خرید و فروش خودرونیسان

خرید و فروش تیانا کارکرده و صفر + قیمت روز تیانا

خرید و فروش تیانا کارکرده و صفر در نیکبخت خودرو

[public_cars brand=”نیسان” model=”تیانا”]

کارخانه نیسان مانند شرکت های تویوتا و هوندا، که به ترتیب شرکت لکسوس و آکورا را در امریکا تاسیس نمودند، شرکتی با نام اینفینیتی را راه اندازی نمود. از سال ۱۹۹۹ شرکت رنو، با خرید ۴۴ ٪ از سهام شرکت، به یکی از سهام داران اصلی کارخانه نیسان تبدیل شد. و در مقابل نیز نیسان ۱۵ ٪ از سهام شرکت رنو را در اختیار خود دارد. اکنون، کارلوس غصن به طور همزمان، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره هر دو شرکت نیسان و رنو می باشد. این دو کارخانه توسط، شرکت رنو-نیسان آلیانس، اداره می شود.

در سال ۲۰۱۲ شرکت نیسان بعد از شرکت های جنرال موتورز، تویوتا، گروه فولکس‌واگن، گروه هیوندای موتور و فورد، به عنوان رده ششمین خودروساز بزرگ جهان، نائل شد بنیان گذار شرکت بزرگ نیسان، در سال ۱۹۱۱ به دنیا آمد. ماسوئیرو هاشیموتو در محلی نزدیک توکیو کارخانه‌ نسبتا بزرگی به نام   Kaishinshaبنیان گذاری کرد که با توجه به سنده ای تاریخی، نخستین خط تولید ماشین در کشور ژاپن به حساب می آمد.

نخستین محصول با توجه بر حروف اولیه نام سهام داران این کارخانه، (Kenjiro Den) (Rokuro Aoyama) (Meitaro Takeuchi)، دات (DAT) نام گذاری شد. قبل از بنیان گذاری نیسان، محصولات ساخته دات که در سال های آینده داتسون نامگذاری می شدند؛ شامل کامیون‌های نسبتا سبک و سواری بودند. خودروی تینا یکی از محصولات  پرفروش شرکت نیسان در ایران می باشد.

قیمت روز تیانا کارکرده و صفر + قیمت تیانا صفر

نام خودرومدلبر اساسقیمت بازار(تومان)
نیسان تینا (مونتاژ)1392قیمت روز بازار3.400,000,000

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسلط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند .

در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش خودرو کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است. همکاران متخصص ما ، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده ، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می پذیرد . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان ،فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد. با نیکبخت خودرو فروش فوری خودرو را در کمترین زمان ممکن تجربه کنید.

شما مشتری محترم تیانا کارکرده جهت دریافت قیمت ماشین تیانا صفر و کارکرده میتوانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.

پیشنهاد می کنیم جهت آشنایی با انواع ماشین شورلت به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

معرفی نیسان تیانا

نیسان تیانا یک سدان میان‌سایز خانوادگی است که تاکنون سه نسل از آن به بازارهای بین‌المللی راه پیدا کرده‌اند. نسل اول این خودرو از سال ۲۰۰۳ با کد شناسایی J31 به عنوان نسخه سدان نیسان مورانو پا به میدان گذاشت. نسل‌های دوم و سوم نیز به ترتیب در سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۳ به مشتریان تحویل داده شدند؛ البته نسل سوم آن در واقع همان آلتیما است که در برخی بازارها به اسم Teana به فروش می‌رسید. در ادامه این مطلب از سری مقالات مجله همراه مکانیک، مهم‌ترین آپشن‌های تیانا فول و نیمه‌فول را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

شرکت پارس خودرو که با عرضه ماکسیما موفقیت‌های چشم‌گیری را در کارنامه عملیاتی خود به ثبت رسانده بود، تصمیم گرفت تا با عرضه یک سدان میان-سایز از شرکت ژاپنی Nissanموفقیت‌های مدل ماکسیما را مجددا با یکی دیگر از محصولات این شرکت ژاپنی تجربه کند. برای این منظور، تیانا یا تینا (TEANA) نسل دوم از سوی شرکت پارس‌خودرو برگزیده شد و در سال ۸۹ به لیست تولیدات این خودروساز داخلی راه یافت. البته پیش از آن نیز، برخی نسخه‌های وارداتی Nissan Teana توسط پارس خودرو به متقاضیان تحویل داده شده بود.

پیشنهاد می کنیم جهت آشنایی با مشخصات بی ام و ۵۲۸ به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

طراحی ظاهری نیسان تیانا

نیسان تینا در نمای بیرونی یک بدنه ی بسیار بزرگ، هم از لحاظ طول و هم از لحاظ عرض را به ما نشان می دهد. خودرویی که کاملا مشخص است که قرار است یک خودروی خانوادگی بزرگ باشد و فضای داخلی وسیعی دارد. ابعاد خودرو از ماکسیما بزرگتر است و البته طراحی نسبتا به روزی هم دارد و خودر را از ماکسیما گران قیمت تر نشان می دهد. طراحی این خودرو در حدود سال ۲۰۰۷ انجام شده و آن زمان به نسبت رقبای خودش پیشرو بوده است و از المان های به روزی استفاده می کرده است.

طراحی این محصول نیسان را می شود در محصولاتی از اینفینیتی هم دید که یک طرح زیباست، طرحی که پس از گذشت سالها از انجام  آن، هنوز قابل قبول است و ایرادی به آن وارد نیست. چراغهای خودرو بزرگتر از حد معمول اند که در نمای عقب حتی در محصولات جدید هم به همین شکل است که این نشان از موفقیت آمیز بودن طرح آن دارد. دربهای خودرو خیلی بزرگ اند و شیشه ها نسبتا کوچک که این باعث می شود تجربه ی نشستن داخل این خودرو، جذاب تر از دیدن آن از بیرون باشد. به طور کلی در این طراحی می توان به این خودرو، یک نمره ی خوب داد

بررسی طراحی کابین تیانا

نیسان تیانا از لحاظ طراحی ظاهری توانست نظر بسیاری از مشتریان را در بازار ایران به خود جلب کند. البته این واقعیت را هم باید در نظر گرفت که این محبوبیت به خاطر محدود بودن انواع خودرو در ایران است. ولی به طور کلی به در ابتدای عرضه، این خودرو توانست با کمک طراحی لوکس و متقاعد کننده ای که دارد خریداران بسیاری داشته باشد. فرم کشیده این خودرو و چراغ های نسبتا بزرگی که دارد از جمله ویژگی های ظاهری این خودرو می باشد.

سپر جلوی این خودرو به صورت ساده طراحی شده است که بر زیبایی خودرو می افزاید. درب صندوق عقب، سپر و درب صندوق عقب از نمایی مناسب برخوردار می باشند. کابین این خودرو بسیار جادار است و در ساخت آن از متریال با کیفیت استفاده شده است. صندلی ها دارای فرم مناسب و نرم می باشند. بنابراین این خودرو برای مسافرت های طولانی مدت مناسب می باشد.

پیشنهاد می کنیم جهت استعلام قیمت جنسیس کوپه به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

بررسی کلی نیسان تیانا

نیسان تینا یک سدان سایز متوسط ژاپنی است که نخستین بار در سال ۲۰۰۳ رونمایی شد و اکنون در نسل سوم بر روی خط تولید قرار دارد . تیانا در سال ۲۰۰۸ وارد نسل دوم خود شد و در سال ۲۰۱۳ نیسان از نسل سوم آن پرده‌ برداری کرد . البته نسل سوم تیانا صرفا یک مدل تغییر یافته از نیسان آلتیما محسوب می ‌شود نه یک خودرو مستقل .

نسل دوم نیسان تینا از سال ۱۳۹۰ به نمایندگی پارس خودرو وارد بازار ایران شد . البته پارس خودرو این بار هم تصمیم به تولید و مونتاژ این سدان ژاپنی گرفت تا بلکه بتواند موفقیت ‌های قبلی خود با نیسان ماکسیما را این بار هم تکرار کند . اما این اتفاق هرگز رخ نداد و تینا به یک پروژه تقریبا شکست خورده برای پارس خودرو تبدیل شد .

این اتفاق علت ‌های مختلفی داشت از جمله قیمت گذاری نادرست از سوی تولید کننده و نیز برخی ضعف‌ های فنی در مقایسه با ماکسیما . تینا از نظر ظاهری حرف ‌های زیادی برای گفتن دارد و ظاهر جذاب یکی از ویژگی ‌های مثبت آن است . حتی اکنون که چندین سال از معرفی آن می ‌گذرد ، همچنان طراوت خود را حفظ کرده و به ویژه در نمای عقب ، سال خوردگی در آن مشاهده نمی ‌شود . البته در مجموع تینا یک خودرو جوان پسند نیست و خریداران جوان کمتر به سمت خرید آن اشتیاق پیدا می‌ کنند و تویوتا از همان ابتدا هم قصد نداشته قشر جوان خریداران اصلی تینا باشند .

یکی دیگر از نقاط قوت نیسان تینا ، لیست نسبتا کاملی از تجهیزات رفاهی است . از جمله مهم‌ ترین آپشن‌ های در نظر گرفته شده برای تینا  می‌ توانیم به سیستم‌های ترمز ABS, EBD, BA و VDC ، کیسه هوای سرنشینان جلو ، جانبی ، پرده‌ ای ، سیستم صوتی مجهز به ۶ بلندگو ، ساب ووفر و تیونر ، تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه ، سانروف ، تنظیم برقی صندلی‌ های جلو و گرمکن صندلی ، تنظیم ارتفاع چراغ جلو ، چراغ ‌های عقب LED ، کروز کنترل ، سیستم کنترل گشتاور ، و موارد دیگر اشاره کنیم .

نیسان تیانا در بازار های جهانی با موتورهای مختلفی عرضه می ‌شود اما موتور در نظر گرفته شده برای بازار ایران ، از نوع ۲.۵ لیتری ۶ سیلندر بود . این موتور توانایی تولید ۱۸۲ اسب بخار قدرت و ۲۲۸ نیوتن متر گشتاور را دارد که برای یک موتور ۶ سیلندر قدرت چندان زیادی به نظر نمی‌ رسد . برای انتقال قدرت به چرخ‌ های جلو از یک جعبه دنده اتوماتیک CVT استفاده شده است که عملکرد کاملا خنثایی دارد و هیچ هیجانی به هنگام رانندگی از خود بروز نمی‌ دهد

رقیب های نیسان تینا

نیسان تینا در بازار رقبایی چون هیوندای آزرا ، کیا اپتیما ، هیوندای سوناتا و تویوتا کمری دارد . در حال حاضر تینا تنها در نمونه‌ های دست دوم در بازار به فروش می ‌رسد و هرگز بازار خرید و فروش خوبی ندارد . به علاوه اینکه هزینه ‌های نگهداری آن بالاست و قطعات آن به راحتی در بازار پیدا نمی ‌شود . بنابراین به هنگام خرید نیسان تینا ، به گزینه‌ های دیگر و رقبای آن هم فکر کنید .

مزایای نیسان تیانا

  1.  طراحی مناسب
  2.  مصرف سوخت مناسب
  3.  کیفیت بالای ساخت
  4.  هندلینگ مناسب

معایب نیسان تیانا

  1.  عملکرد ضعیف موتور و گیربکس
  2.   کم بود قطعات و گرانی آن
  3.  هزینه نگهداری بالا
  4.  بازار خرید و فروش ضعیف
  5.  قیمت بالا
  6.  ۵ ستاره ایمنی اروپا، از لحاظ ایمنی تینا شرایط مناسبی دارد

پیشنهاد می کنیم جهت خرید سورن پلاس به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

مشخصات فنی تیانا

نام خودرو نیسان تیانا
کشور سازنده
ژاپن
سال (طراحی) ۲۰۰۷
مشخصات فنی
موتور ۶ سیلندر ۲۴ سوپاپه
حجم موتور ۲۴۹۶ سی سی
تنفس موتور تنفس طبیعی
انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت ۱۸۲ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۲۲۸ نیوتن متر در ۴۴۰۰ دور در دقیقه
جعبه دنده CVT
شتاب ۰ تا ۱۰۰ ۹.۶ ثانیه
حداکثر سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت
وزن ۱۵۲۱ کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) ۴۸۵۰ طول – ۱۷۹۵ عرض – ۱۴۸۵ ارتفاع
فاصله بین دو محور ۲۷۷۵ میلیمتر
مصرف سوخت و استانداردها
مصرف سوخت داخل شهر – لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهر – لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی ۹.۴ لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک ۷۰ لیتر
استاندارد آلایندگی یورو ۴
میزان تولید CO2 – گرم در هر کیلومتر
استاندارد امنیت
امکانات نیسان تینا
ترمز و پایداری ABS – EBD – BA – VDC
کیسه هوا کیسه هوای سرنشینان جلو – جانبی – پرده ای
سیستم صوتی سیستم صوتی با قابلیت پخش DVD – مجهز به ۶ اسپیکر – مجهز به چنجر ۶ تایی
دیگر تجهیزات کامپیوتر سفری – سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با قابلیت تنظیم جداگانه دمای راننده و سرنشین جلو – سیستم کنترل سرعت – سانروف – صندلی با حالت تنظیم حافظه دار – چراغ عقب LED – تنظیم ارتفاع چراغ جلو – آینه های جانبی همراه با گرم کن – سیستم کنترل گشتاور – کروز کنترل – سنسور نور – روشن شدن خودرو بدون کلید – سنسور باران – سیستم کنترل گردش خودرو ASC

کیسه های هوا ( نوع و تعداد )۶ عدد : راننده ، سرنشین جلو ، جانبی ، پرده ای

سیستم های پایداری و کمک رانندهABS , BAS , EBD , ESP , VDC

نوع غربیلککنترل کننده سیستم صوتی خودرو

سیستمهای تهویه مطبوعکنترل اتوماتیک و سیستم تهویه دوگانه

سیستم های امنیتی و حفاظتیقفل مرکزی به همراه ریموت کنترل رادیویی ، سیستم ضد سرقت ، سیستم Key Less باز نمودن دربها بدون کلید

سیستم صوتی و تصویریرادیو CD به همراه چنجر ۶تای ، دارای ۶ بلندگو و ساب بوفر

سیستم صندلیهای جلوپشت سری فعال شونده ، دارای سیستم تنظیم برقی و گرمکن ، دارای روکش چرمی ، صندلی سرنشین جلو Ottoman

سیستم صندلیهای عقبروکش صندلی چرمی

سیستم آیینه هابرقی تا شونده خودکار به همراه گرمکن و قابلیت تا شوندگی خودکار

سیستم شیشه هابالابر تمام شیشه ها برقی

سیستم فرمان و هدایت پذیریتقویت شونده هیدرولیکی ، حساس به سرعت

سنسورسنسور باران با کارکرد اتوماتیک برف پاک کن ها ، سنسور دنده عقب سنسور پارک

چراغ پشت سیستم چراغ LED به همراه مه شکن

چراغ جلوچراغهای هالوژن به همراه روشن و خاموش شدن اتوماتیک و تنظیم ارتفاع خودکار به همراه سیستم شتشو ، دارای سیستم مه شکن

قیمت نیسان تیانا صفر و قیمت نیسان تیانا کارکرده در بازار ایران چگونه است؟

قیمت نیسان تیانا صفر در بازار ایران با توجه به نرخ دلار محاصبه می شود از آنجایی که بازار ایران همواره با افزایش و کاهش‌های زیادی همراه است، مخصوصا زمانی‌که به‌دنبال قیمت تیانا کارکرده و دست ‌دوم باشید، چراکه فاکتورهای زیادی ازجمله قطعات تعویض‌شده یا رنگ‌شده، میزان کارکرد و … در قیمت تیانا تاثیرگذارند و در فروش تیانا مبلغ قابل توجهی را اعمال می کند که افراد عادی و غیرمتخصص قادر به تشخیص تمام این موارد نیستند و نمی‌توانند قیمت نیسان تیانا را به‌درستی تعیین کنند، درنتیجه ممکن است دچار عواقب جبران‌ناپذیری شوند پس بهتر است برای جلوگیری از این اتفاق از کارشناسان مجرب این کار کمک بخواهید.

نیکبخت خودرو تلاش می کنده با ارائه قیمت روز نیسان تیانا به شفافیت بازار کمک کند، شما می توانید برای دریافت آخرین قیمت روز خودرو ها به سایت ما مراجعه کنید.

سوالات متداول:

۱- قیمت نیسان تیانا صفر در ایران چقدر است؟

قیمت تیانا به‌صورت روزانه و باتوجه به معاملات واقعی انجام شده در بازار مشخص می‌شود.

۲- خرید نیسان تیانا چه مزایایی را به همراه دارد؟

طراحی مناسب، مصرف سوخت مناسب، کیفیت بالای ساخت، هندلینگ مناسب

مطالعه بیشتر  خرید و فروش پژو 207 کارکرده و صفر + قیمت روز پژو 207

نوشته های مشابه

‫۳ دیدگاه ها