اخبار و رویداد ها

معرفی دیگنیتی پرستیژ + مزایا و معایب دیگنیتی پرستیژ

در این مقاله قصد داریم به معرفی دیگنیتی پرستیژ بپردازیم، اگر به دنبال اطلاعات بیشتر درباره خودرو دیگنیتی پرستیژ هستید، با تیم تخصصی نیکبخت خودرو تا پایان این مقاله همراه باشید. لازم به ذکر است که بگوییم مجموعه ی نیکبخت خودرو در تلاش است در زمینه ی خرید و فروش خودرو، به بهترین شکل و سریع ترین حالت ممکن و در کمترین زمان به شما عزیزان خدمات ارائه کند، یکی از افتخارات این مجموعه فروش فوری خودرو شما عزیزان در کمترین زمان ممکن است، شما می توانید برای دریافت قیمت خودروی کارکرده خود با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید و اگر قصد فروش فوری خودروی خود را در کسری از زمان دارید به بخش خرید و فروش در سایت ما مراجعه کنید.

نیکبخت خودرو سایتی قابل اعتماد برای خرید و یا فروش خودرو می باشد، شما عزیزان فروشنده با اطمینان کامل و خاطری آسوده با ما تجربه ی جدیدی از فروش فوری خودرو خواهید داشت.

طراحی دیگنیتی پرستیژ در نگاه اول همان طراحی‌ای است که در تریم پرایم این خودرو هم دیده بودیم، اما با دقت در جزییات متوجه برخی تغییرات جزئی در طراحی می شویم. برای مثال، طراحی سپرها در نسخه پرستیژ متفاوت است و طرح ورودی هوا در این نسخه طراحی جدیدی دارد و مه شکن ها هم در این نسخه از روی سپر حذف شده اند. در نمای عقب هم طراحی سپر تغییر داشته و دیفیوزر با طراحی متفاوت و رنگ مشکی در نسخه پرستیژ دیده می شود.

نکته دیگر در طراحی مربوط به عبارت پرستیژ (PRESTIGE) در گوشه درِ صندوق می شود و رینگ های ۲۰ اینچی جای رینگ های ۱۸ اینچی را گرفته است تا این تغییرات ذکرشده باعث شود نسخه پرستیژ دیگنیتی از پرایم متمایز شود.

بررسی اجمالی دیگنیتی پرستیژ

در زمان بازگشت تحریم‌های صنعت خودروسازی و به دنبال آن ممنوعیت واردات خودرو به کشور، شاهد غیبت طولانی خودروهای نسل جدید در بازار کشور باشیم، اما شرکت‌های خودروساز داخلی هرکدام به نوبه خود در تلاش هستند تا خلاء بوجود آمده در بازار کشور را جبران کرده و با ارائه محصولات جدید مونتاژی به بازار، شوک برقی و تنفس مصنوعی به پیکر نیمه جان بازار خودروی کشور بدهند.

بهمن موتور به عنوان یکی از خودروسازان بزرگ داخلی، عرضه محصولات جدیدی همچون دیگنیتی را در دستور کار خود قرار داد که در واقع همان خودروی چینی دانگ فنگ ix5 بوده و حالا با نامی جدید، به عنوان یک خودروی کراس‌‌اوور سایز متوسط به بازار عرضه خواهد شد و در مقابل محصولاتی همچون چری تیگو ۷ قرار خواهد گرفت.

دیگنیتی برخلاف رقیب خود چری تیگو ۷، به عنوان یک خودروی کراس‌اوور اسپرت معرفی شده است، درحالی که چری تیگو ۷ را به عنوان یک خودروی کراس‌اوور لوکس چینی می‌شناسیم و این دو ویژگی با توجه به طراحی بیرونی و داخل کابین و مقایسه آنان با یکدیگر، بخوبی قابل تشخیص است.

پیشنهاد می کنیم جهت خرید خودرو به نیکبخت خودرو مراجعه نمایید.

کابین دیگنیتی پرستیژ

درون کابین دیگنیتی پرستیژ تفاوت ها به حداقل می رسد و دقیقاً با همان طراحی ای مواجهیم که در نسخه پرایم هم دیده می شد. البته همه چیز یکسان نیست و جلو آمپر تغییر کرده است و در نسخه پرستیژ جلوآمپر تمام دیجیتال را داریم. نور پردازی کابین، سیستم صوتی پایونیر و شارژر بی سیم تلفن همراه از جمله امکاناتی است که به تیپ پرسیتژ دیگنیتی اضافه شده است.

علاوه بر طراحی کابین، اکثر امکانات هم یکسان مانده است و امکاناتی نظیر ترمز پارک برقی، اتوهلد، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، سیستم کنترل پایداری، سیستم پایش باد لاستیک (TPMS)، سیستم کنترل کشش، سانروف، حالت های مختلف رانندگی، دوربین ثبت وقایع، دوربین ۳۶۰ درجه، شارژر بی‌سیم، نورپردازی داخلی، سنسور عقب، صندلی ۱۰ حالته برقی راننده، صندلی ۴ حالته برقی شاگرد، گرم‌کن صندلی های جلو، سیستم ورود بدون کلید، سنسور نور و سیستم تهویه اتوماتیک را در دیگنیتی پرستیژ می بینیم.

مزایای دیگنیتی پرستیژ

طراحی ظاهری جذاب و استایل متفاوت

همان‌طور که اشاره شد، ظاهر دیگنیتی بهمن موتور به سبک شاسی‌ بلندهای کوپه طراحی شده و در نوع خود وقار و متانت مجذوب‌ کننده‌ای را به نمایش می‌گذارد. قوس جذاب قسمت انتهای سقف که با شیب ملایم به شیشه عقب پیوند خورده، باعث زیبایی هرچه بیشتر استایل دیگنیتی شده است.

پیشنهاد می کنیم جهت آشنایی با ماشین فورد به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

کابین جادار، زیبا و نسبتا باکیفیت دیگنیتی پرستیژ

اگر بدانید که دیگنیتی بهمن موتور دارای فاصله محوری ۲۷۹۰ میلی‌متری است، آن‌وقت خیلی زود شصت‌تان خبردار خواهد شد که با یک خودروی جادار از نظر فضای داخلی روبه‌رو هستید. به‌خصوص صندلی‌های ردیف دوم این ماشین از نظر فضای پا و شانه‌ها، محیطی بسیار راحت برای سرنشینان به وجود ‌آورده است.

البته به دلیل شیب سقف، شاید افراد بلندقد کمی با محدودیت سر مواجه شوند، اما این محدودیت در حدی نیست که موجب ناراحتی بیش از حد سرنشینان ردیف عقب شود؛ بنابراین کابین جادار به علاوه صندوق‌عقب وسیع ۷۸۰ لیتری، یکی دیگر از مزایای دیگنیتی بهمن موتور محسوب می‌شود.

سواری نسبتا نرم دیگنیتی پرستیژ

دیگنیتی سواری نسبتا نرم و تقریبا آسایش‌بخش را از خود ارائه می‌دهد و سیستم تعلیق آن می‌تواند تا حد امکان از ورود ضربات به داخل کابین جلوگیری کند. همچنین عایق‌بندی و کیفیت مونتاژ کابین این محصول هم به نحوی صورت گرفته که صدای محیط خیلی داخل کابین شنیده نمی‌شود و از این جهت هم آسایش سرنشینان بیشتر خواهد بود؛

آپشن‌ های متنوع رفاه ایمنی دیگنیتی پرستیژ

مواردی مثل انواع سیستم کنترل کشش و پایداری، ترمز کمکی، دوربین ثبت وقایع رانندگی، ۴ کیسه هوا، کروز کنترل، تهویه مطبوع اتوماتیک، نمایشگر لمسی ۱۰.۲۵ اینچی، دوربین ۳۶۰ درجه دوربین عقب، درب باک الکتریکی، سانروف پانوراما، فرمان چرمی با کلیدهای کنترل، سنسور باران و… مهم‌ترین آپشن‌های دانگ فنگ دیگنیتی بهمن ‌موتور را تشکیل می‌دهند.

پیشنهاد می کنیم جهت آشنایی با مشخصات ماشین شورلت به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

معایب دیگنیتی پرستیژ

قیمت بالای دیگنیتی پرستیژ

خودروی دیگنیتی در اولین ثبت نام بهمن خودرو مبلغ ۷۴۹ میلیون به مشتریان عرضه شد که این خودرو از وقتی وارد بازار خودرو شد به قیمتی نجومی خرید و فروش میشود .

عدم سهولت در ثبت نام دیگنیتی

با توجه به آماری که اعلام میشد و مشتریانی که نتوانستن در طرح های فروش این خودرو ثبت نام کنند گویا ظرفیت ، به سرعت در همان ساعت اولیه اعلام فروش پر شده و تعداد بسیار کمی توانستن در این طرح ها موفق به ثبت نام شوند .

 پیشرانه ضعیف دیگنیتی پرستیژ

با توجه به جثه ی بزرگ و اپشن های قابل قبول این خودرو ، موتور ۱۵۰۰ برای این خودرو به نظر پاسخ گو نیست و از لحاظ شتاب نمیتوان انتظار زیادی از دیگنیتی داشت .

مشخصات فنی دیگنیتی پرستیژ

موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه
حجم موتور ۱۴۹۸ سی سی
تنفس موتور توربوشارژ
انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت ۱۴۸ اسب بخار در ۵۶۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۲۲۰ نیوتن متر در ۱۸۰۰ دور در دقیقه
جعبه دنده CVT
شتاب ۰ تا ۱۰۰
حداکثر سرعت – کیلومتر در ساعت
وزن ۱۵۷۰ کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) ۴۶۸۵ طول – ۱۸۶۵ عرض – ۱۶۴۵ ارتفاع
فاصله بین دو محور ۲۷۹۰ میلیمتر
مصرف سوخت و استانداردها
مصرف سوخت داخل شهر ۱۰.۴ لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهر ۵.۴ لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی ۷.۵ لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک ۵۸ لیتر
استاندارد آلایندگی یورو ۵
میزان تولید CO2 – گرم در هر کیلومتر

سوالات متداول:

۱- خرید دیگنیتی پرستیژ چه مزایایی به همراه دارد؟

طراحی ظاهری جذاب و استایل متفاوت، کابین جادار، زیبا و نسبتا باکیفیت دیگنیتی پرستیژ، سواری نسبتا نرم، آپشن‌ های متنوع رفاه ایمنی

۲- قیمت دیگنیتی پرستیژ چقدر است؟

خودروی دیگنیتی در اولین ثبت نام بهمن خودرو مبلغ ۷۴۹ میلیون به مشتریان عرضه شد که این خودرو از وقتی وارد بازار خودرو شد به قیمتی نجومی خرید و فروش می شود.

مطالعه بیشتر  برای پیگیری مفقودی مدارک ماشین باید چه کاری انجام داد؟

نوشته های مشابه