خرید و فروش خودروماکسیمانیسان

خرید و فروش ماکسیما کارکرده + قیمت روز ماکسیما

 فروش ماکسیما کارکرده در نیکبخت خودرو

[public_cars brand=”نیسان” model=”ماکسیما”]

نیسان شرکت ژاپنی-چند ملیتی‌ست که در سال ۱۹۳۳ در یوکوهامای ژاپن متولد شد. شرکتی که پیشینه‌ای به نام داتسون داشت و دیری نپایید که مانند بسیاری از شرکت‌های مطرح در این حوزه، شرکت خودروسازی اینفینیتی را به عنوان تولیدکننده‌ی انحصاری خودروهای لوکس خود، در امریکا راه‌اندازی کرد.

شهرت نیسان در سراسر دنیا، بابت ارائه‌ی خودروهای با کیفیت و محصولاتی‌ست که در آن، تکنولوژی به همراه نوآوری دست به تولید می‌زند. این یعنی نیسان در هر محصولی که به بازار عرضه می‌کند، به خلق ایده‌های جدید می‌پردازد و هر خودرو در آن، نوید اتفاقی تازه را می‌دهد. خودروهای نیسان هم‌اکنون در ۲۰ کشور جهان تولید می‌شود و در بیش از ۱۶۰ کشور، خدمات پس از فروش این برند، آماده‌ی ارائه‌ی خدمات به مشتریان است.

«قدرت از درون می‌آید» این عبارتی‌ست که برای تمام کارکنان نیسان، شعاری آشنا‌ست. به همین علت در این شرکت ژاپنی، خانم‌ها و آقایان، با ملیت‌های گوناگون و نحوه‌ی زندگی و عادات مختلف گرد هم آمده‌اند تا بهترین و با کیفیت‌ترین محصول را به مشتریان، ارائه کنند و در تسریع امور مشتری در بخش خدمات پس از فروش، کارآمد باشند. نیسان در سال ۲۰۱۲ به عنوان ششمین خودروساز بزرگ جهان شناخته شد. در سال ۲۰۱۵ نیز، با رقم بالای فروش خودروهای خود، توانست موقعیت خود را به عنوان یکی از شرکت‌های قدرتمند خودروسازی در سراسر دنیا تثبیت کند.

ماکسیما یک خودروی جذاب ژاپنی است که از ابتدای دهه ۸۰ وارد ایران شد. طراحی جذاب و پیشرانه قدرتمند این خودرو باعث شد تا ا همان ابتدای ورود به ایران مورد توجه خاص قرار بگیرد و طرفداران زیادی پیدا کند. تولید این خودرو در سال ۱۳۹۱ متوقف شد ولی امروزه نمونه کارکرده این خودرو همچنان در حال خرید و فروش میباشد.

به طور کلی ۸ نسل از خودروی ماکسیما به بازارهای جهانی عرضه شد ،  در سال ۱۳۸۰ شرکت پارس خودرو مونتاژ این خودرو را آغاز نمود، نیسان ماکسیما در ۲ تیپ اتومات و دستی عرضه شد و استقبال بینظیری از این خودرو شد با وجود اسقبال زیاد از این خودرو مونتاژ آن تا سال ۹۱ ادامه داشت ولی از آن سال به بعد دیگر هیچ کدام از تیپ های ماکسیما در داخل کشور مونتاژ شد.

قیمت روز ماکسیما کارکرده و صفر

نام خودرومدلبر اساسقیمت بازار(تومان)قیمت روز ماکسیما
ماکسیما اتومات (کارکرده)1391قیمت روز بازار 2/500/000/000خرید ماکسیما کارکرده
ماکسیما دنده ای (کارکرده)1390قیمت روز بازار1/100/000/000

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند .

در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش خودروهای کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است. همکاران متخصص ما ، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده ، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می پذیرد . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان ،فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد. با نیکبخت خودرو فروش فوری خودرو را در کسری از ساعت تجربه کنید.

شما فروشنده محترم ماکسیما کارکرده جهت دریافت قیمت ماکسیما کارکرده خود میتوانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید

طراحی ماکسیما

نمای ظاهری نیسان ماکسیما نسل پنجم که در بازار کشورمان حضور دارد، به نوعی حاصل تجربه مهندسین شرکت نیسان در طراحی چهار نسل گذشته از این سدان‌ جذاب محسوب می‌شود. این طراحی شاید در حال حاضر و در مقایسه با سدان‌های روز بازار کشورمان ساده و کمی قدیمی به نظر برسد،

اما در گذشته‌ای نه چندان دور و پیش از حضور نسل‌های جدید سدان‌های پرزرق و برق کره‌ای، نیسان ماکسیما یکی از جذاب‌ترین خودروهای بازار کشورمان به حساب می‌آمد؛ البته با تمام این تفاسیر بسیاری از طرفداران دو آتیشه نیسان ماکسیما بر این عقیده هستند که در حال حاضر نیز نمای ظاهری این خودرو بسیار با ابهت و جذاب به نظر می‌رسد!

نمای جلویی نیسان ماکسیما به نوعی زیباترین بخش طراحی ظاهری این خودرو محسوب می‌شود؛ در نمای روبرو جلو پنجره کرومی ماکسیما در ترکیب با چراغ‌های کشیده و زاویه‌دار این خودرو چهره نسبتا خشن و تهاجمی را برای این سدان ژاپنی خلق کرده است. در عوض نمای جانبی ماکسیما بیش از حد ساده بوده و جز زه روی درب و رینگ‌های کلاسیک هیچ نکته خاصی در این بخش به چشم نمی‌خورد.

در نمای پشتی ماکسیما نیز چراغ‌ بزرگ این خودرو بیش از هرچیزی جلب توجه می‌نماید؛ در این میان تنها شرکت نیسان سعی کرده با اضافه نمودن یک باله تا حدودی از سادگی این فضا کاسته و حس و حال اسپرت را به آن تزریق نماید. در مجموع می‌توان گفت با توجه به این که نیسان ماکسیما نسل پنجم در سال ۱۹۹۹ طراحی و تولید شده است نمی‌توان انتظار چندانی از طراحی آن داشت و در واقع طراحی نیسان ماکسیما تنها در زمان تولید آن جذاب به نظر می‌رسید و در حال حاضر نمی‌توان نمره قابل قبولی را به طراحی ماکسیما اعطا نمود

ایمنی ماکسیما

نیسان ماکسیما نسل پنجم از لحاظ امنیت در وضعیت نسبتا قابل قبولی قرار دارد. این خودرو در سال ۲۰۰۰ میلادی توسط موسسهIIHS (مؤسسه‌ بیمه و ایمنی بزرگراه‌های آمریکا) مورد بررسی قرار گرفت و توانست نتیجه نسبتا مناسب Acceptable را کسب نماید. در تصاویری که شرکت IIHS از نتایج برخوردهای نیسان ماکسیما منتشر کرده است، به وضوح می‌توان ضعف ستون A و رکاب زیر درب این خودرو را مشاهده کرد. ضخامت دیسک ترمز جلو نیسان ماکسیما ۲۶ میلی‌متر بوده و به دلیل توانایی خنک شوندگی ۱۷ میلی‌متر از دیسک‌های عقب پهن‌تر است.

نیسان ماکسیمایی که توسط شرکت پارس خودرو در بازار کشور عرضه شده است از تجهیزات امنیتی بسیار کمی بهره می‌برد و در واقع این موضوع یکی از ضعف‌های این خودرو محسوب می‌شود. از جمله معدود تجهیزات امنیتی به کار رفته در ماکسیما می‌توان به دو کیسه هوا (راننده و سرنشین جلو)، ترمزهای دیسکی مجهز به ABS و EBD، سیستم ترمز کمکی(BAS)، قفل مرکزی و ایموبلایزر اشاره کرد.

اگر به دنبال خرید ماکسیما هستید ، قبل از خرید ماکسیما باید در مورد مزایا و معایب آن بدانید:

مزایای خودرو ماکسیما

ماکسیما به موتور شش سیلندر سه لیتری تنفس طبیعی مجهز است که حداکثر ۲۲۷ اسب‌بخار قدرت و ۲۸۸ نیوتن‌متر گشتاور در اختیار راننده قرار می‌دهد. این قدرت و گشتاور در ترکیب با سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو و وزن ۱۴۰۰ کیلوگرمی خودرو، نویدبخش شتاب عالی خودرو هستند که یکی از مزایا نیسان ماکسیما از ابتدای ورود تا به حال محسوب می‌شود. شتاب صفر تا صد نیسان ماکسیما در نسخه دنده‌ای حدود ۸.۵ ثانیه و در نسخه اتوماتیک حدود ۹.۵ ثانیه برآورد می‌شود.

ماکسیما یک سدان سایز متوسط است و مونتاژ این‌گونه خودروها اتفاقی نیست که سابقه زیادی در خودروسازی ایران داشته باشد. در حقیقت نیز پس از نیسان ماکسیما تنها لیفان ۸۲۰ بود که در این سگمنت و در نسخه مونتاژی وارد بازار کشورمان شد و سایر خودروهای این رده وارداتی بوده‌اند.

این ماشین به لطف فاصله بین دو محور ۲۷۵۰ میلیمتری خود، کابینی بی نهایت جادار و راحت را به سرنشینان خود فراهم کرده است و در قسمت صندوق عقب نیز حجم بزرگی از فضا در اختیار مالک خودرو خواهد بود. این مورد نیز یکی دیگر از مزایا نیسان ماکسیما به شمار می‌رود

معایب خودرو ماکسیما

مورد اول از معایب ماکسیما به پیشرانه شش سیلندر و حجیم این خودرو اشاره داشت که شتاب فوق‌ العاده‌ای را برای این خودرو فراهم می‌کند. با این حال همین پیشرانه بسیار خوش اشتها بوده و مصرف سوختی برابر با ۱۰.۵ لیتر در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی ثبت می‌کند که در مقایسه با خودروهای کم مصرف امروز، رقم بالایی است این رقم در نمونه اتوماتیک به واسطه استفاده از جعبه دنده چهارسرعته اندکی افزایش یافته و به حدود ۱۱ لیتر در هر صد کیلومتر می‌رسد تا مصرف سوخت بالا به عنوان یکی از معایب نیسان ماکسیما مطرح شود.

البته این ارقام رسمی هستند و در دنیای واقعی، مصرف سوخت نیسان ماکسیما بیشتر از این اعداد خواهد بود هندلینگ ضعیف یکی از مواردی است که از ابتدای ورود سدان سایز متوسط ژاپنی به بازار، به عنوان یکی از معایب نیسان ماکسیما مطرح شد.

این مشکل به علت تقسیم وزن نامناسب و ساده بودن بیش از حد سیستم تعلیق در محور عقب به وجود آمده و سبب شده تا پیچیدن با نیسان ماکسیما در سرعت‌های بالا، عمل عاقلانه‌ای به نظر نرسد. با این وجود در سرعت‌های مجاز و شرایط معمولی، نیسان ماکسیما خودرو ناپایداری نیست اما با توجه به نبود سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش و وضعیت نه چندان مطلوب جاده‌های ایران، ماجراجویی با نیسان ماکسیما در سر پیچ‌ها چندان عقلانی نخواهد بود. اگر به دنبال قیمت خودرو ماکسیما هستید در ادامه با ما همراه باشید.

امکانات رفاهی و طراحی داخلی ماکسیما

ابعاد و اندازه فضای داخلی ماکسیما به معنای واقعی کلمه نشان دهنده یک سدان در کلاس E segment بوده و بسیار جادار ساخته شده است. داشبورد ماکسیما از طراحی ساده‌ای برخوردار است، اما با توجه به سال ساخت خودرو مناسب به نظر می‌رسد و کمی دور از انصاف است که بخواهیم آن را قدیمی یا بی‌روح بدانیم. هم در ردیف عقب و هم در ردیف جلو فضای بسیار مطلوبی برای سر و پای سرنشینان نیسان ماکسیما در نظر گرفته شده است و تمامی صندلی‌ها نیز از ارگونومی مناسبی برخوردار هستند.

متریال به کاررفته در ساخت اجزای کابین نیسان ماکسیما مرغوب بوده و کیفیت مونتاژ هم در حد قابل قبولی قرار دارد. تنها نکته‌ ای که در این فضا می‌تواند آزار دهنده باشد عدم وجود امکانات بروز و متنوعی همچون گرم‌کن صندلی، کروز کنترل، مموری صندلی، مانیتور لمسی، سنسور پارک جلو یا عقب و… است؛ البته برخی از صاحبان نیسان ماکسیما (مانند خودرویی که ما در حال تست آن هستیم)، پس از خرید این خودرو اقدام به نصب مانیتور لمسی، سیستم صوتی قدرتمند، دوربین دنده عقب و… می‌نمایند که باعث می‌شود تا حدودی از وخامت اوضاع کاسته شود! از جمله امکانات محدودی که در ماکسیما مونتاژ شده پارس خودرو وجود دارد، می‌توان به آینه‌های جانبی با قابلیت تنظیم برقی، شیشه بالابر برقی جلو و عقب، تنظیم برقی صندلی‌های جلو، کنترل سیستم صوتی روی فرمان و تهویه مطبوع اتوماتیک اشاره کرد که در مقایسه با سدان‌های امروزی بازار کشور امکانات بیش از حد محدودی به حساب می‌آیند

مشخصات فنی

نام خودرو نیسان ماکسیما
کشور سازنده ژاپن
سال (طراحی) ۱۳۸۲
موتور ۶ سیلندر ۲۴ سوپاپه
حجم موتور ۳۰۰۰ سی سی
انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت ۲۲۷ اسب بخار در ۶۴۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۲۸۸ نیوتن متر در ۳۶۰۰ دور در دقیقه
جعبه دنده ۴ دنده خودکار
شتاب ۰ تا ۱۰۰ ۸ ثانیه
حداکثر سرعت ۲۵۵ کیلومتر در ساعت
وزن ۱۳۹۰ کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) ۴۹۳۰ طول – ۱۷۸۰ عرض – ۱۴۳۵ ارتفاع
فاصله بین دو محور ۲۷۵۱ میلیمتر

مصرف سوخت

مصرف سوخت داخل شهر – لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهر – لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی ۱۱.۵ لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک ۷۰ لیتر
استاندارد آلایندگی یورو ۳
میزان تولید CO2 228 گرم در هر کیلومتر
استاندارد امنیت

امکانات ماکسیما

ترمز و پایداری ABS – BAS – EBD
کیسه هوا کیسه هوای سرنشین جلو -مجموعا ۲ کیسه هوا
سیستم صوتی سیستم صوتی با قابلیت پخش سی دی و شش باند – چنجر با ۶ CD
دیگر تجهیزات آینه برقی همراه گرم کن

در گذشته‌ای نه چندان دور شرکت‌های داخلی همچون ایران خودرو و سایپا خودروهای با کیفیتی را از خودروسازان شاخص جهان به بازار کشور وارد می‌نمودند، اما پس از وضع دور جدید تحریم‌ها و همچنین اعمال محدودیت‌های مختلف، خودروهای چینی و بی‌کیفیت فراوانی راهی بازار کشورمان شدند. از میان تمامی خودروهای مونتاژ شده در داخل، نیسان ماکسیما یکی از باکیفیت‌ترین‌ها محسوب می‌شود که در بازار کشور طرفداران فراوانی را به خود اختصاص داده است.

در سال ۱۳۹۰ شرکت سایپا سعی کرد با جایگزینی نیسان تینا خاطره خوش نیسان ماکسیما را برای خریداران این خودرو زنده نگاه داشته و همچنان سهم خود را از بازار سدان‌های لوکس بازار حفظ نماید، اما نیسان تینا با وجود تمامی امکانات و طراحی جذاب‌ خود نتوانست جایگزین شایسته‌ای برای این خودرو باشد.

در یک نگاه کلی می‌توان گفت که نیسان ماکسیما به عنوان یک سدان لوکس متوسط در رنج قیمتی خود از مزایایی همچون پیشرانه پرتوان، فضای جادار و بازار خرید و فروش پررونق و همچنین معایبی همچون مصرف سوخت بالا، کمبود امکانات رفاهی، طراحی قدیمی و پایداری ضعیفی برخوردار است؛ بنابراین اگر امکانات متنوع و مصرف سوخت بهینه جز اولویت‌های شما برای خرید یک سدان‌ باکیفیت و پرقدرت محسوب نمی‌شود، نیسان ماکسیما در رنج قیمتی خود می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

قیمت ماکسیما صفر و کارکرده و خرید ماکسیما

قیمت ماشین ماکسیما به چیزهای مختلفی بستگی دارد . قیمت ماکسیما صفر مانند اغلب خودروهای موجود در ایران، همواره با افزایش و کاهش‌های زیادی همراه بوده است، نکته ی قابل توجه زمانی است که به دنبال خرید ماکسیما کارکرده و یا خرید ماکسیما اتومات باشید زیرا که مساله تنها یک موضوع نیست بلکه فاکتورهای زیادی ازجمله قطعات تعویض‌شده یا رنگ‌شده، میزان کارکرد و غیره در قیمت ماکسیما تاثیرگذارند.

افراد عادی و غیرمتخصص قادر به تشخیص تمام این موارد نیستند و نمی‌توانند قیمت ماکسیما را به‌درستی تعیین کنند، درنتیجه ممکن است دچار عواقب جبران‌ناپذیری شوند. این تفاوت قیمت ماکسیما صفر با قیمت ماکسیما کارکرده بسیار چشمگیر است، پس باید توجه خاصی به آن کرد و برای اطمینان بهتر از کارشناسان قابل اعتماد کمک بخواهید.

مطالعه بیشتر  خرید و فروش سیتروئن C3 کارکرده و صفر + قیمت روز سیتروئن C3

نوشته های مشابه