برلیانسخرید و فروش خودرو

خرید و فروش برلیانس H230 کارکرده وصفر + قیمت روز برلیانس H230

فروش و خرید برلیانس H230 کارکرده و صفر در نیکبخت خودرو

[public_cars brand=”برلیانس” model=”H 230″]

برلیانس یک شرکت خودروسازی چینی است، که در زمینه مونتاژ خودروهای شرکت‌های ب‌ام‌و، میتسوبیشی موتورز، پورشه، تویوتا، پینین‌فارینا و ایتال‌دیزاین فعالیت می‌کند.شرکت برلیانس در سال ۱۹۹۲ توسط یانگ رونگ راه‌اندازی شد و تا سال ۲۰۰۲ تنها به تولید مینی‌بوس اشتغال داشت. از سال ۲۰۰۳ در پی امضای قرارداد با ب‌ام‌و شروع به مونتاژ خودرو نمود. شرکت بریلیانس در سال ۲۰۱۲ شمار ۶۵۰ هزار دستگاه خودرو تولید کرد و در سال ۲۰۱۳ به‌عنوان ششمین تولیدکننده خودرو جمهوری خلق چین شناخته می‌شود.دفتر مرکزی این شرکت در شهر شن‌یانگ، چین قرار دارد و سهام آن در بازارهای بورس اوراق بهادار هنگ کنگ و بورس فرانکفورت معامله می‌شود.

خودروهای سواری برلیانس در ایران توسط سایپا و پارس خودرو مونتاژ می‌شود. در ایران خودرو های مدل سواری این شرکت موجود است مثل H330 H220 H230 v5 c3 بسیاری از تولید های این شرکت در ایران به صورت محدود عرضه می‌شوندشرکت برلیانس در سال ۱۳۹۹ ورشکسته شد و به فعالیت ۲۸ ساله خود پایان داد؛ولی هنوز بعضی ها فکر می کنند که این خبر یک شایعه بوده است.

قیمت روز برلیانس H230  کارکرده و صفر

نام خودرومدلبر اساسقیمت بازار(تومان)
کراس‏، 1.65 لیتر1398 | سایپاقیمت روز بازار760.000,000
کراس‏، 1.65 لیتر‏1399 | سایپاقیمت روز بازار830,000,000
H230‏، اتوماتیک1399 | سایپاقیمت روز بازار615,000,000
H230‏، دنده ای1399 | سایپاقیمت روز بازار480,000,000
H320‏، 1.65 اتوماتیک1400 | سایپاقیمت روز بازار810,000,000
H320‏، 1.65 اتوماتیک1399 | سایپاقیمت روز بازار780,000,000
H320‏، 1.65 دنده ای1399 | سایپاقیمت روز بازار620,000,000
H330‏، 1.65 اتوماتیک1400 | سایپاقیمت روز بازار830,000,000
H330‏، 1.65 اتوماتیک1399 | سایپاقیمت روز بازار610,000,000
H330‏، 1.65 دنده ای1400 | سایپاقیمت روز بازار635,000,000

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسلط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند . در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش خودرو کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است. همکاران متخصص ما ، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده ، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می پذیرد . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان ،فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد. با نیکبخت خودرو فروش فوری خودرو را در کمترین زمان ممکن تجربه کنید.

شما فروشنده محترم برلیانس h230 کارکرده جهت دریافت قیمت برلیانس h230 کارکرده خود میتوانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید

قیمت روز برلیانس H230 کارکرده و صفر 

برلیانس H230 از جمله محصولات شرکت برلیانس (Brilliance) چین است که اولین بار در نمایشگاه پکن سال ۲۰۱۲ چین به نمایش در آمد. H230 در اوت سال ۲۰۱۲ به بازار عرضه شد و تولید آن در کشور سازنده تا سال ۲۰۱۷ نیز ادامه داشت. تنها نمونه H230 که همچنان بر روی خط تولید شرکت برلیانس قرار دارد، یک نمونه الکتریکی از این خودرو است که با نام Brilliance H230EV شناخته می‌شود. برلیانس H230 در واقع نسخه سدان H220 است و از همان پلتفرم و پیشرانه در ساخت آن استفاده شده است. از سال ۱۳۹۴ شرکت پارس‌خودرو مونتاژ و عرضه برلیانس H230 را به بازار کشور آغاز نمود؛ از همان سال تا کنون برلیانس H230 در دو تیپ دنده دستی MT و دنده اتوماتیک AT به بازار عرضه می‌شود و با تکیه‌بر قیمت رقابتی خود توانسته نسبت به نمونه هاچبک خود فروش موفقی را تجربه نماید.

طراحی ظاهری برلیانس H230

اگرچه دو خودروی برلیانس h230 و برلیانس h220 از نظر مشخصات فنی و بسیاری از امکانات و قابلیت‌هایی که از وجود آنها بهره می‌برند کاملا به یکدیگر شبیه هستند، اما از نظر مشخصات ظاهری تفاوت‌های محسوسی با یکدیگر دارند.

نمای جلو

بخش جلو پنجره‌ی خودروی برلیانس اچ ۲۳۰ از قوس و ضخامت کمتری نسبت به جلو پنجره‌ی خودروی برلیانس اچ ۲۲۰ برخوردار است و تناسب بیشتری را با چراغ‌های جلوی این محصول برقرار می‌سازد. از نظر نوع طراحی سپر جلو نیز این دو خودرو با یکدیگر متفاوت هستند. این موضوع در کاپوت این دو خودرو هم به همان ترتیب مشاهده می‌شود. به گونه‌ای که خطوط حجم دهنده‌ی به کار رفته در کاپوت خودروی برلیانس اچ ۲۲۰ واضح‌تر از موارد مشابه در خودروی برلیانس اچ ۲۳۰ به نظر می‌رسد.

نمای کناری

نظیر همین تفاوت را در نمای کناری خودروی برلیانس h230 نیز می‌توان مشاهده کرد. اگرچه خط حجم دهنده‌ی بخش بالای نمای کناری این دو خودرو کم و بیش شبیه به یکدیگر طراحی شده‌اند، اما در خط حجم دهنده‌ی بخش پایینی این نما تفاوت‌هایی میان این دو خودرو مشاهده می‌شود. به ترتیبی که این خط حجم دهنده در خودروی اچ ۲۳۰ از فرو رفتگی کمتری نسبت به خودروی اچ ۲۲۰ برخوردار است و شکل ظاهری بهتری نسبت به آن دارد.

نمای عقب

با توجه به این حقیقت که برلیانس h230 یک خودروی صندوق دار بوده و برلیانس h220 یک خودروی هاچ بک محسوب می‌شود، مسلما این دو خودرو در نمای عقب خود تفاوت‌های فراوانی با یکدیگر دارند. چراغ‌های عقب خودروی برلیانس اچ ۲۳۰ در کناره های این خودرو و جنب صندوق عقب آن جا خوش کرده‌ است. این موضوع سبب شده است تا صندوق عقب این خودرو بیش از اندازه بزرگ و کم ظرافت جلوه کند. در حالی که اگر بخشی از چراغ‌های عقب خودروی برلیانس اچ ۲۳۰ روی بدنه‌ی صندوق عقب آن قرار می‌گرفت، نمای عقب این خودرو می‌توانست تا حدی بهتر و جذاب‌تر از حالت فعلی به نظر برسد. در مجموع می‌توان گفت که نمای بیرونی خودروی برلیانس اچ ۲۳۰ اگرچه تا حدی ساده طراحی شده و از جزییات اندکی برخوردار است، اما نسبت به شکل ظاهری محصولات هم رده‌ی ایرانی در جایگاه بالاتری قرار می‌گیرد.

طراحی کابین برلیانس H230

فضای داخلی کابین برلیانس H230 کاملا مطابق با معیارهای یک سدان کوچک اقتصادی طراحی شده و از نمای ساده اما نسبتا دلنشین به ویژه در بخش داشبورد بهره‌مند گردیده است.

متریال اصلی کابین و داشبورد از جنس پلاستیک سخت و ارزان قیمت است که برای یک چنین محصول چینی در چنین کلاس قیمتی ای نمی تواند انتظاری جز این داشت. دریچه های میانی تهویه که در بخش بالایی کنسول میانی دارای فرم بیضی- مستطیل بوده و همانند خویشاوندان خود در دو انتهای کناری داشبورد که دارای فرم دایره‌ای شکل هستند، کاملا ساده و معمولی به نظر می‌رسد.

خبری از صفحه نمایشگر لمسی داشبورد در این خودرو نیست و به جای آن یک صفحه نمایشگر کوچک تک رنگ به نمایش اطلاعاتی همچون ساعت و دما مشغول است. کلیدهای چرخان سیستم تهویه فرم جالبی دارند و زیبا به نظر می‌رسند.

همچنین سیستم صوتی فابریک این خودرو نیز در بخش زیرین کلیدهای سیستم تهویه جانمایی شده و انبوهی از دکمه‌ها و کلیدها بر روی پنل آن قابل مشاهده است. یک فضای کوچک مکعبی شکل نیز در این قسمت به جهت نگهداری وسایل کوچک نظیر تلفن همراه تعبیه شده است.

غربیلک فرمان ظاهر خوبی داشته و خوش دست به نظر می‌رسد اما جنس متریال آن اصلا دلنشین نیست. پنل کیلومتر شمار پشت غربیلک فرمان دارای ظاهری معمولی بوده و اجزای آن از قبیل عقربه‌های نشانگر دور موتور و سرعت خودرو به همراه نمایشگر کامپیوتر سفری به فرم سنتی (نمایشگر کامپیوتر سفری در فضای خالی بین دو عقربه) قرار گرفته اند.

رنگ آمیزی دو رنگ داشبورد و غربیلک فرمان به صورت مشکی- نقره‌ای نیز چندان خالی از لطف نیست. صندلی‌ها دارای فرم نسبتا عادی هستند و به اندازه کافی سرنشین را در بر می‌گیرند اما کمی سفت هستند و نرمی مناسبی ندارد.

دید به جلو مناسب است اما به دلیل سایز کوچک شیشه عقب، دید به سمت پشت خودرو چندان مورد پسند نیست. همچنین سرنشینان بلندقد در صندلی‌های ردیف عقب چندان راحت نخواهند بود و این بخش بیشتر مناسب دو سرنشین بزرگسال با قد متوسط رو به پایین است.

یکی از نکات مثبت برلیانس H230 صندوق عقب حجیم آن است که دارای گنجایشی معادل حدود ۵۰۰ لیتر است و می‌تواند بسیاری از نیازهای خانواده‌های ایرانی را برطرف نماید.

به طور کلی کابین H230 با وجود متریال نه چندان مرغوب آن از طراحی قابل قبولی برخوردار بوده و در صورت اضافه نمودن صفحه نمایشگر لمسی به طور استاندارد به این بخش، می‌تواند نمره قبولی را از مشتریان کسب نماید.

بررسی امنیت خودروی H230

برلیانس H230 توانسته ۵ ستاره ایمنی کامل را از موسسه تست تصادف C-NCAP چین دریافت کند که نشان می‌دهد این خودرو از لحاظ ایمنی در جایگاهی قابل قبول قرار دارد. کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، سیستم ترمز ABS و EBD، قفل مرکزی، باز شدن خودکار درب‌ها هنگام تصادف، قفل اتوماتیک درب‌ها در سرعت ۲۰ کیلومتر بر ساعت، ایموبلایزر و قفل شیشه محافظ کودک از جمله امکانات ایمنی هستند که در برلیانس H230 به کار رفته است.

مزایا و معیاب برلیانس H230

مزایا:

  • ظاهر قابل قبول
  • بازار دست دوم نسبتآ خوب
  • سوخت اقتصادی
  • کابین جادار
  • ایمنی خوب

معایب: 

  • شتاب ضعیف
  • کیفیت پاین
  • امکانات و تجهیزات متوسط
  • دید کم در عقب و کنار خودرو
  • هندلینگ نچندان خوب
مشخصات فنی
موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه
حجم موتور ۱۴۹۸ سی سی
تنفس موتور تنفس طبیعی
انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت ۱۰۳ اسب بخار در ۵۸۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۱۳۸ نیوتن متر در ۳۸۰۰ دور در دقیقه
جعبه دنده ۵ سرعته دستی یا ۶ سرعته AMT
شتاب ۰ تا ۱۰۰
حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر در ساعت
وزن ۱۱۹۴ کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) ۴۳۹۰ طول – ۱۷۰۳ عرض – ۱۴۸۲ ارتفاع
فاصله بین دو محور ۲۵۷۰ میلیمتر

مصرف سوخت و استانداردها

مصرف سوخت داخل شهر – لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهر – لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی ۶.۵ لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک ۴۲ لیتر
استاندارد آلایندگی یورو ۵
میزان تولید CO2 – گرم در هر کیلومتر
استاندارد امنیت
امکانات برلیانس H230
ترمز و پایداری ترمز جلو دیسکی – ترمز عقب کاسه ای – ABS – EBD
کیسه هوا کیسه هوای سرنشینان جلو
سیستم صوتی مانیتور با قابلیت پخش MP3
دیگر تجهیزات رینگ ۱۵ اینچی – سانروف – سنسور دنده عقب

مطالعه بیشتر  خرید و فروش آریزو 6 کارکرده و صفر + قیمت روز آریزو 6

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *