خودرو خارجی

خودرو سوبارو

سوبارو خودرو

موسس

تاسیس کشور
کلجی کیتا ۱۹۵۳

ژاپن

به نقل از پایگاه خبری نیکبخت خودرو ، سوبارو به ژاپنی: スバルشرکت خودرو سازی ژاپنی است، که به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از ابر شرکت سوبارو، وظیفه تولید خودروهای سواری آن را بر عهده دارد. عمده شهرت سوبارو به علت موتورهای تختی است که در خودروهای خود از آن استفاده می‌کند. شرکت سوبارو در مدل‌های سفارشی نظیر سوبارو امیپرزا نیز از موتورهای توربو شارژر استفاده می‌نماید. این مدل بیشتر در مسابقات اتومبیل‌ رانی مطرح است.

نوشته های مشابه

شرکت سوبارو که سازنده خودروهای سوبارو است از شرکای تجاری شرکت تویوتا به‌شمار می‌آید، به طوری که تویوتا ۱۶٪ درصد از سهام آن را در اختیار دارد. سوبارو در زبان ژاپنی به معنی یکی‌ کردن و گردآوردن دور هم است. لوگوی این شرکت مجموعه‌ ای از شش ستاره است که بزرگترین ستاره در آن، نمایانگر شرکت سوبارو و پنج ستاره دیگر نماد شرکت‌های تابعه آن می‌باشند.

سوبارو در زمینه تولید خودروهای برقی نیز توسعه پیدا کرده و نخستین مدل را در سال ۲۰۰۶ معرفی کرده است. شرکت صنایع سنگین فوجی، همچنان به کار بر روی توسعه خودروهای برقی خود ادامه می‌دهد و قصد دارد یکی از پیشتازان این عرصه در صنایع خودروسازی جهان باشد. در این راستا، آن‌ها همکاری‌هایی نیز با سایر خودروسازان داشته‌اند. در عین حال، در بازارهای غربی، وسایل نقلیه سوبارو به‌طور سنتی تعداد کمی از خریداران را به خود جلب می‌کنند. به همین دلیل، بازاریابان و فروشندگان این شرکت، کسانی را که مایل به داشتن خودروهایی با موتور خاص، قابلیت حرکت چهار چرخ و یا طراحی مناسب اتومبیل‌ های اسپورت هستند، هدف قرار می‌دهند.

مجموعه ی نیکبخت خودرو در تلاش است در زمینه ی خرید و فروش خودرو، به بهترین شکل و سریع ترین حالت ممکن و در کمترین زمان به شما عزیزان خدمات ارائه  کند، یکی از افتخارات این مجموعه فروش فوری خودرو شما عزیزان در کمترین زمان ممکن است، شما می توانید برای دریافت قیمت خودروی کارکرده خود با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید و اگر قصد فروش فوری خودروی خود را در کسری از زمان دارید به بخش خرید و فروش در سایت ما مراجعه کنید. نیکبخت خودرو سایتی قابل اعتماد برای خرید و یا فروش خودرو می باشد، شما عزیزان فروشنده با اطمینان کامل و خاطری آسوده با ما تجربه ی جدیدی از فروش فوری خودرو خواهید داشت.

مطالعه بیشتر  مشخصات پورشه ماکان T اولین شاسی بلند تورینگ پورشه

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن