خرید و فروش خودروفاو

خرید و فروش بسترن B50F کارکرده و صفر+قیمت روز بسترن B50F

فروش و خرید بسترن B50F کارکرده و صفر در نیکبخت خودرو

[public_cars brand=”بسترن” model=”B 50″]

شرکت خودروسازی فاو که در سال ۱۹۵۳ در ایالت چانگ چون چین تأسیس شد در حال حاضر یکی از چهار شرکت خودروسازی بزرگ چین است. فاو از شرکت‌های دولتی نیز به حساب می‌آید. شرکت خودروسازی فاو نیز مانند دیگر رقبای چینی در ابتدا تولید کننده خودروهای کشنده کامیونت کامیون‌های سبک و سنگین اتوبوس‌های شهری و بیابانی و… بود. شرکت خودروسازی فاو در سال‌های اخیر اقدام به تولید خودروهای سواری مختلف و متنوعی کرده و توانسته یکی از شرکت‌های موفق چین باشد خودروهای این مجموعه تولیدی توسط گروه صنعتی بهمن وارد بازار ایران شده‌اند و توانسته‌اند تجربه‌های موفقی را مانند خودروی بسترن b50 و خودروی بسترن b30 در بازار ایران به ثبت برسانند.

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسلط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند . در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش خودرو کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است. همکاران متخصص ما ، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده ، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می پذیرد . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان ،فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد. با نیکبخت خودرو فروش فوری خودرو را در کمترین زمان ممکن تجربه کنید.

قیمت روز بسترن B50F کارکرده + قیمت بسترن B50F صفر

نام خودرومدلبر اساسقیمت بازار(تومان)
B30‏، اتوماتیک1398 | گروه بهمنقیمت روز بازار790,000,000
B30‏، اتوماتیک1399 | گروه بهمنقیمت روز بازار825,000,000
B30‏، اتوماتیک‏1400 | خودرو داخلی - گروه بهمنقیمت روز بازار855,000,000

خودروی بسترن B50F و یا همان آسا محصول گروه خودروسازی FAW  چین است. بسترن B50F نسخه ی فیس لیفت شده بسترن B50 است که در این نسخه سپرها و نیز چراغ ها و جلو پنجره اش تغییر کرده است و همچنین مواد اولیه بهتری هم برای فضای درونی آن استفاده شده است.

این خودرو یکی از محصولات کلاس متوسط این کمپانی می باشد. در کل تولیدات این برند بر مبنای پلت فرم مزدا ۶ تکوین یافته اند. این تغییرات موجب شد که حرف F که مخفف فیس لیفت است به بسترن B50 اضافه شود. در مدل فیس لیفت شده گیربکس خودرو هم ارتقاء یافته است.

گیربکس ۶ سرعته (هفت دنده) تیپترونیک ژاپنی آن را از سایر رقبا متمایز می نماید. بهره مندی از پلت فرم خودروی مزدا ۶  و فضای بزرگ اتاق راحتی بسیار زیادی را برای سرنشینان فراهم می کند. در بخش فنی خودرو با توجه به کمک گرفتن از  فولکس واگن و مزدا می توان گفت که بسترن یک سر و گردن از رقبای چینی خود بالاتر قرار دارد و علی رغم تبلیغات ضعیف شرکت مونتاژ کننده، یکی از خودروهای قابل قبول بازار است.

در کل بسترن B50F خودرویی مدرن با قیمتی مناسب است که از آپشن های متنوعی برخوردار است. کروز کنترل، سیستم کنترل و پایداری TCS، سنسور فشار باد لاستیک ها، دزدگیر، سانروف دو حالته، بلوتوث، آینه فتوکرومیک، سنسور دنده عقب، صندلی برقی ، تنها بخشی از آپشن های خودروی بسترنB50F می باشد. همچنین به لحاظ ایمنی نیز این خودرو مجهز به ۴ کیسه هوا ایمنی است و همچنین ۴ ستاره را نیز از مؤسسه ایمنی C-CNAP چین دریافت نموده است.

طراحی ظاهری بسترن B50F

شرکت فاو با اعمال تغییراتی در طرح چراغ‌ها و سپر جلو موجب جذاب‌تر و جوان پسندتر شدن چهره این سدان جمع و جور شد‌. به ویژه گرافیک داخلی چراغ‌های جلو تاثیر مثبتی در زیباتر شدن نمای ظاهری این خودرو شده است. طرح سپر و به ویژه جایگاه مه شکن‌های جلو نیز موجب خشن‌تر به نظر رسیدن نمای جلو بسترن b50f می‌شود. گلگیرهای برجسته و خطوط شانه‌ای در پدید آمدن فرم خوش‌تراش و عضلانی برای بدنه بسترن بی ۵۰ اف تاثیر بسزایی داشته است.

در نمای عقب از سپر دو رنگ جدید با طرح خوشایند استفاده شده اما به طور کل تحولات زیادی نسبت به مدل پیشین در این بخش اعمال نشده است. در مجموع طراحی بسترن B50F نسبت به مدل‌های هم‌دوره از زیبایی بیشتری بهره می‌برد و منظره نسبتا پخته و چشم‌نوازی را به معرض دید قرار می‌دهد.

طراحی کابین بسترن B50F

کابین مدل قدیمی بی ۵۰ از لحاظ ظاهری همان اصول متعارف موجود در سدان‌های آلمانی و ژاپنی دهه ۲۰۰۰ میلادی را به معرض دید قرار می‌داد اما شرکت فاو هم‌زمان با ارایه مدل نیوفیس، کابین خودرو را نیز دستخوش تحولات اساسی کرد تا رگه‌هایی از خطوط سیال به سبک طراحی‌های شرقی در آن به طور واضح قابل رویت باشد. در این بین چینش منظم دکمه‌های و کلیدها روی کنسول میانی داشبورد بسیار آرامش بخش و مقبول جلوه می‌کند.

با این وجود شاید پیچ و تاب و قوس نیمه بالایی داشبورد چندان مطابق میل تمامی سلیقه‌ها نباشد. تریم دو رنگ داشبورد و تودری ها موجب زیبایی بیشتر کابین شده است. صندلی‌های ردیف جلو و عقب فضای کافی را جهت نشیمن راحت سرنشینان در اختیار ایشان قرار می‌دهند. همچنین صندوق عقب ۴۵۰ لیتری محفظه‌ای نسبتا جادار را در اختیار اسباب و وسایل کاربران در هنگام مسافرت قرار خواهد داد. کیفیت متریال کابین نیز قابل قبول و نسبتا باکیفیت احساس می‌شود.

در مجموع باید گفت که فضای داخلی بسترن بی ۵۰ اف ضمن ارایه یک محیط با طراحی دلنشین، از جاداری مناسبی نیز سود می‌برد؛ فاصله مناسب میان محورها از جمله دلایل جادار بودن کابین این خودرو چینی به شمار می‌رود.

امکانات و تجهیزات بسترن B50F

بسترن بی ۵۰ اف نسبت به نسخه فیس قدیم از تجهیزات رفاهی و ایمنی بیشتر سود می‌برد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد:

سیستم تثبیت سرعت یا کروز کنترل، سامانه کنترل کشش، سنسور فشار باد تایرها، توزیع نیروی ترمز ebd، ترمز ضد قفل abs، حسگر پارک عقب، چراغ‌های مه شکن در جلو و عقب، چراغ بدرقه، چرخش مه شکن‌ها در پیچ متناسب با راهنما، فرمان هیدرولیک دو حالته با روکش چرم و دکمه‌های کنترل، سیستم صوتی با هشت بلندگو بعلاوه هندزفری، نمایشگر هشت اینچی، دوربین عقب، بلوتوث و یو اس بی، نمایشگر آینه وسط و قطب نما، چهار عدد کیسه هوای راننده و سرنشین جلو و ایربگ جانبی، کمربند ایمنی پیش‌کشنده، تهویه اتوماتیک با دریچه تهویه عقب، صندلی راننده با تنظیمات شش جهته برقی، صندلی‌ سرنشین با تنظیمات چهار حالته دستی، روکش صندلی چرمی، ایزوفیکس صندلی، آینه وسط الکتروکرومیک، آینه‌های بغل تاشونده برقی با گرمکن، سانروف، شیشه‌بالابر آنتی‌ترپ.

مزایا و معایب بسترن B50F

بسترن B50F یکی از معدود محصولات چینی دوران خود است که از کیفیت ساخت نسبتا بالایی سود برده و در کل محصولی خوش‌ساخت به حساب می‌آید. کابین جادار، سواری راحت، ایمنی مناسب، متریال نرم داشبورد و پیشرانه قوی‌تر از مدل اولیه، از جمله دیگر نقاط قوت این سدان چینی به شمار می‌روند. عرضه محدود و خدمات پس از فروش نه چندان گسترده نیز همانند فاو بسترن B30 در زمره نقاط ضعف بسترن بی ۵۰ اف دسته‌بندی می‌شوند.

رقبای بسترن B50

بسترن B50F در هنگام عرضه با رقبایی قدر همچون جک جی ۵، ام وی ام ایکس ۲۲، ام وی ام ایکس ۳۳اس، مزدا ۳ قدیمی و … دست و پنجه نرم می‌کرد که علی‌رغم بهره‌مندی از مزایای زیاد نتوانست فروشی گسترده را در بازار ایران تجربه کند. بنابراین به عنوان جمع‌بندی می‌توان اظهار داشت که وضعیت فروش فاو بسترن B50F به میزان رقبای خود پررونق نبوده و مشتریان ایرانی با شک و تردید به سمت‌وسوی خرید این محصول نسبتا باکیفیت چینی گام برمی‌دارند؛ چرا که اصولا مشتری ریسک ناپذیر ایرانی ترجیح می‌دهد به سراغ خرید محصولات پرفروش و محبوب برود تا در زمان فروش نسخه دست دوم آن چندان با مشکل مواجه نشده و ارزش سرمایه خود را تا حد امکان حفظ کرده باشد.

مشخصات فنی بسترن B50F

موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه
حجم موتور ۱۷۹۸ سی سی
تنفس موتور تنفس طبیعی
انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت ۱۴۲ اسب بخار در ۶۵۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۱۷۲ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه
جعبه دنده ۶ دنده خودکار
شتاب ۰ تا ۱۰۰
حداکثر سرعت – کیلومتر در ساعت
وزن ۱۳۹۵ کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) ۴۶۱۵ طول – ۱۷۸۵ عرض – ۱۴۳۵ ارتفاع
فاصله بین دو محور ۲۶۷۵ میلیمتر

مصرف سوخت و استانداردها

مصرف سوخت داخل شهر – لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهر – لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی – لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک ۵۸ لیتر
استاندارد آلایندگی یورو ۴
میزان تولید CO2 – گرم در هر کیلومتر
استاندارد امنیت

امکانات آسا B50F

ترمز و پایداری ترمز جلو و عقب به صورت دیسکی – ABS – EBD – TCS
کیسه هوا کیسه هوا برای سرنشینان جلو – کیسه هوای جانبی – مجموعاً ۴ کیسه هوا
سیستم صوتی بلوتوث – قابلیت پخش MP3 – ورودی USB – قابلیت تنظیم از روی فرمان – مجهز به ۶ بلندگو
دیگر تجهیزات رینگ آلومینیومی ۱۶ اینچی – سانروف – فرمان هیدرولیک – کروز کنترل – تنظیم ارتفاع چراغ های جلو به صورت دستی – کامپیوتر سفری – چراغ های جلو از نوع هالوژن – سیستم تهویه مطبوع با تنظیم خودکار به همراه Sun Sensor و خروجی برای سرنشینان عقب – مجهز به آژیر دزدگیر – سنسور پارک در عقب – مه شکن جلو و عقب – آینه های جانبی برقی با گرمکن – سیستم کنترل میزان فشار باد لاستیک ها TPMS – قابلیت تنظیم صندلی راننده در ۶ جهت – قطب نما – روکش چرمی صندلی ها – نمایشگر دمای داخل و خارج کابین

مطالعه بیشتر  خرید و فروش سیتروئن C3 کارکرده و صفر + قیمت روز سیتروئن C3

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *