اخبار و رویداد ها

قیمت خودرو پرواز کرد!

قیمت خودرو پرواز کرد

آنچه در این مقاله از نیکبخت خودرو میخوانیم ، قیمت خودرو پرواز کرد!

به دنبال افزایش قیمت در انواع بازار خودروهای داخلی و خارجی ، رشد چشم گیر قیمت بعضی از محصولات برای فروشندگان و خریداران این خودروها شوکه کننده بوده است .  رشد سعودی قیمت خودرو تاثیر مستقیمی در رکورد و یا رونق بازار خودرو خواهد داشت . خربدارانی که قصد خرید داشته اند از خرید منصرف و یا فروشندگان و وارد کنندگان  خودروهای خارجی از واردات صرف نظر خواهند کرد و به این صورت بازار خودرو دچار تشنج خواهد کرد . باید توجه داشت که در روند افزایش قیمت خودروهای داخلی و خارجی به عوامل متعددی بستگی دارد که از مهم ترین آنها میتوان به نوسانات و افت و خیز قیمت ارز اشاره کرد که به طور مستقیم با نرخ خودرو در ارتباط است به خصوص خودروهای خارجی . از دیگر عوامل میتوان از سیاست های خارجی کشور نام برد که روند واردات از هر کشوری به داخل کشور را تغییر میدهد، به عنوان مثال ممنوعیت ورود کالا از برخی کشورها تاثیر چشم گیری بروی قیمت خودروهای وارداتی از این کشورهای ممنوعه خواهد گذاشت به نوعی که شامل جهش قیمت زیادی خواهیم بود که همین امر در خصوص خودرو های فرانسوی اتفاق افتاد و در گروه پژو نرخ سعودی قیمت قابل توجه بود . برای بررسی قیمت خودروهای داخلی و خارجی در ادامه این مقاله همراه ما باشید .

پس از بررسی قیمت ها خودروهای داخلی و خارجی ، افزایش قیمت بعضی از خودرو ها قابل توجه بود که در ادامه به آنها اشاره میکنیم . در بین افزایش قیمت انواع خودروها تغییرات قیمت پراید در انواع مدل ها چشم گیر بود به عنوان مثال پراید مدل ۱۱۱ در ۲۴ ساعت اخیر با افزایش قیمت حدود ۴ میلیون تومان ، به قیمت ۲۲۲ میلیون تومان رسید . مدل ۱۳۱ پراید با دو میلیون تومان افزایش قیمت به رقم ۲۰۸ میلیون از ۲۰۶ میلیون رسیده است .

مطالعه بیشتر  رونمایی سدان جدید مدیران خودرو

آخرین قیمت خودرو پراید

قیمت خودرو پرواز کرد

پراید ۱۵۱ مدل ۱۴۰۰ آن نیز از قیمت ۱۹۲ میلیون تومان امروز با سه میلیون تومان افزایش قیمت به رقم ۱۹۵ میلیون تومان رسیده است که رقم افزایش قیمت در مدل ۱۳۹۹ همان سه میلیون تومان بوده و این مدل را از قیمت ۱۸۲ میلیون به ۱۸۵ میلیون تومان رسانده است . مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ۲۰۲ میلیون تومان با ۵ میلیون افزایش قیمت به رقم ۲۰۷ میلیون تومان رسید .

آخرین قیمت خودرو پژو

خودروهای پژو گروه محبوب خودرو سواران هم شامل افزایش قیمت بوده اند و در مدل های پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۸ با ۵۰ میلیون افزایش قیمت به یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان رسید و مدل ۱۳۹۹ این خودرو از یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان به رقم یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان رسیده است .

دیگر خودروهای پژو که شامل روند افزایش قیمت بوده اند خودرو  پژو ۲۰۶ تیپ ۲ است که از رقم ۳۳۵ میلیون با ۵ میلیون تومان افزایش قیمت به رقم ۳۴۰ میلیون تومان رسید .

مدل ۱۴۰۰ از ۳۵۰ میلیون به ۳۵۵ میلیون تومان افزایش یافت که در مدل ۱۴۰۱ این افزایش قیمت از نرخ ۳۶۵ میلیون به نرخ ۳۷۰ میلیون رسیده است . پژو ۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۱۳۹۹ نیز از ۴۲۰ میلیون تومان به ۴۲۵ میلیون تومان افزایش یافت .

در پژو پارس نیز شاهد افزایش قیمت بودیم به طوریکه مدل ۱۴۰۰ این خودرو از ۴۴۰ میلیون تومان به ۴۴۵ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۱ این خودرو هم شامل افزایش قیمت ۵ میلیون تومانی شد و با رقم ۴۶۵ میلیون تومان  به فروش می رسد .

آخرین قیمت خودرو دنا

افزایش قیمت در خودرو ی دنا هم وجود داشت که بین ۵ تا ۱۰ میلیون تومان بوده است . دنای معمولی مدل ۱۴۰۰ از ۴۵۰ میلیون تومان به ۴۵۵ میلیون تومان افزایش داشت و مدل ۱۴۰۱ دنا با ۱۰ میلیون تومان افزایش قیمت به رقمی بالغ بر ۴۷۵ میلیون تومان رسید .

آخرین قیمت خودرو تیبا

در بین دیگر خودروهای ایرانی خودروی تیبا نیز از افزایش بی نصیب نماند به طوری که تیبا ۲ مدل ۱۴۰۰ با ۵ میلیون افزایش قیمت به رقم ۲۳۰ میلیون تومان رسید ، مدل ۱۴۰۱ از ۲۴۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز با قیمت ۲۴۴ میلیون تومان به فروش میرسد .

آخرین قیمت خودرو ساینا

خودروهای ساینا نیز شامل افزایش قیمت شده اند ، مدل ساینا دنده ای ۱۴۰۱ از ۲۳۸ میلیون تومان در با دو میلیون افزایش قیمت به ۲۴۰ میلیون تومان معامله می شود .

آخرین قیمت خودرو رانا

خودروهای رانا هم سیر صعودی قیمت داشته و افزایش قیمت رو تاثیر بروی قیمت رانا پلاس دنده ای این خودرو را در مدل ۱۴۰۰ از ۳۶۰ میلیون تومان به ۳۶۵ میلیون تومان رسانده است ، مدل ۱۴۰۱ این خودرو با ۵ میلیون تومان افزایش قیمت از قیمت ۳۸۰ میلیون به قیمت ۳۸۵ میلیون تومان افزایش یافت .

تاریخ: ۲۷  آذر ۱۴۰۱

 

مطالعه بیشتر  با مزدا 3 هاچ بک 2023 آشنا شوید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *