اخبار و رویداد ها

عرضه فیدلیتی و دیگنیتی در بورس کالا

به گزارش نیکبخت خودرو روز ۲۲ و ۲۳ آبان، ۱۹۶ دستگاه فیدلیتی ۵ نفره و ۱۹۶ دستگاه فیدلیتی ۷ نفره و ۱۹۲ دستگاه دیگنیتی در بورس کالا عرضه خواهد شد. و مبلغ پیش پرداخت برای شرکت در حراج این دو خودرو ۳۰ درصد مبلغ پایه ی آنها می باشد.

شما عزیزان فروشنده خودرو های فیدلیتی و دیگنیتی جهت دریافت قیمت های خودروی کارکرده خود می توانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید همچنین شما می توانید برای اطلاع از قیمت ۲ خودروی فیدلیتی و دیگنیتی کارکرده و صفر به سایت نیکبخت خودرو مراجعه کرده و اگر قصد خرید یا فروش دارید، می توانید به بخش  خرید و فروش  خودروهای کارکرده در سایت ما مراجعه کنید. با نیکبخت خودرو فروش فوری خودرو را در کمترین زمان ممکن تجربه کنید.

جزئیات عرضه فیدلیتی ۵ نفره: یکشنبه ۲۲ آبان، ۱۹۶ دستگاه فیدلیتی ۵ نفره در دو رنگ مشکی و سفید عرضه خواهد شد. تعداد عرضه برابر و برای هر رنگ ۹۸ دستگاه عرضه می شود. قسمت پایه برای هر دو رنگ برابر است و ۷۵۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام شده است. قیمت پایه این مقدار است ولی هزینه مالیات بر ارزش افزوده ی ۹ درصدی اضافه می شود به علاوه مالیات عوارض شماره گذاری که برابر با ۱۳ میلیون ۱۰۰ هزار تومان است و هزینه های دیگری چون هوشمند سازی کارت خودرو، هزینه خدمات پست، تولید پلاک، شماره گذاری و بیمه شخص ثالث هم هست که مجموعا ۱۷ میلیون و ۱۶۱ هزار تومان به مبلغ اصلی افزوده می شود.

جزئیات عرضه فیدلیتی ۷ نفره

یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۹۶ دستگاه فیدلیتی ۷ نفره هم عرضه می شود در دو رنگ مشکی و سفید، که مانند فیدلیتی ۵ نفره تعداد برابر ۹۸ دستگاه مشکی و ۹۸ دستگاه به رنگ سفید عرضه خواهد شد قیمت پایه برای هر دو رنگ برابر بوده و ۷۷۲ میلیون تومان می باشد. قیمت پایه این مقدار است ولی هزینه مالیات بر ارزش افزوده ی ۹ درصدی اضافه می شود به علاوه مالیات عوارض شماره گذاری که برابر با ۱۳ میلیون ۳۰۰ هزار تومان است و هزینه های دیگری چون هوشمند سازی کارت خودرو، هزینه خدمات پست، تولید پلاک، شماره گذاری و بیمه شخص ثالث هم هست که مجموعا ۱۷ میلیون و ۳۹۱  هزار تومان به مبلغ اصلی افزوده می شود.

جزئیات عرضه دیگنیتی

روز دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ از ۱۹۲ دستگاه دیگنیتی روی تابلو بورس خواهد رفت. در چهار تریم عرضه می شود. دستگاه سفید رنگ با تریم مشکی، دستگاه سفید با تریم قرمز رنگ، دستگاه سفید با تریم مشکی و دستگاه مشکی با تریم قرمز. هر چهار تریم دیکنیتی به تعداد ۴۸ دستگاه عرضه می شوند. قیمت پایه دیگنیتی ۸۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام شده است. قیمت پایه این مقدار است ولی هزینه مالیات بر ارزش افزوده ی ۹ درصدی اضافه می شود به علاوه مالیات عوارض شماره گذاری که برابر با ۳۵ میلیون ۳۵۰ هزار تومان است و هزینه های دیگری چون هوشمند سازی کارت خودرو، هزینه خدمات پست، تولید پلاک، شماره گذاری و بیمه شخص ثالث هم هست که مجموعا ۳۹ میلیون و ۴۴۱  هزار تومان به مبلغ اصلی افزوده می شود. در نهایت از آنجایی که متقاضیان قیمت های بالاتری را برای خرید خودرو ثبت می کنند ، قیمت نهایی بالاتر خواهد شد.

در مشخصات عرضه فیدلیتی و دیگنیتی قید شده که هر کد ملی صرفا مجاز به ثبت سفارش روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و صرفا برای یک دستگاه خودرو است. همچنین درصد پیش‌پرداخت سفارش خرید ۳۰درصد اعلام شد. صدور سند و شماره‌گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود و خریداران جهت تحویل خودرو باید یکی از نمایندگی‌های مجاز شرکت را (به شرح لیست پیوست) از طرق پورتال فروش بهمن‌موتور به آدرس bahman.iranecar.com انتخاب کنند. علاوه بر این، خریداران ملزم به واریز وجه هزینه‌های اعلامی هم‌زمان با تسویه اصل مبلغ به شماره حساب بهمن‌موتور هستند.

معرفی اجمالی دیگنیتی

کراس‌اوور دیگنیتی محصول گروه بهمن بوده که در حقیقت یک خودرو چینی به نام دانگ فنگ ix5 است که با نام دیگنیتی به بازار عرضه می‌شود. این کراس‌اوور ابعاد و اندازه نسبتا بزرگی دارد و در دسته کراس‌اوورهای سایز متوسط رده بندی می‌شود.

موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه
حجم موتور ۱۴۹۸ سی سی
تنفس موتور توربوشارژ
انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت ۱۴۸ اسب بخار در ۵۶۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۲۲۰ نیوتن متر در ۱۸۰۰ دور در دقیقه
جعبه دنده CVT
شتاب ۰ تا ۱۰۰
حداکثر سرعت – کیلومتر در ساعت
وزن ۱۵۷۰ کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) ۴۶۸۵ طول – ۱۸۶۵ عرض – ۱۶۴۵ ارتفاع
فاصله بین دو محور ۲۷۹۰ میلیمتر

معرفی اجمالی فیدلیتی

برند جتور در سال ۲۰۱۸ در کشور چین معرفی شده و در نتیجه طبیعی است نامش به گوشتان نخورده باشد. اما پشت این اسم جدید، یک برند نسبتاً قدیمی و معتبر بهنام چری قرار گرفته که اتفاقاً سابقه طولانی در عرضه محصولاتش به ایران داشته است و خیلی از شما با آن آشنایی دارید. در واقع جتور یکی از زیر مجموعه‌های لوکس چری به حساب می‌آید پس اگر از محصولاتی مانند چری تیگو ۷ یا آریزو ۶ خاطره خوبی دارید می‌توانید نسبت به جتور X70 که در ایران با نام فیدلیتی شناخته می‌شود نیز خوش بین باشید. البته فیدلیتی بر خلاف محصولات گذشته چری که توسط مدیران خودرو به کشورمان عرضه می‌شد، این بار با گروه خودروسازی بهمن قرارداد امضا کرده است. در یک نگاه گذرا با مشاهده طراحی، کیفیت و بخصوص لیست بلند بالای آپشن‌های فیدلیتی می‌توان حدس زد که با خودرو نسبتاً جذابی طرف هستیم. بهمن موتور قصد دارد نسخه کامل تری از این خودرو را به نام فیدلیتی پرستیژ روانه بازار کند.

موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه
حجم موتور ۱۴۹۸ سی سی
تنفس موتور توربوشارژ
انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت ۱۵۵ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر در ۱۷۵۰ دور در دقیقه
جعبه دنده شش سرعته دو کلاچه
شتاب ۰ تا ۱۰۰ ۱۰ ثانیه
حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر در ساعت
وزن ۱۵۷۵ کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) ۴۷۳۵ طول – ۱۹۰۰ عرض – ۱۷۱۰ ارتفاع
فاصله بین دو محور ۲۷۲۰ میلیمتر

مطالعه بیشتر  معرفی، قیمت، زمان عرضه تیگارد X35

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *