KMCخرید و فروش خودرو

خرید و فروش کی ام سی T8 کارکرده و صفر + قیمت روز KMC T8

خرید و فروش KMC T8 کارکرده و صفر در نیکبخت خودرو

[public_cars brand=”کی ام سی” model=”T18″]

 

شرکت کرمان موتور (سهامی خاص) در اسفند سال ۱۳۷۳ تاسیس و در اسفند ماه همان سال تحت شماره ۱۱۱۴۷۶ در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است. دفتر مرکزی شرکت در کیلومتر ۱۶ جاده مخصوص کرج واقع و هدف از تاسیس شرکت به موجب ماده ۲ اساسنامه عبارتست از: ساخت، مونتاژ و فروش اتومبیل سواری، و ارائه خدمات بعد از فروش محصولات. انجام هرگونه عملیات و اقدام تجاری و فعالیتهای مربوط که بطور صریح، ضمنی و یا تقسیم در رابطه با اهداف پیش بینی شده باشد.

این شرکت با استفاده از نیروهای مجرب اقدام به استخدام و آموزش نیروهای جوان در داخل و خارج کشور نمود و با جدیت فراوان خط تولید خودرو دوو سی یلو را در کارخانه تولیدی واقع در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید ایجاد و اقدام به مونتاژ و تولید این خودرو نمود. این مهم با فراهم کردن کلیه امکانات در مراحل جوشکاری بدنه، رنگ و تزئینات نهائی در کارخانه به مرحله عمل درآمد.

شرکت کرمان موتور با استفاده از نیروهای مجرب و متخصص توانست در سال ۱۳۷۵ خط تولید دوو سی یلو را راه اندازی نماید. این شرکت در سال ۱۳۷۹ توانست خط تولید مدلی دیگر از خودروهای شرکت دوو یعنی ماتیز را راه اندازی کرده و این خودرو را که تمام مراحل تولید آن در داخل انجام می شد به بازار عرضه کند. پس از خرید کارخانجات دوو توسط GM آمریکا مدیریت جدید “جی ام دوو” به دلیل تحریم امریکا از ادامه همکاری با شرکت کرمان موتور خودداری نمود.

 

قیمت روز KMC T8  کارکرده و صفر

نام خودرومدلبر اساسقیمت بازار(تومان)
T8‏1401| کرمان موتورقیمت روز بازار2.100,000,000
T8‏1400 | کرمان موتورقیمت روز بازار2.000,000,000

 

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند .

در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش خودرو کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است. همکاران متخصص ما ، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده ، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می پذیرد . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان ،فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد. با نیکبخت خودرو فروش فوری خودرو را در کمترین زمان ممکن تجربه کنید.

پیشنهاد می کنیم جهت استعلام قیمت النترا صفر به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

معرفی کی ام سی  T8

شرکت کرمان موتور در سال ۹۹ تصمیم خود برای عرضه یک وانت پیکاپ شهری را نهایی کرد و جک T8 را با نام و نشان kmc T8 به مشتریانش معرفی کرد. این خودرو جز معدود پیکاپ‌های دو دیفرانسیل مونتاژ داخل رده‌بندی می‌شود و به عنوان رقیب مستقیم محصولاتی همچون آمیکو آسنا و فوتون تونلند ایران خودرو همچنین به دلیل قیمت پایین‌تر، جک تی ۸ می‌تواند رقیب مناسبی برای مدل‌های کارکرده تویوتا هایلوکس باشد و برخی از مشتریان این پیکاپ ژاپنی را نیز به سمت خود بکشاند.

هرچند که قطعا از لحاظ کیفیت ساخت، محصولات تویوتا یک سر و گردن نسبت به اکثر حریفان خود بالاتر بوده و خودروهای چینی فعلا قادر نیستند جای آنها را به نحو احسن برای مشتریان پر کنند. به هر حال با توجه به شمار بالای طرفداران پیکاپ‌های دو دیفرانسیل در کشورمان، تصمیم گرفتیم تا این محصول نسبتا جدید شرکت کرمان موتور را زیر ذره‌بین قرار داده و مشخصات کی ام سی T8 به همراه تجربه رانندگی با این خودرو، قیمت ماشین kmc T8 کرمان موتور و سایر اطلاعات مرتبط با پیکاپ T8 را در قالب مقاله پیش رو به اطلاع شما برسانیم.

بررسی طراحی ظاهری ماشین kmc

جک T8 که در کشور ما با نام اختصاصی کرمان‌موتور یعنی KMC T8 شناخته می‌شود یک پیکاپ دودیفرانسیل نسبتاً بزرگ است که هر چند از نظر ابعاد به پای تراک‌های غول‌پیکر امریکایی نمی‌رسد و از لحاظ دوام و کارآیی هم یارای رقابت با حریفان خوش‌نام ژاپنی را ندارد، اما قادر است در سطح قیمتی و حد و اندازه‌های خودش کارآمد ظاهر شود و به عنوان جایگزینی نسبتاً مناسب برای پیکاپ‌های پا به سن گذاشته موجود در کشور مطرح گردد.

در واقع شما با هزینه خرید یک هایلوکس ۱۲، ۱۳ ساله با کارکرد بیش از ۲۰۰ هزار کیلومتر می‌توانید T8 صفرکیلومتر با خدمات پس از فروش را خریداری نمائید که هرچند وجهه عمومی، کیفیت ساخت و استحکام نماینده تویوتا را ندارد اما حداقل برای چند سال بواسطه نو بودن و گارانتی فعال، هزینه هنگفتی روی دوشتان نخواهد گذاشت.

از جمله نکات مثبت پیکاپ کرمان‌موتور میتوان به مواردی نظیر: گشتاور مناسب موتور توربوشارژر، فضای جادار کابین، قابلیت حمل بار قابل‌قبول، آپشن‌های کافی، ساختار دو دیفرانسیل و توانایی آفرود متوسط اشاره نمود. البته در این بین مشکلاتی از قبیل: حساسیت بالاتر پیشرانه توربو به کیفیت سوخت (در قیاس با انواع اتمسفریک)، عدم عرضه نسخه اتوماتیک، نبود برخی امکانات رفاهی (به نسبت قیمت)، عرض کم صندلی‌ها و خشکی نشیمنگاه آنها و کوبش تعلیق عقب در هنگام سبک بودن قسمت بار (که البته برای این کلاس تقریباً عادی است) اشاره نمود.

در خصوص کیفیت سواری باید تاکید کرد که T8 به نسبت انتظاری که از یک خودرو پیکاپ با شاسی مستقل و فنرهای شمش می‌رود شرایط قابل‌قبولی دارد و به عنوان مثال از نیسان پیکاپ به مراتب نرم‌تر است؛ اما نباید با تصور سواری مشابه کراس‌اوورها به سراغ این محصول بروید که در این صورت از تکان‌های قسمت عقب کلافه خواهید شد. ترمزهای ماشین هم با اینکه از نوع چهارچرخ دیسک و مجهز به انواع سیستم‌های کمکی هستند اما از نظر قدرت وضعیت متوسطی دارند و به هنگام سنگینی بار و شیب‌های تند، اندکی حس سنگینی را به انسان منتقل می‌کنند. هندلینگ خودرو نیز به نسبت ابعاد و ارتفاع و خصلت‌های آفرودی قابل‌قبول می‌باشد؛

بخصوص که سیستم‌ کمکی پایداری الکترونیکی برای این محصول در نظر گرفته شده که در بسیاری مواقع کمک بزرگی به حساب می‌آید. با این حال باید در نظر داشته باشید که چنین خودروهایی برای تحمل فشار جی در سرعت‌های بالا ساخته نشده‌اند و بواسطه مرکز ثقل بالا و سیستم تعلیق خاص‌شان نباید از آنها انتظار چندان زیادی داشت.

پیشنهاد می کنیم جهت خرید النترا ۲۰۲۳ به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

بررسی طراحی داخلی و امکانات ماشین kmc

داخل ماشین KMC T8 ما با یک کابین مدرن و بروز طرف هستیم. غربیلک فرمان تا حدود زیادی به فرمان جک S5 شباهت دارد. یک مانیتور بزرگ با قابلیت های مختلف وسط داشبورد تعبیه شده است. سیستم تهویه الکتریکی دستی نیز در زیر مانیتور این خودرو قرار گرفته است.

دکمه های تنظیم دیفرانسیل هم آخرین گزینه روی داشبور این خودروست. امکانات رفاهی خوبی نیز برای ماشین KMC T8 در نظر گرفته شده و این خودرو حرف های زیادی در مقابل رقبایش دارد. سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای،  تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو، سنسور نور، آینه‌های جانبی مجهز به گرمکن، سیستم کروز کنترل، کلیدهای کنترل صوتی بر روی فرمان، پاور ویندوز، باز شدن تمامی شیشه‌ها به صورت تک لمسی، رکاب جانبی، چراغ‌های مخصوص روز، سیستم مولتی مدیا همراه با ۶ بلندگو، بلوتوث و ورودی USB و تریم داخلی چرم مصنوعی از امکانات بارز این خودروست.

بررسی مشخصات فنی ماشین kmc

یک موتور ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوشارژ برای ماشین KMC T8 در نظر گرفته شده که ۱۷۴ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور را داراست.ماشین KMC T8 به یک گیربکس ۶ سرعته دستی مجهز شده که به صورت عادی توان این خودرو به چرخ های جلو  منتقل میشود و اگر بخواهد در مسیر های ناهموار و در شرایط بد برود میتواند در حالت چهار چرخ سبک یا سنگین بهره ببرد. از نکات مثبت ماشین KMC T8 یکی مجهز بودن به قفل دیفرانسیل برقی و دیگری توان حرکتی خوب در دور های پایین است که آن هم بخاطر هماهنگی خوب جعبه دنده با موتور این خودروست.

ماشین KMC T8 یک سواری بینابین است، نه خیلی نرم و نه خیلی خشک. بخاطر اینکه فاصله بین دو محور این خودرو نسبت به سایر رقبایش کمی زیاد است کوبش به کابین تا حدودی منتقل میشود. ترمز های تعبیه شده در ماشین KMC T8 هر چهار عدد دیسکی هستند که همین امر سبب شده که این خودرو ترمز های خوبی نسبت به سایر رقبایش داشته باشد.

از دیگر ویژگی های خوب این پیکاپ جدید بازار ایران میتوان به سیستم تعلیق مستقل دوجناقی دوبل با فنر مارپیچ، سیستم ترمز ضد قفل و توزیع نیروی ترمز، سیستم کنترل حرکت در سربالایی و سرازیری، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل پایداری، کیسه هوای راننده و سرنشین جانبی، سنسور پارک عقب و دوربین عقب و سنسور باد تایر ها اشاره کرد. نکات مثبت این خودرو گفته شد اما ماشین KMC T8 نیز نکات منفی دارد. از نکات منفی پیکاپ جدید کرمان موتور به برقی نبودن فرمان و هیدرولیکی بودن آن، حذف آپشن های رادار نقطه کور، رادار تغییرلاین و سیستم تشخیص صدا میتوان اشاره کرد.

نکات مثبت در تست و بررسی ماشین KMC T8 کرمان موتور

  • طراحی به روز
  • امکانات رفاهی مناسب
  • فضای بار و کابین مناسب
  • شتاب قابل قبول
  • تعویض دنده های خوب
  • قابلیت آفرودی مناسب
  • نکات منفی در تست و بررسی
  • صندلی های سفت
  • نبود سیستم مدیریت پایداری به روز در حالت دو دیفرانسیل
  • مصرف سوخت نه چندان پایین
  • نبود لاینر به صورت استاندارد
  • سواری خشکتر نسبت به برخی رقبا مانند آسنا، کلوت و تونلند
مشخصات فنی
موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه
حجم موتور ۱۹۹۷ سی سی
تنفس موتور توربوشارژ
انتقال نیرو دو دیفرانسیل
حداکثر قدرت ۱۷۴ اسب بخار در ۵۰۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر در ۱۸۰۰ دور در دقیقه
جعبه دنده شش سرعته دستی
شتاب ۰ تا ۱۰۰
حداکثر سرعت ۱۵۰ کیلومتر در ساعت
وزن ۱۹۶۵ کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) ۵۳۲۵ طول – ۱۸۸۰ عرض – ۱۸۳۰ ارتفاع
فاصله بین دو محور ۳۰۹۰ میلیمتر
مصرف سوخت و استانداردها
مصرف سوخت داخل شهر – لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهر – لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی – لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک ۷۶ لیتر
استاندارد آلایندگی یورو ۵
میزان تولید CO2 – گرم در هر کیلومتر

قیمت ماشین kmc در بازار ایران چگونه است

قیمت ماشین kmc در بازار ایران با توجه به نرخ دلار محاصبه می شود از آنجایی که بازار ایران همواره با افزایش و کاهش‌های زیادی همراه است، مخصوصا زمانی‌که به‌دنبال قیمت kmc کارکرده و دست ‌دوم باشید، چراکه فاکتورهای زیادی ازجمله قطعات تعویض‌شده یا رنگ‌شده، میزان کارکرد و … در قیمت ماشین kmc تاثیرگذارند و افراد عادی و غیرمتخصص قادر به تشخیص تمام این موارد نیستند و نمی‌توانند قیمت ماشین KMC t8 را به‌درستی تعیین کنند، درنتیجه ممکن است دچار عواقب جبران‌ناپذیری شوند پس بهتر است برای جلوگیری از این اتفاق از کارشناسان مجرب این کار کمک بخواهید. نیکبخت خودرو تلاش می کنده با ارائه قیمت روز ماشین KMC t8، به شفافیت بازار کمک کند، شما می توانید برای دریافت آخرین قیمت روز خودرو ها به سایت ما مراجعه کنید.

سوالات متداول:

۱- طراحی داخلی و امکانات ماشین kmc چگونه است؟

داخل ماشین KMC T8 ما با یک کابین مدرن و بروز طرف هستیم. غربیلک فرمان تا حدود زیادی به فرمان جک S5 شباهت دارد. یک مانیتور بزرگ با قابلیت های مختلف وسط داشبورد تعبیه شده است. سیستم تهویه الکتریکی دستی نیز در زیر مانیتور این خودرو قرار گرفته است و…

۲- قیمت روز KMC T8 کارکرده و صفر چگونه محاسبه می‌شود ؟

قیمت KMC T8 به‌صورت روزانه و باتوجه به معاملات واقعی انجام شده در بازار مشخص می‌شود.

مطالعه بیشتر  خرید و فروش پورشه ماکان کارکرده و صفر+ قیمت روز پورشه ماکان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *