اخبار و رویداد ها

قیمت بنزین در سال ۱۴۰۲ افزایشی ندارد!

به گزارش نیکبخت خودرو، رییس سازمان برنامه و بودجه آقای میرکاظمی،اعلام کردند که در بودجه تالیف شده برای قیمت حامل های انرژی تغییری در نظر گرفته نشده است.

ایشان درباره مراحل تدوین بودجه ۱۴۰۲ اضافه کردند: مدتی قبل کار تهیه و تالیف برنامه توسعه هفتم و بودجه سال بعد را آغاز نموده ایم و طبق زمانبندی باید تا ۱۵ آبان ماه امسال بودجه شرکت ها را تهیه می کردیم که این کار در زمان مقرر انجام شد، اکنون این موارد تحویل مجلس شورای اسلامی شده است. همینطور نظر رییس محترم مجلس این بود که برنامه هفتم قبل از این ارائه شود، اما به دلیل اینکه سیاست های کلی اخیر به سازمان برنامه ابلاغ شده، نمیشد برنامه را زودتر به پایان رساند.

کاظمی در ادامه به این نکته اشاره کرد که بودجه سال ۱۴۰۲ این هفته تحویل دولت میشود؛ “تقریبا کار بودجه در سازمان برنامه و بودجه به پایان رسده است، امروز ویرایش و به دولت تحویل داده خواهد شد. بعد از تصویب دولت، اگر مجلس بپذیرد آن را تحویل مجلس نیز می‌دهیم.”رییس سازمان برنامه و بودجه در پایان اضافه کردند که در بودجه سال آینده و امسال هیچ افزایش قیمتی برای حامل های انرژی در نظر گرفته نشده است.

هشدار وزیر اقتصاد درباره مصرف بنزین

البته که وزیر اقتصاد در شهریور ماه امسال در یک نشست خبری درباره احتمال افزایش قیمت بنزین در سال آینده گفته بود: در مورد سال آینده تا بودجه ۱۴۰۲ تدوین نشود و پیشنهادات وزارت نفت در مجلس بررسی نشود؛ نمی‌شود هیچ صحبتی کرد و امروز که با شما گفتگو می‌کنم، برنامه‌ای برای سال ۱۴۰۲ در حوزه بنزین آماده نیست.سید احسان خاندوزی درباره سیاست دولت درباره افزایش قیمت بنزین افزوده بود: مصرف روزانه بنزین در ماه‌های گذشته به ۱۰۰ میلیون لیتر هم رسیده است که رشد قابل‌توجهی را نشان می‌دهد و اگر این روند ادامه پیدا کند، به جرات می‌گویم که واقعا ایران ممکن است نیازمند به واردات بنزین شود، مگر اینکه آن سقف‌هایی که گذراندیم را هرچه سریع تر کنترل کنیم.

خاندوزی با تاکید اضافه کرده بود: وزارت نفت در تلاش است با برخی تدبیر های غیرقیمتی مدیریت مصرف بنزین را در راس کار خود داشته باشند، اما همانطور که بارها گفته شده است، واقعا امسال هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین نخواهیم داشت. اما همزمان باید از متغیرهای مختلفی که در نهایت باعث کنترل و بهینه سازی مصرف بنزین میشود، استفاده کنیم. معاون وزیر اقتصاد جناب محمدهادی سبحانیان هم در مردادماه گفته بود که دولت برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین در امسال یا سال آینده ندارد و هرگونه طرح اصلاح قیمت در قالب «قانون بودجه» تعیین تکلیف خواهد شد.

مجموعه ی نیکبخت خودرو در تلاش است در زمینه ی خرید و فروش خودرو، به بهترین شکل و سریع ترین حالت ممکن و در کمترین زمان به شما عزیزان خدمات ارائه  کند، یکی از افتخارات این مجموعه فروش فوری خودرو شما عزیزان در کمترین زمان ممکن است، شما می توانید برای دریافت قیمت خودروی کارکرده خود با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید و اگر قصد فروش فوری خودروی خود را در کسری از زمان دارید به بخش خرید و فروش در سایت ما مراجعه کنید. نیکبخت خودرو سایتی قابل اعتماد برای خرید و یا فروش خودرو می باشد، شما عزیزان فروشنده با اطمینان کامل و خاطری آسوده با ما تجربه ی جدیدی از فروش فوری خودرو خواهید داشت.

مطالعه بیشتر  سطح جدید سرگرمی در صفحه نمایش خودروهای بنز !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *