خرید و فروش خودرو

خرید و فروش رنو داستر کارکرده و صفر + قیمت روز داستر

خرید و فروش داستر کارکرده و صفر در نیکبخت خودرو

[public_cars brand=”رنو” model=”داستر”]

برند رنو (Renault)، یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین برندهای خودروسازی در سراسر جهان است. این کمپانی فرانسوی چند ملیتی، در حال حاضر در زمینه تولید انواع خودروهای سواری و ون‌ها فعالیت‌ دارد. پیش‌تر نیز به ساخت کامیون، تراکتور، تانک، اتوبوس، هواپیما و موتور هواپیما مشغول بود. در طول زمان، رنو موفقیت‌ها و افتخارات زیادی کسب کرده است. به طور مثال، در سال ۲۰۱۶ بر اساس رشد نرخ تولید خودرو، شرکت رنو به عنوان بزرگ‌ترین خودروساز جهان انتخاب شد. درست یک سال بعد یعنی در سال ۲۰۱۷، همکاری رنو-نیسان-میتسوبیشی (Renault-Nissan-Mitsubishi Alliance) توانست این محصولات مشترک این قرارداد را به پرفروش‌ترین وسایل نقیله سبک در دنیا تبدیل کند، و این یعنی قرار گرفتن فولکس واگن (Volkswagen) در جایگاه دوم!

در حال حاضر، این کمپانی موفق سهمی ۴۳.۴ درصدی در کمپانی نیسان (Nissan) ژاپن دارد. این سهم در گروه دایملر آلمانی (Daimler AG) برابر با ۱.۵۵ درصد است. از سال ۲۰۱۱ به مدت سه یا چهار سال، رنو و نیسان حدود ۴ میلیارد یورو در زمینه ساخت خودروهای الکتریکی سرمایه‌گذاری و این گونه به بهبود وضعیت محیط زیست و توسعه وسایل نقلیه الکتریکی کمک کردند. از زمان شروع برنامه الکتریکی این شرکت تا دسامبر سال گذشته، رنو توانست در بازارهای سراسر جهان، ۲۳۷ هزار دستگاه ماشین الکتریکی بفروشد. این برند محبوب در مسابقات اتومبیل رانی و رالی مشهوری مانند فرمول‌۱ (Formula 1) و فرمول‌E (Formula E) نیز نقش پررنگی داشته است.

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند . در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش خودرو کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است. همکاران متخصص ما ، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده ، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می پذیرد . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان ،فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد. با نیکبخت خودرو فروش فوری خودرو را در کمترین زمان ممکن تجربه کنید.

مطالعه بیشتر  خرید و فروش هیوندای ولستر کارکرده + قیمت روز هیوندای ولستر

قیمت روز محصولات رنو کارکرده و صفر

نام خودرومدلبر اساسقیمت بازار(تومان)
کپچر‏‏‏‏2017 | با گرمکن - ایران خودروقیمت روز بازار1,500,000,000
داستر‏، SE دو دیفرانسیل‏2018قیمت روز بازار1,750,000,000
کولیوس‏2018قیمت روز بازار4,400,000,000
ساندرو‏، اتوماتیک1398 | سایپاقیمت روز بازار900,000,00
ساندرو استپ وی‏، اتوماتیک1398 | سایپاقیمت روز بازار960,000,0009
ساندرو استپ وی‏، دنده ای1398 | سایپاقیمت روز بازار830,000,000
تالیسمان‏، E32018 | رنگ مشکیقیمت روز بازار3,650,000,000

بررسی اجمالی

رنو داستر یک کراس اوور جمع و جور است که در تکنوسنتر رنو در گوانیکور توسعه یافته است. اولین بار در ۸ دسامبر ۲۰۰۹ تحت شرکت تابعه داچیا برای بازارهای اروپایی معرفی شد. نسخه های بعدی با نام تجاری رنو ارائه شد که در روسیه، برزیل، هند و کلمبیا تولید می شد. در انگلیسی، کلمه duster به عنوان “چکمه” ترجمه می شود. به این مفهوم که داچیا یک SUV برای جاده های پر گرد و غبار و خاکیست. این کراس اوور توسط شرکت رنو به همراه نیسان بر روی پلتفرم نیسان B0 ارائه شده. حدود ۷۰ درصد از اجزای نسل اول این کراس اوور فرانسوی از مدل های دیگر هر دو برند نیسان و رنو الگو گرفته است. درهای جلو مشابه ساندرو و چهار چرخ محرک نیسان.

ابعاد بدنه داستر به شرح مقابل بود: ۴۳۱۵ میلی متر طول، ۱۸۲۲ میلی متر عرض (۲۰۰۰ میلی متر با آینه)، ۱۶۲۵ میلی متر ارتفاع، ۱۶۹۵ میلی متر ارتفاع با ریل سقف و۲۶۷۳ میلی متر فاصله بین دو محور. این خودرو در نسخه های دیفرانسیل جلو و چهار چرخ متحرک موجود است. با استفاده از سوئیچ، راننده می تواند یکی از سه حالت انتقال زیر را برای نسخه چهار چرخ متحرک خودرو انتخاب کند: خودکار (چهار چرخ متحرک اتوماتیک)، قفل (۴×۴ با کوپلینگ مرکزی قفل شده) و ۴×۲ (فقط جلو محرک برای کاهش مصرف سوخت). علاوه بر این، در رنو داستر یک باتری با ظرفیت بالا، یک مخزن شستشوی شیشه جلو پنج لیتری، برنامه های کنترل موتور اصلی و حفاظت اضافی زیر بدنه (میل میل لنگ، مسیرهای سوخت) نصب شده است.

رنو داستر دوام فنی بالایی دارد و استحکام زیربندی قوی و همچنین ارتفاع شاسی مناسب و به تمام دلایل گفته شده ماشین خوبی برای جاده ها و مسیر های نیمه آفرودی هست در جاده های معمولی هم می تواند توانایی های چند منوره ای از خود نشان دهد. به علت داشتن حق انتخاب در دیفرانسیل حالت های مختلف انتقال قدرت را داریم. داستر کیفیت رانندگی خوبی را ارائه می دهد.

خرید و فروش رنو داستر صفرو کارکرده_نیکبخت خودرو

 

طراحی ظاهری رنو داستر

طراحی داستر فوق‌العاده ساده است و بدون جذابیت های ظاهری و بسیاری افراد به علت طراحی ظاهری از خرید این خودرو صرف نظر میکنند. در نمای جلویی داستر بلوک های بزرگ چراغ جلو دیده می شود همراه با یک جلو پنجره ی بزرگ . سپر قدرتمندی دیده می شود با ورودی هوای اضافی. در نمای جانبی قوس چرخ های بزرگ دیده می شود و به نمای عقب که میرسیم سادگی همچنان ادامه دارد با مدل چراغ های مستطیلی و طرح کاملا بی آلایش. طراحی ظاهری می توانست خیلی بهتر باشد و زمان بیشتری برای طراحی وقت گذاشته شود که اینطور نبوده. داستر در هشت رنگ عرضه می شود: سفید یخی (پایه)، مروارید سیاه، معدنی آبی، خاکستری پلاتینیوم، گاوباز قرمز، مهره قهوه ای، الکترا آبی، بازالت روشن. شاید اصلی‌ترین دلیلی که بسیاری افراد را از خرید داستر منصرف می‌کند همین طراحی ساده و بی‌آلایش ظاهری ماشین باشد. البته نسخه‌های بعد از سال ۲۰۱۶ دست‌خوش یک فیس‌لیفت جزئی شده‌اند و ظاهر بهتری نسبت به اسلاف خود یافته‌اند اما با این حال هنوز هم نمیشود داستر را در قیاس با رقبای فانتزی چینی و کره‌ای این رده قیمتی زیبا و شیک توصیف نمود.

خرید و فروش رنو داستر صفرو کارکرده_نیکبخت خودرو

 

طراحی داخلی رنو داستر

می توان گفت هدف خودرو در طراحی داخلی در دو کلمه خلاصه میشده: ارزان و کاربردی. کاملا هم همینطور بوده و فضای داخلی، طراحی و کیفیت پرداخت کاملا با هدف و کلاس خودرو مطابقت دارد. فضای داخلی با رنگ های تیره طراحی شده. روکش کرومی برای کانال های هوا، نوار ابزار و عناصر فرمان اضافه شده است. نسخه برتر داستر تعدادی اقلام تزئین شده با چرم را ارائه می دهد. فضای داخلی ساده و بی روح است و کیفیت بالایی را از نظر کیفی و حتی بصری ارائه نمی دهد متریال استفاده شده در کابین جنس چندان خوبی ندارد. قطعات ساده و زمخت هستند. به طور کلی جذابیتی در داخل کابین هم دیده نمی شود حتی در غربیلک فرمان یا دکمه ها، انگار طراح ها علاقه ای به گذاشتن وقت و فکر برای طراحی این کراس اوور رنو نداشتند. تنها مزیتی که می‌توان گفت دارد در بحث فضای سر و پا برای سرنشینان است که آن هم با ارگونومی ضعیفی که صندلی ها دارند خنثی می شود!

خرید و فروش رنو داستر صفرو کارکرده_نیکبخت خودرو

 

آپشن ها و امکانات رنو داستر

متاسفانه داستر در این مورد هم امتیاز خوبی ندارد و با توجه به رقبای دیگر مکانات کمتری را ارائه می دهد با این حال آپشن های داستر در نسخه فول آپشن شامل: دو ایربگ برای سرنشینان جلو، کنترل کشش و پایداری الکترونیکی، سیستم کنترل فشار باد تایرها، نمایشگر لمسی مرکزی به همراه دوربین دنده عقب و کروز کنترل را در اختیار قرار می‌دهد. وضعیت مدل‌های PE (مدل های با آپشن کم) حتی از این هم بدتر می‌شود چراکه آنها حتی از کروزکنترل و کنترل پایداری الکترونیکی نیز بهره‌ای نبرده‌اند و سپرهایشان فاقد رنگ‌آمیزی می‌باشد. در خصوص ایمنی هم باید گفت که داستر تنها ۳ ستاره از ۵ ستاره ممکن موسسه تست تصادف اروپا را بدست آورده و این در شرایطی است که بسیاری از خودروهای این رده قیمتی نظیر پژو ۲۰۰۸ (با ۵ ستاره)، سانگ یانگ تیوولی (با ۴ ستاره)، سوزوکی ویتارا (با ۴ ستاره)، عملکرد بهتری داشته‌اند.

موتور و مشخصات فنی داستر

شاید بعد از تمام نا امیدی ها از طراحی ظاهری، داخلی و آپشن و ایمنی داستر بد نباشد کمی هم امیدواری داشته باشیم به این کراس اوور فرانسوی آن هم تا حدودی در زمینه ی مشخصات فنی!

خرید و فروش رنو داستر صفرو کارکرده_نیکبخت خودرو

زیر کاپوت داستر یک موتور ۴ سیلندر با تنفس طبیعی دارد با تولید قدرت ۱۳۵ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه نیرو و ۱۹۵ نیوتن متر در ۳۷۵۰ دور در دقیقه، برای خودرویی با کاربری مشابه داستر، گشتاور مهم‌تر از قدرت است و به همین دلیل میتوان گفت مقدار کم قدرت تولیدی، با ارائه گشتاور کافی جبران شده‌ است. سیستم تعلیق نسبتاً نرم اتومبیل هم با اینکه نتوانسته طراحی ضعیف صندلی‌‎ها را به کل جبران نماید اما سواری راحتی (به نسبت سگمنت) برای داستر مهیا نموده که برای خودرویی در این سطح راضی کننده است. شتاب صفر تا صد خودرو ۱۰.۷ ثانیه زمان میبرد و حداکثر سرعت خودرو ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت است. مصرف سوخت داستر در داخل شهر ۹.۷ لیتر در هر صد کیلومتر و در بزرگراه ۶.۴ لیتر در هر صد کیلومتر می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *