خرید و فروش فونیکس صفر و کارکرده + قیمت روز فونیکس
قیمت روز خودرو
قیمت فونیکس
نیکبخت خودرو

مدل ها

لیست قیمت

معرفی

پرسش و پاسخ

عکس مدل خودرو FX

امتیاز کارشناسان

سال ساخت

از ۱۴۰۳ تا ۱۴۰۱
عکس مدل خودرو آریزو 6 پرو

امتیاز کارشناسان

سال ساخت

از ۱۴۰۳ تا ۱۴۰۱
عکس مدل خودرو تیگو8

امتیاز کارشناسان

سال ساخت

از ۱۴۰۳ تا ۱۴۰۱

لیست قیمت محصولات

فونیکس

7 اردیبهشت 1403

نام محصول/تیپ

قیمت / جزییات

فونیکس FX

 

2,115,000,000 تومان

جزییات و قیمت

فونیکس آریزو 6 پرو

 

1,445,400,000 تومان

جزییات و قیمت

فونیکس تیگو8

 

2,277,000,000 تومان

جزییات و قیمت

معرفی قیمت محصولات فونیکس

در حالی که بسیاری از شرکت های خودرویی و وارد کنندگان رسمی در شرایط نامساعد اقتصادی فروش محصولات خودشان را متوقف کرده اند و با داشتن بهانه های مختلف اعلام تعلیق فعالیت و یا حتی خروج در ماه های آینده را داشته اند ، شرکت مدیران خودرو با هدف ایجاد تعادل و عرضه خودرو ها در بازار به صورت بدون وقفه ، اقدام به تنظیم شرایط فروش محصولات فونیکس کرده است. شرکت مدیران خودرو لیست جدید قیمت محصولات فونیکس خود را اعلام کرد . در لیست جدید ، قیمت تمام محصولات با افزایش قیمت همراه بوده و کمترین افزایش قیمت در بین خودروها برای محصول ام وی ام X22 با گیربکس دنده ای ، اسپورت و لاکچری بوده که ۳۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان افزایش داشته و بیشترین افزایش قیمت در لیست جدید ترین محصولات برند فونیکس مدل تیگو ۸ پرو مکس با ۱۵۰ میلیون تومان افزایش اتفاق افتاده است.

پیشنهاد می کنیم جهت خرید ماشین چری به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

شرکت خودرو سازی مدیران خودرو که در جدید ترین آمار تولید کنندگان خصوصی با بیش از ۶۴ هزار دستگاه خودروی تولیدی رتبه اول مونتاژ را به خودش اختصاص داده است ، با ۶۶ درصد سهم بازار اتوموبیل های ساخت شرکت های خصوصی داخلی سهم بسیار بالایی را در جهت دادن به بازار خودرو دارد . همچنین طیف گسترده ای از محصولات این شرکت در تمام کلاس های خودرویی جزو خودرو های پر فروش هستند و این تغییرات قیمتی قطعا تاثیر بالایی بر بازار آزاد خودرو خواهد داشت.

قیمت ماشین فونیکس چقدر است؟

قیمت ماشین فونیکس به‌ صورت روزانه و باتوجه به معاملات واقعی انجام شده در بازار مشخص می‌ شود.

خرید فونیکس چه مزایایی را به دنبال دارد؟

گیربکس قوی، سیستم تعلیق پیشرفته، موتور قوی و...

دهکده المپیک:

021-44733890-92

بنی هاشم:

021-22339826-30

فرخی یزدی:

۰۲۱-۲۲۹۸۹۹۳۴

آشنایی با نیکبخت خودرو

نیکبخت خودرو ، بیش از 2 دهه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت می باشد. یکی از مهمترین خدمات ما ، فروش فوری خودرو کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن می باشد . نیکبخت خودرو درکمترین زمان قیمت منصفانه خودرو شما را توسط کارشناسان مجرب بعد از کارشناسی تخصصی ماشین ، رنگ و بدنه به صورت رایگان به شما اعلام می دارد و در صورت رضایت شما سریعا کارهای نقل و انتقال سند انجام شده و مبلغ خودرو بصورت چک روز به شما پرداخت می شود. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع اطلاعاتی قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان با استفاده از بروزترین تکنولوژی های دنیا، فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد. بدین صورت در کمترین زمان و مطمئن ترین راه خودروی کارکرده خود را به فروش می رسانید..