اخبار و رویداد ها

نخستین خودروی هوشمند برای جاده های بین شهری چین رونمایی شد

مراسم معرفی اولین خودروی پیشرفته هوشمند جهان برای رانندگی در جاده‌های بین شهری، جمعه گذشته در کنفرانس بین‌المللی وسایل نقلیه متصل هوشمند ۲۰۲۲ (ICV) در شهر شن یانگ، استان لیائونینگ کشور چین برگزار شد.

مجله ماشین نیکبخت خودرو

این خودرو موسوم به Polar Fox Alpha S HI، اولین محصولی است که به طور مشترک توسط خودروساز چینی به نام آرک فاکس (  ARCFOX ) و غول فناوری چینی هوآوی ساخته شده است که اولین خودرویی است که با این مشخصات به تولید بسیار می رسد و مجهز به سیستم پشتیبانی HI هوآوی و سیستم‌عامل خودروی هوشمند کابین Harmony هوآوی است.

خودروی مجهز با تکنالوژی پیشرفته

Polar Fox Alpha S HI با سیستم چهار چرخ متحرک هوشمند دو موتوره ولتاژ بالا هوآوی، می تواند در عرض ۳.۵ ثانیه ۱۰۰ کیلومتر را طی کند. پلتفرم شارژ فلش با ولتاژ بالای هوش مصنوعی هوآوی از شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند و به باتری خودروی هوشمند این امکان را می دهد که تنها در ۱۵ دقیقه از ۳۰ درصد به ۸۰ درصد شارژ شود.Polar Fox Alpha S HI که به کابین هوشمند HarmonyOS مجهز شده است.

یو چنگدونگ، مدیر عامل هوآوی، با اشاره به اینکه تا پایان سال ۲۰۲۲ هیچ خودروی دیگری تولید نخواهد شد، گفت: «قابلیت‌های سخت‌افزاری و زیرساختی سیستم رانندگی هوشمند این خودرو در حال حاضر در سطح جهان، قدرتمندترین است. از نظر طراحی سخت افزاری، سنجش همجوشی و قابلیت های الگوریتم می تواند از Polar Fox Alpha S HI با رانندگی خودمختار بهتر پیشی بگیرد.

کنفرانس ICV چین

کنفرانس بین المللی وسایل نقلیه متصل هوشمند ۲۰۲۲ شن یانگ چین با عنوان « معرفی دانش جدید با اشتراکات برد- برد » از روز جمعه آغاز شد. این کنفرانس دو روزه دومین مرحله از کنفرانس بین المللی وسایل نقلیه متصل هوشمند (ICV) چین است که در سال ۲۰۲۱ به دنیا معرفی شد.

 

مطالعه بیشتر  هزینه اجرای استانداردهای ۸۵گانه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *