خرید و فروش خودرومیتسوبیشی

خرید و فروش میتسوبیشی ASX کارکرده و صفر + قیمت روز میتسوبیشی ASX

فروش و خرید میتسوبیشی ASX کارکرده در نیکبخت خودرو

کمپانی‌های خودروسازی ژاپنی، همیشه در کیفیت و طراحی زبان‌زد خاص و عام بوده‌اند. بنابراین برند میتسوبیشی (Mitsubishi) هم یکی از آن برندهای ژاپنی تبار است که طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا دارد. این کمپانی که نه تنها در خودروسازی، بلکه در صنعت‌های دیگر هم دست دارد، حدودا ۱۵۰ ساله است. کمپانی Mitsubishi Group که با نام میتسوبیشی شناخته می‌شود، یک برند خودروسازی ژاپنی چند ملیتی است که در صنعت خودرو فعالیت گسترده‌ای دارد و محصولات این شرکت در کیفیت رقیب ندارند. این کمپانی یکی از برترین‌ها میان برندهای ژاپنی محسوب می‌شود. گروه میتسوبیشی شامل چندین کمپانی می‌شود که هر کدام در زمینه‌های مختلف، مثل تولید قطعات و وسایل الکترونیکی و صنایع سنگین فعالیت دارند. در سال ۲۰۱۱، میتسوبیشی ششمین برند بزرگ خودروسازی ژاپنی و یازدهمین غول خودروساز جهان لقب گرفت و اکنون در لیست محبوب‌ترین برندهای خودرویی جهان جای دارد.

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسلط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند . در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش خودرو کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است. همکاران متخصص ما ، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده ، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می پذیرد . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان ،فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد. با نیکبخت خودرو فروش فوری خودرو را در کمترین زمان ممکن تجربه کنید.

اولین تولید میتسوبیشی ASX در سال ۲۰۱۰ انجام شد که اولین ورود میتسوبیشی به کلاس کراس اوور ها بود. طراحی ASX از الگوی تولیدی نیسان قشقایی پیروی میکرد، چرا که ظاهری آفرود دارد اما ابعاد آن به هاچ بک می خورد. امروزه میتسوبیشی ASX تا حد زیادی مشابه با خودرویی ست که برای بار اول تولید و به فروش رسید، اگرچه که فیس لیفت سال ۲۰۱۵ ظاهری امروزی تر به میتسوبیشی ASX داد.

با این حال بازار کراس اوور های امروزی بسیار متفاوت از بازرای ست که ASX در ابتدا در آن ظاهر شد. تقریبا از هر مدل و برند تولید کننده ای خودروی کلاس کراس اوور داریم و رقابت بین کراس اوور های برند ها بسیار زیاد است در حدی که ASX در کلاس کراس اور های امروزی دیگر حرف زیادی برای گفتن ندارد. پیشتازان کلاس مانند پژو ۳۰۰۸، اشکودا کاروک و SEAT Ateca کمی بیشتر از ASX هزینه دارند، اما از نظر کیفیت، فضا، کارایی و لذت کلی از رانندگی بسیار مقبول تر هستند.

مطالعه بیشتر  خرید و فروش میتسوبیشی لنسر کارکرده و صفر + قیمت روز میتسوبیشی لنسر

خرید میتسوبیشی ASX

تا همین اواخر، میتسوبیشی موتورهای بنزینی و دیزلی را عرضه می کرد. اما یک به روز رسانی در سال ۲۰۱۸ باعث شد که این محدوده تنها به یک مدل کاهش یابد، همه خودروهای این مدل با رینگ‌های آلیاژی ۱۸ اینچی، اتصال بلوتوث، کنترل‌های صوتی فرمان، شیشه‌های برقی سراسری، قفل مرکزی، کمک استارت در سربالایی و دستیار ترمز عرضه شدند. لیست مشخصات ASX 3 با کروز کنترل و استریو با شش بلندگو، به‌علاوه کنترل آب و هوا، دوربین دید عقب، چراغ‌های زنون،  گرمکن صندلی و استارت بدون کلید از جمله ویژگی‌های آن است. تفاوت اصلی بین ۳ و ۳ SE این است که دومی دارای چرم Nappa ست.

علاوه بر افزودن ۴WD، ASX4 با سیستم سرگرمی صفحه نمایش لمسی و سقف شیشه ای پانوراما عرضه شد، در حالی که ASX5  نه تنها چرم ناپا را اضافه کرد، بلکه دارای سوکت های USB عقب، چهار صندلی با قابلیت گرمکن و نورپردازی کابین است. میتسوبیشی ASX یکی از اولین کراس اوورهای سایز متوسطی بود که وارد جاده ها شد، اما امروزه در مقایسه با رقبای جدیدتر، نسبتا قدیمی به نظر می رسد. فضای مناسبی برای چهار نفر در داخل وجود دارد، اما به‌روزرسانی‌های اخیر نتوانسته به ASX کمک کند تا با کلاس کراس اوور های جدید همگام شود. در جاده، ASX شبیه یک خودروی قدیمی است و سرزندگی و قدرت رقبای جدیدتر را ندارد.

فروش میتسوبیشی ASX

داخلی، طراحی و تکنولوژی

میتسوبیشی ASX شبیه یک کراس اوور سنتی به نظر می رسد. استایل عمودی آن شبیه به یک SUV است و نشانه‌های استایل آفرود زیادی در این مدل از میتسوبیشی وجود دارد. فیس لیفت در سال ۲۰۱۵ بسیار ظریف بود، بارز ترین اصلاح در این فیس لیفت در نمای جلو مشاهده میشد با کروم اضافی زیر چراغ های جلو و پوزه بیرون زده تر. در نمای عقب، تریم های چرخدار پلاستیکی اضافه شده است، در حالی که بال های جلو با دریچه های هوای کرومی های کپی تزئین شده اند که کوچک و ارزان به نظر می رسند. سقف دارای طراحی آجدار است و سپر پشتی تغییر شکل داده است، با این حال قسمت شیشه ای کوچک و قائم عقب بدون تغییر باقی مانده است. شکل جعبه ای به این معنی است که ASX کمی قدیمی به نظر می رسد. دستگیره‌های درها شل و سست می‌شوند و وقتی درها را باز و بسته می‌کنید، خود درها سبک هستند. در نسخه های جدید این خودرو اما نمای ظاهری بسیار بهتر شده که در عکس مشاهده میکنید. وارد کابین که می شوید با امکانات رفاهی مناسبی روبه رو می شوید. شما برای خرید یا فروش میتسوبیشی لنسر می‌توانید به صفحه میتسوبیشی لنسر مراجعه کنید.

مدل ۲۰۱۸ این خودرو در واقع سومین فیس لیفت ASX است که تقریبا از اوایل سال ۹۷ پا به کشورمان گذاشت و تمام معیارهای یک فیس‌لیفت مناسب را به همراه دارد؛ یعنی بهینه‌سازی طراحی با کمترین هزینه ممکن! مدل ۲۰۱۸ این ژاپنی، تفاوت ظاهری چشمگیری با مدل ۲۰۱۷ خود ندارد. البته میتسوبیشی جزییات بسیاری را در آن بهبود داده؛ مثلا سپرها را به‌روز کرده، دیفیوزر را تغییر داده، رینگ‌هایش را مجددا طراحی کرده، جلوپنجره‌اش را تنها به یک خط افقی کرومی مجهز کرده و چراغ‌های دی‌لایت را هم به کنار مه‌شکن‌های جلو منتقل کرده است. درون کابین نیز همه چیز سر جایش است ولی به شرطی که به کنسول وسط نگاه نکنید! چراکه در فیس لیفت ۲۰۱۸ میتسوبیشی به تقلید از اوتلندر ۲۰۱۸، پنل گیربکس را تغییر داده طوری‌که دیگر آن حاشیه دایره‌ای شکل را در اطراف اهرم دنده نمی‌بینید. البته این تغییر پنل، تنها به ظاهر خلاصه نمی‌شود؛ این گیربکس برای اولین‌بار به حالت L مجهز شده که یعنی امکان شروع حرکت با دنده سنگین را هم به شما می‌دهد. حالت تیپ‌ترونیک نیز از روی اهرم دنده حذف شده تا فقط با پدال شیفتر، امکان تعویض دنده را (به‌صورت دستی) داشته باشید. همچنین اضافه‌شدن آپشن‌هایی مانند «نوربالای اتومات» و «سنسورهای جلو» از جمله مزیت‌های مدل ۲۰۱۸ در مقایسه با مدل‌های ۲۰۱۷ میتسوبیشی ASX است.

برخی از مهم‌ترین موارد موجود در لیست امکانات رفاهی میتسوبیشی ASX شامل سیستم مالتی‌مدیا با مانیتور ۶/۴ اینچی لمسی، تهویه مطبوع اتوماتیک، سقف پانوراما ثابت، چراغ‌های جلو زنون با قابلیت تنظیم ارتفاع اتوماتیک، گرمکن صندلی‌های جلو و… می‌شود که هرچند به اندازه رقبای کره‌ای این خودرو کامل نیست، اما در نوع خود راضی‌کننده است و کمبودی اساسی در آن مشاهده نمی‌شود. هرچند که میتسوبیشی ASX در طی سال‌های حضور در بازار ایران پیشرفت‌های کوچکی را از نظر سطح آپشن‌ها به خود دیده و مواردی همچون آینه‌های جانبی تاشو برقی و تنظیم اتوماتیک ارتفاع چراغ‌های جلو به این خودرو اضافه شده است، اما متأسفانه سیستم صوتی حرفه‌ای و جذاب Rockford Fosgate که در نمونه‌های اولیه موجود در بازار کشور وجود داشت، در مدل‌های جدیدتر حذف شده و جای خود را به یک سیستم ساده‌تر داده است.

ایمنی میتسوبیشی ASX

میتسوبیشی ASX با دارابودن امکاناتی مثل سیستم ترمز ضدقفل، کنترل پایداری الکترونیکی، کنترل کشش و ۷ عدد ایربگ، وضعیت ایمنی بسیار مناسبی دارد. مدل‌های ۲۰۱۸ این خودرو به سیستم پیشگیری از تصادف (ترمزگیری اتوماتیک در مواقع اضطراری) نیز مجهز شده‌اند تا میتسوبیشی ASX از نظر ایمنی در برابر رقبا کمبودی نداشته باشد.

تجهیزات میتسوبیشی ASX مدل ۲۰۱۸
تجهیزات ایمنی و حفاظتی سیستم کنترل فعال پایداری (ASC)، سیستم کنترل کشش (TCL)، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی (HSA)، سیستم پیشگیری از تصادف جلو (ترمزگیری اتوماتیک در مواقع اضطراری)
کیسه هوا راننده و سرنشین جلو، جانبی ردیف جلو، پرده‌ای سرتاسری، محافظ زانوی راننده (مجموعا ۷ عدد)
سیستم ترمز سیستم ترمز ضدقفل (ABS)، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD)، ترمز کمکی (BA )

مشخصات میتسوبیشی ASX

موتورها و عملکرد میتسوبیشی ASX

در زیر پوست میتسوبیشی ASX، از نسخه بریده شده پلتفرم اوتلندر استفاده می‌کند. همه نسخه‌های میتسوبیشی ASX از سیستم تعلیق جلوی مک فرسون و یک راه‌اندازی چند پیوندی در عقب بهره می‌برند، بنابراین نصب چهار چرخ محرک در مدل‌های با مشخصات بالا آسان‌تر بود. در پیچ‌ها، میتسوبیشی معقول است، با چسبندگی خوب و کنترل شاسی مناسب، اما فرمان کمی لذت را محدود می‌کند.

به علاوه، سیستم تعلیق سفت باعث یک سواری محکم و ناسازگار می شود. چه در شهر و چه در بزرگراه، ASX از یک دست انداز به دست انداز دیگر پرش می کند، با کنترل بدنه بسیار ضعیفی که ماشین را از هر جهت دربرمی گیرد. با این حال میتسوبیشی ASX عملکرد خوبی در هنگام ترمزگیری دارد، اگرچه یک پدال نرم به این معنی است که برای کاهش سرعت خودرو به یک حرکت مناسب نیاز است. شما برای خرید یا فروش میتسوبیشی میراژ می‌توانید به صفحه میتسوبیشی میراژ مراجعه کنید.

مشخصات فنی میتسوبیشی ASX

به عنوان بخشی از فیس لیفت، میتسوبیشی ASX در سال ۲۰۱۵ برای یک موتور دیزلی جدید که مطابق با مقررات آلایندگی یورو ۶ است، به موتور پژو سیتروئن روی آورد. اما در حالی که فرانسوی‌ها می‌دانند چگونه یک دیزل قوی و کارآمد بسازند، میتسوبیشی نتوانست به آن اندازه قوی عمل کند و صدا را به اندازه کافی مهار کند. این خودرو از صدای زیاد موتور مخصوصاً هنگام شتاب گیری رنج می برد و در زیر بار صدای موتور طنین های ناخوشایندی را در داخل کابین ارسال می کند. شما برای خرید یا فروش میتسوبیشی اوتلندر می‌توانید به صفحه میتسوبیشی اوتلندر مراجعه کنید.

با این حال، شتاب ASX سریع است. میتسوبیشی ASX در بازارهای جهانی با پیشرانه‌های متنوعی قابل سفارش است که بین ۱/۶ تا ۲/۴ لیتر حجم دارند. این خودرو با یک پیشرانه ۲ لیتری تنفس طبیعی در بازار کشور ما عرضه شده است که تقریبا در رنج میانی پیشرانه‌های قابل‌سفارش در بازارهای جهانی قرار می‌گیرد. پیشرانه مذکور، حداکثر قدرت ۱۴۷ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۹۷ نیوتن‌متر را تولید می‌کند و نیروی خود را از طریق یک گیربکس اتوماتیک ضریب متغیر (CVT) به چهار چرخ میتسوبیشی ASX انتقال می‌دهد. میتسوبیشی ASX با این مشخصات فنی، برای طی‌کردن هر صد کیلومتر مسافت در سیکل ترکیبی به ۸/۴ لیتر سوخت نیازمند است. شتاب صفرتاصد و حداکثر سرعت ASX نیز به ترتیب برابر با ۱۱ ثانیه و ۱۹۱ کیلومتر بر ساعت است.

مشخصات فنی
موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه
حجم موتور ۱۹۹۸ سی سی
تنفس موتور تنفس طبیعی
انتقال نیرو دو دیفرانسیل
حداکثر قدرت ۱۴۷ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۱۹۷ نیوتن متر در ۴۲۰۰ دور در دقیقه
جعبه دنده CVT
شتاب ۰ تا ۱۰۰ ۱۱.۵ ثانیه
حداکثر سرعت ۱۹۰ کیلومتر در ساعت
وزن ۱۳۴۵ کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) ۴۲۹۵ طول – ۱۷۷۰ عرض – ۱۶۲۵ ارتفاع
فاصله بین دو محور ۲۶۷۰ میلیمتر
مصرف سوخت و استانداردها
مصرف سوخت داخل شهر ۸.۱ لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهر ۹.۸ لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی ۸.۴ لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک ۶۳ لیتر
استاندارد آلایندگی یورو ۵
میزان تولید CO2 – گرم در هر کیلومتر
استاندارد امنیت

 

مطالعه بیشتر  خرید و فروش X-TRAIL کارکرده و صفر + قیمت روز نیسان ایکس تریل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *