اخبار و رویداد ها

طرح فروش نقدی و اقساطی محصولات بهمن موتور از امروز شروع شد

بهمن موتور شرایط ثبت نام نقدی محصولات خود را با قیمت قطعی و به صورت اینترنتی و به تعداد محدود، از روز سه شنبه مورخ ۲۱ تیرماه ۱۴۰۱، از ساعت ۱۰ صبح تا چهارشنبه مورخ ۲۲ تیرماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۶ یا تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول ذیل ارائه می کند.

مجله ماشین نیکبخت خودرو

در این طرح خودروهای وانت کارا تک کابین، وانت کارا دو کابین، کاپرا و ون باری ارائه شده است.

نوع محصول  قیمت محصول سود انصراف ( سالانه )  مدل  موعد تحویل  رنگ قابل عرضه 
وانت کارا تک کابین تیپ ۴  ۳۲۵۰۰۰۰۰۰۰ ۱۳% ۱۴۰۱ هفته دوم شهریور۱۴۰۱ سفید
وانت کارا دوکابین تیپ ۴ ۳۳۷۵۰۰۰۰۰۰
کاپرا ۲ ۶۵۲۰۰۰۰۰۰۰
ون باری اینرودز ۵۵۹۰۰۰۰۰۰۰

 

در بخش قواعد و ضوابط ثبت نام در این طرح آمده است:

  • ثبت نام از طریق آدرس اینترنتی ذکر شده انجام می شود و سایر مراحل تشکیل پرونده، تحویل مدارک و … در عاملیت انتخاب شده صورت می پذیرد.
  • ثبت نام متقاضیان صرفاً در صورت ثبت دقیق و صحیح اطلاعات هویتی ( کارت ملی / شناسنامه)  و مشخصات حساب بانکی مطابق با مستندات ارائه شده توسط ایشان مورد تأیید می باشد.
  •  واگذاری حقوق قراردادی و خودرو به غیر ( صلح )  امکانپذیر نمی باشد.
  • با توجه به احتمال محدودیت سقف برداشت برخی از کارتهای بانکی، لازم  است تا پیش از اقدام به ثبت نام، از میزان سقف برداشت اینترنتی کارت بانکی اطمینان حاصل فرمایید. واریز وجه خودرو صرفاً در یک تراکنش امکان پذیر می باشد.
  • در این روش ثبت نام الزام تطابق آدرس و شهر شماره گذاری خریدار با استان های مجاز ثبت نام لحاظ گردیده است و در صورت عدم رعایت این موضوع و ثبت عمدی و یا سهوی آدرسی غیر از آدرس صحیح متقاضی، در هر مرحله از ثبت نام درخواست خرید خودرو کان لم یکن تلقی شده و منجر به ابطال پرونده خواهد شد.

مجموعه ی نیکبخت خودرو در تلاش است در زمینه ی خرید و فروش خودرو، به بهترین شکل و سریع ترین حالت ممکن و در کمترین زمان به شما عزیزان خدمات ارائه  کند، یکی از افتخارات این مجموعه فروش فوری خودرو شما عزیزان در کمترین زمان ممکن است، شما می توانید برای دریافت قیمت خودروی کارکرده خود با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید و اگر قصد فروش فوری خودروی خود را در کسری از زمان دارید به بخش خرید و فروش در سایت ما مراجعه کنید. نیکبخت خودرو سایتی قابل اعتماد برای خرید و یا فروش خودرو می باشد، شما عزیزان فروشنده با اطمینان کامل و خاطری آسوده با ما تجربه ی جدیدی از فروش فوری خودرو خواهید داشت.

مطالعه بیشتر  مقایسه کیا اسپورتیج و هیوندای توسان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *