اخبار و رویداد ها

تغییر زمان پیش فروش محصولات سایپا

 

تغییر زمان پیش فروش محصولات سایپا_نیکبخت خودرو
2 اسفند ۱۴۰۱

طبق اعلام گروه خودرو سازی سایپا، این شرکت در تاریخ ۳ اسفند سال ۱۴۰۱ روز چهارشنبه، طرح پیش فروش بلند مدت محصولات خود را آغاز کند. در روز چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح این طرح برای متقاضیان عادی و متقاضیان طرح جوانی جمعیت فعال خواهد بود. متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی سایپا اقدام به ثبت نام خودروی مورد نظرخود کنند. طبق قوانین جدید، متقاضیان عادی باید مبلغ ذکر شده در بخشنامه را در حساب های وکالتی خود داشته باشند، متقاضیان طرح جوانی جمعیت از این قاعده مستثنا می باشند.

 در طرح پیش فروش محصولات سایپا ۴ خودرو ارائه می شود که در جدول زیر ذکر شده اند. در این جدول نام محصول و جزئیات کامل خرید محصول مورد نظر بیان شده است.

خودرو پیش پرداخت سود مشارکت سود انصراف قیمت نهایی زمان تحویل
ساینا S دوگانه سوز ۱۱۴ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان تحویل آبان تا دی ۱۴%

تحویل بهمن و اسفند ۱۶%

تحویل آبان تا دی ۱۱%

تحویل بهمن و اسفند ۱۳%

قیمت روز خودرو در زمان تحویل آذر الی اسفند ۱۴۰۲
کوییک GX 112 میلیون و ۶۵۰ هزار تومان
کوییک R اتوماتیک ۱۴۸ میلیون و ۶۸۵ هزار تومان
کوییک R 117 میلیون و ۶۲۳ هزار تومان آبان الی اسفند ۱۴۰۲

متن بخشنامه سایپا:

متقاضیان محترم از ساعت ۱۳ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ می توانند با ورود به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا  پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به انتخاب خودرو و پیش ثبت نام به مدت ۲ روز (تا ساعت ۱۳ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۰۲) اقدام نمایند.  متقاضیان می بایست تا پایان مهلت پیش ثبت نام نسبت به وکالتی نمودن حساب و تکمیل موجودی، حداقل به مبلغ ۱۱۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان در حساب وکالتی اقدام و تا آغاز ثبت نام، وجه مذکور را در حساب خود حفظ نمایند. لازم به ذکر است در مرحله پیش ثبت نام، اولویت جهت ثبت درخواست متقاضیان وجود ندارد. بدیهی است مبلغ واریزی در حساب وکالتی شخص متقاضی باقی می ماند و هیچگونه برداشت وجهی توسط شرکت از حساب مذکور صورت نمی پذیرد و در اینخصوص هیچگونه مسئولیتی بر عهده گروه خودروسازی سایپا نمی باشد. متقاضیان حائز شرایط مطابق مفاد بخشنامه می توانند از ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ به سایت فروش شرکت سایپا ، جهت ثبت نام و پرداخت یکباره وجه مطابق جدول بخشنامه از طریق درگاه اینترنتی تا تکمیل ظرفیت اقدام نمایند.

جدول زمان‌بندی فرایند ثبت نام:

عنوان زمان
از تا
امکان افتتاح حساب وکالتی و واریز مبلغ حداقل ۱۱۰ میلیون تومان در حساب صدور بخشنامه ساعت ۱۳ روز سه شنبه مورخ ۲ اسفند
مهلت پیش ثبت نام ساعت ۱۳ روز یکشنبه مورخ ۳۰ بهمن ساعت ۱۳ روز سه شنبه مورخ ۲ اسفند
شروع ثبت نام و واریز وجه توجه حائزین شرایط ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه مورخ ۳ اسفند تکمیل ظرفیت

آغاز طرح پیش فروش محصولات سایپا در روز سه شنبه (۲ اسفند)

طبق اعلامیه ای که شرکت خودرو سازی سایپا منتشر کرده ، این شرکت قصد دارد تا در روز سه شنبه در تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۰۲ طرح پیش فروش محصولات خود را آغاز کند .

این طرح برای متقاضیان عادی و متقاضیان طرح جوانی جمعیت فعال خواهد بود .

آغاز طرح پیش فروش محصولات سایپا در روز سه شنبه (3 اسفند) - نیکبخت خودرو 

بر اساس قوانین جدید، متقاضیان عادی باید قیمت اعلام شده در بخشنامه را در حساب های وکالتی خود داشته باشند. این موضوع شامل متقاضیان طرح جوانی جمعیت نمی شود .

در این طرح ۴ خودروی ساینا S دوگانه سوز، کوییک GX، کوییک R و کوییک R اتوماتیک به فروش خواهند رسید .

جدول جزئیات دقیق تر این طرح:

خودرو پیش پرداخت سود مشارکت سود انصراف قیمت نهایی زمان تحویل
ساینا S دوگانه سوز ۱۱۴ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان تحویل آبان تا دی ۱۴%

تحویل بهمن و اسفند ۱۶%

تحویل آبان تا دی ۱۱%

تحویل بهمن و اسفند ۱۳%

قیمت روز خودرو در زمان تحویل آذر الی اسفند ۱۴۰۲
کوییک GX 112 میلیون و ۶۵۰ هزار تومان
کوییک R اتوماتیک ۱۴۸ میلیون و ۶۸۵ هزار تومان
کوییک R 117 میلیون و ۶۲۳ هزار تومان آبان الی اسفند ۱۴۰۲

متن منتشر شده بخش نامه سایپا :

متقاضیان محترم از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۰۲ در صورتی که مطابق فرآیند ذیل دارای حساب وکالتی و موجودی به میزان مبلغ مندرج در بخشنامه جهت خودرو درخواستی بوده و دارای شرایط ثبت نام مطابق محدودیت های این بخشنامه باشند، می توانند با ورود به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به انتخاب خودرو و ثبت نام تا زمان تکمیل ظرفیت اقدام نمایند. لازم به ذکر است متقاضیانی امکان ثبت نام را خواهند داشت که تا ساعت ۱۳ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ کلیه فرایندهای اعلام شده در این خصوص را تکمیل نمایند.

همچنین امکان پیش ثبت نام در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۰۲ به مدت ۳ روز جهت متقاضیان محترم این طرح فراهم می باشد و فرایند فروش از طریق تعریف حساب وکالتی شامل متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نمی باشند.

مطالعه بیشتر  معرفی 2 خودروی وارداتی جدید سایپا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *