اخبار و رویداد ها

عرضه ی هایما ۸s با تسهیلات ویژه

عرضه ی هایما ۸s با تسهیلات ویژه

مدیر عامل گروه صنعتی ایرانخودرو اعلام کرد تسهیلات ویژه ای برای خرید هایما ۸s در اختیار مشتریان این خودرو قرار خواهد گرفت. مهدی خطیبی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در آیین تولید انبوه هایما ۸s در راستای تولید این خودرو بیان کرد: تنوع بخشی به سبد محصولات احترام به خواست و سلیقه مشتریان است و به طور حتم در فروش محصول نیز روش‌های متنوعی را متناسب با توان و سلیقه مشتریان به کار گرفته خواهد شد. با خارج شدن خانواده هایما از گردونه قرعه‌کشی امکان عرضه بهتر و باکیفیت‌تر این محصولات بیش از پیش فراهم شده و در تلاش هستیم تا از ابتدای عرضه محصول جدید، بخشی از آن با اختصاص تسهیلات به دست مشتریان برسد.

مهدی خطیبی با بیان اینکه سایت تولیدی خودرو نهادی تخصصی برای تولید خودروهای شاسی بلند در کشور است گفت: با کمک نمایندگان مجلس و مسوولان استان خراسان رضوی در صدد راه‌اندازی خط پرس‌شاپ در ایران‌خودرو خراسان هستیم تا این مجموعه تبدیل به مجموعه‌ای خودگردان و مستقل شود. وی افزود تا پایان امسال تعداد ۵ هزار دستگاه هایما ۸s تولید خواهد شد.

مدیر عامل ایران خودرو گفت: راه اندازی خط تولید پلوس از دیگر برنامه های توسعه ای ایران خودرو در خراسان است و با حمایت مسوولان استانی از مورد را پیگیری خواهیم کرد. وی افزود: برنامه‌های توسعه‌ای دیگری نیز از جمله در مجموعه یاپکو خراسان در دستور کار داریم که یکی پس از دیگری به مرحله اجرا و بهره‌برداری خواهیم رساند. شاخص های کمی و کیفی از مهم ترین دستاوردهای ۹ ماهه ی ما در ایران خودرست و هرچند با اهداف فاصله داریم اما وضعیت فعلی نشان می‌دهد در مسیر رشد و تعالی گام برمی‌داریم. از ابتدای امسال تا ۱۰ آبان‌ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۸ دستگاه خودرو بیش‌تر تولید و ۱۰۰ هزار دستگاه بیش‌تر از مدت مشابه سال گذشته عرضه کرده‌ایم. در پایان خواستار حمایت مسئولان استان خراسان برای رشد و توسعه صنعت خودرو استان هستیم، هیات مدیره گروه صنعتی ایران خودرو مشتاق است تا با توسعه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان، به اهداف توسعه‌ای این گروه صنعتی دست یابد.

مطالعه بیشتر  سایپا در سه ماه اول سال جاری 108 هزار و 163 دستگاه خودرو را تحویل مشتریان داد

با تیم تخصصی نیکبخت خودرو برای بررسی هایما ۸s همراه باشید، شما عزیزان فروشنده خودرو هایما ۸s جهت دریافت قیمت خودروی کارکرده خود می توانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید  همچنین می توانید برای اطلاع از قیمت هایما ۸s کارکرده و صفر به سایت نیکبخت خودرو مراجعه کنید. اگر قصد خرید و یا فروش خودروی خود را دارید برای خرید یا فروش به  بخش خرید و فروش  خودروهای کارکرده در سایت ما مراجعه کنید.

امکانات خودرو هایما ۸s

ایمنی

هایما در بخش ایمنی مجهز به امکانات خوب و قابل قبولیست از جمله: سیستم اتو هلد (auto hold)، سامانه ترمز ضد قفل(ABS) ، سامانه کمکی ترمز (BAS) ، سامانه توزیع نیروی ترمز به صورت الکترونیکی (EBD)، کمکی حرکت در سربالایی(HHC) ، کنترل خودرو در سراشیبی (HDC) ، کنترل پایداری الکتریکی(ESP)، سیستم کنترل کشش(TCS)، ترمز پارک برقی(EPB) ، سیستم ترمز اضطراری هوشمند برای جلوگیری از برخورد با خودروها و عابر پیاده و ترمز کمکی اضطراری (EBA)، شش کیسه هوا برای راننده و سرنشینان (به صورت جانبی و پرده ای) اشاره کرد.

آپشن ها

فرمان برقی، کلیدهای کنترلی روی فرمان (MFC) ، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوکاناله با دریچه مجزا برای سرنشینان عقب Dual Zone و سیستم مالتی مدیا با نمایشگر لمسی ۱۰ اینچی در میان داشبورد (سیستم مالتی مدیای این خودرو مجهز به چهار بلندگو، بلوتوث، پورت USB، میرورلینک (قابلیت نمایش اطلاعات تلفن همراه هوشمند)، تنظیم صدا با سرعت خودرو است)، چراغ LED روشنایی در روز، مه شکن های جلو و عقب، تنظیم ارتفاع چراغ های جلو از داخل کابین، آیینه های جانبی برقی تاشونده و دارای راهنما (LED)، پاور ویندوز، شیشه بالابر برقی جلو و عقب، تجهیزات سیستم اخطار باز ماندن درها، FCW هشدار برخورد از جلو، سیستم کمکی تثبیت خودرو بین خطوط LKA، سیستم کمکی جابه‌جایی بین خطوط LCA، مانیتورینگ تشخیص نقاط کور BSD، سیستم هشدار خروج از خطوط LDW، دوربین دید ۳۶۰ درجه، سنسور دنده عقب، سنسور پارک جلو، قفل کودک درهای عقب، کمربندهای ایمنی سرنشینان جلو سه نقطه‌ای با قابلیت تنظیم ارتفاع، کمربند سرنشینان عقب سه نقطه‌ای، ایموبیلایزر، چراغ ترمز سوم بالا، ایزوفیکس، قفل مرکزی، قطع خودکار سوخت هنگام تصادف، باز شدن خودکار قفل درها هنگام تصادف، اخطار سرعت بالا، اخطار باز بودن کمربند، نمایش میزان باد لاستیک (TPMS)، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، دوربین ثبت وقایع، سانروف برقی پانورامیک، کروز کنترل تطبیقی ACC، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، چراغ نقشه خوان جلو و عقب، کامپیوتر سفری، برف پاک‌کن شیشه عقب و کنسول میانی جلو وعقب است. هایما با داشتن این آپشن ها لوکس ترین خودروی تاریخ ایران خودرو بوده و از طرفی هم ایران خودرو با عرضه ی این خودرو به بازار کراس اور های لوکس وارد شده.

طراحی داخلی

در داخل شاهد روکش چرمی تک رنگ برای صندلی ها، غربیلک فرمان و دستگیره ها هستیم. صندلی های ردیف جلو در عین راحتی که دارند با سبک اسپرت یک تکه دیزاین شده اند. صندلی راننده در هایما ۸s در هشت جهت به صورت الکترونیکی تنظیم می شود، این در حالیست که صندلی سرنشین در ۴ جهت به صورت الکترونیکی تنظیم می شود.صندی های جلو دارای گرم کن هستند. در طراحی صندلی های عقب شاهد طراحی دو تکه هستیم و امکان تا شدن هم دارند و همین باعث افزایش فضای بار عقب می شود. هایما ۸s ( در راستای از بین بردن حاکمیت سفید و مشکی ها) در رنگ های متنوعی عرضه می شود. رنگ های سبز کله غازی، قهوه‌ای نسکافه‌ای، آبی اقیانوسی، قرمز ونیزی، مشکی آبنوس، سرمه ای متال و قهوه ای کادرو، رنگ های موجود این خودرو هستند.

مطالعه بیشتر  تفاوت پژو 207 و تارا + عرضه مجدد در بورس کالا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *