خرید و فروش رانا کارکرده و صفر + قیمت روز رانا
قیمت روز خودرو
قیمت رانا
نیکبخت خودرو

مدل ها

لیست قیمت

معرفی

پرسش و پاسخ

عکس مدل خودرو پلاس

امتیاز کارشناسان

سال ساخت

از ۱۴۰۲ تا ۱۳۹۹
عکس مدل خودرو پلاس سقف پانوراما

امتیاز کارشناسان

سال ساخت

از ۱۴۰۲ تا ۱۴۰۰
عکس مدل خودرو معمولی

امتیاز کارشناسان

سال ساخت

از ۱۴۰۰ تا ۱۳۹۱

لیست قیمت محصولات

رانا

10 فروردین 1403

نام محصول/تیپ

قیمت / جزییات

رانا پلاس

 

598,500,000 تومان

جزییات و قیمت

رانا پلاس سقف پانوراما

 

597,600,000 تومان

جزییات و قیمت

رانا معمولی

 

445,500,000 تومان

جزییات و قیمت

معرفی قیمت محصولات رانا

خودرو رانا محصول ایران خودرو است که بر روی پلت فرم ایکس ۱۲ یا همان پژو ۲۰۶ اس‌دی ساخته شده‌است. رانا محصول پروژه‌ای با کد X۱۲ است. این خودرو پس از سمند و تیبا، سومین خودرو ملی به‌شمار می‌رود. بر اساس وعده‌های شرکت سازنده می‌بایست ۲۰ تا ۳۰ هزار دستگاه از این خودرو با قیمت پایه ۱۰ میلیون تومان در سال ۱۳۸۹ تولید می‌شد که این وعده‌ها عملی نشدند.

ساختار بدنهٔ «رانا» بر پایه پلتفرم پژو ۲۰۶ از نوع سه محفظه‌ای بوده و از ورق‌های فولادی فرم داده شده ساخته شده که با توجه به عملکرد آن دارای ضخامت ۰٫۷ تا ۲٫۵ میلی‌متر است. از ورق‌های فولادی با استحکام بالا برای اجزایی استفاده می‌شود که مقدار تنش آن‌ها بسیار زیاد است، مانند تکیه گاه‌های سازه‌ای جلو یا رام موتور، این امر هم باعث استحکام بیشتر و هم کاهش وزن حدود ۵۰ درصد برای دستیابی به ورق‌های معمول می‌شود که برای مقاومت در برابر تنش‌های مشابه و شدید می‌بایست ضخامتی دو برابر آنچه گفته شده داشته باشند.

خرید خودرو رانا چه مزایایی دارد؟

ترمز قدرتمند،فراوانی قطعات یدکی، تجهیزاتی بیشتر از رانا LX، اضافه شدن کروز کنترل

چه مواردی افراد را از خرید خودرو رانا شاید منصرف کند؟

کیفیت ساخت، عایق بندی کابین

دهکده المپیک:

021-44733890-92

بنی هاشم:

021-22339826-30

فرخی یزدی:

۰۲۱-۲۲۹۸۹۹۳۴

آشنایی با نیکبخت خودرو

نیکبخت خودرو ، بیش از 2 دهه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت می باشد. یکی از مهمترین خدمات ما ، فروش فوری خودرو کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن می باشد . نیکبخت خودرو درکمترین زمان قیمت منصفانه خودرو شما را توسط کارشناسان مجرب بعد از کارشناسی تخصصی ماشین ، رنگ و بدنه به صورت رایگان به شما اعلام می دارد و در صورت رضایت شما سریعا کارهای نقل و انتقال سند انجام شده و مبلغ خودرو بصورت چک روز به شما پرداخت می شود. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع اطلاعاتی قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان با استفاده از بروزترین تکنولوژی های دنیا، فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد. بدین صورت در کمترین زمان و مطمئن ترین راه خودروی کارکرده خود را به فروش می رسانید..