اخبار و رویداد ها

شرایط خرید اقساطی پیکاپ یوآز

شرکت سروش دیزل شرایط فروش اقساطی یواز پیکاپ را اعلام کرد. در این شرایط یواز پیکاپ دنده‌ای با مدل ۱۴۰۰ و دو نوع پرداخت در اختیار مشتریان قرار دارد. در شرایط فروش نخست، مشتریان پیش پرداخت کمتری را به شرکت ارائه می‌دهند و مبلغ اقساط بالاتر است. در شرایط فروش دوم، مبلغ پیش پرداخت بالاتر است و اقساط کمتر هستند. سود تسهیلات نیز ۲۱ درصد اعلام شده است و مشتری بایستی چک‌ها را با فاصله زمانی سه ماه یکبار به شرکت ارائه دهد. مدت بازپرداخت اقساط یواز پاتریوت نیز بین ۶ ماه الی ۶۰ ماه خواهد بود. مشتریان می‌توانند یواز پیکاپ را در رنگ‌های سفید، آبی و مشکی خریداری کنند. زمان تحویل خودروها فوری است و پس از تکمیل مدارک خودرو به مشتری تحویل داده خواهد شد. یواز پیکاپ اتوماتیک با اقساط ۶ تا ۶۰ ماهه با نرخ تسهیلات ۲۱ درصد به فروش می رسد و موعد تحویل خودروها ۱۵ روز کاری اعلام شده است. باید به این نکته اشاره کرد که فعلا رنگ آبی این پیکاپ در طرح های فروش وجود دارد و ظرفیت فروش سایر رنگ ها به اتمام رسیده است

درادامه می پردازیم به بررسی خودروی پیکاپ یو آز بپردازیم، اگر به دنبال اطلاعات بیشتر درباره ی این خودرو هستید، با تیم تخصصی نیکبخت خودرو تا پایان این مقاله همراه باشید. لازم به ذکر است که بگوییم مجموعه ی نیکبخت خودرو در تلاش است در زمینه ی خرید و فروش خودرو، به بهترین شکل و سریع ترین حالت ممکن و در کمترین زمان به شما عزیزان خدمات ارائه  کند، یکی از افتخارات این مجموعه فروش فوری خودرو شما عزیزان در کمترین زمان ممکن است، شما می توانید برای دریافت قیمت خودروی کارکرده خود با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید و اگر قصد فروش فوری خودروی خود را در کسری از زمان دارید به بخش خرید و فروش در سایت ما مراجعه کنید. نیکبخت خودرو سایتی قابل اعتماد برای خرید و یا فروش خودرو می باشد، شما عزیزان فروشنده با اطمینان کامل و خاطری آسوده با ما تجربه ی جدیدی از فروش فوری خودرو خواهید داشت.

مطالعه بیشتر  پرفروش‌ ترین خودروهای جهان در سال ۲۰۲۱

پیکاپ یوآز

یواز پیکاپ اتوماتیک به پیشرانه ۲٫۷ لیتری ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ مجهز است که ۱۴۹ اسب بخار را با گشتاور ۲۳۵ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده اتوماتیک ۶ سرعته یواز پیکاپ از نوع AT است و توسط کمپانی پانچ ساخته می شود. اگر دقیق تر بخواهیم بگوییم، جعبه دنده اتوماتیک پاتریوت از سری ۶L50 پانچ پاورگلید استراسبورگ است که با مشارکت جنرال موتورز برای محصولات کادیلاک، شورولت، هولدن و برماک ساخته شد. البته که بعدها این خانواده جعبه دنده با برخی تغییرات ساختاری توسط ZF برای محصولات ب ام و هم مورد استفاده قرار گرفتند.

در پیکاپ اتوماتیک امکاناتی نظیر شیشه های جلو و عقب برقی، دو کیسه هوا، ترمزهای ABS، EBD، BA، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه مدیریت تعادل، قفل دیفرانسیل برقی، شبیه ساز مصنوعی قفل دیفرانسیل، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی و سربالایی، کروز کنترل، محدود کننده سرعت، کامپیوتر سفر، دوربین عقب، سنسور پارک جلو، سنسور پارک عقب، تهویه اتوماتیک، نمایشگر لمسی با قابلیت نمایش صفحه تلفن همراه، بلوتوث، رهیاب ماهواره ای، سامانه اضطراری و ارتباطی SOS، هشت بلندگو، تنظیم الکتریکی وضعیت انتقال قدرت به چرخ ها، یخ زدای شیشه جلو، رینگ آلومینیومی، کول باکس، دریچه تهویه ردیف عقب، گرم‌کن صندلی های جلو و عقب، گرم‌کن فرمان، ژیروسکوپ دیجیتال و… وجود دارد.

طراحی یواز پیکاپ

از بین نسخه های وارد شده به کشور، دو نسخه پیکاپ و شاسی بلند یواز پاتریوت ظاهری تقریبا شبیه به هم در قسمت جلو دارند، درحالی که نسخه پروفی یواز با اهداف تجاری و جابجایی کالا ساخته شده و یک ظاهر ساده تر نسبت به دو خودروی دیگر دارند. ظاهر نسخه پیکاپ و شاسی بلند شباهتی نزدیک به هم دارند و همچون نسخه شاسی بلند پاتریوت، بر روی نسخه پیکاپ هم از چراغ های روشنایی و جلوپنجره مشابه استفاده شده است، اما تغییراتی جزیی میان طراحی سپر آنان دیده می شود. در قسمت جلو هم به جلوپنجره با دو نوار کرومی در قسمت بالا و پایین خود مجهز شده و چراغ های اصلی روشنایی هم یک نوار LED در قسمت پایین خود به عنوان چراغ های مخصوص روز دارد.

مشخصات فنی

موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه
حجم موتور ۲۶۹۳ سی سی
تنفس موتور تنفس طبیعی
انتقال نیرو دو دیفرانسیل
حداکثر قدرت ۱۵۰ اسب بخار در ۴۶۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۲۳۵ نیوتن متر در ۳۹۰۰ دور در دقیقه
جعبه دنده دستی پنج سرعته
شتاب ۰ تا ۱۰۰
حداکثر سرعت ۱۵۰ کیلومتر در ساعت
وزن ۲۱۳۵ کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) ۵۱۲۵ طول – ۱۹۱۵ عرض – ۱۹۱۵ ارتفاع
فاصله بین دو محور ۳۰۰۰ میلیمتر

مصرف سوخت و استانداردها

مصرف سوخت داخل شهر – لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهر – لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی ۱۱.۵ لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک ۶۸ لیتر
استاندارد آلایندگی یورو ۵
میزان تولید CO2 – گرم در هر کیلومتر

مطالعه بیشتر  فوت‌وفن برق انداختن ماشین (با آب کم)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *