اخبار و رویداد ها

پیش فروش کشنده دیما ویژه دهه فجر

پیش فروش کشنده دیما ویژه دهه فجر

گروه مایان قصد دارد ثبت نام کشنده دیما را در بهمن ماه ۱۴۰۱ به مناسبت دهه مبارکه فجر ، مانند سال گذشته برگزار کند که در این سری ثبت نام قیمت نقدی  کشنده دیما مانند سری های قبل که برگزار شد نا مشخص است ؛  و به صورت پرداخت دو مرحله ای ثبت نام قابل انجام است .

پیش فروش کشنده دیما ویژه دهه فجر - نیکبخت خودرو 

پیش پرداخت اولیه ثبت نام این خودرو ۱ میلیاردو ۹۲۰ میلیون تومان اعلام شده است و این خودرو دارای سود مشارکت و انصراف به میزان ۵ درصد است .

با توجه به افزایش قیمت کامیون ها در بازار و بالا رفتن قیمت دلار و مسائل دیگر احتمال دارد قیمت کامیون دیما نیز افزایش داشته باشد .

زمان ثبت نام برای کامیون دیما از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ،  تاریخ نوزدهم بهمن ماه سال ۱۴۰۱ خواهد بود (۱۴۰۱/۱۱/۱۹) .

زمان تحویل این کامیون ها به متقاضیان در این طرح تابستان ۱۴۰۲ میباشد .

طراحی داخلی کشنده دیما

کشنده دیما دارای سقف بلند از جنس گالوانیزه است که با پوشش مخصوص ضد زنگ طراحی شده است و این باعث شده است تا مقاوت این کشنده در برابر زنگ زدگی و خوردگی به میزان بسیار زیادی افزایش پیدا کند . کابین این کشنده دارای تاییدیه استحکام اتاق اروپا است که به ۲ تخت خواب با عرض زیاد مجهز شده است و دارای جک بالا بر برقی با زاویه خم تقریبی ۷۰ درجه میباشد . همچنین برای اتاق این کشنده بادگیر برای سقف تهیه شده و دارای تعلیق بادی ۴ نقطه ای است .

ثبت نام کامیون دیما

کامیون دیما پر طرفدار ترین کامیون چینی موجود در بازار کشور است که به دلیل استقبال مصرف کنندگان از این کامیون در بازار بالاترین میزان قیمت را در میان کامیون های چینی دارد که در کشورمان مونتاژ میشوند .

قیمت نقدی کامیون دیما در حال حاضر که اواسط بهمن ماه سال ۱۴۰۱ هستیم حدود ۵ میلیاردو ۹۰۰ میلیون تومان است که قیمت بسیار قابل توجهی برای خرید یک کامیون چینی است .

کامیون دیما دارای یک پیشرانه با حجم ۱۱۸۰۰ لیتری کمنز ، با گیربکس دوازده سرعته اتوماتیک میباشد .

خرید کامیون دیما در بازار ایران معمولا به صورت نقدی انجام میشود و با توجه به شرایط لحظه ای بازار و تقاضای بالا امکان ندارد که شاهد شرایط فروش کامیون دیما به صورت شرایطی یا همان اقساطی باشیم زیرا امکان این عمل وجود ندارد .

جدول جزئیات دقیق تر از این عرضه :

قعال سازی بخش نامه از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ میباشد .

پیش فروش دیما

مطالعه بیشتر  عرضه خودروهای داخلی بدون قرعه کشی

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *