اخبار و رویداد ها

انتشار تصاویر بی ام و M5 CS توسط منهارت

رونمایی از بی ام و M5 CS منهارت

 

به گزارشی از نیکبخت خودرو، منهارت تعدادی عکس از پکیج MH5 GTR منتشر کرده است؛ M5 CS را به یک سدان فوق العاده تبدیل کرده است.

تیونینگ آلمانی چرخ‌های فورج ۲۱ اینچی با لاستیک‌های ۲۷۵/۳۰ در جلو و ۲۹۵/۳۰ در عقب نصب کرده است، در حالی که M5 CS دارای لوله‌های اگزوز کربنی چهارگانه جدید با قطر ۱۰.۲ سانتی‌متر است و در داخل آن روکش‌های جدید و تزئینات جدید پیدا می‌کنیم.
انتشار تصاویر بی ام و M5 CS توسط منهارت-نیکبخت خودرو
از نظر مکانیکی، موتور ۴.۴ لیتری توئین توربو V8 تقویت شده است و دارای ورودی هوا فیبر کربن و برنامه MHtronik میباشد.
بنابراین، MH5 GTR از ۶۳۶ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور، ۷۸۸ اسب بخار قدرت با ۹۳۵ نیوتن متر گشتاور تولید می کند.
این مدل حتی دارای سیستم القایی جدید، اگزوز فولاد ضد زنگ با جریان بالا و کنترلر MHtronik است که پتانسیل موتور V8 توئین توربو BMW را باز می کند.
در نهایت، یک سیستم تعلیق قابل تنظیم جدید وجود دارد، و ماشین در یک برچسب وینیل مات پیچیده شده است، در حالی که تمام تزئینات برنجی حذف گردیده.
انتشار تصاویر بی ام و M5 CS توسط منهارت-نیکبخت خودرو
بیایید به واقعیت ها برسیم: به نظر می رسد این ماشین در فیلم تعقیب و گریز رابرت دنیرو و ژان رنو در خیابان های پاریس بود یا جایی که جیسون استاتهام باید از دست پلیس فرار کند.
آیا می خواهید بیشتر بدانید یا در مورد موضوع با ما صحبت کنید؟ صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید! مکانی برای گفتگو، اطلاعات و تبادل تجربیات. همچنین می توانید ما را در اینستاگرام دنبال کنید.
برای BMW M5 CS، منهارت از جدیدترین بسته تیونینگ خود رونمایی کرده است. موتور ۴.۴ لیتری توربوشارژ دوقلو V8 با ورودی هوا فیبر کربن و واحد کنترل کمکی MHtronik داخلی تنظیم شده است که بزرگترین تغییرات هستند. این موتور ۷۸۸ اسب بخار قدرت و ۹۳۵ نیوتن متر گشتاور تولید می کند.
یک سیستم اگزوز فولادی ضد زنگ با کنترل سوپاپ و چهار لوله اگزوز ۱۰۰ میلی متری که در فیبر کربن پیچیده شده اند اما می توانند پوشش سرامیکی نیز داشته باشند نیز توسط تیونر اضافه شده است. مجموعه‌ای از داون‌پایپ‌های مسابقه بدون مبدل‌های کاتالیزوری، یک بسته حذف کامل OPF/GPF، و لوله‌های جایگزین OPF-delete با مبدل‌های کاتالیستی ۲۰۰ سلولی HJS نیز برای خرید موجود است. این خودرو همچنین می تواند به مجموعه ای از کویلورهای KW Variant 4 مجهز شود تا علاوه بر افزایش هندلینگ، ارتفاع سواری را کاهش دهد. ترمزهای M5 CS تغییری نکرده اند، اما مشتریان می توانند درخواست بهبود آنها را داشته باشند.
این خودرو دارای مجموعه ای از چرخ های نقره ای مات ۲۱ در ۹.۵ اینچی با لاستیک های ۲۶۵/۳۰ جلو و ۳۰۵/۲۵ در عقب است که همراه خودرو است. چرخ‌ها به‌صورت استاندارد با روکش نقره‌ای مات عرضه می‌شوند، اما مشتریان می‌توانند درخواست کنند تا آن‌ها را به هر رنگی که دوست دارند رنگ‌آمیزی کنند. در کنار افزودن تشک‌های کف با حروف Manhart، Manhart تعدادی راه راه و حروف تزئینی نیز ارائه کرده است.
اگر برایتان جالب است بدانید که چه قیمیتی این خودرو به فروش میرسد باید بدانید مپکه نسخه های استاندارد این خودرو در حدود ۱۹۰۰۰۰ دلار به فروش می رسد؛انتظار می رود که این نمونه منهارت با قیمتی نزدیک به ۲۵۰۰۰۰ دلار داشته باشد.
انتشار تصاویر بی ام و M5 CS توسط منهارت-نیکبخت خودروانتشار تصاویر بی ام و M5 CS توسط منهارت-نیکبخت خودرو انتشار تصاویر بی ام و M5 CS توسط منهارت-نیکبخت خودرو انتشار تصاویر بی ام و M5 CS توسط منهارت-نیکبخت خودرو انتشار تصاویر بی ام و M5 CS توسط منهارت-نیکبخت خودرو انتشار تصاویر بی ام و M5 CS توسط منهارت-نیکبخت خودرو انتشار تصاویر بی ام و M5 CS توسط منهارت-نیکبخت خودروانتشار تصاویر بی ام و M5 CS توسط منهارت-نیکبخت خودرو

منهارت از پروژه جدید خود که بر پایه بی‌ام‌ و M5 CS شکل گرفته رونمایی کرد.

مطالعه بیشتر  اولین خودرو های وارداتی

همان‌طور که می‌دانید ابر سدان های معدودی می‌توانند در برابر این محصول قد علم کنند و M5 CS حتی در حالت استاندارد نیز پاسخگوی بسیاری از خریداران خواهد بود اما منهارت معتقد است هنوز هم جا برای بهتر شدن این ابر سدان وجود دارد.همانند اکثر پروژه‌هایی که توسط منهارت معرفی شده‌اند، این تیونر جادوی خود را ابتدا روی پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربوی بی‌ام‌و بکار برده است. این پیشرانه در حالت استاندارد ۶۳۵ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتون متر گشتاور دارد اما منهارت با استفاده از قطعاتی همچون ورودی فیبر کربنی و واحد کنترل MHtronik خروجی این نیروگاه آهنین را به ۷۸۸ اسب بخار و گشتاور آن را به ۹۳۵ نیوتون متر رسانده‌اند.

این تیونر مشهور همچنین یک سیستم اگزوز جدید از جنس فولاد ضدزنگ با کنترل سوپاپ و چهار خروجی اگزوز ۱۰۰ میلی‌متری را با طرح فیبر کربنی در نظر گرفته است. خریداران بی‌ام‌و M5 CS منهارت همچنین می‌توانند خروجی‌های اگزوز مسابقه‌ای بدون مبدل‌های کاتالیتیک را سفارش دهند.

منهارت که در حال حاضر یک دره کار جدی است، به لطف سیستم تعلیق کویلور Manhart Variant 4 توسط KW Suspensions، به Bimmer با قدرت بیشتری در پیچیدن برکت داده است. به گفته تیونر، این هندلینگ بهبود یافته را ارائه می دهد و به خودرو حالتی پایین تر و ظاهری تهدیدآمیز می دهد.

انتشار تصاویر بی ام و M5 CS توسط منهارت-نیکبخت خودرو

جدا از چرخ‌های ده پره ۲۱ اینچی Manhart، این شرکت معمولاً پر رونق همه چیز را به طرز شگفت‌آوری ظریف نگه داشته است. نوارهای مسابقه ای مشخص را می توان روی سقف و کناره های خودرو مشاهده کرد، اما برخلاف طلای معمولی، به رنگ نقره ای کمرنگ.

رنگ گرد آبی و سفید BMW جای خود را برای لوگوی Manhart باز کرده است، در حالی که نامگذاری “M5 CS” جای خود را برای نام مدل جدید خودرو باز کرده است: MH5 GTR. تنها با حدود ۱۰۰۰ واحد CS که تا به حال ساخته شده است، حدس می زنیم که منهارت نمی خواست خیلی با یک شاهکار دست و پنجه نرم کند.

ترمزهای بی‌ام‌و M5 CS منهارت تغییری نسبت به نسخه استاندارد ندارد اما مشتریان می‌توانند سفارش بهبود آن‌ها را نیز بدهند. به این موارد باید فنرهای پیچشی نسخه ۴ شرکت KW را نیز اضافه کرد که نه تنها روی بهبود هندلینگ تأثیر دارند بلکه باعث کاهش ارتفاع خودرو و مخوف‌تر شدن آن می‌شوند.

انتشار تصاویر بی ام و M5 CS توسط منهارت-نیکبخت خودرو

تکمیل کننده تغییرات این ابر سدان آلمانی هم رینگ‌های نقره‌ای و خاکستری مات با ابعاد ۲۱ اینچی هستند. اگرچه این رینگ‌ها به‌صورت استاندارد طرح نقره‌ای و خاکستری مات را دارند اما مشتریان می‌توانند رنگ آن‌ها را مطابق سلیقه خود سفارش دهند. منهارت همچنین نوارها و نوشته‌های تزئینی روی بدنه و کف‌پوش‌های خاص خودش را هم ارائه می‌کند. نظر شما درباره این ابر سدان تقویت شده چیست؟ آیا نسخه استوک را دوست دارید یا پروژه منهارت بهتر از کار درآمده است؟

همین را می‌توان در داخل نیز گفت، جایی که کابین معمولی سخت‌گیر بی‌ام‌و زیاد با آن مواجه نشده است. صندلی‌های جلوی سبک وزن فیبر کربن باقی مانده‌اند و در این مدل با چرم قرمز جذاب تزئین شده‌اند. به غیر از نشان Manhart روی فرمان و نشان MH5 GTR در تزئینات، این سدان با عملکرد بالا دقیقاً همانگونه است که از کارخانه خارج شده است.

تاریخ: ۱۷  آذر ۱۴۰۱

مطالعه بیشتر  کاهش نرخ معاینه فنی خودرو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *