اخبار و رویداد ها

معرفی تویوتا کرولا کراس هیبرید ۲۰۲۳

معرفی تویوتا کرولا کراس هیبرید ۲۰۲۳

در این مقاله قصد داریم خودروی جدید و بسیار لوکس تویوتا کرولاس هیبرید را به شما کاربران عزیز معرفی کنیم  اگر به دنبال اطلاعات بیشتر درباره ی این خودروی بی نظیر هستید، پس تا پایان این مقاله با تیم تخصصی نیکبخت خودرو  همراه باشید. لازم به ذکر است که بگوییم مجموعه ی نیکبخت خودرو در تلاش است در زمینه ی خرید و فروش خودرو، به بهترین شکل و سریع ترین حالت ممکن و در کمترین زمان به شما عزیزان خدمات ارائه  کند، یکی از افتخارات این مجموعه فروش خودرو شما عزیزان در کمترین زمان ممکن است،

شما می توانید برای دریافت قیمت خودروی کارکرده خود با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید و اگر قصد فروش فوری خودروی خود را در کسری از زمان دارید به بخش خرید و فروش در سایت ما مراجعه کنید. نیکبخت خودرو سایتی قابل اعتماد برای خرید و یا فروش خودرو می باشد، شما عزیزان فروشنده با اطمینان کامل و خاطری آسوده با ما تجربه ی جدیدی از فروش فوری خودرو خواهید داشت.

اگر به دنبال این هستید که ماشین تویوتا کرولا چه مشخصاتی دارد و همچنین از قیمت آن مطلع شوید به شما پیشنهاد می کنیم مقاله  خرید تویوتا کرولا را مطالعه کنید.

اگر مصرف کم تر را از یک خودرو هیبرید می خواهید پس باید کرولا کراس هیبرید مدل ۲۰۲۳ را انتخاب کنید، چراکه در این خودرو پنجمین نسل از سیستم های هیبرید تویوتا به کار رفته است که مصرف بهینه و راندمان انرژی بهتری را رقم می زند. در حالی که، در نسخه بنزینی کرولا کراس گزینه تمام چرخ محرک یک آپشن محسوب می شد، در نسخه هیبرید همه تریم ها به صورت استاندارد چهارچرخ محرک هستند.

مطالعه بیشتر  ۲۰۷ هاچ‌بک دو رنگ به خط تولید رسید

با به کارگیری سیستم هیبرید جدید، مصرف ترکیبی در این کراس اوور به ۶٫۳۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر رسیده است. در این خودرو پیشرانه چهار سیلندر بنزینی به همراه موتور برقی در سیستم هیبرید خروجی قدرتی ۱۹۴ اسب بخار را ثبت می کنند. این یعنی نسخه هیبرید ۲۵ اسب بخار از نسخه معمولی قوی تر است و با شتاب ۸ ثانیه ای، در بحث شتاب‌گیری هم بیش از ۱ ثانیه از نسخه بنزینی سریع تر عمل می کند.

کرولا کراس2023

تویوتا اطلاعات زیادی از مشخصات فنی این خودرو منتشر نکرده است، اما می‌دانیم که سیستم هیبریدی نسل پنجم استفاده شده روی آن می‌تواند قدرت ترکیبی ۱۹۴ اسب‌‌بخاری فراهم کند، که ۲۵ اسب‌بخار بیشتر از مدل قبلی است. تویوتا کرولا کراس هیبریدی می‌تواند صفر تا صد را در ۸ ثانیه طی کند. ژاپنی‌ها تاکید کرده‌اند که مصرف سوخت این خودرو به مراتب کمتر از ویرایش‌های پیشین تویوتا کرولا کراس است.

جزئیات تکمیلی هم ‌زمان با عرضه اعلام می‌شود، اما از قبل آن می‌دانیم که کرولا کراس هیبریدی در ۵ تریم مختلف ارائه می‌شود. در فول‌ترین تریم‌ها یعنی SE و XSE نمای بیرونی دو رنگ با سقف مشکی ارائه می‌شود. ازجمله رنگ‌های سفارشی در این تریم می‌توان به رنگ آبی Crush، قرمز متالیک بارسلونا و نقره‌ای سونیک اشاره کرد.

امکانات تویوتا کرولا کراس هیبرید ۲۰۲۳

اما تغییرات در این خودرو محدود به ظاهر و قوای فنی نمی شود و تویوتا تکنولوژی به کار رفته را در مدل جدید ارتقا داده است. در کرولا کراس هیبرید مدل ۲۰۲۳ جدیدترین نسخه از سیستم های اطلاعات سرگرمی تویوتا را داریم. در این خودرو صفحه لمسی ۸ اینچی لمسی در وسط به صورت استاندارد ارائه می شود، که قابلیت اتصال بدون سیم اپل کارپلی و اندروید اتو را دارد و قابلیت اشتراک اینترنت ۴G را هم پشتیبانی می کند.

 

علاوه بر امکانات ذکرشده، تویوتا کرولا کراس هیبرید در مدل جدیدش امکانات ایمنی به‌روزتری هم دارد و در این خودرو آخرین نسل از سیستم های ایمنی کمپانی تویوتا موسوم به Toyota Safety Sense 3.0 به کار رفته است، که این یعنی امکاناتی را نظیر کروز کنترل تطبیق پذیر، ترمز هوشمند، سیستم تشخیص عابر پیاده، رادار خطی و سیستم رانندگی بین خطوط در این کراس اوور کامپکت می بینیم.

اگر می خواهید در مورد تویوتا کمری اطلاعاتی داشته باشید و از قیمت روز آن مطلع شوید، به شما پیشنهاد می کنیم مقاله خرید تویوتا کمری را مطالعه کنید.

کرولا کراس هیبرید

قیمت کرولا کراس هیبرید ۲۰۲۳

هنوز قیمت تویوتا کرولا کراس هیبرید مدل ۲۰۲۳ توسط کمپانی مشخص نشده است، اما انتظار می رود قیمت این خودرو کمی از نسخه بنزینی بالاتر باشد. نسخه معمولی از تویوتا کرولا کراس با مدل ۲۰۲۲ ۲۳,۶۶۰ دلار قیمت دارد و انتظار می رود قیمت نسخه هیبرید حدود ۲۵ هزار دلار باشد.

مطالعه بیشتر  تعیین تکلیف خودروهای 2500 سی سی ای که در گمرک خاک می خورند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *