اخبار و رویداد ها

شرایط جدید فروش نقدی خودرو راین R3 ویژه اسفند ۱۴۰۱

شرایط جدید فروش نقدی خودرو راین R3ویژه اسفند1401_نیکبخت خودرو

۳ اسفند ۱۴۰۱

گروه خودروسازی راین به صورت اینترنتی شرایط فروش نقدی R3 با افزایش قیمت در اسفند ماه ۱۴۰۱ اعلام کرده است و این عرضه از یکم اسفند ۱۴۰۱ از ساعت ۸ صبح تا زمان تکمیل ظرفیت فروش فوری آغاز شده است. در طی این عرضه خودروی راین R3 با افزایش قیمتی ۸۰ میلیون تومانی عرضه می شود و این خودرو با قیمت جدید ۵۷۹ میلیون تومان به فروش می رسد. این در حالی است که خودروسازان راین در دور قبلی طرح فروش این محصول، قیمت خودروی راین R3 را ۴۹۹ میلیون تومان در نظر گرفته شده بودند و افزایش قیمت این خودرو با توجه به نوسانات قیمت ارز و افزایش قیمت اکثر خودروسازان می باشد.

این طرح فروش به صورت اینترنتی و از طریق وب‌سایت شرکت راین در دسترس متقاضیان قرار دارد. متقاضیان خرید این خودرو می‌توانند در وب سایت خودرو سازان راین، خودرو راین R3 را با رنگ‌های قابل سفارش سفید، خاکستری، نقره‌ای و مشکی سفارش داده و موعد تحویل ۳۰ روز کاری با مدل ۱۴۰۲ ثبت نام کنند.طرح فروش راین R3 به صورت نقدی انجام می‌شود.همچنین سود تاخیر در نظر گرفته شده برای این محصول به صورت ماهیانه ۲ درصد اعلام شده است که با گارانتی ۳ ساله یا ۶۰ هزار کیلومترعرضه می‌شود.این طرح فروش به صورت اینترنتی و از طریق وب‌سایت شرکت خودروسازان راین انجام می شود.

نوع خودرو هاچ بک
مدل ۱۴۰۲

قیمت

۵۷۹ میلیون تومان
رنگ مشکی، سفید، خاکستری، نقره ای
موعد تحویل ۳۰ روز کاری
سورمشارکت_ سود انصراف _
جریمه دیرکرد ۲% (ماهانه)
ضمانت ۳ سال یا ۶۰ هزار کیلومتر
روش پرداخت نقدی

هاچ‌بک راین R3 که از محصولات گذشته شرکت چانگان و نام اصلی آن چانگان cx20 می باشد که طی سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۶ به تولید می‌رسیده است. اکنون با چندین سال تاخیر وارد ایران شده است وبه عنوان یک محصول اقتصادی و جمع و جور توسط شرکت خودروسازان راین در بازار عرضه می گردد.راین R3 یک محصول اقتصادی محسوب می‌شود و استفاده از پیشرانه‌های کوچک و کم‌حجم در این گونه محصولات کاملا مرسوم است.

 

شرایط فروش راین R3 اعلام شد – آذر ۱۴۰۱

به گزارشی از نیکبخت خودرو، شرکت خودروسازان راین دومین شرایط فروش راین R3 را با قیمت قطعی و تحویل فوری اعلام کرد. دومین مرحله عرضه این خودروی اقتصادی، سه شنبه مورخ اول آذر ۱۴۰۱ آغاز میشود.

قیمت قطعی این خودرو ۴۴۹ میلیون تومان اعلام شده است و در رنگ های سفید، خاکستری، مشکی و نقره ای عرضه خواهد شد؛ و اعلام شده است که بعد از ۳۰ روز کاری به خریدار تحویل میشود. R3 یک هاچ بک کراس به حساب می آید و در جایگاه یک محصول اقتصادی قرار می گیرد. این خودرو ارزان ترین محصول اتوماتیک در بخش خصوصی است و از نظر توانایی فنی هم در جایگاه یک خودروی اکونومی حضور دارد. R3 به پیشرانه ۱.۳ لیتری ۱۶ سوپاپ تنفس طبیعی و VVT مجهز است و ۹۰ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۱۶ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده ۴ سرعته اتوماتیک ساخت کمپانی جاتکو توان را به چرخ های جلوی هاچ بک R3 می رساند. این خودرو وزن ۱۰۶۰ کیلوگرم را دارد و با این پیشرانه می تواند به حداکثر سرعت ۱۷۵ کیلومتر بر ساعت می رسد. باک R3 نزدیک به ۴۱ لیتر حجم دارد و مصرف سوخت آن در حالت ایده آل ۷.۱ لیتر به ازای هر صد کیلومتر است. راین R3 در بحث امکانات رفاهی و ایمنی در جایگاه قابل قبولی قرار دارد. فرمان کمکی برقی، چراغ روشنایی روز، سنسور باد تایرها، سانروف برقی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، دوربین و سنسور پارک عقب، نمایشگر ۹ اینچی لمسی اندروید، دو کیسه هوا، تهویه دستی الکتریکی و… مجهز است.

شرایط جدید فروش نقدی خودرو راین R3ویژه اسفند1401_نیکبخت خودرو

در ادامه می پردازیم به بررسی خودرو فوق العاده راین R3، برای کسب اطلاعات بیشتر از این خودروی لوکس، با تیم تخصصی نیکبخت خودرو تا پایان این مقاله همراه باشید. لازم به ذکر است که بگوییم مجموعه ی نیکبخت خودرو در تلاش است در زمینه ی خرید و فروش خودرو، به بهترین شکل و سریع ترین حالت ممکن و در کمترین زمان به شما عزیزان خدمات ارائه  کند، یکی از افتخارات این مجموعه فروش فوری خودرو شما عزیزان در کمترین زمان ممکن است، شما می توانید برای دریافت قیمت خودروی کارکرده خود با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید و اگر قصد فروش فوری خودروی خود را در کسری از زمان دارید به بخش خرید و فروش در سایت ما مراجعه کنید. نیکبخت خودرو سایتی قابل اعتماد برای خرید و یا فروش خودرو می باشد، شما عزیزان فروشنده با اطمینان کامل و خاطری آسوده با ما تجربه ی جدیدی از فروش فوری خودرو خواهید داشت.

بررسی مشخصات فنی، آپشن ها و ارزش خرید

شرکت خودروسازان راین پس از چند سال عدم فعالیت قصد دارد به زودی با یک محصول جدید مجددا وارد بازار خودرو شود. این محصول راین R3 نام دارد و خودرو شناخته شده‌ای نمیباشد. قصد داریم نگاهی به مشخصات فنی، آپشن‌ها و ارزش خرید آن بیاندازیم. اگر شما هم دوست دارید بیش‌تر با این خودرو جدید بازار ایران آشنا شوید، در ادامه با ما همراه شوید.

معرفی و بررسی طراحی راین R3

راین R3 در اصل محصولی از شرکت چانگان است که در سال ۲۰۱۰ با نام چانگان CX20 معرفی و به بازار عرضه شده است. این خودرو تا سال ۲۰۱۶ تحت برند چانگان عرضه می‌شد اما از آن سال به بعد، چانگان امتیاز CX20 را به یک خودروساز دیگر چینی به نام لارک (Lark) فروخت و چانگان CX20، لارک Q1 نام گرفت. حالا هم شرکت خودروسازان راین به سراغ لارک رفته و توانسته است لارک Q1 را با نام راین R3 روی خط مونتاژ خود بیاورد.

برای بررسی ماشین راین آر۳ از نظر طراحی بایستی به سال نخست طراحی این خودرو یعنی ۲۰۱۰ میرویم و قضاوت خود را براساس معیارهای همان زمان انجام میدهیم. راین R3 می‌تواند با توجه به مواردی مثل چراغ‌های بزرگ و سپر عضلانی جلو، آینه‌های جانبی قرارگرفته روی درب با طرح اسپرت و خطوط شکسته سپر عقب نمره قبولی را کسب کند اما اکنون سال ۲۰۲۲ است و با توجه به معیارهای این روزهای طراحی خودرو در دنیا و هم‌چنین پیشرفت  چینی‌ها در این خصوص، چهره راین R3 نمی‌تواند جذابیت چشم گیری داشته باشد و کاملاً معمولی جلوه می‌کند. این قضیه در مورد کابین راین R3 هم صادق است و شاهد داشبوردی با طراحی بسیار ساده و از مد افتاده هستیم؛ که فقط با تزئینات نقره ای رنگ و صفحه نشاندهنده ها در سه قاب جداگانه دایره ای کمی از سادگی آن کم کند.

مشخصات فنی راین R3

راین R3 با یک پیشرانه ۱.۳ لیتری تنفس طبیعی و گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک در بازار ایران قرار است عرضه شود. پیشرانه راین R3 حداکثر قدرت ۸۸ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۱۶ نیوتن‌متر را تولید و روانه محور جلو این کراس‌اوور کوچک می‌کند. مصرف سوخت ترکیبی و حداکثر سرعت راین R3 هم به ترتیب برابر با ۷.۱ لیتر در صد کیلومتر و ۱۶۰ کیلومتر در ساعت میباشد. هنوز راین R3 به بازار نیامده و برای قضاوت در مورد تجربه رانندگی آن زود است اما با توجه به مشخصات روی کاغذ می‌توانیم بگوییم که این خودرو توانمندی‌های حرکتی بسیار معمولی خواهد داشت و بیش‌تر برای استفاده‌های روزمره درون شهری کاربردی خواهد بود.

مدل خودرو راین R3
پیشرانه چهار سیلندر تنفس طبیعی با آرایش خطی سیلندرها
حجم موتور (cc) 1298
حداکثر قدرت ۸۸ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور
حداکثر گشتاور ۱۱۶ نیوتن‌متر در ۴۶۰۰ دور
گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک با قابلیت تیپ ترونیک
مصرف سوخت (ترکیبی) ۷.۱ لیتر در صد کیلومتر
شتاب صفر تا ۱۰۰ (S)
حداکثر سرعت (Km/h) 160
حجم مخزن سوخت (L) 41
حجم صندوق بار (L)
ابعاد لاستیک‌ها ۱۸۵/۵۵R15
سیستم تعلیق جلو مک فرسون
سیستم تعلیق عقب مستقل با فنر پیچشی
وزن خالص (Kg) 1060
طول×عرض×ارتفاع (mm) 3970 × ۱۷۳۰ × ۱۶۱۵
فاصله بین دو محور (mm) 2450

شرایط جدید فروش نقدی خودرو راین R3ویژه اسفند1401_نیکبخت خودرو

آپشن های راین r3

راین R3 از امکاناتی مثل سانروف، سیستم مالتی‌مدیا با مانیتور ۹ اینچی اندروید، دوربین دید عقب، سنسور پارک عقب، تهویه مطبوع دستی، دی‌لایت، مه‌شکن جلو و عقب، کامپیوتر سفری، فرمان با نیروی کمکی الکتریکی، سنسور فشار باد لاستیک (TPMS)، کنترل پایداری الکترونیکی (ESC)، ۲ ایربگ و… بهره مند است که مواردی بسیار معمولی اما میتوان گفت قابل قبول برای یک خودرو است.

تجهیزات راین R3
چراغ مه‌شکن جلو و عقب، دی‌لایت، قابلیت تنظیم ارتفاع چراغ‌های جلو
سیستم‌های مالتی مدیا USB، وای فای، بلوتوث، نویگیشن (مسیریاب)، دکمه‌های کنترلی روی غربیلک فرمان
صفحه نمایش ۹ اینچی لمسی با سیستم عامل اندروید
رینگ ها ۱۵ اینچی آلومینیومی
آینه آینه‌های جانبی با تنظیم برقی، آینه میانی با شیشه ضد رفلکس نور
تهویه مطبوع دستی
صندلی روکش پارچه‌ای صندلی‌ها، تنظیم دستی صندلی راننده در چهار جهت، صندلی‌های عقب تاشو
شیشه شیشه‌های برقی
ایمنی ترمز ضدقفل (ABS)، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD)، کنترل پایداری الکترونیکی (ESC)، ۲ ایربگ
سایر امکانات قفل مرکزی با ریموت کنترل، سانروف، دوربین دید عقب، کامپیوتر سفری، فرمان برقی، سنسور پارک عقب، سنسور فشار باد لاستیک (TPMS)

شرایط جدید فروش نقدی خودرو راین R3ویژه اسفند1401_نیکبخت خودرو

کلام پایانی به عنوان جمع بندی بررسی مشخصات راین r3 باید بگوییم که این خودرو می‌تواند در جایگاه یک محصول اقتصادی کم مصرف با امکانات قابل قبولی که گزینه مناسبی برای خرید باشد اما مواردی مثل چهره قدیمی و شبکه خدمات پس از فروش محدود خودروسازان راین می‌تواند بسیاری از مشتریان بالقوه را از خرید این خودرو منصرف کند. قیمت راین R3 با شرایط فروش نقدی، ۴۴۹ میلیون تومان اعلام شده است که با این اوصاف، نسخه‌های مختلف پژو ۲۰۷ و یا رنو ساندرو کارکرده رقبای مستقیم این خودرو در بازار خودرو ایران خواهند بود. باید متذکر شد که  که اگر خودروسازان راین می‌خواهند راین R3 جایگاه خوبی را در بازار خودرو داشته باشد و به سرنوشت ناامید کننده محصول قبلی این شرکت یعنی راین ولا V5 دچار نشود، ابتدا بایستی روی بازاریابی و شبکه خدمات پس از فروش خود کار کنند و سپس شرایط فروش آسان‌تری را برای خریداران مهیا کنند.

مطالعه بیشتر  کیسه هوا و مکانیسم عمل این فرشته نجات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *