خرید و فروش خودروولوو

خرید و فروش ولوو XC90 کارکرده و صفر + قیمت روز ولوو XC90

فروش و خرید ولوو XC90 کارکرده و صفر در نیکبخت خودرو

[public_cars brand=”ولوو” model=”XC90″]

 

کمپانی ولوو یکی از برندهای خودرویی است که سهم بزرگی در شکل‌گیری خودروسازی در جهان دارد؛ زیرا فعالیت‌های این برند تنها به تولید اتومبیل محدود نمی‌شود و نقش بزرگی در صنعت ایفا می‌کند. این کمپانی مانند دیگر برندها سرد و گرم روزگار را کشیده و برای تبدیل شدن به یکی از غول‌های خودروسازی جهان، پستی و بلندی‌های بسیار زیادی را پشت سر گذاشته است. نام برند ولوو، هم‌ خانواده ایمنی، کیفیت و اطمینان است. ولوو در طول تاریخ از همان ابتدا، به کاربردی بودن معروف بوده است.

ولوو (Volvo Group) یک برند چندملیتی سوئدی تبار است که نقش مهمی در صنعت خودروسازی دارد. این کمپانی در زمینه‌های دیگری همچون ساخت، پخش و فروش کامیون، اتوبوس و تجهیزات ساخت و ساز و حتی زمینه‌های گسترده‌تری نیز فعالیت می‌کند. سال ۲۰۱۶، ولوو به عنوان دومین سازنده بزرگ کامیون‌های سنگین در دنیا شناخته شد. اداره مرکزی این شرکت در گوتنبرگ سوئد واقع شده است. تا سال ۱۹۹۹ و پیش از فروخته شدن به کمپانی موتور فورد (Ford Motor Company)، ولوو بخشی از AB Volvo محسوب می‌شد. از سال ۲۰۱۰ تا به امروز، این شرکت متعلق به کمپانی چینی جیلی Geely Holding Group)) است. ولوو XC90 یکی از مجهزترین و پرفروش ترین خودروهای شرکت ولوو در سطح جهان می‌باشد.

قیمت روز ولوو XC90 کارکرده + قیمت ولوو XC90 صفر

نام خودرومدلبر اساسقیمت بازار(تومان)
XC90‏، اینسکریپشن2017قیمت روز بازار18,600,000,000

 

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسلط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند . در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش خودرو کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است. همکاران متخصص ما ، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده ، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می پذیرد . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان ،فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفاف‌تر از آنچه تاکنون تجربه کرده‌اید، انجام می‌دهد. با نیکبخت خودرو فروش فوری خودرو را در کمترین زمان ممکن تجربه کنید.

شما فروشنده محترم ولوو XC90 کارکرده جهت دریافت قیمت ولوو XC90 کارکرده خود می‌توانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.

در پی استقبال عمومی از خودروهای شاسی بلند و داغ شدن بازار این کلاس از خودرو، شرکتهای خودرو سازی لوکس و خاص جهان نیز دست به تولید نمونه‌هایی در این کلاس بدنه زده اند. از نمونه‌هایی از از این شرکتها می‌توان به بنتلی (Bentley)، جاگوار (Jaguar) و رولزرویس (Rolls Royce) اشاره کرد. شرکت خودروسازی سوئدی ولوو نیز از این قافله عقب نمانده و با تولید نمونه‌هایی از این خودروهای شاسی بلند، جایگاه خود را در بازار تثبیت نموده است. چند وقتی است که نمونه شاسی بلند XC90 به بازارهای ایران نیز راه پیدا کرده و با ظاهر زیبا و مجلل خود مشغول جولان دادن در خیابان‌های شهرهای بزرگ کشور شده است.

قیمت ولوو XC90 کارکرده و صفر

بررسی طراحی ظاهری ولوو XC90

ولوو نیز همانند تویوتا در نسل های جدید خودروهای تولیدی خود توجه ویژه ای به مقوله ی زیبایی می کند و این موضوع را می توان با کنار هم قرار دادن عکس های نسل اول و دوم این خودروبه راحتی لمس کرد. تمامی خودروسازان فهمیده اند یکی از کلیدی ترین دلایل خرید یک خودرو، زیبایی ظاهری محصولات است به همین دلیل ولوو علاوه بر سرمایه گذاری های کلان در زمینه ی ایمنی، در خصوص طراحی هم در این اتاق حرف های زیادی برای گفتن دارد. در نمای جلوی خودرو اولین نکته ای که جلب توجه می کند جلوپنجره ی مستطیل شکلی است که با ۱۷ خط عمودی پوشانده شده و آرم زیبای ولوو در میانه ی آن جاخوش کرده است. چراغ ها با فرمی چشم مانند که قسمت انتهایی آن تا روی گلگیر امتداد یافته اند به زیبایی طراحی شده اند، درون کاسه چراغ ها ضمن بهره بردن از چراغ های روشنایی در روز که به شکل T خوابیده می باشند از LED های متعددی برخوردارند که شب هنگام جلوه ای زیبا به نمای بیرونی خواهند داد.

پایین تر از چراغ ها ورودی هایی برای خنک کردن سیستم ترمز تعبیه شده اند که در مدل Inscription با خط افقی کرومی زیبایی تزئین شده‌اند که لوکس بودن این شاسی بلند را دو چندان جلوه می دهد. ورودی هوا در پایین ترین قسمت سپر با دو خط افقی جهت تامین هوای مورد نیاز برای توربوشارژر تعبیه شده اند. چراغ های هالوژن نیز در کناره های ورودی هوا و در گوشه های دوطرف خودرو با فرمی قایق شکل درون سپر جایگذاری شده اند. کاپوت پف کرده با خطوط روی آن کمک شایانی در جذاب جلوه دادن نمای جلو کرده است.

به سراغ نمای جانبی می رویم که به شخصه معتقدم سخت ترین قسمت برای طراحی خودرو می باشد و نیاز به دقت و وسواس زیادی دارد. رینگ های ۱۰ پره سفارشی آلومینیومی که نشان ولوو در میانه ی آن ها قرار دارد جذابیت زیادی به این قسمت هدیه کرده است، کروم کاری روی رکاب که مخصوص مدل Inscription طراحی شده لاکچری بودن خودرو را تشدید می کند، خط شانه ی برجسته از گلگیر جلو آغاز و پس از عبور از بالای دستگیره‌های درب به چراغ های عقب متصل می شود، همچنین خطی دیگر در پایین در موازی با خط شانه طراحی شده است، گلگیرها نیز عضلانی می باشند.

پایه آینه‌های جانبی درون درب های جلو فرو رفته اند و خود آینه با بهره مندی از چراغ راهنما زیباست. دور شیشه های جانبی با کروم تزئین شده است که نشان دهنده ی تاکید خودروساز به لوکس بودن محصول تولیدی است. به نمای عقب می رسیم، چراغ ها شباهت زیادی با ولوو XC60 دارد و از ستون های کناری آغاز و با فرمی خاص امتداد یافته اند، روشن شدن چراغ های عقب در شب جلوه ای زیبا به این قسمت می دهد و بسیار خاص است. پایین شیشه نوشته ولوو در میانه‌ی این قسمت با فواصل یکسان حروف این برند تداعی کننده عبارت پورشه در پشت پورشه ۹۱۱ است.

پلاک در میانه ی قسمت عقب که عبارت XC90 و T6 را در دو طرف خود دارد در جای مناسبی قرار گرفته اند، همچنین در کناره ی عبارت T6 نوشته Inscription و AWD دیده می شود. درون سپر چراغی افقی که بیرون آن کروم کاری L شکلی موجود است در دو طرف ظرافت طراح را به رخ بیننده می کشد. در پایین ترین قسمت سپر خروجی های اگزوز ۴ ضلعی کرومی جلوه ای دوچندان به این قسمت داده است علاوه بر آن رنگ متفاوت پایین ترین قسمت سپر تقارن رنگ جالبی با رنگ سفید دارد. برای خرید و فروش خودرو ولوو کارکرده و صفر می‌توانید به صفحه خودرو ولوو مراجعه فرمایید.

خرید ولوو XC90 کارکرده

بررسی طراحی داخلی ولوو XC90

کیفیت کابین خودرو ولوو ایکس سی ۹۰ بسیار عالی است و هارمونی چوب و چرم با رنگ شتری روشن در داخل اتاقک ان بسیار جذاب است و یاد اور اتاق های هتل هیلتون است.صندلی های ان نیز همچون مبل های راحتی گران قیمت زیبا و راحت هستند که خستگی در روی ان ها معنا پیدا نمی کند. فرمان سه شاخه خودرو با نام ولوو در وسط ان برای راننده بسیار دلنشین خواهد بود و در اطراف فرمان نیز دکمه های قطع و وصلکردن تماس های ورودی، کرو کنترل، سیستم سیرو و تنظیم سیستم صوتی قرار دارد تا راننده به راحتی به همه ان ها دسترسی داشته باشد.

در پشت فرمان نیز نمایشگر دور موتور و کیلومتر شمار قرار دارد که با دکمه کنار ان میتوانید میزان نور آن را تنظیم کنید البته دوربین ۳۶۰ درجه نیز در این خودرو در این قسمت جا خوش کرده است. نکته جالب در این خودرو صفحه نمایشگر عمودی ان است که در بخش میانی داشبورد قرار گرفته است و در اطراف ان دریچه های تهویه هوا با فرمی عمودی قرار دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوربین ۳۶۰ می‌توانید مقاله عملکرد دوربین ۳۶۰ درجه در خودرو را مطالعه کنید.

دسته دنده خودرو با خوش دستس هرچه تمام تر طراحی شده است. صندوق عقب خودرو نیز بسیار جا دار است که البته دو صندلی نیز به صورت تاشو در ان قرار دارد که با باز کردن ان ها خودرو دارای سه ردیف صندلی خواهد بود هرچند فضای زیادی از صندوق بار را اشغال می کرد اما به هر حال جا برای وسایل شما همچنان قرار دارد. برای کسب اطلاعات درباره مدل جدید ولوو EX90 می‌توانید به مقاله معرفی ولوو EX90 مراجعه نمایید.

فروش ولوو XC90

امکانات رفاهی ولوو XC90

ولوو ایکس سی ۹۰ مجهز به امکانات و تجهیزات به روز و متناسب با تکنولوژی در بازار خودروهای جهانی است که به سبب ان راحتی و ارامش را برای سر نشین های خود به ارمغان می اورد. از این امکانات و تجهیزات رفاهی می توان مانیتور لمسی ۱۲.۳ اینچی رنگی، نویگیشن، ۱۹ بلند گو با قدرت و توان ۳۰۰ وات، سیستم صوتی با پیشتیبانی از یو اس بی، سوئیچ اف کردن کیسه هوای سر نشین، چراغ های کمکی هوشمند، قفل کودک برای تمامی درب ها و پنجره ها، کمربند سه نقطه ای با پیش کشنده، اینه های جانبی هوشمند، گرمکن اینه های جانبی، تنظیم اتوماتیک اینه های جانبی، کروز کنترل، سنسور دنده عقب و جلو، سنسور نور، سنسور باران، امکان چرخش خودکار چراغ ها در حین پیچ، دوربین دنده عقب،

صندلی‌های طبی، بخارزدایی بر حسب دما شیشه های عقب، گرمکن صندلی ها، قابلیت تنظیم صندلی ها در ۱۲ حالت، حافظه صندلی راننده، سیستم استارت هوشمند، نمایشگر دیجیتال کیلومتر با قابلیت تنظیم نور، سیستم ورود به خودرو بدون کلید، روکش چرمی صندلی ها،دسته دنده و روکش چرم، پدال های الومینیومی اسپورت، سیستم هشدار اتوماتیک، ترمز اتوماتیک، سیستم هشدار در زمان خواب الودگی راننده، سیستم هشدار رانندگی در لاین، رادار نقاط کور، سیستم کنترل سرعت حرکت در مسیر های سرا شیبی، سیستم پایداری دینامیکی و کنترل کشش، سیستم تشخیص عابرین پیاده، تنظیم خودکار فرمان، محافظت قسمت بار، اتوهلد، دماسنج، اینه داخلی الکتروکرومیک، قابلیت تنظیم حالت رانندگی، چراغ های زنون، شیشه شور چراغ های جلو، سقف پانوراما

مشخصات فنی

موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه
حجم موتور ۱۹۶۹ سی سی
تنفس موتور سوپرشارژ و توربوشارژ
انتقال نیرو دو دیفرانسیل
حداکثر قدرت ۳۱۶ اسب بخار در ۵۷۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۴۰۰ نیوتن متر در ۲۲۰۰ دور در دقیقه
جعبه دنده ۸ سرعته خودکار
شتاب ۰ تا ۱۰۰ ۶.۹ ثانیه
حداکثر سرعت ۲۳۰ کیلومتر در ساعت
وزن ۲۰۲۵ کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) ۴۹۵۰ طول – ۲۰۰۹ عرض – ۱۷۷۵ ارتفاع
فاصله بین دو محور ۲۹۸۵ میلیمتر

مطالعه بیشتر  خرید و فروش لکسوس NX300 کارکرده و صفر + قیمت روز لکسوس NX300

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *