خرید و فروش خودروتوسانهیوندای

خرید و فروش توسان کارکرده و صفر + قیمت روز توسان

خریدوفروش توسان کارکرده و صفر در نیکبخت خودرو

[public_cars brand=”هیوندای” model=”توسان”]

 

شرکت خودروسازی هیوندای یکی از معتبرترین و فعال ترین شرکت های فعال دز رمینه خودروسازی در جهان میباشد که در زمینه های مختلفی سرمایه گذاری کرده و خدمات ارائه میدهد ، این شرکت در سال ۱۹۴۷ میلادی توسط شخصی به نام چونگ جو یونگ تاسیس گردید. این شرکت در زمینه های مختلفی فعالیت دارد که از جمله آنها میتوان به گسترش تکنولوژی ،حمل و نقل و راه آهن ،الکترونیک و علوم ارتباطات ، سرمایه گذاری و ساختمان سازی اشاره کرد.در سال ۱۹۶۷ چونگ جو یونگ موسس شرکت هیوندای تصمیم گرفت خودروسازی را نیز به فعالیت های شرکت بیفزاید به همین منظور شاخه خودروسازی شرکت هیوندای با نام هیوندای موتور در این سال آغاز به کار کرد. در ادامه به معرفی یکی از محصولات پرطرفدار و پرفروش این خودروسازی خواهیم پرداخت.

هیوندای توسان در کشورمان حضور فراگیری داشت و در بین برخی فعالان بازار خودرو با نام ix35 شناخته می‌شد. این خودرو در فاصله سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵ به بازار کشورمان وارد شد که شامل نسخه‌های ساده و نسخه‌های فیس لیفت شده می‌شود. هیوندای توسان ix35 شباهت قابل توجهی به برادر بزرگتر خود یعنی هیوندای سانتافه دارد و به همین دلیل در بین مصرف‌کنندگان ایرانی به شهرت قابل توجهی دست یافته است.

هیوندای توسان همه ویژگی های خوب هیوندای را در خود جای داده است. این مدل، انتخابی وسوسه انگیز برای دوستداران کلاس خودروهای کراس اوور به شمار می رود. کیا اسپورتیج همزاد و نیز اصلی ترین رقیب آی ایکس ۳۵ است. طراحی اسپورتیج اسپورت تر است و به نظر می رسد کیا سیلقه ی جوانان را برای بازار اسپورتیج نشان رفته است در حالی که توسان طراحی سنگین و ساده تری دارد و برای خانواده مناسب تر به نظر می رسد.

 

قیمت روز توسان ۲۰۱۵ کارکرده و صفر+قیمت توسان ۲۰۱۸ صفر

نام خودرومدلبر اساسقیمت بازار(تومان)قیمت روز هیوندا توسان
توسان (ix35)‏، 2.0 لیتر دو دیفرانسیل2017 | وارداتیقیمت روز بازار4.700,000,000خرید هیوندا توسان
توسان (ix35)‏، 2.0 لیتر دو دیفرانسیل2017 | شرکتیقیمت روز بازار4.650,000,000
توسان (ix35)‏، 2.0 لیتر دو دیفرانسیل2018قیمت روز بازار5.400,000,000

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسلط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند . در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش خودرو کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است. همکاران متخصص ما ، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده ، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می پذیرد . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان ،فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد. با نیکبخت خودرو فروش فوری خودرو را در کمترین زمان ممکن تجربه کنید.

شما فروشنده محترم برای فروش توسان کارکرده میتوانید جهت دریافت قیمت توسان ۲۰۱۵ کارکرده خود با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید

 

معرفی توسان

شرکت هیوندای از سال ۲۰۰۴ تا کنون سه نسل از این خودرو را به قرار زیر وارد خط تولید خود کرده است:

  • نسل اول، سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۹
  • نسل دوم، سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵
  • نسل سوم، سال ۲۰۱۵ تا اکنون

 

معرفی نسل اول

سال ۲۰۰۴ بود که شرکت هیوندای موتور از کراس اوور سایز متوسط جدید خود یعنی هیوندای توسان رونمایی کرد.توسان در واقع دومین کراس اوور هیوندای بعد از سانتافه بود که پا به عرصه ی رقابت شاسی بلند ها می گذاشت.توسان در ابتدا روانه ی بازار آمریکا و پس از آن به بازار های دیگر عرضه شد.نام توسان، برگرفته از شهر توسان در ایالت آریزونای آمریکاست.

توسان تا امروز در چهار نسل تولید شده است که نسل دوم این خودرو با نام هیوندای ix35 در ایران معرف شد.توسان پرفروش ترین خودروی شاسی بلند هیوندای است که از زمان عرضه نسل اول در سال ۲۰۰۴ تا الان بیش از ۷ میلیون دستگاه از این خودرو در سراسر جهان فروخته شده است.نسل اول این خودرو که بر اساس پلتفرم هیوندای آوانته (النترا XD) توسعه یافته، از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۹ تولید می شد.

نمای ظاهری نسل اول توسان

هیوندای توسان JM بسیار شبیه به برادر هموطن خود یعنی کیا اسپورتیج KM است و شکل چراغ‌ها به ویژه در جلو به طوری است که اگر به لوگو دقت نکنید، ممکن است در تشخیص خودرو دچار اشتباه شوید. در طراحی این خودرو خلاقیت خاصی دیده نمی شود و در واقع بسیار ساده طراحی شده است.

همانطور که گفته شد طراحی بیرونی هیوندای توسان تا حد زیادی ساده و فاقد هیجان جلوه می‌کند. قسمت جلو کاملا مطابق زبان طراحی‌های کمپانی هیوندای در آن سال‌ها شکل گرفته است. این بخش از هیوندای توسان نسل اول، با چراغ‌های درشت و جلوپنجره‌ای کوچک جذابیت چندانی ندارد و در حال حاضر نمی‌تواند در جذب خریدار موفق عمل کند. نمای جانبی هیوندای توسان به‌ واسطه برخورداری از گلگیرهای پف‌ کرده و همین‌طور برخورداری از یک خط شانه‌ای که چراغ عقب را به سپر جلو متصل می‌کند، اندکی بهتر ارزیابی می‌شود و حالتی عضلانی و اسپرت دارد.

نمای کابین توسان

کابین هیوندای توسان از نظر طراحی حرف چندانی برای گفتن ندارد و با مدل‌های امروزی، فرسنگ‌ها فاصله‌ دارد. در یک نگاه کلی حتی اگر هیوندای توسان را با خودروهای هم‌ سن و سال خود مانند تویوتا پرادو، سوزوکی ویتارا یا میتسوبیشی پاجرو نیز مقایسه کنیم، به‌سختی می‌توان نقطه قوتی را برای طراحی کابین هیوندای توسان ذکر کرد.

غربیلک فرمان به هیوندای آوانته شباهت فراوانی دارد، ولی روکش چرمی آن را باید به‌عنوان یک نکته مثبت عنوان کرد. بدترین قسمت کابین قطعا کنسول مرکزی و دسته‌دنده هیوندای توسان خواهد بود؛ در این قسمت توسان بیشتر به خودروهای مینی ون شباهت دارد و هیچ جذابیتی در آن مشاهده نمی‌شود. با وجود نمره پایین در طراحی، کیفیت کابین هیوندای توسان نسل اول را می‌توان بالاتر از متوسط ارزیابی کرد. از نظر فضاسازی نیز توسان چندان بد نیست و فضای مناسبی را با توجه به ابعاد خود در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد.

ایمنی هیوندای توسان (نسل اول)

یکی از نکات جالب توجه در هیوندای توسان، پوشش کاملا ایمنی سرنشینان این ماشین است. در نسل اول ۶ کیسه هوایی در نقاط حساس تعبیه شده است:

  • کیسه هوایی برای پوشش راننده
  • کیسه شخص سرنشین جلو
  • و کیسه های جانبی
  • کیسه هوایی پرده ای

نسل اول هیوندای توسان در تمامی آزمایش های ایمنی سرنشینان موفق ظاهر شده و نمرات خوبی از معیارهای ایمنی به دست آورده است. برای مثال مدل ۲۰۰۹ توسان در کشور آمریکا تحت آزمایش و ارزیابی ایمنی قرار گرفته که نمره های زیر را کسب کرده است:

این مدل در خصوص تصادف از جلو برای ایمنی راننده و محافظت از او نمره ۵ را داده است و مشابه مورد قبل ، در تصادف از روبرو این خودرو برای مخافظت از سرنشینان ۵ ستاره دریافت کرده است.

اگر خودرو از طرفین تصادف کند راننده در امان است ۵ ستاره دریافت میکندو حفاظت سرنشینان در این ماشین ۵ ستاره گرفته است.

مشخصات فنی توسان (نسل اول)

  • حجم موتور ۲۴۰۰ سی سی با ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپی
  • قدرت موتور ۱۷۰ اسب بخار و گشتاور ۲۴۰ نیوتون بر متر
  • گیربکس با ۴ دنده اتوماتیک و شتاب صفر تا صد ۱۰.۵ ثانیه
  • حداکثر سرعت ۱۷۶ کیلومتر بر ساعت با مصرف سوخت ۱۱.۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر
  • دارای ظرفیت باک بنزین ۶۵ لیتر و استاندارد آلایندگی یورو ۳
  • قابلیت ۳ نوع سیستم ترمز ESP، EBD و ABS

امکانات رفاهی توسان (نسل اول)

  • کنترل اتوماتیک تهویه مطبوع داخل کابین
  • مجهز به سنسور رطوبت داخل کابین و تهویه هوا در صورت لزوم
  • صندلی های گرمکن و تودوزی شده از جنس چرم
  • تنظیم برقی آینه های بغل خودرو
  • قابلیت کروز کنترل و سانروف
  • مجهز به سنسور پارک و دوربین عقب
  • نمایشگر اطلاعات راننده و مسیر سفر
مطالعه بیشتر  خرید و فروش آلفارومئو جولیتا کارکرده + قیمت روز آلفارومئو جولیتا

نسل دوم توسان

طراحی نسل دوم توسان توسط یکی از بهترین طراحان برند هیوندای یعنی چاتوهای صورت گرفت. او طرح اولیه نسل دوم را در سال ۲۰۰۷ و با کمک یکی از طراحان سابق خودوهای بی ام دبلیو در آلمان انجام داد. او طرح کلی نسل جدید توسان را با الهام از خودرو آی ایکس اونیک پیاده کرد.

طراحی ظاهری توسان (نسل دوم)

شرکت هیوندای در طراحی مدل های جدید خود به ویژه طراحی بدنه توسان (Tucson) و سوناتا (Sonata) از یک طراحی خاص و شناور استفاده کرده است. هیوندای این سبک طراحی را “صیقل داده شده توسط آب” نام نهاده است. این نامگذاری بر این اساس بوده که بنا به نظر شرکت هیوندای این خودروها مانند صخره هایی هستند که در طول قرن ها بوسیله جریان آب صیقل داده شده اند و ظاهری بسیار نرم و منحنی شکل به خود گرفته اند. البته این سبک طراحی جواب خود را پس داده و هیوندای توسان مدل سال ۲۰۱۰ به یکی از زیباترین نمونه های شاسی بلند (SUV) نسل خود با توجه به طراحی بروز و جذاب، قوی، قابل اطمینان و با کیفیت تبدیل شد. هیوندای توسان نسل دوم مدل سال ۲۰۱۰ میلادی در یه تیپ مختلف به بازار ارائه شد که نمونه مورد آزمایش ما بالاترین و مجهزترین تیپ آن است.تشخیص این تیپ از هیوندای توسان آسان تر از بقیه تیپ های آن بوده چراکه این تیپ به یک جلو پنجره بزرگ به رنگ کروم و رینگ های ۱۸ اینچی مجهز شده و به سادگی از تیپ های دیگر که رینگ های ۱۷ اینچی فولادی با قالپاق به بازار عرضه می شود قابل تمایز است. هیوندای در سال ۲۰۱۰ میلادی با ارائه این مدل و مدل فوق العاده محبوب سانتافه (Santa Fe) بسیار موفق بوده و یک ضربه کاری به دیگر نمونه های موجود در این کلاس وارد نموده و خود را به عنوان یک رقیب قدر معرفی کرده است. این شرکت برای هیوندای توسان نسل دوم مدل سال ۲۰۱۰ میلادی خود موتور شش سیلندر خورجینی (V6) را کنار گذاشته و به جای آن از موتور محبوب تر ۴ سیلندر استفاده نموده است. هیوندای توسان نسل دوم مدل سال ۲۰۱۰ میلادی اندکی از مدل های نسل قبلی بلندتر و عریض تر بوده و تنها اندکی از ارتفاع آن کاسته شده و آن را به نمونه ای کوچک تر و ارزان تر از مدل محبوب سانتافه تبدیل کرده است

طراحی داخلی توسان(نسل دوم)

برای بسیاری از خریداران خودروهای هیوندای، بزرگ ترین و مهم ترین مساله، قیمت مناسب و ارزش نسبت به مبلغ پرداختی است و این مشتریان در مقابل پرداخت مبالغ پایین تر امکانات بیشتری را در اختیار خواهند داشت. شرکت هیوندای امکاناتی را در خودروهای خود قرار داده که رقبا تنها در تیپ های بالا ارائه می دهند. هیوندای با ارائه این امکانات در مدل های پایه به صورت استاندارد خودروهای خود را به نمونه هایی مجهز و با امکانات بالا تبدیل کرده است. از امکاناتی که به صورت استاندارد در تمامی مدل های هیوندای وجود داشته می توان به استفاده از سیستم ارتباطی بدون سیستم بلوتوث اشاره کرد که حتی در خودروهایی مانند پورشه با قیمت بالای ۱۲۰.۰۰۰ دلار (بیشتر از ۵۰۰ میلیون تومان) به صورت سفارشی قابل انتخاب خواهد بود. از دیگر امکانات موجود در هیوندای توسان نسل دوم مدل سال ۲۰۱۰ میلادی می توان به وجود درگاه USB و دکمه های کنترل سیستم صوتی خودرو بر روی غربیلک فرمان اشاره کرد. تیپ میانی هیوندای توسان نسل دوم مدل سال ۲۰۱۰ میلادی یعنی تیپ GLS محبوب ترین تیپ این خودرو بوده که به امکاناتی مانند صندلی های مجهز به گرمکن، غربیلک فرمان با قابلیت تنظیم، سیستم رادیوی ماهواره ای، سیستم صوتی و طراحی داخلی ارتقا یافته و رینگ های آلیاژی مجهز شده است. این خودرو با قیمتی معادل ۱۷.۵۰۰ دلار  در مدل پایه شروع شده و در تیپ میانی GLS با قیمت نزدیک به ۲۰.۵۰۰ دلار به مشتریان عرضه می گردد. بالاترین تیپ هیوندای توسان نسل دوم مدل سال ۲۰۱۰ میلادی نیز که به سیستم ناوبری ماهواره ای مجهز شده قیمتی در حدود ۲۶.۰۰۰ دلار  دارد. هرچند امکانات موجود در بالاترین تیپ این خودرو بالاتر از بقیه تیپ ها این خودرو است اما پیشنهاد ما به شما مدل میانی GLS هیوندای توسان نسل دوم بوده که با استفاده از پلاستیک نرم در ساخت ابزار داخلی و داشبورد تفاوت بسیاری با بقیه رقبا دارد.

ایمنی توسان (نسل دوم)

در مقایسه با نسل اول هیوندای توسان ، نسل دوم این خودرو نیز موفق ظاهر شده و در زمینه امنیت سرنشینان نمره های بالایی از سیستم های امتیازدهی دریافت کرده است.

نمره های آزمون امنیت و ایمنی از سوی یک موسسه و شرکت بیمه معتبر برای این نسل به قرار زیر است:

  • قدرت و استحکام سقف ماشین : خوب
  • حفظ امنیت سرنشینان در صورتی که خودرو از طرفین تصادف کند: خوب
  • افست همپوشانی متوسط جلو: خوب
  • افست همپوشانی کوچک جلو: ضعیف

مشخصات فنی توسان (نسل دوم)

  • نام خودرو هیوندای توسان ix35
    کشور سازنده کره جنوبی
    سال (طراحی) ۲۰۱۱
    مشخصات فنی
    موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه
    حجم موتور ۲۳۵۹ سی سی
    تنفس موتور تنفس طبیعی
    انتقال نیرو دو دیفرانسیل
    حداکثر قدرت ۱۷۷ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه
    حداکثر گشتاور ۲۲۸ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه
    جعبه دنده ۶ دنده خودکار تیپ ترونیک
    شتاب ۰ تا ۱۰۰ ۱۰ ثانیه
    حداکثر سرعت ۱۹۰ کیلومتر در ساعت
    وزن ۱۵۸۵ کیلوگرم
    اندازه (میلیمتر) ۴۴۱۰ طول – ۱۸۲۰ عرض – ۱۶۵۵ ارتفاع
    فاصله بین دو محور ۲۶۳۹ میلیمتر
    مصرف سوخت و استانداردها
    مصرف سوخت داخل شهر ۱۱.۸ لیتر در هر صد کیلومتر
    مصرف سوخت خارج از شهر ۹.۴ لیتر در هر صد کیلومتر
    مصرف سوخت ترکیبی ۱۰.۷ لیتر در هر صد کیلومتر
    حجم باک ۵۵ لیتر
    استاندارد آلایندگی یورو ۴
    میزان تولید CO2 – گرم در هر کیلومتر
    استاندارد امنیت
    امکانات هیوندای توسان ix35
    ترمز و پایداری سیستم کنترل سرعت در هنگام آمدن از سراشیبی DBC – سیستم ترمز کمکی در هنگام حرکت در سطوح شیب‌دار HAC – سیستم کنترل پایداری الکتریکی ESP – ABS – سیستم کنترل لغزش در جاده‌ها TCS – EBD
    کیسه هوا کیسه هوای سرنشینان جلو – جانبی – پرده‌ای – مجموعا ۱۰ کیسه هوا
    سیستم صوتی قابلیت پخش CD و MP3 – مجهز به ۴ عدد اسپیکر و ۲ عدد تیونر – آمپلی فایر – سابووفر
    دیگر تجهیزات سیستم انتقال نیرو ۴WD به همراه ITCC – گیربک اتوماتیک تیپترونیک ۶ دنده – فرمان الکتریکی (ESP) – روکش چرمی صندلی‌ها – گرمکن صندلی‌های جلو و عقب – سنسور نور – کروز کنترل – گرمکن آینه‌های جانبی – آینه الکتروکرومیک – سقف پانوراما – دوربین عقب – سنسور پارک – سیستم کنترل کیفیت هوا (AQS) – سیستم تهویه مطبوع جداگانه برای سرنشینان جلو – سنسور رطوبت سنج – فیلتر هوای داخل اتاق

مطالعه بیشتر  خرید و فروش خودرو دنا کارکرده و صفر + قیمت روز دنا

نسل سوم توسان

برند Hyundai اولین بار در فوریه سال ۲۰۱۵ میلادی و به طور دقیق در روز هفدهم این ماه از نسل جدید توسان رونمایی کرد. البته این یک رونمایی رسمی نبود. و تاریخ دقیق رونمایی رسمی هیوندای توسان در نیمه دوم سال ۲۰۱۵ صورت گرفت. در همان رونمایی غیر رسمی که در سال ۲۰۱۵ در ژنو صورت گرفت، هیوندای از ۲ مدل جدید و بسیار شیک خودرو توسان خود رونمایی کرد. این دو مدل عبارتند از:

  • توسان هیبرید الکتریکی
  • و هیبرید پلاگین دیزل پاور

در خصوص مدل هیبریدی V48 شرکت هیوندای از یک موتور ۲ لیتری و دیزلی استفاده کرده است. این موتور حدود ۱۳۴ اسب بخار توان خالص دارد. گیربکس آن ۶ سرعته است که با ماکزیمم توان خروجی ۱۴ اسب بخار ترکیب شده است. در نهایت قادر به تولید ماکزیمم توان خروجی یعنی ۱۴۸ اسب بخار و نهایت گشتاور ۴۱۳ نیوتون بر متر است .نسبت به نسل قبل، سیستم قدرت توسان نسل دوم نزدیک ۱۰% بهبود پیدا کرده است. به همین خاطر میزان تولید و انتشار دی اکسید کربن آن ۱۰۹ گرم در کیلومتر کاهش پیدا می‌کند.

استفاده ازنام هیبرید پلاگین برای توسان اشاره به پلتفرم کاملا مدرن و امروزی هیوندای دارد. در این مدل، یک موتور ۱.۷ لیتری از نوع دیزلی و گیربکس ۷ سرعته  و ۲ کلاجه تعیبیه شده است. توان خروجی این مدل از توسان، ماکزیمم تا ۱۱۳ اسب بخار قدرت دارد. هرچند که توان آن، به این مقدار محدود نمی‌شود، و با ترکیب توان خروجی ۶۷ اسب بخار یک موتور الکتریکی، مجموع توان به ۱۸۰ اسب بخار نیز می‌رسد. ماگزیمم گشتاور در این خودرو چیزی نزدیک به ۴۷۴ نیوتون بر متر است. با این تفاسیر میزان انتشار دی اکسید کربن در این خودرو تا ۴۸ گرم در هر کیلومتر کاهش پیدا خواهد کرد.

طراحی توسان (نسل سوم)

چه خوشمان بیاید چه نه، هیوندای سانتافه در ادبیات خودرویی ما، نصف‌النهار مبدأ است. خودروها با معیار سانتافه اندازه‌گیری می‌شوند. قوی‌تر از سانتافه یا ضعیف‌تر؟ سریع‌تر از سانتافه یا کندتر؟ بزرگ‌تر یا کوچک‌تر؟ ارزان‌تر؟ گران‌تر؟ تقدس این خودرو به قدری است که حالا مبنایی برای زیبایی‌شناسی هم شده است. درباره هیوندای توسان ۲۰۱۶ حرف زیاد است. برخی این خودرو را از سانتافه زیباتر و گروهی توسان را اصلا در حد برادر بزرگ‌تر هم نمی‌دانند.

پیتر شرایر (طراح آئودی TT) طراح توسان بوده است که این مطلب این خودرورا قابل توجه می کند.آنچه برای ما اهمیت دارد، زبان بصری است. گرافیک پویا و آینده‌نگر. جسارت توام با وقار و پختگی متین در کنار سرخوشی جوانی است که توسان ۲۰۱۶ با منطق مجسمه سیال هیوندای دارد.شاید خیلی‌ها برگ برنده طراحی ظاهری هیوندای توسان ۲۰۱۶ را چراغ های کشیده با نمای مدرنش قلمداد کنند؛ اما حقیقت این است که این چراغ‌ها در کنار جلوپنجره گسترده و پرابهت نسخه TL است که معنا می‌دهد. یک شش‌ضلعی سنگین و رنگین که قرار است ورژن آسیایی فورد اسکیپ را یادآوری کند.

هیوندای توسان ۲۰۱۶ یکی از معدود شاسی‌بلندهای تاریخ خودرو است که چراغ‌های راهنمای آن منتهی‌الیه داخلی چراغ اصلی هستند. نمونه سنتی آن را سال‌هاست که روی پژو ۲۰۶ می‌بینیم.همچنین قرار گرفتن چراغ مه شکن بالای LED شاید خیلی دلپسند نباشد.چراغ‌های اصلی با دو مغزی مجزای نور بالا و پایین، راهنما و فلاشر تو رفته، مه‌شکن و در نهایت چراغ LED کشیده روی هم ترکیبی پر از زرق و برق زیادی را به نمای جلویی هیوندای توسان اضافه کرده‌اند.

طراحی کابین توسان (نسل سوم)

گروه هیوندای (شامل کیا و جنسیس) در روزهایی که خیز بلندی برای تبدیل شدن به بزرگ‌ترین خودروساز آسیا برداشته، خوب می‌داند که چگونه باید راننده را پشت فرمان خودروهایش راضی نگه دارد. همان بریدگی زیبای روی فرمان به صد لامپ LED می‌ارزد. صندلی‌های آرگونومی این خودرو بیش از تریم استیل صیقلی و چرم ناپا به شما آرامش می‌دهد. هیوندای برای آن دسته از مشتریانی که هنوز راضی نشده اند، سانتافه را معرفی می‌کند. البته برای آن‌ها که از سانتافه نیز منتفع نمی‌شوند، پالیسید تازه‌وارد را عرضه کرده است.

هیوندای توسان که در طراحی داخلی منطقی سیال دارد؛ در حد و اندازه‌های یک کراس‌اور شهری ساده، کابین هماهنگی دارد. اگر می‌خواهید بفهمید یک برند چه اندازه معتبر و بزرگ است، در آرامش و سکوت با دکمه‌های روی داشبورد آن بازی کنید. این حقیقت دارد که صدای دکمه خودروهای پرافتخار، نرم و آرامش‌بخش است.

مشخصات فنی توسان (نسل سوم)

مدل خودرو هیوندای توسان ix35
پیشرانه ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ بنزینی
حجم موتور ۲۳۵۹ سی‌سی
حداکثر قدرت ۱۷۵ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه
شتاب صفر تا ۱۰۰ ۱۰ ثانیه
حداکثر سرعت ۱۸۵ کیلومتر در ساعت
حداکثر گشتاور ۲۳۱ نیوتون متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه
گیربکس ۶ دنده انتقال قدرت اتوماتیک تیپ ترونیک
مصرف سوخت (ترکیبی) ۹.۲ لیتر در هر صد کیلومتر

خرید توسان و فروش توسان در بازار چگونه است

برای خرید توسان بهتر است ابتدا با پیشینۀ واردات این ماشین به ایران و سپس قیمت توسان آگاه شوید تا بتوانید مناسب‌ترین مدل آن را برای خود انتخاب کنید. ماشین توسان هم به صورت وارداتی و هم به‌ صورت مونتاژ داخل در اختیار مشتریان ایرانی قرارمی گیرد. قیمت هیوندا توسان کارکرده در بازار دست‌ دوم‌ شرایط بسیار خوبی در قیاس با بسیاری از رقبای خود دارد.از آنجایی که اغلب قیمت خودروهای موجود در ایران، همواره با افزایش و کاهش‌های زیادی همراه است، این موضوع اثر مستقیم بر قیمت توسان صفر دارد حتی زمانی ‌که به ‌دنبال قیمت هیوندا توسان کارکرده و دست ‌دوم باشید، تفاوت بسیاری بین هیوندا توسان صفر و هیوندا توسان کارکرده متوجه می شوید این امربخاطر قطعات تعویض‌ شده ویا رنگ ‌شده و میزان کارکرد ماشین می باشد که تاثیر مستقیم بر قیمت توسان دارد. از این رو برای خرید توسان کارکرده حتما از کارشناسان قابل اعتماد کمک بخواهید چرا که افراد عادی و غیرمتخصص قادر به تشخیص تمام این موارد نیستند و نمی‌توانند قیمت توسات کارکرده را به‌ درستی تعیین کنند، درنتیجه ممکن است دچار عواقب جبران‌ناپذیری شوید.

امکانات رفاهی دیگر توسان

  • کیلس استارتر
  • کروز کنترل
  • تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه
  • سیستم مالتی‌مدیا مجهز به مانیتور ۸ اینچی لمسی
  • سنسور نور
  • ترمز پارک برقی(EPB) مجهز به اتوهلد
  • سیستم انتخاب حالت رانندگی(DMS)
  • 6 عدد ایربگ(راننده و سرنشین جلو، جانبی سرنشینان جلو، پرده‌ای)
  • سنسور فشار باد لاستیک(TPMS)

نوشته های مشابه