اخبار و رویداد ها

شرایط پیش فروش ایران خودرو ویژه دهه فجر

گروه صنعتی ایران خودرو در بخش نامه ای که اخیرا از خود منتشر کرده است  اعلام کرد که  به مناسبت فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طرح پیش فروش محصولات خود را در تعداد قابل توجهی اجرا میکند .

شرایط پیش فروش ایران خودرو ویژه دهه فجر - نیکبخت خودرو 

 

در این طرح که اعلام شده ، چهار محصول پارس XU7 ، سورن پلاس بنزینی ، رانا پلاس و وانت آریسان دوگانه سوز برای سه گروه از متقاضیان عرضه کرد که گروه اول متقاضیان عادی ، گروه دوم متقاضیان طرح جوانی جمعیت  گروه سوم طرح تعویض خودرو های فرسوده میباشد . موعد تحویل این خودرو ها به  مشتریان از ۴ ماه الی ۱۲ ماه میباشد و سود مشارکت شامل این خودرو ها میشود .

زمان برگزاری این طرح از روز ۱۳ بهمن ماه آغاز میشود و تا روز ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت .

شرایط پیش فروش ایران خودرو ویژه دهه فجر - نیکبخت خودرو 

آموزش ثبت نام در طرح بزرگ پیش فروش محصولات ایران خودرو به روش افتتاح حساب وکالتی

شرایط پیش فروش ایران خودرو ویژه دهه فجر - نیکبخت خودرو 

مشتریان در ابتدا باید به ایجاد حساب وکالتی خود اقدام کنند و پس از گذشت ۴۸ الی ۷۲ ساعت از افتتاح حساب وکالتی خود با مراجعه کردن به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو برای ثبت نام اولیه و شرکت در قرعه کشی اقدام کنند .

همان طور که در خبر های قبلی سایت نیکبخت خودرو اعلام شده بود برای فراهم سازی شرایط لازم برای دست یابی مشتریان واقعی و مصرف کنندگان به این خودرو ها بخشی از وجه خودرو ها در حساب وکالتی ای که مشتریان قبل از ثبت نام خرید خودرو ها ایجاد میکنند به صورت بلوکه در می آید که این حساب وکالتی نزد بانک های ملی ، ملت ، سپه ، تجارت ، صادرات ، افتتاح شده است .

پس از اعلام نتایح قرعه کشی و مشخص شدن فهرست برندگان ، متقاضیانی که برنده خرید خودرو نشده اند ، میتوانند اقدام به برداشت کردن وجه مبلغی که در حساب وکالتی خود واریز کرده بودند را داشته باشند .

 مشتریانی که منتخب این قرعه کشی هستند میبایست نسبت به تکمیل وجه پیش پرداخت اعلام شده در بخش نامه سایت ، از طریق درگاه رسمی سایت ایران خودرو ، و تکمیل ثبت نام خود اقدام کنند .

مشتریان متقاضی خرید خودرو برای ایجاد حساب وکالتی میتوانند با مراجعه به سامانه اینترنتی بانک های ذکر شده از تاریخ ۱۱ الی ۱۷ بهمن ماه نسبت به تکمیل فرم وکالتی نزد بانک اقدام کرده و میزان موجودی برابر با ۹۰۰ میلیون ریال معادل ۹۰ میلیون تومان از وجه خودرو را در حساب خود به صورت بلوکه نگه دارند که این افتتاح حساب وکالتی ویژه متقاضیان عادی است و متقاضیان گروه مادران و نوسازی خودرو های فرسوده نیازی به افتتاح این حساب را ندارند .

شرایط پیش فروش ایران خودرو ویژه دهه فجر - نیکبخت خودرو 

جدول جزئیات تکمیلی این خبر :

 
نام خودرو رنگ مبلغ پیش پرداخت سود مشارکت موعد تحویل
پارس XU7P سفید – خاکستری – مشکی ۹۰ میلیون تومان سود مشارکت موعد خرداد و تیر ۱۴%، موعد مرداد تا دی ماه ۱۶% و موعد بهمن و اسفند ماه ۱۴۰۲ ۱۸% است.

سود انصراف، ۳ درصد کمتر از سود مشارکت.

خرداد و تیر ۱۴۰۲
سورن پلاس بنزینی سفید – نقره ای – خاکستری – مشکی ۱۰۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان خرداد الی اسفند ۱۴۰۲
رانا پلاس سفید – نقره ای – خاکستری – مشکی ۹۰ میلیون تومان خرداد الی اسفند ۱۴۰۲
آریسان دوگانه سوز خاکستری – نقره ای – مشکی ۱۱۴ میلیون تومان خرداد الی اسفند ۱۴۰۲

مطالعه بیشتر  جنگ روسیه و اوکراین چه تاثیری بر صنعت خودرو گذاشته است؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *