ام جیخرید و فروش خودرو

خرید و فروش ام جی ۳ کارکرده + قیمت روز ام جی ۳

خرید و فروش ام جی ۳ کارکرده در نیکبخت خودرو

[public_cars brand=”ام جی MG” model=”ام جی ۳″]

این اطلاعات تنها بخشی از مشخصات یکی از شناخته شده ترین برندهای خودرویی در اروپا است. برندی که محصولاتش با طراحی های بروز و بدیع در بین اقشار جوان طرفداران زیادی پیدا کرده . تاریخ این نبوغ به سال ۱۹۲۱  به زمانی بر می گردد که “سیسیل کیمبر” ۳۳ ساله با علاقه ای که به طراحی و تولید خودروهای اسپرت داشت به  استخدام  کمپانی موریس گاراژ (Morris Garages) درآمد تا اشتیاق خود را در تولید خودرو در این کارخانه تجربه کند.سیسیل کیمبر که به عنوان تاریخ ساز افتخارات MG شناخته می شود در نقش موسس کارخانه نیز نامش به ثبت رسید.  فردی که نام مستعار MG را با توجه به نام گاراژ آقای ویلیام موریس به نام Morris Garages برای این کارخانه خودروسازی انگلیسی انتخاب کرد.

دلیل چنین انتخابی زنده نگاه داشتن نام صاحب گاراژ یا همان ویلیام موریس بود شخصی که سیسیل را در ابتدا به عنوان یکی از کارمندانش به استخدام خود درآورده بود و امروز این کیمبر بود که با انتخاب نام MG برای این کمپانی نام وی را زنده نگاه می داشت .

مدت زمان کوتاهی به طول انجامید تا MG از یک تولید کننده خودرو در مقیاس کوچک در اطراف آکسفورد انگلستان  در دهه ۲۰ به یک تولید کننده پیشرو در زمینه تولید خودرو های اسپرت در سطح جهانی تبدیل شود. این شرکت بیشتر بخاطر شکل خودروهای روباز و دو سرنشینه اش مشهور است اما این شرکت علاوه بر آنها خودروهایی بی نظیر در قالب سدان و کوپه نیز تولید نموده است.

کمپانی MG که حدوداً نود سال از عمر آن میگذرد فراز و نشیب های فراوانی را با به خود دیده و توسط دیگر خودروسازان بزرگ اروپایی همچون BMW و آسیایی و در برهه های زمانی مختلف مدیریت شده و  همواره سعی داشته تا اصالت انگلیسی خود را حفظ کرده و محصولاتش را با تولید خودروهای بروز و مدرن، با افتخار در سراسر جهان عرضه کند.

قیمت روز ام جی ۳ کارکرده و صفر

 

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند . در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش خودرو کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است. همکاران متخصص ما ، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده ، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می پذیرد . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان ،فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد. با نیکبخت خودرو فروش فوری خودرو را در کمترین زمان ممکن تجربه کنید.

کوچکترین عضو خانواده ام جی ( MG ) که دارای طراحی مدرن و عضلانی است ام جی ۳  ( MG 3 ) نام دارد. ظاهر این خودرو با تنوع رنگی که دارد از گزینه های انتخابی جوانان است.ام جی ۳ فضای داخلی زیادی نسبت به هم کلاسان خود دارد و حتی افراد قد بلند نیز در آن احساس راحتی میکنند. ظرفیت صندوق عقب این خودرو ۲۸۵ لیتر است که با قابلیت تاشدن صندلی های عقب این فضا به ۹۳۸ لیتر می رسد. ام جی ۳ دارای پیشرانه ی ۱.۵ لیتری است که توان تولید ۱۰۷ اسب بخار را دارد و از گیربکس ۵ سرعته اتوماتیک با قابلیت تعویض دنده به حالت های زمستانی ، نرمال و اسپرت را در اختیارتان می گذارد. مصرف ترکیبی این خودرو ۵.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر می باشد و جزو خودرو های کم مصرف شهری شناخته می شود.

طراحی داخلی ام جی ۳ با داشتن صندلی های اسپرت ، فرمان اسپرت و صفحه کیلومتر اسپرت از ویژگی های این خودرو است. همچنین MG3 امکانات زیادی را در اخیارتان می گذارد اما این خودرو در تست با داشتن ۶ ایربگ و سیستم های ایمنی ABS – EBD – BAS – CBC سه ستاره ایمنی را از موسسه EuroNcap دریافت کرده و بر خلاف ظاهر و امکاناتی که ممکن است شما را ترغیب به خرید کند از سواری نرم و هندلینگ مناسبی برخوردار نیست.

این خودروی هاچ بک دو رگه در ایران توسط مدیا موتور عرضه می شود . از رقبای ام جی ۳ در ایران ، مزدا ۲ ، تویوتا یاریس هاچ بک ، کیا پیکانتو و هیوندای i20 است.

طراحی ظاهری جوان پسند (ام جی ۳)

یکی از نقاط قدرت خودرو ام جی داشتن ظاهر جذاب و شیک است که باعث جلب افراد جوان می شود ولی با توجه به جذابیت ظاهری که دارد قیمت آن به نسبت بالاتر است و همین موضوع باعث شده تا افراد قدرت خرید این خودرو وارداتی را نداشته باشند، از همین رو به خرید خودروهای داخلی رو می آورند.

در زمان طراحی خودرو ام جی ۳ از اشکال هندسی و زاویه دار استفاده شده است. چراغ های جلو از طریق یک جلو پنجره باریک به یک دیگر متصل شده اند. دوچراغی که در دو طرف هواکش سپر جلو قرار گرفته است نشان دهنده خلاقیت طراح این خودرو است چرا که باعث شده تا نسبت به سایر محصولات هم رده خود متمایز تر باشد.

بزرگ و کشیده بودن چراغ های پشت خودرو باعث شده تا ظاهر منحصربه فردی داشته باشد. در حالت کلی در مورد خودرو جک ام جی باید گفت که نه آنقدر ظاهر جذاب و زیبایی دارد که هر سیلقه ای را به خود جذب کند و در مقابل نه آنقدر ظاهر ناهمگونی دارد که افراد هیچ تمایلی به خرید آن نداشته باشند.

طراحی کابین (ام جی ۳)

حالا که با ظاهر بیرونی خودرو MG3 آشنا شده اید دراین بخش مقاله قصد داریم تا در مورد ظاهر داخلی خودرو برای شما صحبت کنیم. در خصوص فضای داخلی خودرو می توان گفت که خیلی مدرن و جدید نیست اما هماهنگی هایی که در میان اجزای داخلی خودرو وجود دارد باعث شده ذهنیت افراد مختلف در مورد این خودرو کاملا تغییر کند.

نوع متریالی که در کابین خودرو به کار رفته است از جنس پلاستیک سخت می باشد که از کیفیت مطلوبی برخوردار است و با توجه به این موضوع می توان گفت که کیفیت این خودرو از ام جی ۶ بالاتر می باشد.

در خصوص صندوق عقب خودرو باشد گفت که خیلی جا دار نیست اما برطرف کننده نیاز مشتریان خود است.

با توجه به طراحی داخلی زیبا و جذابی که این خودرو دارد در مقابل صفحه داشبورد آن فاقد صفحه لمسی است که این موضوع می تواند جزء نقاط منفی به حساب بیاید، چرا که یک خودرو با چنین کیفیت و قیمتی نباید به هیچ عنوان از چنین امکانی برخوردار نباشد.

آینه‌های جانبی با تنظیم برقی بعلاوه گرمکن، سانروف، تنظیم دستی صندلی‌ها، سیستم تهویه غیر اتوماتیک، بلوتوث، یو اس بی، شش اسپیکر، فرمان هیدرولیک با روکش چرم، کنترل ترمز در سر پیچ، ترمز ضد قفل، توزیع نیروی ترمز ebd و ترمز کمکی، حسگر باران و فشار باد تایر، کروز کنترل.

لوازم یدکی خودرو ام جی ۳

لوازم یدکی خودرو ام جی ۳ به شرح زیر می باشد:

  • توری زیر سپر ام جی ۳
  • درب موتور ام جی
  • دسته موتور چپ و راست ام جی ۳
  • قاب پروژکتور MG3
  • بازویی جلو
  • میل موجگیر MG3
  • بلبرینگ MG3

در صورتی که قصد خرید لوازم یدکی خودرو ام جی ۳ را داشته باشید می توانید آن را از بازرگانی سویئیچ که عرضه کننده انواع لوازم یدکی خودور جک و جیلی می باشد تهیه کنید.

مزایا و معایب خودرو MG3

هر مدل خودرویی از مزایا و معایبی برخوردار است. در ابتدا به مزایای خودرو MG3 اشاره خواهیم کرد که شامل:

  • قدرت بالا
  • ایمنی مناسب
  • فرمان پذیری مناسب
  • ظاهر مناسب و جوان پسند
  • تنوع رنگی است.

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم خودرو جک ام جی ۳ با توجه به مزایای بسیار زیادی که دارد درمقابل از معایبی نیز برخوردار است که شامل واردات محدود، رقبای کم، مشکلات مربوطه به گیربکس نیمه اتومات می شود.

رقبای ام جی ۳

در رده قیمتی ام جی ۳ رقبای سرسختی مانند پژو ۲۰۶، پژو ۲۰۷، برلیانس H320 و رنو ساندرو نیز حضور دارند که کار را برای این دو رگه چینی-بریتانیایی سخت می‌کنند. تمام رقبای ام جی ۳ برای مدت‌های طولانی در بازار کشور حضور داشته‌اند و هم اکنون نیز بر روی خط تولید قرار دارند؛ بنابراین بازار دست دومشان پر رونق است و هیچ مشکلی برای دسترسی به قطعات یدکی ندارند. در مقام مقایسه، پژو ۲۰۷ به دلیل طراحی بروز، مصرف سوخت بهینه و آپشن‌های مناسب گزینه معقولی برای خرید به نظر می‌رسد، اما اگر به دنبال کیفیت بالا و استهلاک کم هستید و مواردی مانند طراحی زیبا و نبود امکانات رفاهی برایتان اهمیت چندانی ندارد، خرید رنو ساندرو می‌تواند انتخاب مناسب‌تری برایتان باشد.

مشخصات فنی ام جی ۳

مشخصات فنی

موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه
حجم موتور ۱۴۹۸ سی سی
تنفس موتور تنفس طبیعی
انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت ۱۰۷ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۱۳۵ نیوتن متر در ۴۵۰۰ دور در دقیقه
جعبه دنده ۵ سرعته خودکار با قابلیت تعویض به حالت زمستانی، اسپرت و نرمال
شتاب ۰ تا ۱۰۰ ۱۱.۵ ثانیه
حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر در ساعت
وزن ۱۱۲۵ کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) ۴۰۱۸ طول – ۱۷۲۸ عرض – ۱۵۱۷ ارتفاع
فاصله بین دو محور ۲۵۲۰ میلیمتر

مصرف سوخت و استانداردها

مصرف سوخت داخل شهر – لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهر – لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی ۵.۸ لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک ۴۵ لیتر
استاندارد آلایندگی یورو ۵
میزان تولید CO2 136 گرم در هر کیلومتر
استاندارد امنیت

امکانات ام جی ۳

ترمز و پایداری سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD – مجهز به ترمز ضد قفل ABS – سیستم ترمز کمکی BAS – سیستم پایداری خودرو بر سر پیچ ها CBC – ترمزهای جلو دیسکی و عقب کاسه ای
کیسه هوا کیسه هوای سرنشین جلو – کیسه هوای جانبی – کیسه هوای پرده ای – مجموعاً ۶ کیسه هوا
سیستم صوتی استریو – قابلیت پخش CD و MP3 – ورودی USB‌ و iPod و AUX – مجهز به ۶ بلندگو HiFi و یک ساب ووفر – بلوتوث – قابلیت تنظیم سیستم صوتی از روی فرمان
دیگر تجهیزات رینگ آلومینیومی ۱۵ اینچی – کروز کنترل – تایر دوستدار محیط زیست – سیستم کنترل فشار باد لاستیک ها TPMS – چراغ های LED مخصوص روز – شیشه های بالابر برقی و آینه های کناری برقی به همراه گرمکن – سانروف – فرمان هیدرولیک – سنسور باران – بسته شدن خودکار پنجره ها قبل از پیاده شدن از خودرو – سنسور پارک عقب – پورت شارژ موبایل (مطابق با ال جی، آیفون، سامسونگ و …) – تنظیم دستی صندلی راننده در ۶ جهت و سرنشین جلو در ۴ جهت – سنسور نور – روکش چرمی صندلی ها و غربیلک فرمان – صندلی های اسپرت ضد لغزش

مطالعه بیشتر  خرید و فروش کیا پگاس + قیمت روز کیا پگاس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *