروشی ۲ راه دارید : اول اینکه وارد سایت نیکبخت خودرو شوید و در بخش خرید خودرو برند ، مدل ، سال تولید و … را انتخاب کرده و و یا روی بخش خرید خودرو کلیک کرده و لیست ماشین های فروشی را مشاهده کنید.

بعد از انتخاب خودروی مورد نظر با کارشناسان فروش ما تماس گرفته و برای بازدید از ماشین یک وقت تعیین می کنید

بعد از بازدید ماشین و مورد پسند واقع شدن آن نوبت به پرداخت وجه و میرسد.

مرحله ی بعد از تسویه ، انجام کارهای نقل و انتقال سند میباشد که همان روز انجام میشود و با خیال راحت سند و ماشین را میتوانید تحویل بگیرید.

 

چه اتفاقاتی ممکن است در هنگام فروش خودرو به روش سنتی بیفتد؟

همانطور که در بالا گفته شد فروش خودرو به روش سنتی ممکن است با مشکلاتی همراه باشد. به چند نمونه از دیگر مشکلات توجه کنید

کارشناسی غیر اصولی خودرو

کارشناسان بازار روز خودرو با بی دقتی بسیار کارشناسی خودرو را انجام میدهند و اینگونه کارشناسی باعث وارد شدن ضررهای چند میلیونی به خریدار میشود. اما شما عزیزان میتوانید با خیال آسوده در مرکز تشخیص رنگ و کارشناسی ما حاضر شوید تا همکاران ما در کمترین زمان و در حضور شما کارشناسی خودروی شما را انجام دهند.

کارشناسی خودرو

اعلام قیمت های بسیار پایین

علاوه بر کارشناسی غیراصولی در بازار روز خودرو ، قیمت گذاری خودروها نیز کاملا غیراصولی قیمت گذاری می شوند. و این موضوع بسیار به ضرر فروشندگان تمام خواهد شد  حواستان کاملا باید به این موضوع باشد. اما مجموعه نیکبخت خودرو بلافاصله بعد از انجام کارشناسی رنگ و بدنه بهترین قیمت را به فروشنده محترم اعلام می کند و در صورت رضایت فروشنده کارهای اداری و نقل و انتقال سند به سرعت انجام می شود.

عدم امکان انتقال سند در زمان معامله

معمولا بازارهای روز خودرو در روز های تعطیل انجام میشود ، به همین دلیل امکان انتقال سند قطعی خودرو وجود ندارد و فروشنده باید تا بعد تعطیلی صبر کند و یا خودرو را به پارکینگ های دو قبضه منقل کنند که این هم دردسرهای خاص خود را دارد. به همین دلیل تا جایی که امکان دارد. شرکت نیکبخت خودرو همه روزه از ساعت ۹ الی ۱۹ بازمیباشد و اماده خدمت رسانی به شما عزیزان است و با خیالی آسوده میتوانید خودروی خود را به فروش برسانید و نگرانی از بابت نقل و انتقال سند خودرو نداشته باشید چون همان روز بعد اعلام مبلغ و رضایت شما کارهای نقل و انتقال سند شروع می شود.

دلال ها در کمین اند

هدف از ایجاد بازار روز خودرو کاهش قیمت خودرو بوده اما دلالان در همه جا حضور دارند و بازار روز خودرو نیز از این قاعده مستثنی نیست، دلال ها در قالب مصرف کننده با ترفند های ویژه خودروها را با قیمت بسیار پایین از قیمت واقعی شان خرید میکنند. هدف ما در این ۲ دهه فعالیت ، در زمینه خرید و فروش خودرو کوتاه کردن دست دلالان از این بازار و آرامش خاطر و جلوگیری از ضرر فروشندگان خودرو میباشد. به همین دلیل هنگام اعلام قیمت بالاترین قیمت را به شما عزیزان پیشنهاد میدهیم تا با خیالی راحت و بدون دغدغه ذهنی ماشین خود را به فروش برسانید.

از عدم شناخت شما سوء استفاده میکنند

کسی که برای بار اول بخواهد خودروی خود را بفروشد نسبت به کسی که دلال بازار خودرو میباشد ،قابل قیاس نیست و طبیعتا اطلاعات بسیار کمتری دارد و دلال ها از همین نقطه ضعف استفاده کرده و اطلاعاتی نادرستی درباره جنبه های مختلف ماشین به شما منتقل میکنند که اکثرا دروغ بوده و هیچ مدرکی برای اثبات حرف خود ندارند. پس زیاد به حرف هایشان توجه نکنید و از طریق سایت های معتبر اقدام به خرید و فروش خودرو کنید.

مجموعه نیکبخت خودرو با توجه به سابقه ای که در این زمینه دارد ، با داشتن کارشناسان خبره ی رنگ و بدنه و همچنین کارشناسان فروشی که در این مجموعه فعالیت  دارند  با صداقت کامل و وجدان کاری  در حال فعالیت میباشند تا شما با خیالی راحت خودروی خود را به بالاترین قیمت به فروش برسانید.

حواستان را به لوازم جانبی خودرو جلب می کنند

قطعا یکی از مواردی که باعث جذابیت یک خودرو میشود لوازم جانبی بکار رفته مانند : سیستم صوت و تصویر، روکش صندلی ها ، باربند و … میباشد. اما باید توجه داشته باشید که این ها مسائل حاشیه ای هستند و موضوع اصلی برای خرید یک خودرو، سالم بودن آن از لحاظ  فنی میباشد. اما دلالان برای فریب دادن ، بیشتر بر روی لوازم جانبی مانور می دهند.

شرکت نیکبخت خودرو با کمک تجربه خود و کارشناسان تمامی عیب و ایراد های خودرو را بررسی میکنند و به شما صادقانه اعلام میکنند. اگر بخش خرید خودرو سایت نیکبخت خودرو را مشاهده کرده باشید ملاحظه میکنید که تمامی ایراد های  فنی ، رنگ و… برای همه خودروها ذکر شده است.

 

مطالعه بیشتر  قیمت چانگان CS35 پلاس در بورس کالا

نوشته های مشابه