خرید و فروش خودروهیوندای

خرید و فروش سانتافه کارکرده و صفر + قیمت روز سانتافه

خرید و فروش سانتافه کارکرده و صفر در نیکبخت خودرو

[public_cars brand=”هیوندای” model=”سانتافه”]

 

شرکت هیوندای موتور در سال ۱۹۶۷ در کشور کره جنوبی تاسیس شد. آنچه در این سالها هیوندای موتور را از سایرشرکتهای سازنده خودرو متمایز نموده است ، داشتن افراد پرتوانی است که قادرند آرزوهای غیرممکن را ممکن سازند. با تغییر در توقعات افراد از خودرو و منسوخ شدن مفهوم قدیمی وسیله نقلیه و گره خوردن خودروی شخصی با زندگی مصرف کنندگان، شرکت هیوندای موتور نیز با شعار جدید NEW THINKING, NEW POSSIBLITIES در راستای ایجاد فرهنگ جدید خودرویی قدم برداشت.

شعار جدید شرکت هیوندای انعکاسی از اراده این شرکت در خلق احتمالات جدید NEW POSSIBILITIESبا تشویق و ترغیب به ایجاد تفکر جدید NEW THINKING و در راستای خدمت رسانی به مردم دنیا می باشد. بیش از چهار دهه فعالیت، رشد مستمر و دائمی به همراه تولید خودروهای با کیفت و ارائه خدمات منحصر به فرد موجب شد تا شرکت هیوندای در میان برترین خودروسازان جهان قرار گیرد و نام تجاری آن در میان ۱۰۰ نام تجاری برتر جهان بدرخشد. این شرکت در سال ۲۰۱۳ به گزارش شرکت اینتربرند در جایگاه ۴۳ برترین برندهای دنیا و به عنوان سریعترین رشد در میان شرکت های خودرویی دنیا دست یافت. یک نمونه از محصولات پرفروش این شرکت خودروسازی ، سانتافه می باشد

 

قیمت روز سانتافه کارکرده + قیمت سانتافه صفر

 

نام خودرومدلبر اساسقیمت بازار(تومان)قیمت روز سانتافه
سانتافه (ix45)‏، 4 سیلندر دو دیفرانسیل2017 | شرکتیقیمت روز بازار5.850,000,000خرید سانتافه کارکرده
سانتافه (ix45)‏، 4 سیلندر دو دیفرانسیل2017 | وارداتیقیمت روز بازار5.900,000,000
سانتافه (ix45)‏، 4 سیلندر دو دیفرانسیل2018 | وارداتیقیمت روز بازار6.500,000,000

 

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند .

در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش خودروهای کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است. همکاران متخصص ما ، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده ، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می پذیرد . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان ،فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد. با نیکبخت خودرو فروش فوری خودرو در کمترین زمان ممکن را تجربه کنید.

شما فروشنده محترم سانتافه کارکرده جهت دریافت قیمت سانتافه کارکرده خود میتوانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.

پیشنهاد می کنیم مقاله مربوط به ماشین تصادفی را حتما مطالعه نمایید.

خرید سانتافه و فروش سانتافه در بازار ایران چگونه است؟

برای خرید خودرو سانتافه بهتر است ابتدا با پیشینۀ واردات این ماشین به ایران و سپس قیمت سانتافه آشنا شوید تا بتوانید مناسب‌ترین مدل آن را برای خود انتخاب کنید. ماشین سانتافه هم به صورت وارداتی و هم به‌ صورت مونتاژ داخل در اختیار مشتریان ایرانی قرارمی گیرد.

قیمت سانتافه دسته دوم در بازار دست‌ دوم‌ شرایط بسیار خوبی در قیاس با بسیاری از رقبای خود دارد و از معدود خودروهای گران‌قیمتی است که به راحتی به پول نقد تبدیل می‌شود. از آنجایی که اغلب خودروهای موجود در ایران، همواره با افزایش و کاهش‌های زیادی همراه است، این موضوع اثر مستقیم بر قیمت سانتافه صفر دارد حتی زمانی ‌که به ‌دنبال قیمت سانتافه کار کرده و دست ‌دوم باشید، تفاوت بسیاری بین سانتافه صفر و سانتافه دسته دوم متوجه می شوید این امربخاطر قطعات تعویض‌ شده ویا رنگ ‌شده و میزان کارکرد ماشین می باشد که تاثیر مستقیم بر قیمت سانتافه دارد. از این رو برای خرید سانتافه دسته دوم حتما از کارشناسان قابل اعتماد کمک بخواهید.

پیشنهاد می کنیم جهت آشنایی با خودروهای بیوک قدیمی و جدید به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

معرفی سانتافه

برای مصرف‌ کنندگان خرید یک SUV با سه ردیف صندلی در سال ۲۰۱۶ قطعاً هیوندای سانتافه یکی از بهترین انتخاب ها می‌باشد.

هیوندای سانتافه به عنوان یکی از قابل اطمینان ترین اتومبیل ها در جهان شناخته شده است.مدل قبلی سانتافه جایزه ی بهترین مدل SUV سه ردیف را در ایالات متحده از آن خود کرد.

این ماشین بیشتر رو به سمت تغییراتی در مسائل عمده قابلیت عملکرد و طراحی و رانندگی برای ارتقاء بیشتر برده است به‌ گونه‌ ای که می‌شود آن را به راحتی احساس کرد. در ظاهر این خودرو شاهد تغییرات زیادی نیستم و فقط اولین چیزی که توجه را به خودش جلب می‌کند تغییر چراغ های عقب خودروست که این چراغ ها شباهت زیادی به چراغ های خودروهای شاسی بلند چینی دارند.

پیشنهاد می کنیم مقاله مربوط به مشخصات النترا ۲۰۲۳ را حتما مطالعه نمایید.

طراحی کابین سانتافه

پس از اینکه وارد کابین خودرو شوید، کنسول مرکزی که مجددا طراحی شده است اولین چیزی می باشد که نظر شما را به خود جلب می کند. در این قسمت چیزهایی که به چشم میخورند دسته دنده ی جدید و فضای ذخیرهای، می باشد.

در این نسخه از سانتافه صندلی‌های جلو و غربیلک فرمان گرم شونده قرار دارند و تریم نقره‌ای جذاب به همراه تزئینات چوبی فضایی دل‌چسب را به وجود می‌آورند. درون کابین سانتافه پر شده از مواد با سطوح نرم که حس خوبی به شما می دهند و این خودرو دارای سقف پانورامیک می باشد. درون کابین سانتافه از موادی که کیفیت بالایی دارند استفاده شده است.

در ردیف دوم صندلی هایی که قابلیت تاشونده دارند، قرار دارند. در ردیف دوم دریچه های تهویه تعبیه شده اند که باعث راحتی سرنشینان می شود. فضای بار پشت صندلی ها نسبتا بزرگ می باشد به عنوان مثال شما می توانید در فضای بار این خودرو ۳ چمدان بزرگ و دو دست وسایل گلف را قرار بدهید. صندلی های عقب به صورت ۴۰ / ۲۰ / ۴۰ تا می شوند و شما می توانید از این طریق فضای بیشتری را ایجاد کنید.

طراحی ظاهری

ایراد گرفتن از طراحی بدنه هیوندای سانتافه کار بسیار دشواری است؛ چراغهای کشیده، جلوپنجره بزرگ جذاب، خطوط پویا و هدفمند کناری در کنار سپرهای شیک و رینگ‌های بزرگ، سانتافه را به خودرویی زیبا، اسپرت و پر ابهت تبدیل نموده‌اند.

مهم تر از همه اینکه سانتافه موفق شده این زیبایی را در تمامی زوایا حفظ نماید و با استفاده از خطوط ساده و هماهنگ، به یک هارمونی کلی دست یابد. تنها مشکل این است که این ظاهر زیبا مدتی است برایمان تکراری شده؛ در واقع استقبال گسترده از نماینده هیوندای در کشورمان باعث شد که سانتافه در قیاس با رقبایش نظیر نیسان ایکس‌تریل و رنو کولیوس بیشتر دیده شود و خاص بودنش را از دست بدهد. در واقع تمامی زیبایی‌های سانتافه اکنون برای ما عادی شده و در نتیجه دیگر نمیتواند با اغواگری، مثل روزهای اول سرها را به سمت خودش بر‌گرداند

بررسی موتور سانتافه

سانتافه اسپورت دارای موتوری ۴ سیلندر و ۲۰۰۰ سی سی و ۲۴۰ اسب بخار قدرت می باشد. مدل ۲۰۱۷ دارای قابلیت انتخاب حالت رانندگی با تنظیمات اسپورت و اکو و نرمال می باشد. موتور این خودرو به گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک با ویژگی شیفت ترونیک متصل شده است. سانتافه اسپورت برای رانندگی در ترافیک شهری و خیابان های شلوغ در هر صد کیلومتر ۱۲.۳ لیتر بنزین مصرف می کند. سانتافه اسپرت برای رانندگی در جاده های برون شهری در هر ۱۰۰ کیلومتر ۹.۸ لیتر بنزین مصرف می کند. سانتافه برای رانندگی به صورت ترکیبی EPA در هر ۱۰۰ کیلومتر ۱۱.۲ لیتر بنزین مصرف می کند.

قدرتی که سانتافه دارد قابل رقابت با برخی از کراس اوورهای اسپرت کوچک می باشد. فقط چیزی که کمی آزار دهنده می باشد لگ و تاخیر توربو که زمانی که موتور خودرو در فشار قرار می گیرد، است. هنگامی که رانندگی می کنید موتور ۲۰۰ سی سی، به قدرت بیش از حدی نیاز دارد.

این خودرو میزان دید بسیار خوبی دارد. سانتافه اسپورت دارای ترمز اضطراری خودکار و سیستم تشخیص عابران پیاده می باشد، این ویژگی به شما کمک می کند تا در زمانی که خسته هستید یا حواستان پرت است ایمنی بیشتری داشته باشید. با اینکه این خودرو دارای رینگ های ۱۹ اینچی می باشد هنگام در حال رانندگی با سرعت بالا هستید کابین ساکت می باشد و این خودرو سواری بسیار نرمی دارد.

مشخصات فنی
موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه
حجم موتور ۲۳۵۹ سی سی
تنفس موتور تنفس طبیعی
انتقال نیرو دو دیفرانسیل یا تک دیفرانسیل
حداکثر قدرت ۱۸۸ اسب بخار در ۶۳۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۲۴۵ نیوتن متر در ۴۲۵۰ دور در دقیقه
جعبه دنده ۶ دنده خودکار شیف ترونیک
شتاب ۰ تا ۱۰۰ ۱۰.۹ ثانیه
حداکثر سرعت ۱۹۰ کیلومتر در ساعت
وزن ۱۵۶۸ کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) ۴۶۸۹ طول – ۱۸۸۰ عرض – ۱۶۷۹ ارتفاع
فاصله بین دو محور ۲۷۰۰ میلیمتر
مصرف سوخت و استانداردها
مصرف سوخت داخل شهر – لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهر – لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی ۱۱.۱ لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک ۶۶ لیتر
استاندارد آلایندگی یورو ۵
میزان تولید CO2 – گرم در هر کیلومتر

مطالعه بیشتر  خودرو متصل چیست و چه کاربردی دارد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *