چانگانخرید و فروش خودرو

خرید و فروش خودروی چانگان یونی تی + قیمت روز چانگان UNI T

 خرید و فروش خودروی چانگان یونی تی صفر و کارکرده در نیکبخت خودرو

به تازه گی عکس هایی از داخل کارخانه سایپا منتشر شده و به دست ما رسیده است ، که خبر از وارد شدن یک خودروی کراس اوور جدید،به نام چانگان یونی تی  را به ما میدهد ؛ این گروه خودرو سازی چینی ، باخودروی چانگان cs35  در ایران مشهور و شناخته شده است .

به نظر میرسد شرکت سایپا تمایل همکاری زیادی با شرکت خودرو سازی چانگان دارد در سر دارد و قصد دارد که دو محصول از خودرو های این برند ، یعنی چانگان uni-t و چانگان cs35  پلاس را در بازارایران عرضه کند. چانگان یونی تی یک خودروی شاسی بلند است که با طراحی زیبای ساخت ،  وآپشن های مدرن خود برای جلب نظرخریداران اروپایی طراحی شده است .  در چند ماه گذشته ، عکس های این شاسی بلند کوپه با پلاک های گذرموقت در اتوبان ها و خیابان های کشور ایران مشاهده شده است که شرکت خودرو سازی سایپا هم  شرایط تست رانندگی را برای خودروی چانگان یونی تی  فراهم کرده است که با این شرایط به نظر میرسد قصد شرکت سایپا برای وارد کردن این خودرو به بازار جدی است .

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است.  این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند .در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش خودرو کارکرده ، در کوتاهترین زمان ممکن است. همکاران متخصص ما ، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده ، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می پذیرد . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان ،فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفاف تر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد . با نیکبخت خودرو فروش فوری خودرو را در کمترین زمان ممکن تجربه کنید.

مطالعه بیشتر  خرید و فروش تیگو 5 کارکرده و صفر+قیمت روز تیگو 5

قیمت روز چانگان یونی تی صفر و کارکرده

قیمت خودروی چانگان یونی تی ، در بازار چین بستگی به نوع پیشرانه و آپشن های آن متفاوت است . به طوری که این خودرو با پیشرانه ۱.۵ لیتری حدود ۱۱۴ الی ۱۱۶ هزار یوآن و با موتور ۲ لیتری حدود ۱۳۸ هزار تا ۱۵۰ هزار یوآن میباشد . بنابر این این خودرو در هنگام ورود به بازار کشورمان حدود ۹۰۰ الی ۱.۱۰۰ میلیون تومان قیمت خواهد داشت .

بررسی خودرو چانگان یونی تی

چانگان یونی تی اولین بار با ایده خودروی کانسپت چانگان یویو (YUYUE) باز میگردد ؛ که شرکت خودرو سازی چانگان این خودرو را در نمایشگاه خودرو پکن در سال ۲۰۱۷ رونمایی کرد ؛ و پس از گذشت حدود ۳ سال از معرفی این خودرو در سال ۲۰۲۰ این خودرو به تولید انبوه رسید و چون متاسفانه معرفی این خودرو در اوج شرایط بیماری کرونا بود خبر های مربوط به رونمایی آن به اندازه ای که باید در سایت ها انتشار میشد وجود نداشت . به همین دلیل برای بسیاری از مشتریان این خودرو ناشناخته است . دلیل نام گذاری این خودرو به نام یونی کلمه انگلیسی UNIVERSE  میباشد وبه معنای (کیهان) که به جهانی بودن خودرو اشاره شده است .

 

 خرید و فروش خودروی چانگان یونی تی -نیکبخت خودرو

طراحی بیرونی  چانگان یونی تی

چانگان یونی تی طراحی بسیار جذابی دارد و مطابق طراحی  مود روز خودروسازی این خودرو ساخته شده است که میتوانیم شاهد چراغ های اصلی مخفی در سپر ، و دی لایت های باریک در لبه کاپوت هستیم ؛ که ترکیب این دو مورد با جلو پنجره بزرگ بدون قاب ، چهره ای بسیار جذاب و اسپرتی را به خود گرفته است . در بخش نمای کناری خودرو با استفاده از رینگ های بزرگ که در اکثر نسخه ها رنگ بندی تیره دارند ، و دستگیره درب مخفی شده در داخل خودرو ، و سقف طراحی شده به صورت شیب دار بیشتر از این که ما را به یاد یک خودروی کراس اوور بیندازد یاد خودرو های هاچ بک اسپرت مانند لکسوس CT 200 H  میندازد . در نمای عقب خودرو با طراحی بال عقب دو قسمتی و چهار خروجی اگزوز و مه شکن عقب که از طراحی خودرو های فرمول ۱ الهام گرفته شده و ظاهری بسیار جذاب ، اسپرت و جوان پسند به خودرو داده است . نکته مثبتی که ما در طراحی این خودرو میتوانیم شاهد باشیم ، چراغ های عقب این خودرو است که بر خلاف چراغ عقب های اکثرخودرو های چینی موجود در بازار ساخته شده است .

 خرید و فروش خودروی چانگان یونی تی -نیکبخت خودرو

 

طراحی داخلی چانگان یونی تی

طراحی داخلی چانگان یونی تی مانند طراحی بیرونی این خودرو حرفی برای گفتن ندارد وتقریبا مثل اکثر خودرو های به روز تولید شده در دنیا با آپشن هایی از جمله پشت آمپر دیجیتال سراسری ، با مانیتور طراحی شده در وسط خودرو و دکمه های کم تر در داخل خودرو طراحی شده است ؛ تنها موضوعی که این خودرو را از خودرو های چینی دیگر متمایز میکند ، طراحی عجیب و جالب اهرم دسته دنده خودرو میباشد .

 

نیکبخت خودرو - UNI-T خرید و فروش خودروی چانگان

مشخصات فنی

خودروی چانگان یونی تی با دو نوع پیشرانه مختلف موتوری در بازار چین عرضه میشود . که نوع اول پیشرانه ۱.۵ لیتری با توربو با حداکثر انتقال قدرت ۱۸۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۳۰۰ نیوتون متر با شتاب صفر تا صد ۸.۶ ثانیه را توسط یک گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه (DCT)  با حداکثر سرعت ۲۰۵ کیلومتر بر ساعت منتقل میکند ؛ مصرف سوخت این مدل خودرو با این پیشرانه ۶.۳ لیتر در هر صد کیلومتر است . نسخه دیگری که از این مدل خودرو تولید شده و در سال ۲۰۲۱ معرفی شد ، از یک پیشرانه ۲ لیتری توربو با حداکثر انتقال قدرت ۲۳۳ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۳۹۰ نیوتون متر و شتاب صفر تا صد ۷ ثانیه را توسط یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک با حداکثر سرعت ۲۱۵ کیلومتر بر ساعت منتقل میکند . مصرف سوخت این خودرو به صورت ترکیبی در هر ۱۰۰ کیلومتر مسافت ۶.۷ لیتر با حجم باک ۵۵ لیتر میباشد.  و وزن این خودرو ۱۴۶۰ تا ۱۵۷۰ کیلوگرم .  هنوز مشخص نیست نسخه ای که شرکت خودروسازی سایپا قصد دارد از خودروی چانگان یونیتی وارد کند از کدام نوع میباشد ، اما نکته مثبتی که از این دو نوع پیشرانه میتوانیم ببینیم این است که  هردو از توان قدرتمند و مناسبی بهره میبرند ، برای مقایسه تفاوت های این دو نوع پیشرانه از خودرو چانگان به جدول زیر توجه فرمایید .

مدل خودرو چانگان یونیتی ۱.۵لیتری توربو چانگان یونیتی ۲ لیتری توربو
پیشرانه چهار سیلندر توربوشارژر با آرایش خطی سیلندرها چهار سیلندر توربوشارژر با آرایش خطی سیلندرها
حجم موتور (cc) 1494 1998
حداکثر قدرت ۱۸۰ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور ۲۳۳ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور
حداکثر گشتاور ۳۰۰ نیوتون متر در۱۲۵۰-۳۵۰۰ دور ۳۹۰ نیوتون متر در۱۹۰۰-۳۳۰۰ دور
گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه (DCT) 8  سرعته اتوماتیک
مصرف سوخت (ترکیبی) ۶.۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر ۶.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر
شتاب صفرتاصد (ثانیه) ۸.۶ ۷
حداکثر سرعت (کیلومتر بر ساعت) ۲۰۵ ۲۱۵

آپشن های چانگان UNI-T

چانگان یونی تی در نسخه فول آپشن خود امکانات بسیار خوبی را از جمله ، کی لس استار، کروز کنترل هوشمند ، در صندوق عقب برقی ، دوربین ۳۶۰ درجه ، هشدار نقطه کور ، تهویه خودرو اتوماتیک ، ترمز پارک برقی همراه با اتو هلد ، تنظیم حالت های مختلف رانندگی ، نمایشگر لمسی با اندازه ۱۲.۳ اینچی ، سقف ثابت پانوراما ، نور پردازی داخل خودرو با قابلیت تنظیم رنگ ، دی لایت ، چراغ‌های تمام LED، سنسور نور، سنسور باران، سنسور فشار باد لاستیک (TPMS)، تنظیم برقی صندلی‌های جلو، کنترل پایداری الکترونیکی (ESP)، کنترل کشش (TCS)، کنترل شروع حرکت در سربالایی (HAC)، کنترل سرعت در شیب (HDC)، ۶ ایربگ را به همراه دارد که لیستی کامل است و احساس کمبودی از لحاظ آپشن نمیکنیم ، اما هنوز مشخص نیست که این خودرو دقیقاً با چه سطحی از آپشن‌ها راهی بازار کشورمان خواهد شد .

تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۲۱

مطالعه بیشتر  معرفی راو فور 2022 + مشخصات فنی راو فور 2022

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *