خودرو خارجی

خودرو بی وای دی (BYD)

 

خودرو بی وای دی (BYD)

موسس

تاسیس کشور
وانگ چوانفو ۲۰۰۳

چین

نوشته های مشابه

 به نقل از پایگاه خبری نیکبخت خودرو ، شرکت خودرو سازی BYD (بی‌وای‌دی) ، یک شرکت چند ملیتی چینی است که دفتر مرکزی آن در شهر شیان در استان شانکسی قرار دارد. این شرکت انواع خودرو، اتوبوس، دوچرخه برقی، لیفتراک، کامیون و همچنین باتری‌ های قابل شارژ را تولید می‌کند. طیف مدل‌های فعلی خودروهای این شرکت شامل وسایل نقلیه الکتریکی، هیبرید پلاگین و وسایل نقلیه بنزینی می‌شود.

 در سال ۲۰۱۹ میلادی بود که بی‌ وای‌ دی مرکز طراحی جهانی خود را راه‌اندازی کرد که این مرکز توسط تیمی از پیشکسوتان صنعت خودرو سازی شرکت‌های آئودی، فراری و مرسدس بنز هدایت می‌شود. رئیس این تیم، ولفگانگ ایگر است. بی‌وای‌دی اگرچه خودروهای سواری مختلفی را تولید و روانه بازارهای بین‌المللی می‌کند، اما بیشتر شهرتش در دنیا به‌ خاطر ساخت خودروهای سنگین است. انواع اتوبوس‌ها و کامیون‌های BYD در کشورهای پیشرفته جهان در رفت‌ و آمد بوده و مشغول به خدمات‌ رسانی هستند. در  سال ۲۰۱۳ بود که این شرکت توانست خودروی کراس‌اوور تمام‌برقی E6 خود را به آمریکا صادر کند. در کنار آن، اتوبوس‌های بی‌وای‌دی نیز در برخی ایالت‌های این کشور به حرکت در آمدند.

مجموعه ی نیکبخت خودرو در تلاش است در زمینه ی خرید و فروش خودرو، به بهترین شکل و سریع ترین حالت ممکن و در کمترین زمان به شما عزیزان خدمات ارائه  کند، یکی از افتخارات این مجموعه فروش فوری خودرو شما عزیزان در کمترین زمان ممکن است، شما می توانید برای دریافت قیمت خودروی کارکرده خود با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید و اگر قصد فروش فوری خودروی خود را در کسری از زمان دارید به بخش خرید و فروش در سایت ما مراجعه کنید. نیکبخت خودرو سایتی قابل اعتماد برای خرید و یا فروش خودرو می باشد، شما عزیزان فروشنده با اطمینان کامل و خاطری آسوده با ما تجربه ی جدیدی از فروش فوری خودرو خواهید داشت.

مطالعه بیشتر  خودرو پژو

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن