اخبار و رویداد ها

ﻓﺮﻭﺵ ﻧﻘﺪی ﻓﻮﺭی ﺑﺪﻭﻥ ﻗﺮﻋﻪ کشی ﻫﺎﻳﻤـﺎ S7 و S5

ﻓﺮﻭﺵ ﻧﻘﺪی ﻓﻮﺭی ﺑﺪﻭﻥ ﻗﺮﻋﻪ کشی ﻫﺎﻳﻤـﺎ S7 و S5

شرکت ایران خودرو طرح فروش نقدی فوری خانواده هایما (بدون قرعه کشی) با موعد تحویل ۳۰ روزه را با شرایط ذیل ارائه نموده است.

نکته : ۱ در این طرح قیمت خودرو قطعی می باشد ولیکن در صورت افزایش بیمه، مالیات و سایر الزامات قانونی، مشتری متعهد بـه پرداخـت مابـه التفاوت می باشد.

نکته : ۲ نمایندگان محترم میبایست این بخشنامه را برای اطلاع بیشتر در محل رویت مشتریان قرار دهند.

مجله ماشین نیکبخت خودرو

تاریخ شروع و مهلت ثبت نام:

زمان شروع طرح فروش نقدی فوری بدون قرعه کشی هایمـا S7 و S5 از ساعت ۱۱ صبح روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ بوده و تا تکمیل ظرفیت و حداکثر تا مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۱۴ ادامه خواهد داشت.

مطابق با بخشنامه شماره ۴۲۴۹ دریافت کد کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات ثبت نام میباشد. لـذا بـدیهی است در صورت عدم دریافت کد کاربری و کلمه عبور، امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

مراحل ثبت نام طرح فروش نقدی فوری بدون قرعه کشی هایمـا S7 و S5 و واریز وجه:

مرحله اول : متقاضی با مراجعه به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو نسبت به انتخاب محصول مورد نظر خود اقدام نموده وسپس به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو انتقال داده می شود .

نکته :۱ برای دریافت کد کاربری و کلمه عبور، لازم است متقاضی شماره شبا و تلفن همراه صحیح مربوط به خود را معرفی نماید. بدیهی است تبعات ناشی از عدم اعلام شماره شبا و تلفن همراه صحیح، بر عهده متقاضی میباشد.

نکته :۲ متقاضیان می توانند قبل از انتخاب خودرو نیز نسبت به ایجاد پروفایل در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو اقدام نمایند.

مرحله دوم: پس از انتخاب نوع خودروی مورد نظر توسط متقاضی، در صورتی که فرد قبﻶ در سایت پروفایل ایجاد نکرده باشد به مرحله ثبت اطلاعات هویتی هدایت شده و میتواند نسبت به ایجاد / ویرایش پروفایل اقدام نماید .

مرحله سوم: در پایان فرآیند ثبت نام، متقاضی جهت پرداخت وجه خودروی انتخابی، به درگاه پرداخت اینترنتی هدایت شده و اقدام به واریز وجه می نماید ، به وجوه واریزی از طریق غیر سایت ایران خودرو، ترتیب اثری داده نمی شود.

مرحله چهارم: متقاضی می بایست پس از مرحله واریز وجه، نسبت به انتخاب کد نمایندگی مطابق با استان محل سکونت (آدرس و کدپستی) و

شرکت بیمه گر از طریق پنل کاربری در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو اقدام نماید. در غیر این صورت ، مسئولیت تاخیر در تخصیص خودرو بر عهده مشتری خواهد بود.

نکته : ۱ امکان واریز وجه در یک تراکنش از طریق کلیه کارتهای بانکی دارای قابلیت پرداخت مبلغ این خودرو، میسر می باشد و لیکن با توجه به احتمال محدودیت سقف پرداخت در برخی از کارتهای بانکی، لازم است متقاضیان محترم تا پیش از اقدام به ثبت نام از افزایش سقف پرداخت کارت بانکی خود اطمینان حاصل نمایند.

نکته : ۲ در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

مجله ماشین نیکبخت خودرو

شرایط عمومی و اختصاصی بخشنامه فروش نقدی فوری بدون قرعه کشی هایمـا S7 و S5:

.۱ به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق میگیرد.

.۲ ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

.۳ سند خودروهای واگذار شده از طریق این بخشنامه در رهن نمیباشد.

.۴ برای دریافت کد کاربری و کلمه عبور، لازم است شماره تلفن و شماره شبای معرفی شده باید به نام فرد متقاضی باشد. بدیهی است تبعات

ناشی از عدم اعلام شماره شبا و تلفن همراه صحیح، بر عهده متقاضی میباشد .

.۵ حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) از شرکت های ایران خودرو و سایر خودروسازان ۴۸ ماه میباشد.

.۶ ثبتنام برای متقاضیان دارای پلاک انتظامی فعال (نصب برروی خودروهای سواری با کاربری شخصی) ممنوع بوده، همچنین ارائه

گواهینامه رانندگی حداقل پایه سوم معتبر (عدم انقضای تاریخ اعتبار) الزامی میباشد. پس از واریز وجه و قبل از ایجاد قرارداد ، اطلاعات

مشتریان به سازمانهای ذیربط ارسال میگردد ، در صورت عدم احراز شرایط مندرج در بخشنامه ( ازجمله وجود پلاک فعال و عدم دارابودن گواهینامه معتبر و … ( ثبت نام متقاضی لغو و مبلغ واریزی طی بیست روز کاری به ایشان استرداد خواهد گردید.

.۷ گارانتی خودرو پس از ۵ ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل میگردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

.۸ امکان صلح در قرارداد و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد .

.۹ متقاضی باید در هنگام واریز وجه، از کارتهای بانکی متعلق به نام خود استفاده نماید.

.۱۰ خودروهای ثبت نامی، از بیمه شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابلاغ شده و استاندارد زیست محیطی و مقررات اعلام شده حاکم بر

کشور در زمان تحویل خودرو، برخوردار خواهد بود و در صورت افزایش قیمت بیمه شخص ثالث، مشتری متعهد به پرداخت مابهالتفاوت می باشد.

.۱۱ صحت کلیه اطلاعات درج شده خصوصا کد ملی،آدرس و کدپستی بر عهده متقاضی میباشد و در صورت تغییر یا اشتباه در اطلاعات ارائه شده کلیه تبعات احتمالی ناشی از آن مانند تاخیر در تحویل و عدم شماره گذاری خودرو برعهده متقاضی میباشد.

نکته: با توجه به دستورالعملهای صادره توسط پلیس راهور ناجا مبنی بر ثبت و بهروزرسانی اطلاعات فردی و آدرس مشتریان در سامانه شماره گذاری(سخا)، در صورتیکه مشتری در سامانه مذکور فاقد اطلاعات فردی و سکونتی بوده و یا بیشتر از یکسال از آخرین تاریخ بهروزرسانی اطلاعات فردی و نشانی محل سکونت گذشته باشد، مشتری محترم میبایست با مراجعه به سامانه سخا نسبت به بهروزرسانی و یا ثبت آخرین اطلاعات خود اقدام نموده و پس از تائید توسط اداره پست تصویر نشانی ثبت شده در سامانه سخا را به نمایندگی محل ثبت نام خود تحویل نماید . لازم به ذکر است تا زمانیکه برگه احراز سکونت توسط مشتری به نمایندگی ارائه نگردد و یا اطلاعات مورد نیاز شماره گذاری به درستی ارائه نشده باشد، خودرو پلاک نمی گردد. همچنین علاوه بر اینکه سود تاخیر در تحویل ناشی از عدم شماره گذاری به آنان تعلق نخواهد گرفت، هزینه پارکینگ و نگهداری خودرو از ایشان دریافت خواهد شد .

.۱۲ در صورت بروز هرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، معادل ۳۰ درصد سالیانه (۲,۵ درصد ماهانه)، خسارت تاخیر به صورت روز شمار محاسبه و مطابق ضوابط قابل پرداخت خواهد بود.

.۱۳ در صورت بروز تاخیر در تحویل خودرو، امکان انصراف از قرارداد برای مشتری وجود خواهد داشت .

.۱۴ در صورتی که پس از امضای قرارداد فی مابین با مشتری بر حسب ضرورت ویا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری،

شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی (آپشن) بر روی خودرو گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، ضمن

اطلاع رسانی مراتب مذکور، فراخوان تکمیل وجه براساس ضوابط و آیین نامههای اجرایی قانونی حمایت از مصرف کنندگان خودرو صورت خواهد پذیرفت.

.۱۵ در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز خریدار ( شرایط عمومی و اختصاصی ) در هرمرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام

متقاضی کان لم یکن تلقی میشود و وجه مشتری ظرف مدت ۲۰ روز کاری به شماره شبای متقاضی، مسترد میگردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود

.۱۶ سامانه پیام کوتاه شرکت ایران خودرو به شماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ میباشد و کلیه پیامکهای ارسالی از طریق شماره مذکور صورت خواهد گرفت.

.۱۷ شماره تلفن مرکز تماس ایران خودرو برای پاسخگویی در حین ثبت نام ۰۲۱-۸۲۲۷۲۷۲۷ می باشد.

.۱۸ این بخشنامه بر مبنای مجوز صادره به شماره نامه .۳۷۰/۴۰۱/۱۹۴۳۱ مورخ .۱۴۰۱/۰۵/۲۹ تنظیم گردیده است.

جدول طرح فروش نقدی فوری بدون قرعه کشی هایمـا S7 و S5 قیمت شهریور ۱۴۰۱

جدول شرایط فروش نقدی فوری بدون قرعه کشی خانواده هایما – شهریور ۱۴۰۱ (مبالغ بر حسب ریال میباشد)

شرح خودرو کلاس خودرو رنگ های قابل عرضه قیمت مصوب فروش برنامه فروش موعد تحویل
هایما S7 پلاس توربوشارژ اتوماتیک ۵۱۸۰۲ سفید، مشکی متالیک، خاکستری متالیک، نقره ای متالیک ،ذغالی متالیک، قهوهای اسپرسو ۸,۴۳۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱۰۳۴۳۸ ۳۰ روزه
هایما S5 توربوشارژ اتوماتیک با گیربکس AT6 ۵۲۲۰۱ سفید، مشکی متالیک، خاکستری متالیک، نقره ای متالیک، ذغالی متالیک ۷,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱۰۳۴۳۹

* در صورت عدم احراز شرایط مندرج در بخشنامه ( ازجمله وجود پلاک فعال و عدم دارابودن گواهینامه معتبر و … ) ثبت نام متقاضی لغو و مبلغ واریزی طی بیست روز کاری به ایشان استرداد خواهد گردید.

نکته :۱ در صورت افزایش قیمت بیمه، مالیات و سایر الزامات قانونی، مشتری متعهد به پرداخت مابه التفاوت می باشد.

نکته :۲ متقاضیان خرید محصولات ایران خودرو از طریق سایت فروش اینترنتی اقدام نمایند و از ثبتنام در سایتهای غیر معتبر و با آدرس مشابه، پرهیز نمایند.

مجموعه ی نیکبخت خودرو در تلاش است در زمینه ی خرید و فروش خودرو، به بهترین شکل و سریع ترین حالت ممکن و در کمترین زمان به شما عزیزان خدمات ارائه  کند، یکی از افتخارات این مجموعه فروش فوری خودرو شما عزیزان در کمترین زمان ممکن است، شما می توانید برای دریافت قیمت خودروی کارکرده خود با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید و اگر قصد فروش فوری خودروی خود را در کسری از زمان دارید به بخش خرید و فروش در سایت ما مراجعه کنید. نیکبخت خودرو سایتی قابل اعتماد برای خرید و یا فروش خودرو می باشد، شما عزیزان فروشنده با اطمینان کامل و خاطری آسوده با ما تجربه ی جدیدی از فروش فوری خودرو خواهید داشت.

مطالعه بیشتر  تصویب واردات خودرو های دست دوم در کمیسیون تلفیق مجلس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *