اخبار و رویداد ها

فیدلیتی پرایم با گیربکس و آپشن های جدید به نمایشگاه اصفهان آمد

بهمن موتور نسخه ارتقایافته فیدلیتی پرایم را به نمایشگاه خودروی اصفهان آورده است. در این گزارش نیکبخت خودرو  تغییرات این نسخه نسبت به نسخه قبل و گیربکس و آپشن های جدید آن پرداخته ایم. اگر به دنبال اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید، با تیم تخصصی نیکبخت خودرو تا پایان این مقاله همراه باشید. لازم به ذکر است که بگوییم مجموعه ی نیکبخت خودرو در تلاش است در زمینه ی خرید و فروش خودرو، به بهترین شکل و سریع ترین حالت ممکن و در کمترین زمان به شما عزیزان خدمات ارائه کند، یکی از افتخارات این مجموعه فروش فوری خودرو شما عزیزان در کمترین زمان ممکن است، شما می توانید برای دریافت قیمت خودروی کارکرده خود با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید و اگر قصد فروش فوری خودروی خود را در کسری از زمان دارید به بخش خرید و فروش در سایت ما مراجعه کنید. نیکبخت خودرو سایتی قابل اعتماد برای خرید و یا فروش خودرو می باشد، شما عزیزان فروشنده با اطمینان کامل و خاطری آسوده با ما تجربه ی جدیدی از فروش فوری خودرو خواهید داشت.

دوره شانزدهم نمایشگاه اصفهان با وجود توقف سه ساله خود مجدد برگزار شد و شرکت بهمن موتور با دستی پر در این نمایشگاه حضور پیدا کرد؛ به غیر از بهمن G9، که محصولی بسیار جذاب و جدید است؛ در غرفه این شرکت نسخه ارتقایافته فیدلیتی پرایم هم به چشم می خورد. همانطور که در بازار چین فیدلیتی یکی از کراس اوور های موفق میباشد توانست جای پای بهمن موتور را در این شاخه از این صنعت محکم کند و همینطور بازار فروش آزاد خیلی خوبی همه داشته است و بسیاری برای سرمایه گذاری به سراغ این خودرو می روند. در ادامه تغییرات ایجادشده در نسخه جدید این خودرو را باهم بررسی می کنیم.

مطالعه بیشتر  اولتیماتوم ۳روزه سازمان بازرسی به وزیر صمت

نسخه ارتقایافته فیدلیتی پرایم همچنان به همان پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ مجهز است که توان تولید نهایت قدرت ۱۵۵ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر را دارد. آن چه در نسخه جدید تغییر کرده سیستم انتقال قدرت این کراس اوور است. در نسخه قبل، جعبه دنده ۶ سرعته دوکلاچه خشک را داشتیم و همین باعث شده بود بسیاری از مشتریان که فنی تر بودند، این سیستم را نقطه ضعفی برای فیدلیتی پرایم بدانند. به همین دلیل، بهمن موتور گیربکس دوکلاچه ۶ سرعته تَر (DCT wet) را جایگزین کرده است که به مراتب در نمونه های چینی کیفیت بهتری را ارائه می دهد.

شما عزیزان فروشنده خودروی فیدلیتی پرایم  جهت دریافت های خودروی کارکرده خود می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و همچنین برای اطلاع از قیمت خودروی فیدلیتی پرایم کارکرده و یا فیدلیتی پرایم صفر به سایت ما مراجعه کنید.

پیشنهاد می کنیم جهت خرید فیدلیتی به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

فیدلیتی پرایم با گیربکس و آپشن های جدید در نمایشگاه اصفهان-نیکبخت خودرو

تغییرات در کابین فیدلیتی پرایم

تغییرات این نسخه محدود به گیربکس نیست و المان هایی در کابین هم تغییر کرده اند. کنسول میانی در نسخه ارتقایافته فیدلیتی پرایم طراحی کاملاً جدیدی به خود گرفته و جای دکمه ها در آن تغییر کرده است. در فیدلیتی پرایم جدید، جای شارژر بیسیم تغییر کرده و حالا دسترسی به آن راحت تر از نسخه قبل است. دسته دنده هم در این نسخه الکترونیکی شده و دیگر خبری از دسته دنده مکانیکی نیست. به جز این تغییرات، دیگر المان های کابین ثابت مانده و همه چیز مثل فیدلیتی پرایم قبلی است.

نکته ای که در مورد این تغییرات باید در نظر گرفت این است که بهمن موتور این تغییرات را براساس نظرات مردم و کارشناسان و خیلی هوشمندانه انجام داده است و به نظر می رسد برنامه دارد همچنان فیدلیتی پرایم یکی از بازوهای قدرتمند عرضه برای این شرکت باشد. این را هم در نظر بگیرید که بهمن موتور برای نسخه ارتقایافته فیدلیتی پرایم هیچ افزایش قیمتی را در نظر نگرفته است و این خودرو همچنان با همان قیمت سابق کارخانه عرضه می شود. البته انتظار می رود که در بازار آزاد، نسخه های جدید قیمتی بالاتر از قبلی ها داشته باشند.

فیدلیتی پرایم با گیربکس و آپشن های جدید در نمایشگاه اصفهان-نیکبخت خودرو

سایر ویژگی های جدید فیدلیتی پرایم ارتقا یافته

در فیدلیتی پرایم ارتقا یافته علاوه بر تغییرات عنوان شده، سیستم تهویه هم ارتقا یافته است و عملکرد بهتری نسبت به نسخه قبل دارد. مجموعه اجرای فنی سیستم تهویه فیدلیتی پرایم جدید نمونه جدید از سامانه های A/C در خودروهای چینی و مونتاژی بوده و فناوری به روزتری در آن دیده می شود. از سویی سیستم مدیریت پایداری فیدلیتی پرایم جدید به نسل ۹.۳ بوش ارتقا پیدا کرده و در شرایط اضطراری عملکرد بهتری را خواهد داشت. همچنین سیستم تعلیق در بخش عقب این کراس اوور بهبود پیدا کرده و نرمی و تعادل بهتری را به این خودرو می دهد. به گفته مهندسان گروه بهمن برخی قطعات قوای محرکه هم با بهبود کیفیت همراه شده است و دوام بالاتری نسبت به قبل دارد.

تاریخ: ۱۳ آذر  ۱۴۰۱

مطالعه بیشتر  جرائم بیمه شخص ثالث بخشیده شد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *