ام وی امخرید و فروش خودرو

خرید و فروش ام وی ام X22 + قیمت روز ام وی ام X22

خرید و فروش ام وی ام X22 کارکرده و صفر در نیکبخت خودرو

 

[public_cars brand=”ام وی ام ” model=”x22″]

 

مدیران خودرو، در حال حاضر بعضی از خودروهای شرکت چینی «چری» (Chery) را در ایران مونتاژ و تحت برند MVM (Modiran Vehicle Manufacturing Company) به بازار عرضه می‌کند. شرکت «مدیران خودرو» یکی از زیر مجموعه‌های «کرمان موتور» است. مدیران خودرو، در حال حاضر بعضی از خودروهای شرکت چینی «چری» (Chery) را در ایران مونتاژ و تحت برند MVM (Modiran Vehicle Manufacturing Company) به بازار عرضه می‌کند. چری یک شرکت خودروسازی دولتی در چین است که در سال ۱۹۹۷ تاسیس شد و از نظر میزان تولید، دهمین شرکت خودروسازی بزرگ چین به حساب می‌آید. MVM X22 یکی از محصولات پرطرفدار شرکت mvm میباشد.

قیمت روز خودرو ام وی ام X22 صفر و کارکرده + قیمت mvm x22 کارکرده + قیمت ام وی ام

نام خودرومدلبر اساسقیمت بازار
315هاچ بک‏، پلاس1399 | مدیران خودروقیمت روز بازار570,000,000
315هاچ بک‏، پلاس1400 | مدیران خودروقیمت روز بازار615,000,000
22‏، اتوماتیک اسپرت اکسلنت‏1399 | مدیران خودروقیمت روز بازار710,000,000
X22‏، اتوماتیک اسپرت اکسلنت‏1400 | مدیران خودروقیمت روز بازار730,000,000
X22‏، دنده ای اسپرت لاکچری1400 | مدیران خودروقیمت روز بازار640,000,000
X22 PRO‏، اکسلنت1400 | مدیران خودروقیمت روز بازار830,000,000
X33 S‏، 5 سرعته اتوماتیک1401 |اسپرت اکسلنت-مدیران خودروقیمت روز بازار930,000,000
X33 S‏، 5 سرعته اتوماتیک1400 |اسپرت اکسلنت-مدیران خودروقیمت روز بازار895,000,000
x55‏، اکسلنت1400 | مدیران خودروقیمت روز بازار1/040,000,000
x55‏، اکسلنت اسپرت1400 | مدیران خودروقیمت روز بازار1/090,000,000

 

در این مقاله در مورد خرید ام وی ام X22 و فروش ام وی ام X22 و همچنین قیمت آن صحبت خواهیم کرد. نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسلط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند. در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش خودروهای کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است.

همکاران متخصص ما ، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می پذیرد . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان ،فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد. با نیکبخت خودرو خرید خودرو را در کمترین زمان ممکن تجربه کنید. شما فروشنده محترم ام وی ام  کارکرده جهت دریافت قیمت x22 کارکرده خود میتوانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.

قیمت روز ام وی ام X22

بررسی اجمالی ام وی ام X22

در طی چند سال گذشته بازار کراس‌اوورهای کشور هرروز گرم‌تر شده و خریداران بیشتری را به‌سوی خود جذب می‌کند. در این میان اغلب برندهای موجود در کشور، سعی دارند با عرضه هرچه بیشتر محصولاتی متنوع، زیبا و مدرن در این کلاس خودرویی، سهم بیشتری از این بازار پر تقاضا داشته باشند. در نمایشگاه پکن سال ۲۰۱۶، کمپانی چری از کراس‌اووری کوچک به نام چری تیگو ۲ رونمایی کرد که در همان سال نیز،  این محصول را به بازار چین عرضه نمود. در سال ۹۶ شرکت مدیران خودرو (تنها نماینده رسمی محصولات چری در ایران) چری تیگو ۲ را با نام تجاری MVM X22 راهی بازار ایران کرد. هم‌اکنون این خودرو در دو مدل دنده دستی و اتوماتیک و در ۶ تیپ مختلف به بازار عرضه می‌شود که همگی آن‌ها از مشخصات فنی یکسانی برخوردار بوده، اما از لحاظ امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی باهم تفاوت دارند. برای آشنایی با مدل X22 Pro نیز می‌توانید به مقاله قیمت روز ام وی ام ایکس ۲۲ پرو مراجعه نمایید.

بررسی طراحی ظاهری

به نظر من برگ برنده اصلی ام وی ام X22 که باعث محبوبیتش در بازار شده در همین ظاهر زیبا و شیک رو میشود. جایی که طراحان ام‌وی‌ام موفق شده‌اند با ترکیب جاذبه‌های اسپرت و جوان پسندانه با اِلمان‌های آفرودی خودرویی مطابق با مد روز خلق نمایند. البته ممکن است بگوئید طراحی قسمت انتهای آنقدرها هم تعریف ندارد، بخصوص که این قسمت از نظر هماهنگی ارتباط چندانی با قسمت دماغه اتومبیل برقرار نکرده. اما با نگاهی به رقبای قیمتی X22 نظیر جک S3 و رنو ساندرو استپ‌وی متوجه میشویم که ام‌وی‌ام کارش را درست انجام داده است. بخصوص در قسمت دماغه که چراغهای زیبا و جلوپنجره و سپر اسپرت ماشین ترکیب جذابی را پیش رویمان قرار داده‌اند.

نکته مهم دیگر در خصوص ظاهر ام وی ام X22 مربوط به فاصله نسبتاً زیاد ماشین از سطح زمین است که هرچند به فرمان‌پذیری ضعیف اتومبیل منتهی شده اما از نظر بصری، ام وی ام X22 را به یک کراس‌اوور واقعی شبیه نموده است. در واقع برخلاف امثال برلیانس C3، اینجا فقط به روف‌رک‌ها و فلاپ‌های پیرامونی بسنده نشده بلکه از نظر اتفاع هم خودرو به محصولات شاسی‌بلند واقعی نزدیک‌ شده است. هرچند باید تاکید کرد که این فقط یک خصلت ظاهری است و MVM X22 در عمل هیچ قابلیتی در خارج از جاده نخواهد داشت.

اگر میخواهید در مورد یکی دیگر از مدل های ام وی ام مانند فونیکس اطلاعاتی کسب کنید به صفحه قیمت محصولات فونیکس مراجعه کنید.

بررسی طراحی داخلی

با نگاه به فضای داخلی کابین ام وی ام X22 اولین نکته‌ای که توجه شما را به خود جلب می‌کند، تم مشکی نارنجی موجود در فضای داخلی این خودرو است. ترکیب رنگ مشکی موجود در داشبورد و صندلی‌ها، با نوار نارنجی‌رنگ اطراف برخی ادوات داخلی (دور خروجی‌های هوا، دور دسته‌دنده و حاشیه بالایی سیستم تهویه هوا) باعث خلق نمایی زیبا و جوان‌پسند شده است که شباهت زیادی به نمای داخلی ام‌ وی‌ ام X33 S دارد. در مدل اتوماتیک EX که در اختیار ما قرار داده‌شده بود صندلی‌ها، فرمان و پنل درب‌ها از جنس چرم بوده که حس خوبی را به راننده و سرنشینان این خودرو القا می‌کرد. داشبورد X22 طراحی جذاب و ارگونومیکی داشته که در ساخت آن از پلاستیک فشرده استفاده‌شده است، البته برخی از قسمت‌ها نیز با روکشی نرم شبیه به فیبرکربن پوشیده شده‌اند که زیبایی این بخش را دوچندان کرده است.

خرید ام وی ام X22 کارکرده

فضای سرنشینان در بخش جلویی این خودرو بسیار مناسب بوده، به طوری که راننده و سرنشین جلو از هر حیث احساس راحتی خواهند کرد، اما متأسفانه در ردیف عقب X22 فضای بسیار کمی در نظر گرفته شده است که تقریبا فقط برای کودکان مناسب خواهد بود! همان‌طور که در بالا هم ذکر شد صندلی‌های این خودرو از جنس چرم بوده و از راحتی و ارگونومی خوبی برخوردارند؛ حتی بخش میانی این صندلی‌ها از رویه خاصی ساخته شده‌اند تا میزان تعریق سرنشینان را به حداقل برساند. یکی از نکات جالبی که در کابین X22 وجود دارد و کمی سخت است که به آن عادت کنید، حالت خاص عقربه‌های سرعت‌سنج و دورشمار موتور است که به‌صورت مرسوم و دوار نبوده و عقربه‌ها به‌صورت خلاف جهت هم حرکت می‌کنند.

در نمونه اکسلنت اسپرت AT که در اختیار ما قرار داده شده، امکانات رفاهی مناسبی وجود دارد که ازجمله آن‌ها می‌توان به مانیتور ۸ اینچی لمسی، کروز کنترل، سانروف برقی، سیستم نمایش دهنده اطلاعات خودرو، کلیدهای تنظیم کروز کنترل و سیستم صوتی روی فرمان، تهویه مطبوع خودکار و… اشاره کرد که برای یک خودروی چینی در این رنج قیمت مناسب به نظر می‌رسد. درمجموع باید گفت که فضای داخلی X22 شاید چندان جادار نباشد، اما از طراحی و کیفیت خوبی نسبت به رقبایی همچون لیفان X60 و چانگان CS35 برخوردار بوده که باعث می‌شود با در نظر گرفتن امکانات متنوعی که در این خودرو به کار رفته است بتوان به‌ بخش داخلی X22 نمره قبولی داد.

اگر می‌خواهید در مورد مدل‌های دیگر ام وی ام از جمله X33 اطلاع داشته باشید به صفحه قیمت X33 صفر مراجعه کنید.

معایب ام وی ام ایکس ۲۲

قدرت موتور به شدت معمولی

امروزه اگر درپوش محفظه موتور هرکدام از کراس اوورهای چینی را بالا بدهید، به احتمال قوی موتوری با حداقل توان خروجی ۱۴۰-۱۵۰ اسب بخار مقابل شما ظاهر می‌شود، اما ام وی ام ایکس ۲۲ به خود زحمت نداده تا از یک موتور قوی‌تر استفاده کند و تنها به ۱۰۵ اسب بخار قدرت به اضافه ۱۳۵ نیوتن متر گشتاور کفایت کرده است. درنتیجه از نظر شتابگیری و همچنین کشش در سربالایی‌ها خیلی چابک و پرقدرت عمل نمی‌کند. البته که در رانندگی‌های عادی و روزمره، به‌خصوص در حوزه مصارف خانوادگی انتقاد زیادی به توان موتور MVM X22 وارد نیست اما با این وجود هیجان و جسارت چندانی هم در عملکرد فنی این خودرو احساس نمی‌شود.

سواری نسبتا خشک

اصولا کراس اوورها به‌منظور کاهش حرکات عرضی بدنه و مهار اتاق خودرو حین عبور از پیچ‌ها، از سیستم فنربندی نسبتا خشک‌تری نسبت به خودروهای سدان برخوردار هستند تا تعادل خودرو در این مواقع به‌خوبی حفظ شود. با این حال سازندگان تلاش دارند تا با استفاده از تکنیک‌های جدید، میزان خشکی سواری این خودروها را به حداقل برسانند و آسایش بیشتری برای سرنشینان به وجود بیاورند. اما MVM X22 سعادت چندانی در این زمینه نداشته و به خصوص در ردیف عقب کوبش‌های زیادی از سیستم تعلیق به سرنشینان منتقل می‌کند. بنابراین نباید انتظار سواری نرم از این کراس اوور کوچک را داشته باشید و احتمالا در مسافرت‌های طولانی یا هنگام عبور از مسیرهای پردست‌انداز، خیلی از سواری با این خودرو لذت نخواهید برد.

فضای نسبتا تنگ اتاق

اگر به دنبال خرید یک کراس اوور جادار با فضای وسیع کابین و صندوق عقب بزرگ هستید، ام وی ام X22 نباشید گزینه مناسبی برای شما نخواهد بود؛ چون که کابین این خودرو به خصوص در ردیف دوم جای زیادی ندارد و از نظر فضای پا و زانوها و سر، محدودیت‌های نسبتا زیادی را برای سرنشینان به‌ویژه افراد بلندقد ایجاد می‌کند. همچنین صندوق عقب این خودرو فقط حدود ۴۲۰ لیتر فضا به اسباب و وسایل کاربران خود اختصاص داده که گرچه در مقایسه با خودروهای سدان و هاچبک، گنجایش نسبتا مناسبی به نظر می‌رسد اما در برابر کراس اوورهای بزرگتر حرفی برای گفتن ندارد و فضای آن چندان گسترده به حساب نمی‌آید.

فروش ام وی ام X22

مزایای ام وی ام X22

پیشرانه کم مصرف

ام وی ‌ام X22 با ۱۰۵ اسب بخار نیرو و ۱۳۵ نیوتن متر گشتاوری که موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر تنفس طبیعی‌اش تولید می‌کند، به نسبت این بازه قیمتی و همچنین این سگمنت، می‌توان گفت موتور ضعیفی دارد. ولی در عین حال، مصرف سوخت این خودرو را می‌توان یکی از نقاط قوت ام وی ‌ام X22 نام برد. در مدل دنده دستی، به ازای هر صد کیلومتر طبق اعلامی کارخانه فقط ۵.۹ لیتر به صورت ترکیبی بنزین مصرف خواهد کرد که در مقایسه با رقبای خود مانند اچ سی کراس و ساندرو استپ وی، عددی فوق العاده محسوب می‌شود، البته این عدد در شرایط ایده آل و با فشردن آرام پدال گاز و در مسیر تخت محقق خواهد شد .

طراحی زیبا و جوان پسند

این روزها در بازار ایران، خودروهای چینی همه به داشتن طراحی‌های بدنه زیبا و معمولاً اسپرت معروف هستند. کم نیستند مدل‌هایی که می‌توانیم برای شما مثال بزنیم، ولی برای این مطلب به بررسی کوتاه طراحی بدنه‌ ام وی ‌ام X22 بسنده می‌کنیم. به طور کلی بخواهیم بگوییم، در این سگمنت بازار، ام وی ‌ام X22 طراحی فوق العاده زیبا، اسپرت و جوان پسندی دارد و از این لحاظ، در رقابت با رقبای خود، برگ برنده دست ایکس ۲۲ است. در بخش جلوی خودرو چراغ‌های جلو حالتی تهاجمی دارند و استفاده از یک جلوپنجره شش ضلعی در کنار سپری که دو دریچه ورودی هوا با قاب کرومی C شکل در دو طرف خود همراه با چراغ‌های LED روز روشن را در خود جای داده، بر زیبایی‌های آن افزوده است.

اگر می‌خواهید در مورد مدل‌های دیگر ام وی ام از جمله X55 اطلاع داشته باشید به صفحه قیمت X55 صفر مراجعه کنید.

کابین مدرن و زیبا

همان طور که ‌ام وی ‌ام X22 طراحی بدنه بسیار زیبا و جوان پسندی دارد، داخل کابین این خودرو هم شاهد یک طراحی بسیار زیبا و مدرن هستیم که توجه همه را به خود جلب می‌کند. شاید مهم‌ترین المان در طراحی کابین این خودرو که بیش از همه به چشم می زند صفحه نمایش لمسی ۸ اینچ آن است که مانند آن را در رقیب مستقیم آن یعنی رنو ساندرو استپ وی، به هیچ وجه نمی‌توانید بیابید! روکش چرم صندلی‌ها دو رنگ بوده و همین به اسپرت تر شدن حال و هوای کابین کمک کرده است. فرمان پلاستیکی خودرو طراحی نسبتاً خوبی دارد و صفحه کیلومتر پشت آن هم از نوع دیجیتال بوده و زیباست

قیمت  MVM X22 صفر و کارکرده در بازار ایران چگونه است

قیمت MVM X22 صفر (قیمت x22 دنده ای صفر کارخانه) در بازار ایران با توجه به نرخ دلار محاصبه می شود از آنجایی که بازار ایران همواره با افزایش و کاهش‌های زیادی همراه است، مخصوصا زمانی‌که به‌دنبال قیمت MVM X22 کارکرده و دست ‌دوم باشید، چراکه فاکتورهای زیادی ازجمله قطعات تعویض شده یا رنگ شده، میزان کارکرد و… در قیمت MVM X22 تاثیرگذارند و افراد عادی و غیرمتخصص قادر به تشخیص تمام این موارد نیستند و نمی‌توانند قیمت MVM X22 را به‌درستی تعیین کنند، درنتیجه ممکن است دچار عواقب جبران‌ناپذیری شوند پس بهتر است برای جلوگیری از این اتفاق از کارشناسان مجرب این کار کمک بخواهید. نیکبخت خودرو تلاش می کنده با ارائه قیمت روز MVM X22 (قیمت ماشین X22) به شفافیت بازار کمک کند، شما می توانید برای دریافت آخرین قیمت روز خودرو ها به سایت ما مراجعه کنید.

مشخصات فنی ام وی ام X22

موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه
حجم موتور ۱۴۹۷ سی سی
تنفس موتور تنفس طبیعی
انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت ۱۰۵ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۱۳۵ نیوتن متر در ۲۷۵۰ دور در دقیقه
جعبه دنده ۴ سرعته خودکار
شتاب ۰ تا ۱۰۰
حداکثر سرعت ۱۶۰ کیلومتر در ساعت
وزن ۱۲۴۵ کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) ۴۲۰۰ طول – ۱۷۶۰ عرض – ۱۵۷۰ ارتفاع
فاصله بین دو محور ۲۵۵۵ میلیمتر
مصرف سوخت و استانداردها
مصرف سوخت داخل شهر – لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهر – لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی ۶.۱ لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک ۵۰ لیتر
استاندارد آلایندگی یورو ۵
میزان تولید CO2 – گرم در هر کیلومتر

 

مطالعه بیشتر  خرید و فروش چانگان cs35 کارکرده و صفر + قیمت روز چانگان cs35

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *