ام وی امخرید و فروش خودرو

خرید و فروش ام وی ام X22 Pro + قیمت روز ام وی ام ایکس ۲۲ پرو

خرید و فروش ام وی ام X22 پرو کارکرده و صفر در نیکبخت خودرو

[public_cars brand=”ام وی ام” model=”X22″]

در این مقاله در مورد خرید ام وی ام x22 پرو و فروش ام وی ام x22 پرو و همچنین قیمت آن صحبت خواهیم کرد. یکی از شرکت‌های خودرویی داخل ایران، شرکت ام وی ام (MVM) یا مدیران خودرو است. این شرکت، تولید برخی محصولات برند چری CHERY را بر عهده دارد. محصولات مدیران خودرو با نام چری و ام وی ام به بازار عرضه می‌شوند. شرکت ام وی ام که از زیرمجموعه‌های شرکت کرمان موتور است، با نام تجاری MVM (Modiran Vehicle Manufacturing Company) به معنی شرکت خودروسازی مدیران، فعالیت می‌کند. این شرکت در شهر کرمان برپا شده‌است. مدیران خودرو در منطقه صنعتی شهر جدید بم تاسیس شده است.

برخلاف خودروهای لوکس که در تمامی پارامترها سنگ تمام میگذارند، محصولات اقتصادی “به علت محدودیت بودجه” مجبورند فقط روی اولویت‌هایشان تمرکز کنند و برخی را فدای دیگری نمایند. مثلاً داچیا برای ساخت ساندرو بیشتر بودجه خود را صرف دوام و کیفیت فنی نموده و در نهایت پولی برای امکانات باقی نمانده است. اما ام‌وی‌ام در ساخت X22 اولویت را بر ظاهر زیبا و آپشن‌های مناسب قرار داده است و در عوض برای توانایی‌های حرکتی مناسب دچار کمبود شده است.

خریداران محصولات اقتصادی باید با پذیرش این واقعیت که هیچ خودرویی در این رنج نمیتواند کامل باشد، سلیقه و نیاز شخصی خودشان را در نظر بگیرند تا به بهترین گزینه دست یابند. به زبانی دیگر میتوان گفت در این رده قیمتی ما خودرو ایده‌آل نداریم، پس باید ببینید کدام ماشین برای شخص شما مناسب‌ است و به نیازهایتان پاسخ میدهد.

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسلط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند . در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش خودرو کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است.

همکاران متخصص ما، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده ، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می پذیرد. این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان ،فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده‌اید، انجام میدهد. با نیکبخت خودرو فروش و خرید خودرو را در کمترین زمان ممکن تجربه کنید. شما فروشنده محترم ام وی ام X22 پرو کارکرده (ماشین X22 پرو) جهت دریافت قیمت X22 پرو کارکرده خود میتوانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.

قیمت روز ام وی ام X22 پرو کارکرده + قیمت X22 ماشین صفر

نام خودرومدلبر اساسقیمت بازار
315هاچ بک‏، پلاس1399 | مدیران خودروقیمت روز بازار570,000,000
315هاچ بک‏، پلاس1400 | مدیران خودروقیمت روز بازار615,000,000
22‏، اتوماتیک اسپرت اکسلنت‏1399 | مدیران خودروقیمت روز بازار710,000,000
X22‏، اتوماتیک اسپرت اکسلنت‏1400 | مدیران خودروقیمت روز بازار730,000,000
X22‏، دنده ای اسپرت لاکچری1400 | مدیران خودروقیمت روز بازار640,000,000
X22 PRO‏، اکسلنت1400 | مدیران خودروقیمت روز بازار830,000,000
X33 S‏، 5 سرعته اتوماتیک1401 |اسپرت اکسلنت-مدیران خودروقیمت روز بازار930,000,000
X33 S‏، 5 سرعته اتوماتیک1400 |اسپرت اکسلنت-مدیران خودروقیمت روز بازار895,000,000
x55‏، اکسلنت1400 | مدیران خودروقیمت روز بازار1/040,000,000
x55‏، اکسلنت اسپرت1400 | مدیران خودروقیمت روز بازار1/090,000,000

چری به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مشهورترین خودروسازان چینی، محصولات موفق بسیاری را در کارنامه دارد. یکی از این محصولات چری تیگو ۳ است، خودرویی که در ایران با نام ام وی ام X33 شناخته می‌شود و تاکنون شاهد عرضه چند نسل از آن به بازار ایران بوده‌ایم. فروش انبوه تیگو ۳ شرکت چری را متقاعد کرد تا نسخه‌ای ارزان‌تر و اسپرت‌تر از آن را به بازار عرضه کند، خودرویی که محبوب جوانان باشد و البته قابلیت رقابت با دیگر هاچ‌بک‌ کراس‌های بازار نظیر لیفان X50 یا دانگ فنگ H30 کراس را داشته باشد.

در نتیجه این تصمیم، چری تیگو ۳x متولد شد. خودرویی که در برخی بازارها نظیر برزیل و فیلیپین با نام چری تیگو ۲ شناخته می‌شود و در کشورمان نیز ام وی ام X22 نام گرفت. نخستین نمایش ام وی ام X22 در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۱۶ صورت گرفت و از آن زمان این خودرو در تیپ‌های گوناگون به بازار عرضه شده است. چری در تولید تیگو ۳X کمترین هزینه را متحمل شد، چرا که مهندسان این شرکت موفق شدند با ترکیب ظاهر چری تیگو ۳ و مشخصات فنی چری فالوین ۲ (ام وی ام ۳۱۵) در کوتاه‌ترین زمان یک هاچ‌بک کراس خلق کنند، خودرویی که در کوتاه مدت به فروش قابل توجهی دست یافت و به یکی دیگر از محصولات موفق چری تبدیل شد.

چند سال پس از عرضه اولیه چری تیگو ۳x، خودروساز چینی تصمیم گرفت تا نسخه بهبود یافته این خودرو را همراه تغییرات اساسی به بازار عرضه کند تا همچنان بتواند شاهد فروش موفق این هاچ‌بک کراس باشد. این خودرو با تغییراتی در ظاهر، امکانات و مشخصات فنی همراه شد و چری تیگو ۳x پرو نام گرفت. همزمان با ورود این خودرو به بازار روسیه، مدیران خودرو نیز این خودرو را با نام ام وی ام X22 پرو برای عرضه به بازار ایران معرفی کرده است.

اگر می‌خواهید در مورد مدل های دیگر ام وی ام از جمله X33 اطلاع داشته باشید به صفحه قیمت X33 صفر مراجعه کنید.

خرید ام وی ام X22 پرو

طراحی کابین ام وی ام X22 پرو

اگر از ظاهر بدون تغییر ام وی ام X22 پرو در نمای جانبی و عقبی دلسرد شده‌اید، لازم نیست نگران باشید چرا که در کابین این خودرو مشخصه‌های جدیدی انتظار شما را می‌کشند. طراحی داخلی ام وی ام X22 پرو در مقایسه با نسخه قبلی به کلی متفاوت است و جلوه‌ای شبیه به محصولات جدید این شرکت همچون آریزو ۵ فیس‌لیفت دارد.

داشبورد اندکی به سمت راننده متمایل شده است تا وی کنترل بهتری روی ابزارها و ادوات خودرو داشته باشد. بسیاری از کلیدهای فیزیکی نیز حذف شده‌اند و تنها راه ارتباطی کاربر با نمایشگر سیستم چندرسانه‌ای از طریق لمس ممکن خواهد بود. فرمان دی کات مشخصه جدید دیگری در کابین ام وی ام X22 پرو است که به دکمه‌های کنترلی نیز مجهز شده است. در نهایت پشت آمپر دیجیتالی سبب می‌شود تا بیننده حس کند به راستی با خودرویی مدرن و امروزی مواجه شده است. حجم صندوق عقب این خودرو بدون تغییر باقی مانده و همچنان ۴۲۰ لیتر فضا برای قرار دادن لوازم خود در اختیار خواهید داشت، همچنین کابین برای قرارگیری چهارسرنشین بزرگسال فضای کافی را ارائه می‌کند به شرطی که سرنشینان عقب بیش از حد بلندقد نباشند!

اگر می‌خواهید در مورد یکی دیگر از مدل های ام وی ام مانند فونیکس اطلاعاتی کسب کنید به صفحه قیمت محصولات فونیکس مراجعه کنید.

طراحی ظاهری ام وی ام X22 پرو

طراحی خودروهای اقتصادی همواره چالش برانگیز بوده است چرا که طراحان باید خودرویی جذاب را خلق کنند و در عین حال نیم نگاهی به کاهش هزینه‌های تولید داشته باشند. در حال که نسخه اصلی ام وی ام X22 با نیم نگاهی به ام وی ام X33s طراحی شده بود، طراحان چری تصمیم گرفتند تا برای ظاهر ام وی ام X22 پرو از هیوندای کونا الهام بگیرند.

ظاهر ام وی ام X22 پرو در نمای جلو شباهت غیرقابل انکاری به هیوندای کونا دارد اما طراحان با استفاده از چند المان ساده، موفق شده‌اند تا خود را از اتهام کپی برداری تبرئه کنند. جلوپنجره جدید محصولات چری موسوم به طرح کهکشانی در نمای جلو ام وی ام X22 پرو به چشم می‌خورد و ظاهر این خودرو را به محصولات گران‌تر شبیه کرده است. چراغ‌های اصلی نیز به نواحی جانبی سپر منتقل شده‌اند و دو چراغ باریک و تیز روی کاپوت تنها نقش دی‌لایت را ایفا می‌کنند.

 ام وی ام X22 پرو

بیشترین تغییرات ظاهری ام وی ام X22 پرو در مقایسه با نسخه پیشین، سهم قسمت جلو اتومبیل شده است و نواحی جانبی و عقبی تغییرات چندانی را تجربه نکرده‌اند. به طور کلی می‌توان گفت که به جز تغییر طرح رینگ‌ها و انتقال چراغ مه شکن به زیر سپر عقب، تفاوت دیگری میان ام وی ام X22 پرو و ام وی ام X22 معمولی نخواهید یافت. مساله‌ای که به شما ثابت می‌کند با خودرویی اقتصادی مواجه هستید و بودجه بیشتری برای خلق تغییرات در دسترس طراحان نبوده است!

امکانات و تجهیزات ام وی ام X22 پرو

جذاب‌ترین بخش خودروهای چینی برای مشتریان ایرانی، امکانات رفاهی و ایمنی آن‌ها است. البته باید انتظارات خود را از ام وی ام X22 پرو مدیریت کنید، چرا که این خودرو کوچک‌ترین و ارزان‌ترین کراس‌اوور در سبد محصولات مدیران خودرو است و بنابراین از نظر امکانات در سطح حداقلی قرار دارد.
از جمله امکانات رفاهی و ایمنی ام وی ام X22 پرو می‌توان به این موارد اشاره کرد: سیستم چندرسانه‌ای به همراه نمایشگر لمسی، کیسه هوای راننده و سرنشین جانبی، ترمزهای دیسکی برای هر چهار چرخ به همراه سیستم ترمز ضد قفل، توزیع نیروی ترمز و کنترل پایداری، چراغ‌های روشنایی در روز، سیستم تهویه با تنظیم دستی، آینه‌های برقی، سانروف، سنسور پارک عقب و رینگ‌های ۱۶ اینچی آلومینیومی.

امکانات ام وی ام X22 پرو
ترمز و پایداری ترمزهای دیسکی جلو و عقب، مجهز به ABS – EBD – ESP
کیسه هوا کیسه هوای راننده و سرنشین جانبی
سیستم صوتی سیستم چندرسانه‌ای به همراه نمایشگر ۹ اینچی
دیگر تجهیزات دی‌لایت – سیستم تهویه دستی – آینه‌های برقی
مزایا و معایب ام وی ام X22 پرو
مزایا
  • طراحی مدرن، امکانات خوب، شرایط فروش اقساطی مناسب، مصرف سوخت کم
معایب
  • هندلینگ نه چندان مناسب، موتور ضعیف

رقبای ام وی ام X22 پرو در بازار

مطابق شنیده‌ها و حدس و گمان‌ها، قیمت تقریبی ام وی ام X22 پرو در بازار حدود ۵۵۰ میلیون تومان خواهد بود. در حال حاضر برای خرید نسخه قبلی این خودرو یعنی ام وی ام X22 اتوماتیک اسپرت اکسلنت با مدل ۱۴۰۰ به بودجه‌ای حدود ۵۰۰ میلیون تومان نیاز خواهید داشت، بنابراین طبیعی است که قیمت نسخه جدیدتر با اختلاف قابل توجهی نسبت به نمونه قبلی تعیین شود.روزگاری نه چندان دور در کشورمان رقابت داغی میان هاچ‌بک کراس‌ها در جریان بود و ام وی ام X22 به طور همزمان با چانگان CS35، دانگ فنگ H30 کراس، لیفان X50 و جک S3 رقابت می‌کرد. امروزه و به دلیل بازگشت تحریم‌ها بسیاری از این رقبا حذف شده‌اند و تنها جک S3 در بازی باقی مانده است.

شما برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مدل X22 همین ماشین می‌توانید مقاله قیمت روز ام وی ام X22 را مطالعه نمایید.

جک S3 از سال ۱۳۹۶ با همین مشخصات و چهره به تولید می‌رسد و از نظر قیمتی نیز در سطحی مشابه با ام وی ام X22 قرار دارد. رقابت ام وی ام X22 پرو و جک S3 در آینده نزدیک رقابت ظاهر و پیشرانه خواهد بود. ام وی ام X22 پرو با ظاهر جذاب و اسپرت و پیشرانه توربوشارژر توجه دوست‌داران شتاب را به خود جلب می‌کند، در حالی که جک S3 با پیشرانه تنفس طبیعی کم‌دردسر و فضای بزرگتر مصرف‌کنندگان محتاط را به سمت خود می‌کشاند. همچنین بد نیست از سایپا آریا به عنوان یکی از رقبای احتمالی ام وی ام X22 پرو یاد کنیم، خودرویی که هنوز به بازار عرضه نشده است اما در صورت قیمت‌گذاری مطلوب می‌تواند بار دیگر هیجان را به این بخش از بازار برگرداند.

فروش ام وی ام X22 پرو

مشخصات ام وی ام X22 پرو

سومین تغییر بزرگ ام وی ام X22 پرو نسبت به نسخه پیشین زیر کاپوت این خودرو قرار دارد. موتور یک لیتری توربوشارژر سه سیلندر جایگزین موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی قبلی شده است تا عملکرد خودرو اقتصادی‌تر و پاک‌تر از گذشته شود. همچنین گیربکس اتوماتیک CVT با نه دنده مصنوعی وظیفه انتقال قدرت را در ام وی ام X22 پرو برعهده دارد و جایگزین گیربکس چهارسرعته اتوماتیک قبلی شده است. این گیربکس پیش از این در چری آریزو ۶ و چری آریزو ۵ جدید نیز مورد استفاده قرار گرفته بود.

پیشنهاد می کنیم مقاله مربوط به ماشین دوج را حتما مطالعه نمایید.

پیشرانه یک لیتری سه سیلندر ام وی ام X22 پرو اکنون ۹۸ اسب‌بخار قدرت و ۱۵۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و به واسطه بهره‌مندی از سیستم توربوشارژر، حداکثر گشتاور از دورهای پایین در دسترس راننده قرار خواهد داشت. مصرف سوخت ترکیبی ام وی ام X22 پرو حدود ۸.۵ لیتر در صد کیلومتر خواهد بود و شتاب صفر تا صد رسمی آن نیز ۱۴.۲ ثانیه اعلام شده است. ام وی ام X22 پرو همانند بسیاری دیگر از هاچ‌بک کراس‌ها یک خودرو اقتصادی و مناسب برای مصارف روزمره است و نباید انتظار یک خودرو اسپرت را از آن داشته باشید. سیستم تعلیق مک فرسون در جلو به همراه سیستم تعلیق میله پیچشی در عقب نیز قدرت چندانی برای دفع حرکات کابین در مانورهای ناگهانی ندارند و بایستی هنگام گذر از پیچ‌ها با این خودرو مدارا کنید. با این حال اگر سطح انتظارات شما از ام وی ام X22 پرو در حد یک هاچ‌بک کراس اقتصادی باشد، این خودرو می‌تواند در حد توان خود نیازهای شما را برطرف کند.

مشخصات فنی
موتور ۳ سیلندر ۱۲ سوپاپه
حجم موتور ۹۹۸ سی سی
تنفس موتور توربوشارژ
انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت ۱۰۲ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۱۵۰ نیوتن متر در ۱۷۵۰ دور در دقیقه
جعبه دنده اتوماتیک CVT
شتاب ۰ تا ۱۰۰ ۱۴.۲ ثانیه
حداکثر سرعت ۱۷۲ کیلومتر در ساعت
وزن ۱۲۲۰ کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) ۴۲۰۰ طول – ۱۷۶۰ عرض – ۱۵۷۰ ارتفاع
فاصله بین دو محور ۲۵۵۵ میلیمتر
مصرف سوخت و استانداردها
مصرف سوخت داخل شهر ۸.۹ لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهر ۸.۱ لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی – لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک ۵۰ لیتر
استاندارد آلایندگی یورو ۶
میزان تولید CO2

– گرم در هر کیلومتر

قیمت ام وی ام x22 پرو کارکرده در بازار ایران

قیمت ام وی ام X22 پرو صفر مانند اغلب خودروهای موجود در ایران، همواره با افزایش و کاهش‌های زیادی همراه می باشد، نکته ی قابل توجه زمانی است که به دنبال قیمت ام وی ام X22 پرو کارکرده باشید زیرا که مساله تنها یک موضوع نیست بلکه فاکتورهای زیادی ازجمله قطعات تعویض‌شده یا رنگ‌شده، میزان کارکرد و غیره در قیمت ام وی ام X22 کارکرده تاثیرگذارند.

این مواردی که یاد شد از عوامل اصلی تفاوت در قیمت ام وی ام X22 پرو صفر با قیمت ام وی ام پرو کارکرده است. افراد عادی و غیرمتخصص قادر به تشخیص تمام این موارد نیستند و نمی‌توانند قیمت ام وی ام X22 پرو کارکرده را به‌درستی تعیین کنند، در نتیجه ممکن است دچار عواقب جبران‌ناپذیری شوید. این تفاوت قیمت ام وی ام x22 صفر با قیمت X22 پرو کارکرده بسیار چشمگیر است، پس باید توجه خاصی به آن کرد و برای اطمینان بهتر از کارشناسان قابل اعتماد کمک بخواهید.

مطالعه بیشتر  خرید و فروش چانگان ایدو کارکرده و صفر + قیمت روز چانگان ایدو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *