اخبار و رویداد ها

حضور شرکت مدیران خودرو در نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد!

حضور شرکت مدیران خودرو در نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد

شرکت مدیران خودرو با برندهای فونیکس و ام وی ام در نمایشگاه مشهد حضور دارد. نمایشگاه بین‌المللی مشهد به عنوان یکی از معتبرترین نمایشگاه‌های خودرویی کشور، میزبان خودروسازان مطرح و جدیدترین محصولات آنها در بازار ایران خواهد بود. شرکت مدیران خودرو نیز با نمایش جدیدترین و پیشرفته‌ترین محصولات خود در قالب «فونیکس» به‌عنوان برند لوکس محصولات این شرکت و همچنین برند «ام وی ام» که شامل محصولات به‌روز و جوان‌پسند این شرکت می‌شود در این نمایشگاه حضوری گسترده خواهد داشت. نمایندگان رسمی مدیران خودرو در مشهد نیز با حضور در غرفه مربوط به این شرکت، پاسخگوی سوالات بازدیدکنندگان محترم خواهند بود. شایان ذکر است این نمایشگاه از تاریخ ۹ الی ۱۲ شهریور ماه در حال برگزار است.

شرکت مدیران خودرو با خودروهای Tiggo 8 Pro، Tiggo 7 Pro و Arrizo 6 Pro از برند فونیکس و X55 Pro، Arrizo 5 Turbo و X22 Pro Turbo از برند ام‌وی‌ام در نمایشگاه حاضر خواهد بود.

مجله ماشین نیکبخت خودرو

در ادامه می پردازیم به معرفی شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد، اگر به دنبال اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید، با تیم تخصصی نیکبخت خودرو تا پایان این مقاله همراه باشید. لازم به ذکر است که بگوییم مجموعه ی نیکبخت خودرو در تلاش است در زمینه ی خرید و فروش خودرو، به بهترین شکل و سریع ترین حالت ممکن و در کمترین زمان به شما عزیزان خدمات ارائه  کند، یکی از افتخارات این مجموعه فروش فوری خودرو شما عزیزان در کمترین زمان ممکن است، شما می توانید برای دریافت قیمت خودروی کارکرده خود با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید و اگر قصد فروش فوری خودروی خود را در کسری از زمان دارید به بخش خرید و فروش در سایت ما مراجعه کنید. نیکبخت خودرو سایتی قابل اعتماد برای خرید و یا فروش خودرو می باشد، شما عزیزان فروشنده با اطمینان کامل و خاطری آسوده با ما تجربه ی جدیدی از فروش فوری خودرو خواهید داشت.

شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد

شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد از پیشگامان صنعت نمایشگاهی در خاورمیانه است. این شرکت در سال ۱۳۷۲ تاسیس و از سال ۱۳۷۷ بهره برداری از آن با هدف توسعه صنعت نمایشگاهی و تسهیل تبادلات تجاری در منطقه صورت پذیرفت. اکنون با بهره گیری از تسهیلات فنی پیشرفته و خدمات تخصصی، فعالیتهای نمایشگاهی و همایشی خود را در سطح منطقه ارائه می نماید.

نمایشگاه بین المللی مشهد همسو با روند رو به رشد صنعت نمایشگاهی جهان با :

  • توسعه سرفصلهای جدید نمایشگاهی
  • توسعه روابط داخلی و بین المللی با سازمانها و انجمنهای مرتبط
  • توسعه فضاهای نمایشگاهی و مکملهای آن
  • بکارگیری روشها و تکنولوژی های روز آمد

مطابق با مشخصات و ویژگی های این صنعت پیش میرود. تا ضمن، ایفای نقش عمده خود در ترویج و تقویت اقتصاد، توسعه صنعت نمایشگاهی ایران و توسعه تجارت خارجی، پاسخگوی نیازهای غرفه داران و بازدیدکنندگان و ارائه خدماتی مناسب به آنها باشد.

مجله ماشین نیکبخت خودرو

در حال حاضر :

  • مساحت نمایشگاه قریب به ۵۵۰۰۰۰ مترمربع
  • مساحت نمایشگاهی در حال بهره برداری ۲۵۰۰۰۰ مترمربع
  • فضای مسقف نمایشگاهی ۳۰۰۰۰ مترمربع و فضای باز نمایشگاهی ۳۲۰۰۰ متر مربع
  • فضای سبز ۸۰۰۰۰ مترمربع
  • برگزاری بیش از ۶۰ عنوان نمایشگاه بین المللی و تخصصی در سال
  • بازدید کننده سالانه بیش از ۱ میلیون نفر

مجله ماشین نیکبخت خودرو

فعالیتها :

هدف نمایشگاه مشهد تسهیل توسعه صنعت نمایشگاهی ایران و ترویج تبادل و رقابت نمایشگاهی در محدوده این صنعت است. نمایشگاه مشهد با بهره گیری از محیطی عالی و تجهیزات پیشرفته و کارکنان متخصص ارایه خدمات بهینه خود را تضمین می کند. این مرکز هرساله میزبان بیش از ۶۰ نمایشگاه ملی و بین المللی است. نمایشگاههای بین المللی ساختمان، خودرو ، کامپیوتر، لوازم خانگی و گردشگری که هرساله به طور منظم برگزار می شوند از بزرگترین نمایشگاههای کشور هستند. نمایشگاه مشهد با مدیریت متخصص و حرفه ای خود مکانی چندکاربردی برای برگزاری نمایشگاهها، سمینار و مراسم مختلف است که با طراحی پیشرفته خود پاسخگوی نیازهای غرفه داران و بازدیدکنندگان می باشد. ما مفتخریم که به عنوان مرکز نمایشگاهی منتخب برای برگزاری برخی از بزرگترین نمایشگاهها و همایشهای ایران فعالیت می کنیم. نمایشگاه مشهد با تجهیزات پیشرفته خود برای برگزاری هرنوع رویدادی و درهر مقیاسی مکانی ایده آل برای شماست.

موفقیت ما به تواناییمان در ارایه خدماتی با کیفیت بالا به مشتری و ایجاد فرصتهای تجاری برای شرکتهای داخلی و خارجی بستگی دارد. ما برآنیم تا تجربه ای به یادماندنی برای مشتریان خود خلق کنیم. و کارکنان ما متعهد به تامین نیازهای خاص هر یک از مشتریان هستند تا انتظارات آنها را برآورده و حتی فراتر از عمل کنند.

شرکت مدیران خودرو

 شرکت صنایع خودروسازی مدیران (“MVM “، مدیران خودرو) با هدف تولید، واردات و صادرات انواع خودروهای سبک و سنگین و همچنین تحقیق و توسعه در زمینه  خودرو و صنعت خودروسازی در سال ۱۳۸۱ در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم راه اندازی شد. شرکت مدیران خودرو به عنوان بزرگترین شرکت سرمایه گذاری مشترک در صنعت خودرو ایران شناخته می شود و به موفقیت های چشمگیری دست یافته است.

کارخانه

محل کارخانه در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم و در زمینی  به وسعت ۵۰۰.۰۰۰ متر مربع می باشد و در حال حاضر بیش از ۴۵۰۰ نیرو در این مجموعه مشغول به کار هستند.

مدیریت

مدیران خودرو یک شرکت بین المللی است که با رویکرد مشتری مداری و پیاده سازی استاندارد های بین المللی توانسته است جایگاه ویژه ای در وضعیت خودرو ایران به دست آورد. شرکت مدیران خودرو سیستم ارزیابی عملکرد جهانی را به منظور استعدادیابی ایجاد کرده است و توانسته است با الگو برداری از شرکتهای موفق در سایر کشور ها در زمان محدود به موفقیت های بسیاری در زمینه ارتقا علمی و عملی دست پیدا نماید. همچنین تعداد زیادی از مدیران متخصص و کارشناسان فنی را از  ایران، چین و همچنین همکارانی از دیگر کشورها جذب کرده است. در همین حال مدیران خودرو مفهوم بین المللی ” حق با مشتری است” را مورد توجه قرار داده است. ما سیستم پیشرفته DMS را به منظور مدیریت فروش و خدمات پس از فروش به کار گرفته ایم تا امکان پاسخگویی به نیازهای مشتریان در کمترین زمان را فراهم نماید.

فروش

مدیران خودرو شبکه ای متشکل از بیش از ۱۴۰ نمایندگی در سرتاسر کشور راه اندازی نموده است. تاکنون بیش از دویست هزار مصرف کننده در کشور محصولات مدیران خودرو را انتخاب کرده اند. این شرکت از طریق کیفیت بالا، قیمت مناسب و محصولات به صرفه  خود موفق به جلب اعتماد مشتریان گردیده است. مدیران خودرو در ارتباط با شرکای خود  روش برد- برد را که روش بین المللی پیشرو در  کسب و کار است را دنبال می کند. مدیران خودرو شرکتی مسئول است و تلاش می کند تا ماموریت خود در زمینه حمایت از محیط زیست، اشتغال زایی و رشد اقتصادی را همواره مورد توجه قرار دهد.

چشم انداز

ما باور داریم برای کسب رضایت مشتری، محصولاتی متنوع و با کیفیت و خدماتی درخور شان و منزلت مصرف کنندگان با اتکا بر دانش محوری، فرآیند گرایی، بهبود مستمر ارائه نمائیم. لذا جهت نیل به این اهداف استاندارد های بین المللی ISO 9001:2008 ، ISOTS 10004:2010 (نظرسنجی از مشتریان) ISO10002:2004 (رسیدگی به شکایات مشتریان) را به عنوان الگو انتخاب نموده که کلیه پرسنل سازمان خود را متعهد به اجرای آنها می دانند. همچنین این شرکت در راستای توجه به مسئولیت های اجتماعی خود در زمینه حفظ محیط زیست، با ارتقا کیفیت محصولات خود در تابستان سال ۱۳۹۲ استاندارد آلایندگی  EU IV را کسب نموده است. ما برآنیم با تدوین استاندارد های داخلی جهت نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش و نظارت مستقیم بر فعالیت های ایشان سطح کیفی ارائه خدمات را بالا برده و از توان بالقوه ایشان جهت ارتقا سطح رضایت مشتریان استفاده نمائیم. شرکت مدیران خودرو درصدد است تا با ارئه مدل های کم مصرف، ایمن، زیبا و متنوع  و همینطور از هر نظر مناسب برای سلایق مختلف مشتریان، پاسخی ایده ال برای خواسته های آنها داشته باشد و در عمل شعار مدیران خودرو ایده ال را محقق نماید.

مطالعه بیشتر  طراحی اطلس بر اساس استایل پوزه کوسه است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *