خرید و فروش کوییک کارکرده و صفر + قیمت روز کوییک
قیمت روز خودرو
قیمت کوئیک
نیکبخت خودرو

مدل ها

لیست قیمت

معرفی

پرسش و پاسخ

عکس مدل خودرو R

امتیاز کارشناسان

سال ساخت

از ۱۴۰۲ تا ۱۳۹۸
عکس مدل خودرو S

امتیاز کارشناسان

سال ساخت

از ۱۴۰۲ تا ۱۴۰۰
عکس مدل خودرو اتوماتیک

امتیاز کارشناسان

سال ساخت

از ۱۴۰۲ تا ۱۳۹۷
عکس مدل خودرو دنده ای ساده

امتیاز کارشناسان

سال ساخت

از ۱۴۰۲ تا ۱۳۹۸

لیست قیمت محصولات

کوئیک

9 فروردین 1403

نام محصول/تیپ

قیمت / جزییات

کوئیک R

 

317,700,000 تومان

جزییات و قیمت

کوئیک S

 

315,000,000 تومان

جزییات و قیمت

کوئیک اتوماتیک

 

387,000,000 تومان

جزییات و قیمت

کوئیک دنده ای ساده

 

315,000,000 تومان

جزییات و قیمت

معرفی قیمت محصولات کوئیک

سایپا یک شرکت خودروسازی ایرانی است. این شرکت با شرکت سهامی تولید اتومبیل سیتروئن ایران در سال ۱۳۴۴ بنیان گذاری شد. در سال ۱۳۳۷ به دنبال افزایش روز افزون تقاضای خرید خودرو اندیشه ساخت البته به صورت مونتاژدر کشور شکل گرفت. اقدامات عملی در این زمینه با صدور مصوبه ای درسال ۱۳۴۲ از سوی وزارت اقتصاد در خصوص چگونگی شرایط پروانه ساخت خودرو صورت پذیرفت. از تقاضاهای پذیرفته شده در ان زمان می توان به شرکت های ایران ناسیونال (ایران خودرو) شرکت سهامی سیتروئن (سایپا) و جنرال موتورز ایران (پارس خودرو) اشاره کرد. شرکت سهامی ایرانی سیتروئن در سال۱۳۴۴ در زمینی به مساحت ۲۴۰ هزار متر وزیر بنای ۲۰ هزار متر و با سرمایه اولیه ۱۶۰ میلیون ریال توسط (( آلفرد آیسه)) تاسیس گردید. کمی بعد مدل پیکاپ ژیان هم در خط تولید قرار گرفت. سایپا کم کم خط تولید خود را گسترده‌تر کرد و به دنبال قراردادی که با شرکت رنو بست، سال ۵۲ رنو ۵ در مدل‌های ۲در و ۴در از خط تولید خارج شد. با توجه به اینکه محصولات سایپا دیگر در انحصار کامل محصولات سیتروئن نبود، نام شرکت به سایپا Société anonyme iranienne de production des automobile تغییر کرد و کلمه‌ی سیتروئن از نام آن حذف شد و این شرکت به سهامی عام تبدیل شد. یکی از محصولات پرطرفدار و پرفروش سایپا در این روزها خودروی کوییک میباشد.

سایپا کوییک به عنوان محصولی با ظاهر جدید اما از یک پلتفرم قدیمی در سال ۱۳۹۶ توسط گروه خودروسازی سایپا به بازار معرفی شد و به دلیل قیمت مناسب و طراحی قابل قبول به سرعت توانست جایگاه خود را در بازار پیدا کند. البته متاسفانه بیشتر تغییرات این محصول نسبت به پدرش تیبا به پارامترهای ظاهر محدود میشود و در خصوص بسیاری از ویژگی‌های فنی نظیر ایمنی، شتاب و پیشرانه تغییر محسوسی بوجود نیامده است. مدتی پس از عرضه موفق کوییک، سایپا نسبت به ارائه نسخه‌های دیگر نظیر مدل R یا همان دو رنگ، نمونه اتوماتیک مجهز به گیربکس CVT و همچنین نسخه‌های فول با پسوند پلاس اقدام نمود تا طیف گسترده تری از مشتریان را به خود اختصاص دهد. سایپا به مدت بسیار کمی پس از عرضه کوییک، اقدام به معرفی دو خودروی کوییک R و کوییک R پلاس کرد. در واقع کوییک با قیمتی بیشتر از تیبا ۲ اما ارزانتر از پژو ۲۰۶ تیپ ۲ (به عنوان ارزان ترین نماینده هاچ بک ایران خودرو) در یکی از پر رونق ترین رده‌های قیمتی بازار کشور قرار گرفته و با توجه به ظاهر و تجهیزات بهتر از امثال تیبا و قیمت مناسب تر از امثال ۲۰۶ به گزینه اول بسیاری از جوانان بدل شده است.



طراحی ظاهری کوییک


کوییک ازلحاظ ابعاد و فاصله محوری، تفاوت بسیار کمی با تیبا ۲ (هاچبک) دارد که با توجه به یکسان بودن پلتفرم این دو خودرو، جز این هم نمی‌توان انتظار داشت؛ البته باوجود تمامی شباهت‌های سایپا کوییک به خودروهای هاچبک، شرکت سایپا علاقه‌مند‌است که این خودرو را به‌عنوان یک کراس‌اوور یا یک هاچبک کراس به بازار داخلی معرفی و عرضه نماید. از همین رو در نمای ظاهری این خودرو سعی شده با استفاده از تجهیزاتی همچون دیفیوزر سپرهای جلو و عقب، زه پلاستیکی اطراف گلگیر و رکاب‌ها و همین‌طور ریل‌های سقفی (باربند) ظاهری شبیه به کراس‌اوورهای واقعی را برای آن به وجود بیاورند.


بخش جلویی سایپا کوییک شباهت انکارناپذیری با ساینا داشته و در ساخت آن دقیقا از همان قطعات (درب موتور و گلگیر) استفاده‌شده است؛ اما به دلیل تغییراتی که در جلوپنجره، سپر و مه شکن آن اعمال‌ شده نمای کلی خودرو در مقایسه با ساینا کمی مدرن‌تر و تهاجمی‌تر به نظر می‌رسد؛ البته ناگفته نماند که چراغ‌های جلو کوییک نیز کاملا مشابه چراغ‌های ساینا هستند، با این تفاوت که از داخل کمی تیره (دودی) شده‌اند. در بخش جانبی کوییک، جز طرح جدید دستگیره‌ها و استفاده از ریل سقفی و زه پلاستیکی هیچ تغییر خاصی به چشم نمی‌خورد و حالت طراحی درب‌ها، مکان قرارگیری ستون‌ها و شیشه‌ها هیچ تفاوتی با تیبا یا ساینا ندارند.


ظاهرا طراحان شرکت سایپا، در طراحی بخش پشتی سایپا کوییک کمی ابتکار به خرج داده‌ و خوشبختانه برخلاف آنچه انتظار می‌رود، به‌جای استفاده از سپر عقب تیبا و چراغ‌های ساینا، از اجزای کاملا جدیدی استفاده کرده‌اند! چراغ‌های عقب کوییک نسبت به ابعاد کلی بدنه کمی بزرگ به نظر می‌رسند و شباهت بسیار زیادی نیز به چراغ‌های عقب برخی از محصولات شرکت ب‌ام‌و دارند. این چراغ‌ها از گرافیک زیبایی برخوردارند که این گرافیک زیبا در ترکیب با دیفیوزر عقب و چراغ‌های مه‌شکنی که بالای آن قرار داده‌شده، نمای زیبایی را برای این هاچبک کوچک خلق کرده‌اند. نمای ظاهری سایپا کوییک همچون سایر اعضای خانواده X200 با نقص‌هایی همراه است اما با توجه به رنج قیمتی که این خودرو در آن قرار دارد تا حدودی می‌توان از برخی نقص‌های آن چشم پوشی کرده و به طراحی آن نمره قبولی داد.


پیشنهاد می کنیم جهت فروش فوری خودرو های خود به وبسایت نیکبخت خودرو مراجعه نمایید.


طراحی کابین کوییک


فضای داخلی کوییک شباهت‌های زیادی به ساینا داشته و در یک جمع‌بندی کلی می‌توان کابین این خودرو را نمونه ارتقا‌یافته کابین ساینا دانست. صندلی‌های سایپا کوییک از طرح کاملا مشابهی با ساینا برخوردارند و از تنظیمات چندگانه دستی بهره می‌برند. شرکت سایپا برای پوشش این صندلی‌ها از رویه پارچه‌ای مشکی‌رنگی استفاده کرده که از دوخت قرمز برای زیبایی و تفاوت هرچه بیشتر آن نسبت به مدل پایه (ساینا) استفاده‌شده است. این رنگ قرمز در بخش‌هایی همچون دستگیره درب‌‌ها، کنسول مرکزی و اطراف کنترلرهای فرمان نیز مشاهده می‌شود که شاید در نگاه اول جذاب به نظر برسند، اما پس از گذشت مدت کوتاهی کمی زننده خواهند بود.


داشبورد کوییک همچون گذشته از پلاستیک بی‌کیفیت ساخته‌شده که با توجه به رنج قیمتی که این خودرو در آن قرار دارد، چندان هم عجیب به نظر نمی‌رسد. غربیلک فرمان کوییک از رویه چرمی برخوردار بوده و در مقایسه با فرمان ساینا طراحی مدرن‌تر و زیباتری دارد؛ همچنین به‌منظور راحتی هرچه بیشتر راننده، کلیدهای کنترل سیستم صوتی و کروزکنترل بر روی فرمان قرار داده‌شده است. به لطف مهندسین خوش‌ذوق شرکت سایپا، یک مانیتور ۷ اینچی لمسی در بالاترین نقطه کنسول مرکزی قرار داده‌شده که از طراحی بسیار قدیمی برخوردار است و امکان مسیریابی و دیدن تصاویر مربوط به دوربین عقب را برای سرنشینان خودرو میسر می‌سازد.


شرکت سایپا قصد دارد کوییک را در سه تیپ پایه (SE)، فول (SE-A) و پلاس (SE-A LUX) به بازار عرضه کند که به‌طور عجیبی تیپ پایه آن ازلحاظ امکانات، تفاوت چندانی با تیبا نداشته و حتی از گیربکس اتوماتیک نیز بهره نمی‌برد؛ اما تیپ فول کوییک از امکانات بهتری نسبت به نسخه پایه برخوردار است که کروزکنترل، محدودکننده سرعت، قفل شدن اتوماتیک درب‌ها در سرعت بالای ۱۰ کیلومتر، فرمان برقی، شیشه‌های دودی عقب، چراغ‌های روشنایی در روز (DRL)، چراغ‌های همراهی تا درب منزل، سیستم کنترل صوتی روی فرمان، کامپیوتر سفری و سیستم هشدار سرقت با بوق خودرو (VAS) بخشی از آن‌ها محسوب می‌شوند و در آخر تیپ پلاس کوییک علاوه بر امکاناتی که در تیپ فول وجود دارد به امکاناتی همچون سیستم پایش فشار باد تایرها (TPMS)، سیستم استارت دکمه‌ای، سیستم ورود به خودرو بدون سوییچ، نمایشگر لمسی ۷ اینچی+ رادیو + USB، مسیریاب (Navigation) و دوربین دید عقب مجهز شده است که این سطح از امکانات نسبتا مدرن، تاکنون بر روی هیچ‌کدام از محصولات میان رده سایپا یا حتی ایران‌خودرو دیده نشده بود و به همین دلیل برای خودرویی در این رنج قیمتی بسیار مناسب به نظر می‌رسد.


پیشنهاد می کنیم جهت خرید خودرو ام جی 6 به لینک مربوطه مراجعه نمایید.


مزایای خودرو کوییک


  • اتاق بزرگ‌تر در مقایسه با خودرو‌های هاچ‌بک مشابه :

بر خلاف خودرو های هاچ بک دیگر مثل ۲۰۶ یا تیبا، کوییک به این صورت نمی باشد و از فضای مناسبی برخودر دار است که برای خانواده ها نیز مناسب می باشد


  • امکانات خوب در مقایسه با قیمت

از ویژگی های مثبتی که در کوییک اتومات وجود دارد می توان به صفحه نمایشگر لمسی آن اشاره کرد که تمامی اطلاعات لازم در مورد خودرو را در اخیتار شما قرار می دهد. شما در این صفحه نمایش می توانید اطلاعاتی مثل مصرف سوخت، اعلان باز بودن کمربند و قفل درب ها و … را تماشا کنید.


  • مصرف سوخت بهینه :

خودرو کوییک جزو آن دسته از خودرو هایی می باشد که مصرف بالایی ندارد و در رده متوسط قرار گرفته است، البته با توجه به کم مصرف بودن و استاندارد آلایندگی یورو ۴،این خودرو در هر ۱۰۰ کیلومتر ۷ لیتر بنزین مصرف می کند و ظرفیت باک بنزین آن ۴۰ لیتر است.


  • امنیت بالاتر نسبت به خودرو‌های هم ‌تراز

خودرو کوییک مدل دنده ای در مقابل خودرو های هم رقیب دیگر مثل پراید و ساینا دارای امنیت بیشتری می باشد، در کوییک از کیسه هوا برای راننده و سر نشینان استفاده شده است که جزو کم ترین امکاناتی است که در این خودرو وجود دارد، علاوه بر آن در کوییک از ترمز ای بی اس و ترمز ای بی دی استفاده شده که این امکان را در اخیتار راننده قرار می دهد که در صورتی که کنترل راننده از دست خارج شده است ماشین بتواند حداکثر نیروی ترمز را فراهم کند.


  • طراحی ظاهری مناسب

  • ارزان‌تر از سایر خودروهای اتوماتیک

معایب خودرو کوییک


  • وزن پایین خودرو

  • گیربکس ضعیف کوییک

  • استفاده از موتور قدیمی برای کوییک دنده ایطراحی ناهماهنگ

  • طراحی داخلی ضعیف

  • پیشرانه ضعیف

  • ایرادات مونتاژ


پیشنهاد می کنیم جهت خرید خودرو برلیانس به لینک مربوطه مراجعه نمایید.


امکانات و تجهیزات ماشین کوییک


نسخه دستی کوییک در تیپ پایه از امکانات بسیار ابتدایی و ساده بهره میبرد که البته برای این رده قیمتی (حداقل در کشور ما) طبیعی است. اما نسخه اتوماتیک فول به انبوهی از آپشن‌های تکمیلی تجهیز شده که برای این رده انصافاً راضی کننده است. البته شاید بگوئید امکانات کوییک اتوماتیک از نظر سطح کیفی با شرایط ایده‌آل فاصله دارند اما همین که داخل خودروی در سطح قیمتی پژو ۲۰۶، شاهد گزینه‌هایی نظیر: سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم مالتی مدیا شامل نمایشگر ۷ اینچی، نویگیشن و دوربین دنده عقب، کروز کنترل، فرمان برقی، ترمز کمکی BAS، جعبه دنده خودکار، چراغهای روشنایی در روز و کامپیوتر سفری و.. هستیم واقعاً جای امیدواری دارد. در واقع بسیاری از ماشین‌های گرانتر از کوییک اتوماتیک هم از این امکانات بی بهره هستند.


مشخصات فنی کوئیک



بدنه
هاچبک سگمنت B
نوع موتور
M15 خطی بنزینی
حجم موتور
۱۵۰۳ سی سی
سیلندر / سوپاپ
۴ / ۸
قدرت
۸۷ اسب بخار در ۵۲۰۰ دور در دقیقه
گشتاور
۱۲۸ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه
محور محرک
دیفرانسیل جلو
جعبه دنده
۵ سرعته دستی
شتاب
۱۳ ثانیه
سرعت
۱۶۰ کیلومتر بر ساعت
ترمز جلو / عقب
دیسکی / کاسه‌ای
سیستم تعلیق جلو / عقب
مک فرسون / میله پیچشی
طول
۳۹۸۹ میلیمتر
عرض
۱۶۸۸ میلیمتر
ارتفاع
۱۵۲۴ میلیمتر
فاصله بین محورها
۲۴۱۲ میلیمتر
وزن
۱۰۶۵ کیلوگرم
ظرفیت باک
۴۱ لیتر
مصرف سوخت ترکیبی
۷.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر
استاندارد آلایندگی
یورو ۴
ظرفیت صندوق عقب
۲۲۵.۶ لیتر


خرید کوییک و فروش کوییک در بازار ایران چگونه است؟


شاید کمتر کسی فکر می‌کرد که یکی از محصولات سایپا روزی به یکی از گزینه‌ های اصلی اقتصادی برای خریداران تبدیل شود و آن‌ها به خرید کوییک روی بیاورند. کوییک محصولی کاملا ایرانی از شرکت سایپاست که از سال ۱۳۹۵ در خیابان‌های کشورمان دیده می‌شود. در این سال‌ها مسیر و شرایط بازار خودرو طوری پیش رفت که خرید کوییک تبدیل به یکی از گزینه‌های اصلی خریداران شد و آن‌ها حساب ویژه‌ای روی این ماشین باز کردند. قیمت کوییک صفر با توجه به بازار ایران که همواره با افزایش و کاهش‌های زیادی همراه است، مخصوصا زمانی‌که به‌دنبال قیمت کوییک کارکرده و دست ‌دوم باشید.

مهمترین نکته در فرآیند خرید و فروش کوییک وجود یک همراه باتجربه و متخصص در صفر تا صد این فرآیند است تا قطعات تعویض‌شده یا رنگ‌شده، میزان کارکرد و … که در قیمت کوییک کارکرده بسیار تاثیرگذارند و افراد عادی و غیرمتخصص قادر به تشخیص آنها نمی باشد و نمی‌توانند قیمت کوییک را به‌درستی تعیین کنند، در این صورت واجب است که این همراه مطمئن، خودروی شما را کارشناسی کرده و کارشناسی آن را تضمین کند تا دچار عواقب جبران‌ناپذیر نشوید.

تضمین کارشناسی به این معناست که مثلا اگر به سمت خرید کوییک کارکرده رفته باشید، آن را کارشناسی کند و تا مدت زمان معینی، اگر عدم تطابقی با گزارش کارشناسی وجود داشته باشد، خسارت آن را برایتان جبران کند.


تفاوت کوییک و کوییک r


کوییک معمولی (دنده‌ای) و کوییک R از نظر مشخصات فنی و امکانات رفاهی کاملاً یکسان هستند و به‌عبارتی، تنها تفاوت کوییک عادی و کوییک r در بخش ظاهری خلاصه می‌شود. جالب است بدانید که حرف r مخفف کلمه انگلیسی rainbow به معنی رنگین کمان است که اشاره به دورنگ بودن بدنه این نسخه از کوییک دارد. در کوییک r، سقف و برخی دیگر از قسمت‌های بدنه، رنگی متفاوت با رنگ اصلی بدنه خودرو دارند که طرح کلی خودرو را اسپرت‌تر از نسخه عادی جلوه می‌دهد. وجود رینگ آلومینیومی و برچسب رنگی با نوشته cross نیز دیگر تفاوت‌های کوییک و کوییک r را تشکیل می‌دهد. شما همراهان عزیز می‌توانید از خدمات خرید اقساطی کوییک شرکت همراه مکانیک برای خرید خودرو مورد انتخاب خود استفاده کنید.

اما انواع کوییک r کدام‌اند؟ در پاسخ به این پرسش باید بگوییم که دو نوع کوییک r در بازار داریم. کوییک r با سقف مشکی و کوییک r با سقف قرمز. در نسخه‌ سقف مشکی تنها رنگ سقف با بدنه متفاوت است و سایر قسمت‌ها، هم‌رنگ بدنه هستند. تریم داخلی این نسخه هم کاملاً با کوییک معمولی یکسان است. اما در نسخه سقف قرمز، قسمت‌های دیفیوزر مانند زیر سپرهای جلو و عقب، قاب آینه‌های جانبی و قاب مه‌شکن‌های جلو نیز قرمزرنگ هستند. تریم داخلی این نسخه‌ با کاربرد رنگ قرمز قسمت میانی داشبورد، بخشی از رودری‌ها و روکش صندلی‌ها، جذاب‌تر از نسخه‌های عادی و سقف مشکی به‌نظر می‌رسد. به طور کلی از نظر کارشناسی خودرو، هر دو مدل یکسان می‌باشند.


دهکده المپیک:

021-44733890-92

بنی هاشم:

021-22339826-30

فرخی یزدی:

۰۲۱-۲۲۹۸۹۹۳۴

آشنایی با نیکبخت خودرو

نیکبخت خودرو ، بیش از 2 دهه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت می باشد. یکی از مهمترین خدمات ما ، فروش فوری خودرو کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن می باشد . نیکبخت خودرو درکمترین زمان قیمت منصفانه خودرو شما را توسط کارشناسان مجرب بعد از کارشناسی تخصصی ماشین ، رنگ و بدنه به صورت رایگان به شما اعلام می دارد و در صورت رضایت شما سریعا کارهای نقل و انتقال سند انجام شده و مبلغ خودرو بصورت چک روز به شما پرداخت می شود. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع اطلاعاتی قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان با استفاده از بروزترین تکنولوژی های دنیا، فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد. بدین صورت در کمترین زمان و مطمئن ترین راه خودروی کارکرده خود را به فروش می رسانید..