خودرو خارجی

مشخصات پورشه ماکان T اولین شاسی بلند تورینگ پورشه

پورشه ماکان T اولین شاسی بلند تورینگ پورشه طرفداران پورشه با بج کاملا آشنا هستند، چرا که پیش تر آن را در زیباترین نسخه های پورشه ۷۱۸ و پورشه ۹۱۱ دیده اند. حالا نوبت به اولین شاسی بلند پورشه رسیده است تا با بج T به معنای تورینگ به خط تولید این خودروساز بیاید. اگر بخواهیم تاریخچه و سنت پورشه را بررسی کنیم می فهمیم که مدل های تورینگ پورشه معمولاً فاصله بین تریم پایه میانی را دارد و در مورد پورشه ماکان هم همین فرمول تکرار می شود.

در واقع، در این نوع تریم از پورشه هیجان انگیز رانندگی و امکانات خوبی ببینیم اما در حد و اندازه خودش و در رده متوسط ​​خودش به طوری که اشاره می کند، این تریم از ماکان دقیقاً بین تریم های و ماکان قرار می گیرد و این یعنی در پورشه ماکان T همان پیشرانه ای را می بینیم که در تریم پایه می بینیم، یعنی همان موتور ۲ پایه توربوشارژ که در نهایت توان تولید می کند. قدرت ۲۶۱ اسب بخار را دارد و قدرت از طریق جعبه دنده دوکلاچه پورشه (PDK) به تمام چرخ ها منتقل می شود. پس از نظر فنی با یک پورشه ماکان پایه روبه‌رو هستیم اما ویژگی‌های جذاب در آپشن‌ها و امکانات موجود می‌شود.

 

پورشه ماکان T  شاسی بلند تورینگ پورشه

نوشته های مشابه

در این نسخه از ماکان، پکیج های اسپرت کرونو پورشه و سیستم مدیریت تعلیق فعال پورشه به صورت ظاهر می شوند و علاوه بر این مشتریان می توانند به تعلیق بادی تطبیق پذیرفته شوند. با تغییر در سیستم تعلیق نسخه T از پورشه ماکان در ۵.۸ ثانیه شتابگیری صفر تا صد را می دهد و یعنی این نسخه ۰.۲ ثانیه سریع تر از نسخه پایه ماکان است.

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند . در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش خودرو کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است.

مطالعه بیشتر  آلفا رومئو

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن