خرید و فروش خودروهیوندای

خرید و فروش هیوندای i30 کارکرده و صفر+ قیمت روز هیوندای i30

خرید و فروش هیوندای i30 کارکرده و صفر در نیکبخت خودرو

[public_cars brand=”هیوندای” model=”i30″]

شرکت هیوندای در سال ۱۹۶۷ در کشور کره جنوبی تاسیس شد. در حال حاضر این شرکت سالانه ۴ میلیون دستگاه خودروی سواری و تجاری در سراسر دنیا تولید می کند.تعداد پرسنل شرکت هیوندای موتور حدود ۱۳۰۰۰۰نفر بوده که سایت های تولیدی آن در کشورهای کره، چین، هند، آمریکا، چک، روسیه، ترکیه و برزیل قرار دارد که کارخانه هیوندای کره با ظرفیت ۱۷۹۰۰۰۰ دستگاه یکی از بزرگترین سایت های تولیدی خودرو در جهان می باشد. همچنین این شرکت دارای ۱۱ مرکز تحقیق و توسعه در کشورهای کره، چین، ژاپن، آلمان، هند و امریکا می باشد.در حال حاضر هیوندای در بین ۵ شرکت بزرگ خودروسازی جهان قرار دارد و محصولاتش در ۱۹۳ کشور به فروش می رسد که این مهم به دلیل کیفیت، طراحی و تکنولوژی به روز محصولات آن می باشد.شرکت هیوندای مفتخر به دریافت جوایز متعددی از موسسات گوناگون از جمله JD POWER و موسسه بیمه بزرگراه های آمریکا (IIHS) در زمینه طراحی، عملکرد و ایمنی گردیده است.

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسلط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند . در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش خودرو کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است. همکاران متخصص ما ، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده ، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می پذیرد . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان ،فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد. با نیکبخت خودرو فروش فوری خودرو را در کمترین زمان ممکن تجربه کنید.

شما فروشنده محترم هیوندا i30 کارکرده جهت دریافت قیمت هیوندا i30 کارکرده خود میتوانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید

قیمت روز هیوندای i30 کارکرده و صفر

نام خودرومدلبر اساسقیمت بازار(تومان)قیمت روز هیوندای
i20 (مونتاژ)‏2018قیمت روز بازار2،250,000,000خرید هیوندای کارکرده
هیوندای اکسنت2018قیمت روز بازار2.400.000.000خرید هیوندای کارکرده

هیوندا i30 یک هاچبک جمع و جور خانوادگی از سری محصولات کمپانی هیوندای است که تولید آن از سال ۲۰۰۷ در کارخانه هیوندای موتور کشور جمهوری چک کلید زده شد.این محصول پلتفرم خود را با مدل کیا ceed به اشتراک گذاشته و تاکنون در قالب سه نسل به دست مشتریان رسیده است. نسل اول هیوندای i30 که طی سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۲ با کد FD در مجامع بین‌المللی حاضر شده بود، در قالب مدل‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ حضور نسبتا موفقی را در بازار کشورمان تجربه کرد. این هاچبک کره‌ای به واسطه طراحی مناسب، کیفیت و امکانات قابل قبول و عملکرد فنی مطلوب خیلی زود جای خود را در میان مشتریان هاچبک سوار ایرانی باز کرد.

با این حال سطح کیفی این خودرو به رقبایی همچون مزدا۳ هاچبک نمی‌رسد و همین مورد نیز سبب شد تا هیوندا آی ۳۰ در رقابت با این خودرو ژاپنی چندان موفق ظاهر نشود.

طراحی ظاهری هیوندای i30

شمایل بدنه i30 در مقایسه با هاچبک‌های امروزی از شاخصه‌های مهیج و تحسین برانگیز کمتری بهره می‌برد اما با این وجود، در زمان عرضه چهره نسبتا متفاوت و قابل قبولی را از خود به مشتریان ایرانی ارائه داد و توانست رضایت عمومی ایشان نسبت به ظاهر خود را جلب نماید. در نمای روبرو از چراغ‌های نسبتا بزرگ با طراحی خوشایند بهره گرفته شده که دو طرف یک جلوپنجره باریک مزین به لوگو هیوندای را به تصرف خود درآورده و چهره نسبتا مهربانی برای این هاچ‌بک خانوادگی رقم زده است. هواکش سپر نیز طراحی ساده‌ای داشته و به طرز مناسبی فضای میان جایگاه‌های مه شکن روی سپر را پر کرده است. درب کاپوت در امتداد ستون‌هایA حالتی برجسته داشته و از سادگی این ناحیه تا حدی کاسته است. در نمای جانبی نیز یک خط شانه‌ای به همراه برخی حجم پردازی‌های دیگر در بخش پایین پروفایل مشاهده می‌شود که ضمن کاستن از سادگی نمای کناری این خودرو سعی در خوش‌فرم‌تر جلوه دادن هیوندا آی ۳۰ از نمای بغل دارند. حضور یک لچکی در گوشه انتهایی فریم پنجره‌ها روی ستون C نیز موجب ورود نور بیشتر به کابین و دلبازتر شدن آن خواهد بود. مهمترین شاخصه نمای عقب چراغ‌های بزرگ آن هستند که در امتداد ستون سی و درب صندوق، طول زیادی از این قسمت را به خود اختصاص داده و نمایی منحصربه‌فرد برای وجهه ظاهری قسمت پشت هیوندای آی ۳۰ نسل اول پدید آورده‌اند. سایر بخش‌ها نظیر درب صندوق و سپر به صورت معمول طراحی شده و جلوه هماهنگی با سایر نواحی بدنه ایجاد کرده‌اند.

در مجموع باید گفت که نمای ظاهری هیوندا آی ۳۰ گرچه در برخی قسمت‌ها تا حدودی ناهماهنگ و البته در مقایسه با مدل‌های امروزی کمی قدیمی به نظر می‌رسد اما در زمان خودش توانست نظر مثبت عموم مشتریان را جلب سازد و در حال حاضر نیز مشتریان بازار کم تنوع ایران می‌توانند تا حد زیادی با ظاهر تقریبا قدیمی این خودروی کره‌ای به خوبی کنار بیایند

 طراحی کابین هیوندای i30

پس از ورود به کابین هیوندا آی ۳۰ متوجه طراحی ساده اما منظم آن خواهید شد که در زمان عرضه اولیه این محصول به بازار می‌توانست نیازهای بصری مشتریان را به حد قابل قبولی پاسخ دهد اما در شرایط فعلی و در مقایسه با محصولات مدرن‌تر حرف چندانی برای گفتن نداشته و نسبتا قدیمی به نظر می‌رسد. به ویژه طرح کنسول میانی و دریچه‌های تهویه مستطیل شکل آن‌ که به صورت عمودی در دو طرف پنل مالتی مدیا و تهویه قرار گرفته‌اند، شمایل نسبتا کلاسیک اما منظم و متین رو از خود به نمایش گذاشته‌اند. دکمه‌های مختلف هم به طرزی بسیار منظم در سر جای خود قرار گرفته و استفاده از آنها چندان گیج‌کننده به نظر نمی‌رسد.

طراحی غربیلک فرمان نسبتا خوشایندتر بوده و پنل کیلومترشمار پشت آن نیز گرچه هیجان چندانی به راننده انتقال نمی‌دهد اما می‌تواند به خوبی از پس تامین نیازهای متعارف راننده برآید. کیفیت متریال به خدمت گرفته شده در ساخت داشبورد و رودری‌ها نیز تقریبا قابل قبول بوده و انتقاد چندانی نمی‌توان در این رنج قیمت بر آنها وارد دانست. همچنین فضای کابینه هیوندا آی ۳۰ محیطی مناسب جهت حضور ۴ تا ۵ سرنشین بزرگسال با ابعاد بدنی متعارف را فراهم آورده و محدودیت چندانی در صندلی‌های ردیف جلو و عقب بر ایشان وارد نخواهد آورد. فضای بار هیوندا آی ۳۰ معادل ۳۴۰ لیتر گنجایش را در اختیار وسایل کاربران قرار داده و به عنوان یک اتومبیل هاچبک از صندوق عقب نسبتا جادار سود می‌برد. با خواباندن صندلی‌های عقب این حجم تا ۱۲۵۰ لیتر قابل گسترش است.

در مجموع باید عنوان داشت که فضای داخلی هیوندا آی ۳۰ نسل اول چه از لحاظ کیفی و چه از لحاظ فاکتورهای کاربردی قادر است به نحوی مناسب پاسخگوی نیازهای خانوادگی در رنج قیمت خود به عنوان یک اتومبیل دست دوم باشد اما در قیاس با خودروهای جدید و صفر کیلومتر تا حد زیادی قدیمی و از مد افتاده جلوه خواهد کرد.

آپشن ها و امکانات هیوندای i30

هیوندا آی ۳۰ نسل اول به امکانات و مشخصات فنی زیر مجهز شده است: کروز کنترل، کنترل کشش و پایداری، سنسور پارک عقب، سنسور باران و فشار باد تایر، سامانه هشدار دهنده اتمام لنت، توزیع نیروی ترمز EBD، ترمز ضد قفل ABS، ترمز پارک برقی چراغ‌های مه شکن جلو و عقب، فرمان هیدرولیک چهار حالته با روکش چرم و دکمه‌های کنترل، سیستم صوتی با شش اسپیکر، چنجر شش تایی، دوربین عقب، مانیتور بزرگ سفارشی، USB، نمایشگر ۴.۲ اینچی صفحه کیلومتر، شش عدد کیسه هوای راننده و سرنشین جلو و ایربگ پرده‌ای و جانبی، کمربند ایمنی پیش‌کشنده و محدودکننده، ورود بدون کلید، سیستم تهویه اتوماتیک، دریچه تهویه عقب، کول باکس، صندلی راننده شش حالته دستی، صندلی سرنشین جلو چهار حالته دستی، صندلی عقب تاشونده دو تکه، روکش چرمی صندلی، ایزوفیکس صندلی، خروجی برق ۱۲ ولت، آینه وسط الکتروکرومیک، آینه‌های جانبی تاشونده برقی با گرمکن، سانروف، شیشه بالابر آنتی‌ترپ.

مزایا و معایب هیوندای i30

مواردی همچون فرمان‌پذیری مناسب، فضای جادار کابین، عملکرد فنی مناسب، آینه‌های بزرگ جانبی، امکانات رفاهی بهتر از رقبا و ایمنی بالا به عنوان نقاط قوت این محصول در نظر گرفته می‌شوند. از طرف دیگر سواری نسبتا خشک و ضرایب طولانی دنده را می‌توان به عنوان نقطه ضعف این محصول در نظر گرفت.

مقایسه قیمت هیوندا i30 صفر و هیوندا i30 کارکرده

قیمت هیوندا i30 صفر مانند اغلب خودروهای موجود در ایران، همواره با افزایش و کاهش‌های زیادی همراه بوده است، نکته ی قابل توجه زمانی است که به دنبال قیمت هیوندا i30 کارکرده باشید زیرا که مساله تنها یک موضوع نیست بلکه فاکتورهای زیادی ازجمله قطعات تعویض‌شده یا رنگ‌شده، میزان کارکرد و غیره در قیمت ماشین i30 کرمان موتور تاثیرگذارند. افراد عادی و غیرمتخصص قادر به تشخیص تمام این موارد نیستند و نمی‌توانند قیمت خودرو هیوندایi30 را به‌درستی تعیین کنند، درنتیجه ممکن است دچار عواقب جبران‌ناپذیری شوند. این تفاوت قیمت هیوندا i30 صفر با قیمت i30 کارکرده بسیار چشمگیر است، پس باید توجه خاصی به آن کرد و برای اطمینان بهتر از کارشناسان قابل اعتماد کمک بخواهید.

رقبای هیوندای i30

هیوندای i30 خودرویی است که طرفداران زیادی دارد و جذاب، با کیفیت و اسپرت است که از نگاه رقابت میتوان گفت که با مزدا ۳ هاچ بک و رنو اسکالا در حال رقابت است.

مشخصات فنی هیوندای i30

مشخصات فنی

موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه
حجم موتور ۲۰۰۰ سی سی
تنفس موتور تنفس طبیعی
انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت ۱۴۳ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۱۸۶ نیوتن متر در ۴۶۰۰ دور در دقیقه
جعبه دنده ۴ دنده اتوماتیک
شتاب ۰ تا ۱۰۰ ۱۲ ثانیه
حداکثر سرعت ۲۴۰ کیلومتر در ساعت
وزن ۱۲۱۴ کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) ۴۲۳۹ طول – ۱۷۷۸ عرض – ۱۴۶۸ ارتفاع
فاصله بین دو محور ۲۶۴۹ میلیمتر

مصرف سوخت و استانداردها

مصرف سوخت داخل شهر ۹.۳ لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهر ۵.۹ لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی ۷.۶ لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک ۵۵ لیتر
استاندارد آلایندگی یورو ۳
میزان تولید CO2 170 گرم در هر کیلومتر
استاندارد امنیت

 

مطالعه بیشتر  خرید و فروش بسترن B30 کارکرده و صفر + قیمت روز بسترن B30

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *