خرید و فروش خودرونیسان

خرید و فروش X-TRAIL کارکرده و صفر + قیمت روز نیسان ایکس تریل

فروش و خرید نیسان ایکس تریل کارکرده در نیکبخت خودرو

[public_cars brand=”نیسان” model=”ایکس تریل”]

نیسان ایکس تریل یکی از پرفروش‌ترین کراس‌اوورهای جهان است که از سال ۲۰۰۰ میلادی تاکنون در قالب ۳ نسل مختلف در سبد محصولات کمپانی نیسان قرار گرفته است. آخرین نسل از این کراس‌اوور محبوب در سال ۲۰۱۷ تحت یک فیس‌لیفت جزئی قرار گرفت که تغییرات مثبتی را در بخش نمای ظاهری و آپشن‌های رفاهی، برای آن به همراه داشت.

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسلط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند . در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش خودرو کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است. همکاران متخصص ما ، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده ، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می پذیرد . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان ،فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد. با نیکبخت خودرو فروش فوری خودرو را در کمترین زمان ممکن تجربه کنید.

به‌واسطه فعالیت‌های گسترده شرکت جهان نوین آریا، این خودرو مدل ۲۰۱۸ در بازار کشور ما نیز حضور یافت و در دسترس افرادی که قصد خرید نیسان آن‌ هم در بهترین مدل موجود در ایران را داشتند، قرار گرفت. اگر شما هم جز کسانی هستید که می‌خواهید با امکانات و آپشن‌های نیسان ایکس تریل آشنا شوید در این مقاله از نیکبخت خودرو با ما همراه باشید.

این کراس‌اوور متوسط که در بازار آمریکای شمالی با نام نیسان رُگ (Rogue) شناخته می‌شود، سال‌ها است که جزو صدرنشینان جدول فروش خودروهای کراس‌اوور و SUV در بازار ایالات متحده آمریکا است. نیسان ایکس تریل نسخه بزرگتر نیسان قشقایی است با طول بدنه ی بزرگتر و یک ردیف صندلی عقب اضافه. نیسان ایکس تریل از بزرگترین SUV های نیسان است با اینکه نیسان هنوز هم شاسی بلندهای قابل توجهی را دارد.

قیمت روز نیسان ایکس تریل کارکرده و صفر

نام خودرومدلبر اساسقیمت بازار(تومان)
ایکس تریل‏2018قیمت روز بازار4,050,000,000
وانت زامیاد‏، بنزین1399 | با لاستیک رادیال - سایپاقیمت روز بازار380,000,000
وانت زامیاد‏، بنزین1399 | آپشنال - سایپاقیمت روز بازار430,000,000
وانت زامیاد‏، بنزین1400 | آپشنال - سایپاقیمت روز بازار440,000,000
وانت زامیاد‏، بنزین1400 | سایپاقیمت روز بازار545,000,000
وانت زامیاد‏، دوگانه سوز1399 | سایپاقیمت روز بازار420,000,000
وانت زامیاد‏، دیزل1399 | سایپاقیمت روز بازار525,000,000

طراحی ظاهری نیسان ایکس تریل

یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی طراحی نیسان ایکس تریل، خطوط بدنه هستند، که به آن ظاهری عضلانی و جسور بخشیده‌اند. این خطوط کمک می‌کنند که خودرو کمی بزرگ‌تر از آنچه هست، دیده شود. اما در رانندگی با آن، در می‌یابید که آن‌قدرها هم بزرگ و دست‌پاگیر نیست.

نیسان ایکس تریل یک SUV با استایل ظاهری زیبا است که در مقایسه با هوندا CR-V بزرگ‌تر به نظر می‌رسد. اما در واقع طول نیسان ایکس تریل تنها ۵ سانتی‌متر بیشتر از هوندا CR-V بوده و عرض هر دو خودرو یکسان و معادل ۱۸۲۰ میلی‌متر است. نیسان ایکس تریل همچنین ۳ سانتی‌متر بلندتر از CR-V بوده و فاصله بین محور جلو و عقب ۲۷۰۵ میلی‌متری آن با اختلاف قابل‌توجه ۸۵ میلی‌متر بلندتر از CR-V است. نیازی به گفتن نیست که ابعاد نیسان ایکس تریل به‌راحتی مزدا CX-5 را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. ابعاد و جذبه ظاهری دو رکن اصلی SUVهای شهری هستند که ایکس‌تریل در هر دو زمینه جلب‌ توجه می‌کند.

خرید نیسان ایکس تریل

رینگ‌های به‌کار رفته در ایکس – تریل، رینگ‌های ۱۸اینچ آلیاژی است. چراغ‌های روشن در روز LED و همچنین چراغ‌های جلوی LEDدوگانه با قابلیت تنظیم فاصله دور یا نزدیک و تنظیم زاویه خودکار و چراغ‌های LED عقب، یک جریان سیال و زیبای نور ایجاد می‌کند که به‌صورت هدفمند می‌توانید آن‌ها را روشن و یا خاموش کنید. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت روز انواع مدل نیسان به صفحه خودرو نیسان مراجعه فرمایید.

طراحی داخلی نیسان ایکس تریل

در بخش داخلی خودرو شاهد صندلی های راحت با کمترین نیروی جاذبه که از لحاظ ارگونومی بسیتر مناسب است (محافظ ستون فقرات)، سانروف پانوراما، سیستم تهویه اتوماتیک هوا (کنترل دوگانه دمای هوا)، رمکن صندلی جلو و عقب، جا لیوانی با قابلیت سرد و گرم کردن لیوان، خاموش کن چراغ ها با تاخیر، غربیلک فرمان مجهز به گرمکن فرمان و همینطور تنظیم به صورت دستی، چرم های دولبه و روشنایی ال ای دی داخلی با تم رنگی مشکی هستیم که این موارد در کنار هم ترکیب زیبایی خلق کرده است. کابین در ردیف اول و دوم کاملا جادار است. فضای بار در صندوق عقب ۵۶۵ لیتر گفته شده که فضای مناسبی به حساب می‌آید.

فروش نیسان ایکس تریل

کنسول جلوی خودرو دکمه های زیادی دارد که ممکن است کمی گیج کننده باشد ولی امکانات زیاد این خودرو را در بر گرفته. به طور کلی متریال به کار برده شده در کابین داخلی برای رنج قیمتی نیسان ایکس تریل مناسب است و از کیفیت خوبی برخوردار است.

در نسخه ۲۰۲۲ نیسان ایکس تریل که به بازار ایران وارد نشده نقطه ی فروش اصلی نیسان ایکس تریل وجود هفت صندلی در کابین خودروست. نسل جدید نیسان ایکس تریل ویژگی های خشن مدل های قدیمی تر را کنار گذاشته و ظاهری گردتر دارد. از آنجایی که نیسان ایکس تریل اساساً یک قشقایی کشیده است، به اندازه برخی از رقبای خود بزرگ نیست، در عوض جایی در بین رده های شاسی بلند کامپکت و بزرگ قرار می گیرد. این بدان معناست که جادارترین خودروی هفت نفره در کلاس خود نیست.

رقبای با فضای بیشتر شامل فولکس تیگوان، کیا سورنتو و هیوندای سانتافه هستند که همگی فضای بیشتری را برای لذت بردن مسافران ارائه می دهند.اگر به دنبال خودرو هفت صندلی نیستید، اما به صندوق بار بزرگ‌تری نیاز دارید، شاسی‌بلندهای پنج‌نفره مانند مزدا CX-5، هوندا CR-V و تویوتا راو۴ نیز ارزش دیدن دارند.

قیمت نیسان ایکس تریل

تجهیزات استاندارد پایه در نسخه ۲۰۲۲ شامل رینگ های آلیاژی ۱۷ اینچی، تهویه مطبوع، رادیو DAB و بلوتوث است، در حالی که خودروهای رده بالای Tekna دارای چرخ های بزرگتر، سیستم صوتی Bose (مشترک با نسخه های قبلی مثل نسخه ۲۰۱۷)، صندلی های با روکش چرمی گرم شونده و کیت ایمنی افزایش یافته هستند.

آپشن ها و امکانات نیسان ایکس تریل

نیسان ایکس تریل شامل آپشن های تکونولوژیکی از جمله سیستم مدیریت اقتصادی مصرف سوخت ECO MODE ، ترمز پارک برقی، سیستم KEYLESS  و STARTER ، سنسور باران، کروزکنترل تطبیقی، آیینه جانبی تاشونده اتوماتیک که مجهز به گرمکن هست و صندق عقب با درب برقی و مجهز به سنسور حرکتیست می باشد.

از لحاظ ایمنی هم دارای کیسه هوای راننده و سرنشین جانبی و پرده، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر، سیستم کنترل شاسی فعال، رادار شناسایی اشیا متحرک، سیستم توزیع متغیر گشتاور، سیستم مانیتور دید ۳۶۰ درجه (AVM) و سیستم ۴×۴ تمام وقت نیسان (AWD همراه با کنترل دستی) می باشد.

مشخصات فنی نیسان ایکس تریل

نیسان ایکس تریل دارای یک پیشرانه ۴ سیلندر تنفس طبیعی به حجم ۲.۵ لیتر با بیشینه سرعت ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت است. قدرت این موتور ۱۷۰ اسب بخار و گشتاور آن ۲۳۳ نیوتن متر می باشد  با جعبه دنده هفت سرعته CVT ایکس ترونیک و دوعدد دیفرانسیل که به تمامی چرخ ها می‌رسد. شتاب صفر تا صد نیسان ایکس تریل ۹.۸ ثانیه براورد شده که وقتی تمامی ۵ سرنشینان سوار هستند این مقدار بیشتر می‌شود. شما برای خرید یا فروش نیسان جوک می‌توانید به صفحه نیسان جوک مراجعه نمایید.

در نسخه های ۲۰۲۲ نیسان ایکس تریل (که به بازار ایران نیامده است) موتور(های) الکتریکی (تمام نسخه‌های۲۰۲۲ X-Trail دارای نوعی برق‌سازی هیبریدی هستند،) از مدل اولیه هیبریدی ملایم تا E-Power ، تقریباً تمام الکتریکی هستند. ما می گوییم “تقریبا” زیرا چرخ های E-Power فقط توسط موتورهای الکتریکی به حرکت در می آیند، اما نیروی خود را از یک موتور بنزینی توربو شارژ می‌گیرند.)

خرید نیسان ایکس تریل کارکرده

معایب نیسان ایکس تریل

  • نفوذ صدا به کابین
  • استفاده از پلاستیک در متریال کابین
  • گیربکس با قدرت نسبتا پایین (برخی از خریداران ادعا کرده‌اند که گیربکس در سربالایی‌ها اجازه نمی‌دهد دور موتور از سه هزار دور در دقیقه فراتر برود)

مزایای نیسان ایکس تریل

  • فهرست امکانات نسبتا کامل (کروز کنترل، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی، سیستم کنترل سرعت در سرازیری، سیستم کنترل کشش و …)
  • توانایی های فنی ایده آل (ایکس تریل در بخش فنی کاملا رضایت بخش عمل می‌کند ایکس تریل برای آفرود سواری طراحی نشده پس نباید انتظار بالایی برای بیراهه نوردی را از این خودرو داشت اما ۱۷۰ اسب بخار قدرت و ۲۳۳ نیوتن متر گشتاور آن هم برای کراس اوور متوسطی چون ایکس تریل، اگرچه عالی نیست، اما کافی‌ست. ایکس تریل برای رساندن خود به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، به کم تر از ۱۰.۰ ثانیه زمان نیاز دارد که برای یک کراس اوور متوسط خانوادگی، واقعاً قابل قبول است.)
  • طراحی ظریف و ریزه کاری های خارجی در عین حال حفظ ابهت نیسان در شمای کلی ایکس تریل

خرید نیسان ایکس تریل صفر

در نهایت باید بگوییم که محصولات نیسان همیشه در بین ایرانیان و در بازار ایران محبوبیت داشته اند و نیسان ایکس تریل هم از این قاعده مستثنی نیست، ایکس تریل نیز علی رغم آن که فرصت نسبتا محدودی برای حضور در بازار ایران پیدا کرد اما در همین مدت توانست نظر مثبت بسیاری از مشتریان را به سوی خود جلب کرده و بازار خرید و فروش نسبتا مناسبی را برای خود دست و پا سازد. جهت خرید یا فروش نیسان ایکس تریل می توانید با کارشناسان ما در نیکبخت خودرو تماس بگیرید.

مطالعه بیشتر  خرید و فروش پژو405 کارکرده و صفر+ قیمت روز پژو 405

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *