خرید و فروش خودروهیوندای

خرید و فروش هیوندای ولستر کارکرده + قیمت روز هیوندای ولستر

خرید ولستر و فروش هیوندای ولستر کارکرده و صفر در نیکبخت خودرو

 

[public_cars brand=”هیوندای” model=”ولستر”]

هیوندای موتور،شرکت خودروسازی کره‌ای و چندملیتی است، که در سال ۱۹۶۷ توسط چانگ جو-یانگ (بنیانگذار گروه شرکت‌های هیوندای) تأسیس شد.هیوندای موتور به همراه کیا موتورز، از زیرمجموعه‌های هیوندای موتور گروپ به‌شمار می‌آیند، که در حال حاضر پس از شرکت‌های جنرال موتورز، گروه فولکس‌واگن و تویوتا، به‌عنوان چهارمین خودروساز بزرگ جهان شناخته می‌شود.دفتر مرکزی این شرکت در شهر سئول قرار دارد. شرکت هیوندای موتور (بدون کیا) در سال ۲۰۰۸ در رتبه هشتم از بزرگترین شرکت‌های خودروسازی جهان قرار داشت. این شرکت در سال ۲۰۱۲ بیش از ۴٫۴ میلیون خودرو در کشورهای مختلف به‌فروش رساند. بخشی از سهام شرکت هیوندای موتور در بازارهای بورس کره، بورس نزدک و بورس لندن مبادله می‌شود.این شرکت مالک بزرگترین کارخانه یکپارچه تولید خودرو در جهان می‌باشد، که در شهر اولسان قرار دارد و سالیانه بالغ بر ۱٫۶ میلیون اتومبیل تولید می‌کند. امروزه شرکت هیوندای محصولات خود را از طریق ۶ هزار مرکز فروش و نمایندگی رسمی، که در ۱۹۳ کشور جهان مستقر می‌باشند، عرضه می‌دارد.

اکثر محصولات هیوندای که قدم به سرزمین ما گذاشته‌اند مورد اسقبال هموطنان قرار گرفته‌اند و به غیر از چند مورد استثنا، همگی در امر فروش موفق ظاهر شده‌اند. در این بین اما هیوندای النترا یکی از محبوب‌ترین‌هاست؛ از مدلهای قدیمی دهه نودی این محصول که بگذریم، به نسل سوم میرسیم که برای مدتی با نام دیگرش یعنی اوانته در کرمان موتور مونتاژ میشد. بعد از آن هم شاهد ارائه مدلهای اولیه و سپس فیس لیفت نسل پنجم و در نهایت نسل ششم بودیم، تا اینکه آغاز تحریم‌ها و قطع واردات، ادامه این روند و عرضه نسل هفتم را مختل نمود. در میان تمامی مدلهای الانترا عرضه شده در جهان، نسل پنجم یا همان MD از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است چرا که این محصول اولین نسخه از الانترا بود که موفق شد از لحاظ طراحی ظاهری، ایمنی و سطح امکانات، رقبای مطرح خود از کمپانی‌های تویوتا و هوندا و.. را به چالش بکشاند و به نوعی در بازارهای جهانی خودی نشان بدهد. البته مدلهای قبلی این محصول هم از لحاظ کیفیت و کارایی و استهلاک و قیمت و هزینه‌های نگهداری، خودروهای خوب و قابل اعتمادی بودند اما هیچ کدامشان مثل مدل MD در پارامترهای گوناگون قدر ظاهر نشده بود.

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند . در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش خودرو کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است. همکاران متخصص ما ، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده ، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می پذیرد . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان ،فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد. با نیکبخت خودرو فروش فوری خودرو را در کمترین زمان ممکن تجربه کنید.

مطالعه بیشتر  خرید و فروش هاوال H2 کارکرده و صفر+قیمت روز هاوال H2

قیمت روز هیوندای ولستر کارکرده و صفر 

نام خودرومدلبر اساسقیمت بازار(تومان)قیمت روز هیوندای
i20 (مونتاژ)‏2018قیمت روز بازار2،250,000,000خرید هیوندای کارکرده
هیوندای اکسنت2018قیمت روز بازار2.400.000.000خرید هیوندای کارکرده

کره ای ها یک چیز را خیلی خوب فهمیده اند و حداقل در کشور ما، این است که ظاهرخودرو حرف اول و آخر را در جذب مخاطبان می زند. هرچند فروش خودروهایی مثل رنو داستر و یا ام وی ام ۵۳۰ مثال های خوبی برای نقض این ادعا هستند، اما در مواردی که بودجه محدود الزام به انتخاب خودرویی زشت می کند، در سایر موارد این ظاهر خودرو است که حرف اول را به هنگام خرید یک خودرو می زند و کمپانی خودروسازی هیوندای کار خود را در این زمینه خوب بلد است. هنگامی که در سال ۲۰۱۱ هیوندای ولوستر رونمایی شد، چیزی که از همه بیشتر باعث جلب توجه مخاطبان شده بود را می توان طراحی غیر متقارن و جذاب این خودرو عنوان داشت که با تعبیه دو درب در سمت راست (سمت مخالف فرمان) و یک درب در سمت چپ (راننده)، نظر خیلی ها را به خود جلب کرد و در کشور خودمان هم به واسطه واردات توسط آسان موتور، توانست محبوبیت خوبی در بین مشتریان جوان ایرانی کسب کند.

طراحی کابین هیوندای ولستر

علاوه بر طراحی ظاهری، فضای داخل کابین هیوندای ولوستر هم جذابیت و پویایی بالایی دارد و می تواند سرنشینان داخل کابین را کاملا راضی نگه دارد. همسو با خصوصیات این خودرو، بخش قابل توجهی از فضای کابین هم مطابق با خودروهای اسپرت طراحی شده است و شاهد قاب های طرح فیبرکربنی در ساختار کلی مجموعه داشبورد، صفحه کیلومتری اسپرت و همچنین شاهد طراحی و نصب دکمه استارت در قسمت پایین کنسول مرکزی هستیم، آن هم زمانی که دکمه استارت بین اکثر خودروها فراگیر نشده بود. بدون شک همانند ظاهر بیرونی خودرو، طراحی داخل کابین هم جذابیت و گیرایی بالایی برای کاربران خود دارد و به هیچ وجه هنگام رانندگی با این خودرو، احساس سواری با یک خودروی مدل ۲۰۱۱ را متوجه نخواهید شد

طراحی ظاهری هیوندای ولستر

با این وجود که سال ها از طراحی و معرفی هیوندای ولوستر می گذرد، اما طراحی ظاهری این خودرو و چهره اخم کرده آن همچنان جذابیت خود را حفظ کرده و از طراحی خوب و تهاجمی برخوردار است. شاید امروزه طراحی محصولات هیوندای به کلی تغییر کرده باشد و شاهد اشتراکات زیادی میان محصولات نسل جدید این شرکت خودروسازی باشیم، اما هیوندای ولوستر در زمان معرفی با خلاقیت های زیادی که در طراحی ظاهری و بدنه خود داشت، توانست به سرعت جایگاه خود را در بازار پیدا کرده و به یکی از گزینه های جذاب برای جوانان تبدیل شود. در مقایسه با بسیاری از خودروهای موجود در بازار، هیوندای ولوستر همچنان حرف های زیادی برای گفتن دارد و طراحی ظاهری اسپرت و تهاجمی آن همچنان گیرایی و جذابیت بسیار بالایی دارد.

امکانات و تجهیزات هیوندای ولستر

در بخش ایمنی هیوندای ولوستر به ۲ کیسه هوا به صورت استاندارد و ۶ کیسه هوا به صورت سفارشی مجهز شده و همچنین از سیستم های مختلفی همچون ABS – HAC – BA – VSM – ESC بهره مند است از امکانات هیوندای ولوستر هم می توان به کروز کنترل، آینه‌ های جانبی تاشو برقی به همراه گرمکن، مه شکن جلو، بال عقب، گیربکس ۶ سرعته دو کلاچه، رینگ‌های ۱۷ اینچی و چراغ ‌های LED مخصوص روز اشاره کرد. این خودرو در کشور با تجهیزات سفارشی به مشتریان عرضه می شد که در این خصوص می توان به سیستم Smart Key به همراه دکمه استارت، سیستم ESP، سقف پانوراما، روکش چرمی صندلی ‌ها، تنظیم برقی صندلی راننده، کیلومتر شمار سوپرویژن، دوربین عقب به همراه سنسور، گرمکن صندلی ‌های جلو و رینگ ‌های ۱۸ اینچی اشاره کرد.

قیمت ولستر و خرید ولستر چگونه است

قیمت ولستر همانند دیگر ماشین ها در بازار ایران که همواره با کاهش و افزایش های زیادی همراه است، دارای تفاوت هایی  است اما این موضوع باعث نشده است خرید ولستر به طور کلی در بازارهای ایران قطع شود. قیمت ماشین ولستر اگرچه بالا و پایین می شود اما این ماشین منحصر به فرد، خریداران خود را دارد. خرید ولستر کارکرده با توجه به فاکتورهای زیادی ازجمله قطعات تعویض‌شده یا رنگ‌شده، میزان کارکرد و غیره در قیمت ماشین  ولستر تاثیرگذارند   و بر خرید ولستر، این ماشین زیبا و فنی تاثیر مستقیم دارد، بیشتر طرفداران این خودرو قشر جوانان است زیرا که طراحی آن به گونه ای است که بیشر جوان پسند می باشد. افراد عادی و غیرمتخصص قادر به تشخیص تمام موارد یاد شده نیستند و نمی‌توانند قیمت ماشین ولستر را به‌درستی تعیین کنند، درنتیجه ممکن است دچار عواقب جبران‌ناپذیری شوند. این تفاوت قیمت ولستر صفر با قیمت ولستر کارکرده بسیار چشمگیر است، پس باید توجه خاصی به آن کرد و برای اطمینان بهتر از کارشناسان قابل اعتماد کمک بخواهید.

رقبای هیوندای ولستر در بازار

اگر از نظر قیمت بررسی کنیم، خودروهایی که در اطراف این خودرو هستند را می توان مزدا ۳ ، کیا سراتو و یا هیوندای الانترا معرفی کرد که خب این خودروها همگی در کلاس خودرویی سدان خانوادگی کوچک هستند و همگی از این خودرو کارایی بیشتری دارند، به ویژه از نظر قوای حرکتی هم بیشتر از هیوندای ولستر حرفی برای گفتن دارند. از نظر کلاس خودرو هم شاید از مدل های مشابه این خودرو بتوان به آلفارومئو جولیتا اشاره کرد. در مورد آلفارومئو که برتری آن از نظر برند و کیفیت و چه از نظر قوای محرکه هیچ گونه حرف و حدیثی باقی نمی ماند، اما بهای بالاتری هم خواهد شد.

مزایا و معایب هیوندای ولستر
مزایا
  • طراحی جوان پسند، حساسیت کم موتور به کیفیت بنزین
معایب
  • کمبود قطعات، بازار دست دوم بسیار ضعیف

مشخصات هیوندای ولستر

هیوندای ولوستر در زیر کاپوت خود موتور ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی با حجم دقیق ۱۵۹۱ سی سی دارد که با مکش طبیعی هوا به داخل سیلندرهای خود، می تواند در محدوده ۶۳۰۰ دور بر دقیقه حداکثر ۱۳۸ اسب بخار قدرت و همچنین در محدوده ۴۸۵۰ دور بر دقیقه، حداکثر گشتاور ۱۶۷ نیوتن متری تولید کند. حاصل ارسال این نیرو به چرخ های جلو، بدست آمدن حداقل شتاب صفر تا صد ۱۱.۵ ثانیه و حداکثر سرعت ۱۹۰ کیلومتر برساعتی برای این خودروی بیش از ۱.۲ تنی خواهد بود. هیوندای ولوستر در مجموع با طول کلی ۴۲۱۹ میلی متر، عرض ۱۷۹۱ میلی متر، ارتفاع ۱۴۰۰ میلی متر و همچنین فاصله بین دو محور ۲۶۴۹ میلی متری ساخته شده است.

مشخصات فنی
موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه
حجم موتور ۱۵۹۱ سی سی
تنفس موتور تنفس طبیعی
انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت ۱۳۸ اسب بخار در ۶۳۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۱۶۷ نیوتن متر در ۴۸۵۰ دور در دقیقه
جعبه دنده
شتاب ۰ تا ۱۰۰ ۱۱.۵ ثانیه
حداکثر سرعت ۱۹۰ کیلومتر در ساعت
وزن ۱۲۱۰ کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) ۴۲۱۹ طول – ۱۷۹۱ عرض – ۱۴۰۰ ارتفاع
فاصله بین دو محور ۲۶۴۹ میلیمتر

مصرف سوخت و استانداردها

مصرف سوخت داخل شهر – لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهر – لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی ۷.۸ لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک ۵۰ لیتر
استاندارد آلایندگی
میزان تولید CO2 148 گرم در هر کیلومتر
استاندارد امنیت
امکانات و تجهیزات هیوندای ولستر

در بخش ایمنی هیوندای ولوستر به ۲ کیسه هوا به صورت استاندارد و ۶ کیسه هوا به صورت سفارشی مجهز شده و همچنین از سیستم های مختلفی همچون ABS – HAC – BA – VSM – ESC بهره مند است از امکانات هیوندای ولوستر هم می توان به کروز کنترل، آینه‌ های جانبی تاشو برقی به همراه گرمکن، مه شکن جلو، بال عقب، گیربکس ۶ سرعته دو کلاچه، رینگ‌های ۱۷ اینچی و چراغ ‌های LED مخصوص روز اشاره کرد. این خودرو در کشور با تجهیزات سفارشی به مشتریان عرضه می شد که در این خصوص می توان به سیستم Smart Key به همراه دکمه استارت، سیستم ESP، سقف پانوراما، روکش چرمی صندلی ‌ها، تنظیم برقی صندلی راننده، کیلومتر شمار سوپرویژن، دوربین عقب به همراه سنسور، گرمکن صندلی ‌های جلو و رینگ ‌های ۱۸ اینچی اشاره کرد.

امکانات هیوندای ولستر
ترمز و پایداری ABS – HAC – BA – VSM – ESC
کیسه هوا ۲ کیسه هوا به صورت استاندارد و ۶ کیسه هوا به صورت سفارشی
سیستم صوتی سیستم صوتی با قابلیت پخش CD و MP3 به همراه ورودی AUX و USB – تلفن – صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی – نویگیشن – آمپلیفایر و ساب‌ووفر
دیگر تجهیزات کروز کنترل – آینه‌های جانبی تاشو برقی به همراه گرمکن – مه شکن جلو – بال عقب – گیربکس ۶ سرعته دو کلاچه – رینگ‌های ۱۷ اینچی – چراغ‌های LED مخصوص روزتجهیزات سفارشی: سیستم Smart Key به همراه دکمه استارت – سیستم ESP – سقف پانوراما – روکش چرمی صندلی‌ها – تنظیم برقی صندلی راننده – کیلومتر شمار سوپرویژن – دوربین عقب به همراه سنسور – گرمکن صندلی‌های جلو – رینگ‌های ۱۸ اینچی(این خودرو در سمت راننده دارای یک درب و در طرف دیگر دارای دو درب است)

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *