بیسوخرید و فروش خودرو

خرید و فروش بیسو T3 کارکرده و صفر+قیمت روز بیسوT3

خرید و فروش بیسو T3 کارکرده و صفر در نیکبخت خودرو

[public_cars brand=”بیسو” model=”T3″]

بیسو (Bisu) نام یک شرکت خودروساز نوپای چینی است که از زیر مجموعه‌های گروه بیجینگ اتو محسوب می‌شود و فعالیت‌های خود را از سال ۲۰۱۵ آغاز کرده است. با یک جستجوی ساده در اینترنت متوجه خواهید شد که اطلاعات چندانی در مورد این برند وجود ندارد و حتی وب‌سایت رسمی این شرکت نیز تنها به زبان چینی فعال است که نشان می‌دهد محصولات بیسو تنها در بازار چین عرضه می‌شوند و البته تنها مقصد صادراتی آن‌ها ایران است!
شرکت بیسو در بازار چین نیز فروش زیادی ندارد و یکی از خودروسازان درجه چندم این کشور محسوب می‌شود. تاکنون سه مدل خودرو با نام‌های T3، T5 و M3 توسط بیسو به بازار عرضه شده‌اند و شرکت سیف خودرو نیز در نمایشگاه خودرو تهران سال ۱۳۹۶ رسما این محصولات را برای بازار ایران معرفی کرد. T3 و T5 در رده خودروهای کراس اوور قرار می‌گیرند و M3 نیز یک خودرو در کلاس خودروهای چندمنظوره MPV (ون) است.

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسلط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند . در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش خودرو کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است. همکاران متخصص ما ، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده ، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می پذیرد . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان ،فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد. با نیکبخت خودرو فروش فوری خودرو را در کمترین زمان ممکن تجربه کنید.

شما فروشنده محترم بیسو T3 کراس کارکرده جهت دریافت قیمت ماشین بیسو T3 کارکرده خود میتوانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید

قیمت روز بیسو T3 کارکرده+ قیمت بیسو T3 صفر

 

بیسو T3 یک کراس اوور کوچک شهری است که برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ توسط کمپانی نوپای چینی بیسو به بازار معرفی و عرضه شد. بیسو یک کمپانی زیر مجموعه گروه خودروسازی بایک چین است. بیسو T3 توسط شرکت سیف خودرو در ایران عرضه کرد. این شرکت در کارنامه خود واردات ناموفق محصولات کمپانی ژاپنی سوبارو را دارد که به علت تحریم‌ها نتوانست به واردات محصولات سوبارو ادامه دهد و پس از مدت زیادی سکوت اقدام به واردات محصولات بیسو به بازار ایران کرد.

طراحی ظاهری بیسو T3

  هنگامی که به نمای جلوی bisu t3 نگاه کنیم با ظاهری نا موزون روبرو می‌شویم. چراغ‌ها طراحی چند وجهی و کشیده‌ای دارند که داخل آن دو لامپ هالوژنی خودنمایی می‌کنند. جلوپنجره بیسو T3 به صورت کشیده و متصل به چراغ‌های جلو طراحی شده که بخش بالای آن تا وسط چراغ‌های جلو ادامه پیدا کرده و با آنها درهم تنیده شده است. وسط این جلوپنجره بزرگ لوگوی بیسو تعبیه شده و زیر آن نیز دوربین جلوی خودرو قرار گرفته است. همچنین برای اسپرت و زیباتر شدن نمای جلوی خودرو، گوشه‌های جلوپنجره با خطوط کرومی تزئین شده است. سپر بیسو T3 همانند بیشتر خودروهای این سگمنت خیلی بزرگ و پهن و به صورت دو تکه قرار دارد.

این سپر میزبان دو مه‌شکن چهارضلعی است که دو طرف سپر داخل یک بخش مشکی رنگ قرار گرفته‌اند. زیر جلوپنجره خودرو نیز محل نصب پلاک واقع شده و زیر آن نیز ورودی دیگر هوا با یک طراحی شش ضلعی کشیده تعبیه شده است. یک قسمت پلاستیکی نیز در آخرین بخش جلو قرار دارد که البته به صورت متصل در سراسر خودرو کشیده شده است. وجود خطوط زاویه دار و حجم دهی‌های مناسب روی کاپوت نیز تعبیه شده‌اند که به ظاهر اسپرت بیسو T3 کمک شایانی کرده‌اند.

به نمای جانبی بیسو T3 که می‌رسیم اولین موردی که به چشم می‌خورد طراحی مکعبی این خودرو است. طراحی اسپرت نمای جلو به این قسمت خودرو نیز رسیده و بیسو T3 جلوه خوبی در این قسمت دارد. ستون A و B به همراه سقف خودرو به صورت مشکی رنگ درآمده‌اند. یک خط تیز و عمیق نیز از گلگیر جلو شروع شده و با گذشتن از زیر دستگیره درب‌ها تا انتهای درب عقب کشیده شده است. خط دیگری نیز از انتهای چراغ عقب تا بالای درب عقب کشیده شده و خط رکاب بیسو T3 نیز در بالای قسمت پلاستیکی واقع شده است. همچنین حجم دهی های مناسبی نیز روی گلگیرهای بیسو T3 قرار گرفته‌اند که متناسب با ظاهر کلی خودرو است. رینگ‌های این خودرو ۱۶ اینچی است که طراحی خوبی دارد اما می‌توانست کمی بزرگتر باشد.

نمای عقب بیسو T3 ظاهر بروز و هماهنگ با سایر بخش های خودرو دارد، اما وجود یک قسمت پلاستیکی بزرگ که بخش زیادی از سپر عقب را شامل می‌شود یک نکته منفی برای این خودرو است. چراغ‌های عقب به صورت دو تکه و زاویه دار طراحی شده‌اند و گرافیک مناسبی نیز دارند. یک باله مشکی رنگ با اندازه‌ای نسبتا بزرگ بالای شیشه عقب قرار دارد که چراغ سوم ترمز وسط آن تعبیه شده است. درب صندوق بیسو تی ۳ به صورت یک تکه با زوایای مناسب طراحی شده و تا بالای سپر کشیده شده است. میان چراغ‌های عقب نیز عبارت BISU AUTO نوشته شده است. دو مه‌شکن دایره‌ای شکل و محل نصب پلاک نیز روی قسمت پلاستیکی سپر قرار گرفته‌اند و یک دیفیوزر نقره‎ای نیز در پایین سپر واقع شده که دو جای اگزوز تقلبی نیز روی آن قرار دارد.

طراحی کابین بیسو T3

داخل کابین بیسو T3 که می‌رویم با طراحی بروزی روبرو هستیم. یک نمایشگر بزرگ ۹ اینچی در بالاترین قسمت داشبورد قرار گرفته است. دو خروجی هوای تهویه مطبوع نیز در کنار هم تعبیه شده‌اند که میان آنها یک دکمه فلاشر جا خوش کرده است. وسط داشبورد نیز کلیدهای سیستم مولتی مدیای خودرو و زیر آن نیز بخش سیستم کنترل تهویه مطبوع خودرو قرار گرفته است. در پایین ترین بخش داشبورد نیز ورودی USB و فندکی تعبیه شده‌اند. یکی از نکات کابین بیسو T3 یک کادر کرومی است که کل ادوات داشبورد به همراه لیور دنده را احاطه کرده است. کنسول وسط نیز اندازه مناسبی دارد.

غربیلک فرمان بیسو T3 طراحی موسوم به D کات و ۴ شاخه دارد که با قطعات کرومی تزئین شده است. طراحی D کات علاوه بر طراحی زیبا فضای پای بیشتری را به راننده اعطا می‌کند. فرمان خودرو خوش دست است و میزبان دکمه‌های کروز کنترل و سیستم صوتی است. پشت آمپر بیسو T3 نیز ظاهر اسپرت و به اصطلاح سیلندری دارد که به صورت سه دایره کنار هم طراحی شده‌اند. یکی از نکات مثبت و جذاب بیسو T3 کابین دو رنگ آن است. فضای کابین بیسو T3 جادار طراحی شده و فضای پا و سر برای سرنشینان جلو و عقب مناسب است اما ردیف عقب تنها برای دو نفر مناسب و است و ممکن است ۳ نفر نتوانند به راحتی بنشینند.

امکانات رفاهی و ایمنی بیسو T3

بیسو T3 از نظر امکانات رفاهی نیز در رده متوسط رو به بالایی قرار می‌گیرد. این خودرو امکاناتی نظیر:

سیستم صوتی مجهز به ۶ بلندگو – صفحه نمایش ۹ اینچی لمسی و ورودی صدای AUX و پورت USB – کلیدهای کنترلی سیستم صوتی روی فرمان – دوربین جلو با قابلیت ضبط تصاویر حین رانندگی – سنسور پارک جلو – دوربین قفل کودک و صندلی های ایزوفیکس – سنسور پارک عقب با قابلیت نمایش فاصله – سیستم ورود بدون کلید به همراه استارت دکمه ای – صندلی های چرمی – چراغ LED مخصوص روز – آینه های جانبی تاشونده برقی – سقف پانوراما – کروز کنترل – فرمان برقی EPS – سیستم کنترل فشار باد لاستیک ها TPMS

بیسو T3 خودرو ایمنی است. البته با اینکه از این خودرو تست تصادفی منتشر نشده است اما امکانات ایمنی خوبی برای آن در نظر گرفته شده است. امکاناتی نظیر :

شش کیسه‌ی هوا، قفل مرکزی و سیستم ضد سرقت، سنسور پارک روی سپر عقب و جلو، صندلی‌های عقب مجهز به ایزوفیکس (Isofix)، سیستم ترمز ضدقفل (ABS) همراه‌با ترمز اضطراری پیشرانه (BOS) و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD )، فناوری کنترل کشش (TCS)، سیستم حفظ تعادل (ESC) و نگهدارنده‌ی خودرو در شیب به‌هنگام شروع حرکت را داراست.

 مزایا و معایب بیسو T3

مزایا :

  • امکانات و تجهیزات فراوان
  • طراحی به روز
  • فضای خوب کابین
  • عملکرد خوب فنی
  • جعبه دنده کارآمد

معایب:

  • نفوذ صدا به داخل کابین
  • کیفیت متوسط متریال
  • شتاب اولیه پایین
  • فروش محدود
  • قطعات کم یاب
  • نداشتن قابلیت آفرود

رقبای بیسو T3

هرچند که شرکت خودروسازی بیسو به عنوان یکی از  کمپانی‌های خودروسازی جدیدالورود به بازار کشور محسوب می‌شود اما همچنان به دلیل وجود رقابت فشرده و سخت در بخش کراس‌آورهای شهری بیسو ۳ Tنیز با رقبای بسیار جدی روبرو است. اولین رقیب ریشه در سرزمین اژدها داشته و به عنوان هم وطن بیسو ۳ Tمحسوب می‌شود. این خودرو چری تیگو ۳ نام دارد که در ایران به دست شرکت خودروسازی مدیران خودرو یا ام وی ام مونتاژ می‌شود و به عنوان S ۳۳ MVMXاسپرت نامیده می‌شود. با مقایسه هیجان‌انگیزترین آیتم یعنی مشخصات فنی میان دو خودرو مشخص می‌شود که بیسو ۳T به دلیل بهره‌بردن از قدرت گشتاور بالاتر نیوتن‌برمتر توانسته‌است برتری را در بخش فنی از آن خود کند. رهاورد این برتری به حداکثر سرعت بالاتر و شتاب ۰ تا ۱۰۰ در بازه زمانی کمتر بازمی‌گردد. همین آیتم کافیست تا این نتیجه حاصل گردد که بیسو ۳ Tدست برتر را به نسبت رقیب خود دارد. دیگر رقیب بیسو ۳ Tنیز هم‌وطن این خودرو بوده و با عنوان هاوال ۲ Hشناخته می‌شود. خودرو بیسو ۳T در بخش مشخصات ظاهری و نوع طراحی به کاررفته نمره بالاتری را به نسبت هاوال ۲ H از آن خود می‌کند. دیگر مزیت بیسو ۳T نسبت به هاوال ۲ H نیز این است که علیرغم راندمان بالاتر،  مصرف سوخت کمتری را به ارمغان می‌آورد. به همین دلیل در مقایسه میان این دو خودرو نیز برتری بیسو ۳T نسبت به هاوال ۲ H به وضوح مشخص می‌شود.

 

مشخصات فنی

موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه
حجم موتور ۱۲۹۸ سی سی
تنفس موتور توربوشارژ
انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت ۱۳۳ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۱۸۵ نیوتن متر در ۱۵۰۰ دور در دقیقه
جعبه دنده CVT
شتاب ۰ تا ۱۰۰
حداکثر سرعت ۱۷۸ کیلومتر در ساعت
وزن ۱۴۴۵ کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) ۴۵۳۰ طول – ۱۸۲۵ عرض – ۱۶۸۵ ارتفاع
فاصله بین دو محور ۲۵۶۵ میلیمتر

مصرف سوخت و استانداردها

مصرف سوخت داخل شهر – لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهر – لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی ۷.۴ لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک ۵۰ لیتر
استاندارد آلایندگی
میزان تولید CO2 – گرم در هر کیلومتر
استاندارد امنیت

امکانات بیسو T3

ترمز و پایداری ABS – EBD – ESP – ASR – HSA
کیسه هوا کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، جانبی و پرده ای – مجموعاً ۶ کیسه هوا
سیستم صوتی مجهز به ۶ بلندگو – صفحه نمایش ۹ اینچی لمسی و ورودی صدای AUX و پورت USB
دیگر تجهیزات کلیدهای کنترلی سیستم صوتی روی فرمان – دوربین جلو با قابلیت ضبط تصاویر حین رانندگی – سنسور پارک جلو – دوربین قفل کودک و صندلی های ایزوفیکس – سنسور پارک عقب با قابلیت نمایش فاصله – سیستم ورود بدون کلید به همراه استارت دکمه ای – صندلی های چرمی – چراغ LED مخصوص روز – آینه های جانبی تاشونده برقی – سقف پانوراما – کروز کنترل – فرمان برقی EPS – سیستم کنترل فشار باد لاستیک ها TPMS

 

مطالعه بیشتر  خرید و فروش میتسوبیشی ASX کارکرده و صفر + قیمت روز میتسوبیشی ASX

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *