اخبار و رویداد ها

مشخص شدن آخرین قیمت فیدلیتی در بورس کالا

مشخص شدن آخرین قیمت فیدلیتی در بورس کالا

در این مقاله از نیکبخت خودرو می پردازیم به مشخص شدن آخرین قیمت فیدلیتی در بورس کالا. برای اطلاعات بیشتر تا پایان مقاله با ما همراه باشید، لازم به ذکر است که بگوییم مجموعه ی نیکبخت خودرو در تلاش است در زمینه ی خرید و فروش خودرو، به بهترین شکل و سریع ترین حالت ممکن و در کمترین زمان به شما عزیزان خدمات ارائه  کند، یکی از افتخارات این مجموعه فروش فوری خودرو شما عزیزان در کمترین زمان ممکن است، شما می توانید برای دریافت قیمت خودروی کارکرده خود با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید و اگر قصد فروش فوری خودروی خود را در کسری از زمان دارید به بخش خرید و فروش در سایت ما مراجعه کنید. نیکبخت خودرو سایتی قابل اعتماد برای خرید و یا فروش خودرو می باشد، شما عزیزان فروشنده با اطمینان کامل و خاطری آسوده با ما تجربه ی جدیدی از فروش فوری خودرو خواهید داشت.

خودروی فیدلیتی از لحاظ طراحی بدنه نزدیک به پلتفرم خودروی ب ام و X4 می باشد و از سری محصولات دانگ فنگ است ، که با گیربکس اتوماتیک و امکانات مناسب به یک خودروی محبوب تبدیل شده است . اخیرا تعدادی از این خودرو در بورس به فروش میرسد که در ادامه به بررسی این خبر می پردازیم .بر اساس اعلام بورس کالا ۲۲ آبان ماه بهمن موتور فیدلیتی پنج نفره را با تیراژ ۱۹۶ دستگاه در بورس کالا فروخت ! قیمت پایه برای هر دستگاه از این خودرو در بورس ۷۵۸ میلیون و پانصد هزار تومان برروی تابلو رفته است که در رنگ های سفید و مشکی و از هر کدام ۹۸ دستگاه به بورس عرضه شده است .محصول دیگر بهمن موتور یعنی فیدلیتی هفت نفره نیز با قیمت پایه ۷۷۲ میلیون تومان در این مرحله به فروش گذاشته شده است . تیراژ این خودرو هم مانند مدل قبلی ۱۹۶ دستگاه بوده است که در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت .

مطالعه بیشتر  در نیمه اول سال جاری، سهام شرکت رنو 2.3 درصد سقوط کرد!

فیدلیتی هفت نفره هم مانند فیدلیتی پنج نفره در دو رنگ سفید و مشکی از سوی خودرو سازان به بورس ارائه شد .فیدلیتی سفید رنگ با تعداد ۹۸ دستگاه و فیدلیتی مشکی رنگ با تعداد ۹۸ دستگاه در دسترس خریداران قرار گرفت .اما خبرها حاکی از آن است که این پایان کار نیست و قرار است تا  خودرو دیگنیتی با تعداد ۱۹۲ دستگاه در بورس عرضه شود که تعداد ۴۸ دستگاه آن دیگنیتی سفید با تریم مشکی ، ۴۸ دستگاه دیگنیتی سفید با تریم قرمز ، ۴۸ دستگاه با دیگنیتی مشکی با تریم قرمز ،  ۴۸دستگاه دیگنیتی مشکی با تریم مشکی در بورس به فروش میرسد .قیمت پایه برای این خودرو مبلغ ۸۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان اعلام شده است .البته هزینه های دیگری هم چون مالیات ارزش افزوده به میزان ۹ درصد ، مالیات ، عوارض شماره گذاری ، هوشمند سازی کارت خودرو ، خدمات پست ، بیمه شخص ثالت ، تولید پلاک به این هزینه اضافه خواهد شد .

آخرین قیمت فیدلیتی در بورس کالا

شما فروشنده محترم فیدلیتی کارکرده جهت دریافت قیمت فیدلیتی کارکرده خود میتوانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید

نکات ثبت سفارش خودرو دیگنیتی و فیدلیتی در بورس

قبل از ثبت سفارش این خودرو در بورس مواردی وجود دارد که باید به انها توجه ویژه ای نمود .مواردی از قبیل اینکه ثبت نام صرفا برای یک خودرو مجاز است به این معنی که ثبت سفارش روی کدهایی که عرضه شده اند فقط در تاریخ عرضه شده و صرفا برای یک دستگاه خودرو است .

ثبت سفارش برای اشخاص حقوقی مجاز نیست . اشخاصی که در سفارشات قبلی موفق به دریافت خودرو دیگنیتی شده اند امکان ثبت سفارش در این مرحله را ندارند .

پیش پرداخت خودروی دیگنیتی و فیدلیتی در بورس

مقدار مبلغ پیش پرداخت این خودرو در بورس ۳۰ درصد اعلام شده است که باید پرداخت گردد .

صدور سند و شماره گذاری خودروی دیگنیتی و فیدلیتی

صدور سند و شماره گذاری خودروی دیگنیتی فقط به اسم خریدار خواهد بود.

تحویل خودروی دیگنیتی و فیدلیتی

خریداران عزیز جهت تحویل خودروی دیگنیتی باید از طریق سایت بهمن موتور  bahman.iranecar.com  اقدام به انتخاب نمایندگی مورد نظر خود نمایند .

خودروی دیگنیتی

همانطور که میدانید خودروهای چینی در بین ایرانیان از محبوبیت خاص خود برخوردار هستند . ظاهر جذاب ، امکانات و آپشن های قابل توجه و مشخصات فنی از دلایلی است که بسیاری از ایرانیان را راغب به خرید این محصولات چینی مینماید . کراس اور دیگنیتی هم از این قافله مستثنی نبوده و طرفداران مخصوص به خود را دارد . دیگنیتی با طراحی ظاهری جذاب  اسپرت در بدو ورود خود به کشور توجه بسیاری از کراس اور سواران را به خود جلب نمود .این محصول در واقع دانگ فنگ IX5  است که حضور گسترده ای در کشور ما دارد . نزدیک ترین رقیب به این خودرو  چری تیگو ۷ است ، این کراس اور با ابعاد بزرگ و تازه در رده ی کراس اورهای متوسط قرار میگیرد .

مشخصات فنی خودروی دیگنیتی

این خودرو مجهز به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری است که به توربوشارژ مجهز است . استفاده از جعبه دنده اتوماتیک با ضرایب پیوسته این خودرو را در دسته خودروهای اقتصادی قرار داده است .

موتور                                             ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه
حجم موتور(سی سی)                         ۱۴۹۸
تنفس موتور                                     توربوشارژ
انتقال نیرو                                       دیفرانسیل جلو
حداکثر گشتاور                                ۲۲۰ نیوتن
حداکثر قدرت(اسب بخار)                     ۱۴۸
وزن(کیلوگرم)                                   ۱۵۷۰
جعبه دنده                                       CVT
تنفس موتور                                     توربوشارژ
تنفس موتور                                     توربوشارژ

طراحی ظاهری دیگنیتی

ظاهر دیگنیتی در کلاس کراس اورهای کوپه قرار دارد که به نوعی از اولین کراس اور کوپه میتوان از آن نام برد . این مدل در واقع ظاهری مانند ب ام و X4  قرار دارد .

مصرف سوخت دیگنیتی

مصرف سوخت این خودرو در داخل شهر ۱۰.۴ لیتر است که این مقدار در جاده های خارج شهر به نصف یعنی ۵.۴ لیتر در هر صد کیلومتر کاهش پیدا میکند . حجم باک این خودرو ۵۸ لیتر است و استاندارد  آلایندگی آن یورو ۵ می باشد .

تاریخ: ۲۸ آذر ۱۴۰۱

مطالعه بیشتر  فروش فوق العاده وانت پراید سایپا 151 (بهمن 1401)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *