خرید و فروش خودروهاوال

خرید و فروش هاوال H2 کارکرده و صفر+قیمت روز هاوال H2

خرید و فروش هاوالH2  کارکرده و صفر در نیکبخت خودرو

[public_cars brand=”هاوال” model=”H2″]

هاوال -HAVAL- زیرمجموعه ای از خودروسازی گریت وال چین است که از سال ۲۰۱۳ فعالیت خود را به صورت مستقل آغاز کرد. یک کارخانه ­ی خودروساز است که متعلق به خودروساز چینی گریت وال موتورز است که محصولات آن را خودروهای اس‌یووی تشکیل می‌دهند.

امروزه این برند ، برند شماره یک SUV و معتبر چین می­باشد که رکورد فروش محصولاتش تنها مختص به بازار چین نیست و طی فعالیت ­های کیفیتی خود توانسته است در نزدیک به ۴۰ کشور جهان حضور فعال داشته باشد و به بازارهای معتبری همچون آرژانتین، استرالیا، نیوزلند، شیلی، اکوادور، روسیه، بولیوی، آذربایجان، گرجستان، امارات، عربستان، عمان، نیوزلند و آفریقای جنوبی راه یابد.

گریت وال، غول سازنده خودروهای شاسی‌بلند و پیکاپ در چین است که از سال ۲۰۱۳ تصمیم گرفت تا تمام خودروهای شاسی بلند خود را تحت برند HAVAL راهی بازار کند و مدل H2 نیز نخستین محصولی بود که با این شیوه نام‌گذاری جدید، تولید شد. البته این نکته نیز شایان ذکر است که شاسی‌بلندهای لوکس‌تر و جذاب تر گریت وال، از سال ۲۰۱۶ تحت برند WEY فروخته می‌شوند. هاوال H2  محصول سال ۲۰۱۴ بازار چین است و نخستین‌بار در سال ۹۴ از طریق عظیم خودرو به ایران آمد اما تنها چندین دستگاه از آن به فروش رفت. اما از زمستان ۹۶ گروه بهمن، به‌عنوان تنها شریک ایرانی هاوال در کشور ایران، خط تولید CKD این خودرو را راه‌اندازی کرد و اولین سری آن ‌را در تابستان ۹۷ به مشتریانش تحویل داد.

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسلط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند . در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش خودرو کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است. همکاران متخصص ما ، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده ، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می پذیرد . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان ،فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد. با نیکبخت خودرو فروش فوری خودرو را در کمترین زمان ممکن تجربه کنید.

شما فروشنده محترم هاوال H2 کارکرده جهت دریافت قیمت هاوال H2 کارکرده خود میتوانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید

قیمت روز هاوال H2 کارکرده و صفر

نام خودرومدلبر اساسقیمت بازار(تومان)
H2‏1398 | گروه بهمنقیمت روز بازار1/600,000,000

هاوال H2 یک کراس‌اوور جذاب و شیک دیفرانسیل جلو است که با ویژگی‌هایی نظیر: طراحی ساده و شیک، فضای نسبتاً جادار کابین، آپشن‌های پرشمار و کیفیت ساخت قابل قبول، این مدل هاوال قادراست به خانواده‌های ۴ یا ۵ نفره خدمات رسانی نماید و با توجه به سواری نسبتاً نرم و راحت و ایمنی بالا، برای مسافرت‌های طولانی هم کارآمد نمایان شود. البته در این بین نکات منفی مثل هندلینگ کاملاً متوسط، لگ اولیه محسوس توربو و مصرف سوخت نه‌چندان اقتصادی وجود دارند که خریداران H2 باید با آنها کنار بیایند. اما مشکل اصلی، عرضه محدود خودرو است که به خدمات پس از فروش و بازار دست دوم ضعیف‌تر نسبت به رقبا منجر شده و مشتریان را دچار شک و دودلی نموده؛ بخصوص که هاوال H2 یک خودرو توربو است و علیرغم کیفیت ساخت مناسب، همچنان نیاز به نگهداری دقیق‌تر (نسبت به انواع تنفس طبیعی) دارد. با این حال اگر در شهرهای بزرگ‌ زنده گی می کنید و بنزین سوپر و قطعات یدکی این محصول در دسترس شماست، می‌توانید H2 را در میان گزینه‌های خرید خود قرار دهید چراکه مزیت‌هایش بسیار بیشتر از معایبش هستند. مثلاً در شرایطی که اکثر رقبا به ستاره‌های ایمنی چینی CNCAP افتخار می‌کنند، هاوال ۵ ستاره از موسسه معتبر استرالیایی ANCAP را به شما هدیه میدهد و با گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک، به نسبت انواع CVT رایج در این رده، رانندگی لذت‌بخش‌تری برایتان به ارمغان خواهد آورد. البته پیشرانه ۱.۵ لیتری H2 قدرت و گشتاور شگفت انگیز ندارد و نباید از آن انتظار شتاب‌گیری عالی را داشته باشید اما در هر صورت برای استفاده‌های معمول و خانوادگی می‌شود روی نماینده هاوال حساب باز کرد و مطمئن بود که کمبود خاصی در هنگام سبقت‌گیری و عبور از سربالایی‌ جاده‌ها وجود نخواهد داشت.

طراحی کابین HAVAL H2

در هنگام ورود به داخل کابین هاوال H2 با فضایی قشنگ و هماهنگ روبرو می‌شویم. اینجا از حجم‌های مبالغه آمیز و خطوط هیجان‌انگیز خبری نیست اما همین چیدمان ساده و اصولی حس خوبی به سرنشینان منتقل می‌کند. بخصوص که کیفیت متریال مورد استفاده هم راضی‌کننده است و اصول ارگونومی در قسمت‌های مختلف رعایت شده. خطوط موازی داشبورد، نشانگرهای درشت پشت‌آمپر، نمایشگر بزرگ مرکزی و محل مناسب استقرار دریچه‌های تهویه مرکزی، از جمله شاخص‌ترین ویژگی‌های طراحی داخلی H2 هستند.

آپشن‌های پرشمار موجود نیز کمک کرده‌اند تا فضای کلی از سادگی مطلق دوری کند و تا حدودی مدرن به چشم آید. همچنین حالت جعبه‌ای شکل بدنه در کنار طراحی مطلوب کابین باعث شده تا نماینده کامپکت هاوال علیرغم ابعاد نه چندان بزرگ بدنه از فضای داخلی قابل قبولی بهره‌مند باشد. لفافه صندوق هم با توجه به سگمنت ماشین جادار و کارآمد به نظر می‌رسد و با خواباندن صندلی‌های عقب می‌توان روی قابلیت حمل بار ماشین حساب ویژه‌ای باز نمود.

طراحی ظاهری HAVAL H2

هاوال H2 از طراحی ظاهری ساده و در عین حال شیک بهره می‌برد که با تناسب عالی میان اجزاء و هارمونی خطوط چشم را نوازش می‌دهد. فرم کلی بدنه ماشین حالتی جعبه‌ای شکل دارد اما چراغ‌های زیبا، جلوپنجره بزرگ و خطوط برجسته کناری اجازه نداده‌اند که این ساختار ساده، خسته‌کننده و زشت جلوه کند.

از نکات شگفت انگیز در بدنه هاوال H2 می‌توان به ترکیب اِلمان‌های جوان‌پسندانه (مثل بالچه عقب، سپرهای اسپرت و اگروزهای دوگانه) با خصلت‌های خانوادگی (نظیر خطوط اتوکشیده بدنه) اشاره کرد که این مهم باعث شده بازه گسترده‌ای از سلایق بتوانند با ظاهر این محصول ارتباط برقرار کنند. البته با تمامی این تعاریف باز هم نمی‌شود از H2 به عنوان جذاب‌ترین خودرو این رده قیمتی یاد نمود اما باید اعتراف کرد که فرزند هاوال بواسطه طراحی اصولی خود قادر است نظرات بسیاری را به خود جلب نماید.

امکانات و تجهیزات هاوال H2

هاوال H2 از نظر سطح امکانات رفاهی و ایمنی شرایط خوبی دارد و با ارائه گزینه‌هایی نظیر: کیسه‌هوا برای سرنشینان جلو بهمراه ایربگ‌های جانبی و پرده‌ای، ترمزهای چهارچرخ دیسکی مجهز به ABS و EBD، ترمز کمکی، سیستم‌های کنترل کشش و پایداری الکترونیکی، سیستم کمکی حرکت در سربالایی، ترمزدستی برقی، اتوهلد، آینه وسط الکتروکرومیک، آینه‌های جانبی برقی تاشونده، ورود و استارت بدون کلید، سانروف برقی، تهویه مطبوع اتوماتیک دومنطقه‌ای، روکش‌های چرمی برای صندلی‌ها و فرمان، چراغهای روشنایی در روز، بلوتوث، نمایشگر لمسی مرکزی مجهز به رهیاب ماهواره‌ای، کروز کنترل، سامانه پایش فشار باد تایرها، فرمان برقی و مواردی از این دست می‌تواند شما را راضی نگاه دارد.

ترمز و پایداری جلو دیسکی خنک شونده – عقب دیسکی – ABS – EBD – BA – ESC
کیسه هوا ۶ عدد (جلو + جانبی + پرده ای)
سیستم صوتی نمایشگر ۸ اینچی لمسی – ورودی USB و AUX – دارای ۲ عدد اسپیکر High Tone و ۴ عدد اسپیکر Low Tone – دارای سیستم ناوبری
دیگر تجهیزات فرمان الکتریکی EPS – DSR (سیستم کمکی افزاینده نیروی ترمز هنگام حرکت خودرو در سراشیبی به منظور حرکت با سرعت کمتر از ۳۵ کیلومتر در ساعت) – سیستم Auto-hold (فعال شدن-غیر فعال شدن خودکار سیستم ترمز پارک برقی به محض توقف-حرکت خودرو) – سیستم ورود بدون کلید – دکمه استارت – سانروف – سیستم تهویه دوگانه – روکش چرمی صندلی ها – تنظیم برقی صندلی راننده در ۶ جهت – سنسور نور – سنسور باران – چراغ مخصوص روز – آینه میانی الکتروکرومیک – رینگ ۱۸ اینچی آلومینیومی – نمایش فشار باد لاستیک ها TPMS – سنسور پارک عقب – HHC (سیستمی جهت عدم حرکت خودرو در سر باایی ها از لحظه رها کردن ترمز تا اشاره به پدال گاز)

مزایا و معایب هاوال H2

مزایا
  • طراحی شکیل، کیفیت ساخت قابل قبول، اعتبار برند بالاتر از برخی رقبای چینی، آپشن‌های مناسب، ۵ ستاره ایمنی ANCAP استرالیا، فضای کابین نسبتاً جادار
معایب
  • عرضه محدود که به خدمات پس از فروش و بازار دست‌دوم ضعیف‌تر از رقبا منجر شده، حساسیت پیشرانه توربو به کیفیت بنزین و شرایط نگهداری، مصرف سوخت نسبتاً بالا

 

رقبای هاوال H2

می‌توان از هایما S5 به عنوان یکی از نزدیک‌ترین رقبای هاوال H2 یاد کرد. خودرویی که از نظر قدرت و گشتاور برتری‌هایی نسبت به H2 دارد و با هندلینگ نسبتاً بهتر و قیمت کمی ارزان‌تر (در مدل مشابه)، رقیب شایسته‌ای نشان می‌دهد. بخصوص که عرضه این محصول برخلاف هاوال همچنان ادامه یافته و در نتیجه شرایط خدماتی S5 برای آینده بهتر به نظر می‌رسد. با این حال هاوال از نظر اعتبار جهانی، برند شناخته شده‌تری به حساب می‌آید و نماینده‌اش یعنی H2 نیز با سواری اندکی نرم‎‌تر، عملکرد جعبه دنده مقداری بهتر و چند آپشن اضافه میتواند انتخاب مناسبی به حساب آید. از لحاظ فضای سر قسمت عقب و کیفیت ساخت نیز برتری نسبی با هاوال می‌باشد.

 

مشخصات فنی هاوال H2

مشخصات فنی

موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه
حجم موتور ۱۴۹۷ سی سی
تنفس موتور توربوشارژ
انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت ۱۴۰ اسب بخار در ۵۶۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۲۰۲ نیوتن متر در ۲۲۰۰ دور در دقیقه
جعبه دنده ۶ سرعته خودکار تیپ ترونیک
شتاب ۰ تا ۱۰۰ ۱۱.۶ ثانیه
حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر در ساعت
وزن ۱۵۲۵ کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) ۴۳۳۵ طول – ۱۸۱۴ عرض – ۱۶۹۵ ارتفاع
فاصله بین دو محور ۲۵۶۰ میلیمتر

مصرف سوخت و استانداردها

مصرف سوخت داخل شهر ۱۱.۷ لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهر ۷.۴ لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی ۹ لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک ۵۵ لیتر
استاندارد آلایندگی یورو ۵
میزان تولید CO2 214 گرم در هر کیلومتر

 

مطالعه بیشتر  فروش و خرید هایما s5 + قیمت روز هایما s5

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *