خرید و فروش لاماری صفر و کارکرده + قیمت روز لاماری
قیمت روز خودرو
قیمت لاماری
نیکبخت خودرو

مدل ها

لیست قیمت

معرفی

پرسش و پاسخ

عکس مدل خودرو لاماری ایما

امتیاز کارشناسان

سال ساخت

از ۱۴۰۲ تا ۱۴۰۱

لیست قیمت محصولات

لاماری

9 فروردین 1403

نام محصول/تیپ

قیمت / جزییات

لاماری لاماری ایما

 

1,449,000,000 تومان

جزییات و قیمت

معرفی قیمت محصولات لاماری

خودروی لاماری ایما یکی از جدید ترین خودروی های بازار است که تولید شده در یکی از زیر مجموعه های شرکت چینی دانگ فنگ به نام فورتینگ (forthing) است که در سال 2021، در بازار ایران به دلیل طراحی اسپرت، جذاب و همه پسندانه اش سر و صدای زیادی کرده است و پلتفرم این خودرو با خودرو FMC T5 فردا موتورز کاملا یکسان است و در واقع میتوان گفت خودروی لاماری ایما نسخه اسپرت شده t5 فردا موتورز محسوب می‌شود.

طراحی لاماری ایما

با انداختن یک نگاه اجمالی به خودروی لاماری ایما متوجه این موضوع میشویم که طراحی این خودرو یک کراس اوور کاملا اسپرت و جوان پسندانه بوده و استفاده از نوار باریک LED در چراغ های عقب این خودرو که یکی از معیار های طراحی چینی ها به تازگی بوده را می‌توانیم در خودروهایی مثل کی ام سی K7، جک (X7)، ام وی ام X22 پرو شاهد باشیم که اکنون هم خودروی لاماری ایما اینگونه طراحی شده است . و همچنین در قسمت پایینی جلو پنجره مقداری تو رفتگی دارد و چراغ های روشنایی اصلی این خودرو در گوشه های سپر قرار گرفته است. با این وجود که لاماری ایما یکی از خودرو های تولیدی کشور چین است اما ظاهر جانبی  و عقب ماشین بیشتر ما را یاد آور خودرو های لوکس و گران قیمت شاسی بلند اروپایی می اندازد، تا یک کراس اوور چینی؛ که در قسمت جانبی ماشین ازخودروی کراس اوور جگوار آی پیس، الگو برداری شده و در نمای عقب از خودروی پورشه  طراحی اش الگوبرداری شده که با قیمت بسیار اقتصادی تری نسبت به پورشه در دسترس خریداران  قرار گرفته است.

داخل لاماری ایما

همان طور که در بالا گفتیم طراحی بیرونی لاماری ایما ما را یاد خودرو های اسپرت می‌اندازد، علی رغم این که طراحی داخلی اش کاملا حس یک خودروی مجلل را به ما می‌دهد؛  که به نظر میرسد در هنگام طراحی داخلی لاماری ایما نیم نگاه و الگو برداری ای از خودرو های شرکت مرسدس بنز شده است، زیرا دریچه های تهویه هوای لاماری کاملا مشابه مرسدس بنز بوده و فرمان (D-CUT) و دسته تعویض دنده بسیار زیبا و مجلل طراحی شده است. فضای داخلی این خودرو بسیار بزرگ و جادار برای سر نشینان میباشد که فاصله بین دو محور داخلی این خودرو 2715 میلی‌متر است.

پیشنهاد می کنیم جهت خرید پژو به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

قیمت روز لاماری ایما صفر و کارکرده

نام خودروقیمت مصوب (تومان)رنگموعد تحویل
لاماری ایمایک میلیارد و 94 میلیون تومانسفید - مشکی - سبز90 روز کاری


ابعاد و اندازه ها و ظرفیت ها

طول۴۵۶۵ میلیمتر
عرض۱۸۶۰ میلیمتر
ارتفاع۱۶۹۰ میلیمتر
فاصله محورها۲۷۱۵ میلیمتر
وزن خالص۱۵۵۰ کیلوگرم
تعداد سرنشین۵ نفر
ظرفیت صندوق۴۸۰ لیتر
ظرفیت باک۵۵ لیتر
قطر رینگ۱۹ اینچ


مشخصات فنی لاماری ایما

خودروی لاماری ایما هم طبق معمول خودرو های چینی یک پیشرانه چهار سیلندر  1.5 لیتری توربو تنفس طبیعی را در خود دارد که این موتور توسط شرکت میتسوبیشی طراحی شده ، و از سیستم تزریق سوخت مستقیم (GDI) بهره می‌برد که قابلیت انتقال 195 اسب بخار را در (5600) دور و حداکثر گشتاور 285 نیوتون متر در 1500 الی 4000 دور دارد که شتاب صفر تا صد کیلومتر را در مدت زمان 9.5 ثانیه را با وزن 1550 کیلو گرم  می پیماید و  از یک گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه از نوع تر (WDCT)، در این خودرو استفاده شده است . مصرف سوخت ترکیبی لاماری ایما 6.6 لیتر در هر صد کیلومتر با حجم مخزن سوخت 55 لیتر می‌باشد. برای اطلاع از مشخصات و قیمت خودرو بسترن نیز می‌توانید صفحه خرید و فروش بسترن کارکرده و صفر را ببینید.

مشخصات کلی لاماری ایما

حجم موتور۱/۵ لیتر
نوع موتوربنزینی توربو شارژ
تعداد سیلندر/ سوپاپ۴ / ۱۶
محل قرار گیری موتورجلو
سیستم سوخت رسانیانژکتوری
قدرت موتور۱۹۵ اسب بخار در ۵۶۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور۲۸۵ نیوتون متر در ۱۵۰۰ تا ۴۰۰۰ دور در دقیقه
نوع گیربکس۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه
سیستم ترمزهادارای سیستم ضد قفل ABS و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، دارای سیستم کمکی ترمز HBA و BAS
نوع دیسک ترمز جلو و عقبدیسکی
سیستم فرمانبرقی
تعلیق جلومک فرسون
تعلیق عقبمولتی لینک
شتاب ۰ تا ۱۰۰۹/۲ ثانیه
مصرف سوخت داخل شهر۸/۹ لیتر
مصرف سوخت خارج از شهر۵/۷ لیتر
مصرف سوخت ترکیبی۶/۶ لیتر
استاندارد آلایندگییورو ۵

امکانات رفاهی لاماری ایما

در لیست امکاناتی که شرکت آرین موتور که تولید کننده خودرو های لاماری ایما می‌باشد منتشر شده است، میتوانیم بگوییم اکثر امکاناتی را که در خودرو های لوکس و به روز دنیا به کار گرفته شده است را ، در این خودرو نیز می‌توانیم مشاهده کنیم، که می‌توانیم به امکاناتی از جمله: ورود و خروج به خودرو بدون کلید (KEY LESS START)، ترمز پارک برقی، اتو هلد، نمایشگر لمسی 10.25 اینچی، دوربین دنده عقب، دوربین ثبت وقایع، فرمان (D-CUT)، فرمان سه حالته، تهویه مطبوع اتوماتیک، انتخاب حالت های رانندگی به دو حالت ECO ،SPORT، دی لایت، سنسور نور، کروز کنترل، سقف پانوراما، سیستم تصویه هوای کابین (AQS)، کول باکس، کنترل پایداری الکرونیکی (ESC)، کنترل کشش (TCS)، کمک به شروع حرکت در سربالایی‌ها (HAC)، کنترل سرعت در شیب، سنسور تنظیم فشار باد لاستیک، و 6 ایربگ دیده می‌شود که امکانات بسیار مناسب و کاملی را داراست. که مدیر عامل آرین موتور اعلام کرده است که از پاییز سال 1401 خودروهای لاماری ایما تولیدی به آپشن‌های هشدار نقطه کور، دوربین 360 درجه و گرم کن صندلی مجهز خواهد شد. در صورتی که می‌خواهید یک ماشین تقریبا هم‌رده با لاماری را نیز مقایسه کنید می‌توانید به صفحه فروش فونیکس کارکرده و صفر مراجعه نمایید.

کیسه های هوامجموعا 6 عدد ( راننده، سرنشین، جانبی راننده و سرنشین، پرده ای )
سیستم های پایداری و کمک رانندهسیستم کنترل پایداری الکترونیکی ESC، سیستم کنترل حرکت در سرپایینی HDC، سیستم کنترل حرکت در سربالایی HAC، سیستم کنترل کشش TCS
سیستم های امنیتی و حفاظتیسیستم ضد سرقت ایموبلایزر، ورود به خودرو بدون کلید و استارت دکمه ای
سیستم فرمان و هدایت پذیریفرمان کمکی برقی حساس به سرعت 3 حالته ( Standard، Cozy، Sport )
نوع غربیلک فرمانغربیلک فرمان دی کات روکش چرمی و کلید های کنترلی مولتی مدیا و کروز کنترل
سیستمهای تهویه مطبوعسیستم تهویه مطبوع اتوماتیک مجهز به Touch Control، دارای صفحه کنترل لمسی و سیستم تهویه هوای کابین AQS، مجهز به کولباکس و دریچه های تهویه هوای ردیف عقب
سیستم صوتی و تصویریدارای 6 عدد بلند گو
سیستمهای مولتی مدیادارای صفحه نمایش لمسی 10.25 اینچی، دارای پورت USB، قابلیت اتصال به wifi و بلوتوث، قابلیت تنظیم برخی امکانات خودرو از طریق سیستم مولتی مدیا، دارای دوربین دید عقب
سیستم صندلیهای جلوصندلی راننده برقی 6 جهته به همراه تنظیم گودی کمر، دارای کمربند ایمنی پیش کشنده، پوشش چرمی صندلی ها
سیستم صندلیهای عقبدارای روکش چرمی، قابلیت نصب آسان صندلی کودک (ISOFIX)، قابلیت تا شدن کامل صندلی های عقب، دارای کنسول میانی، دارای خروجی فندکی و USB
سیستم آیینه هاآیینه های جانبی برقی به همراه ولکام لایت و گرمکن
سیستم شیشه هاشیشه های جانبی برقی دارای پاور ویندوز و آنتی ترپ
سیستم های سقفدارای سقف شیشه ای پانوراما
سیستم روشنایی جلوچراغ های جلو دارای سنسور نور (Auto Light)، تنظیم ارتفاع چراغ های جلو در سیستم مولتی مدیا، دارای چراغ روشنایی در روز
سیستم روشنایی عقبدارای چراغ های ال ای دی، دارای مه شکن
سنسورهای پیش فعالسنسور پارک عقب، دارای دوربین ثبت وقایع، دارای سیستم پایش باد تایرها
سیستم های کمک رانندگیدارای کروز کنترل، انتخاب حالت رانندگی Eco، Sport، صفحه کیلومتر تمام دیجیتال 10.25 اینچی، ترمز پارک برقی و اتوهلد

مزایای لاماری ایما

1 - طراحی جذاب

یکی از جذاب ترین مزایای خودروی لاماری ایما طراحی زیبا، به روز و اسپرت این خودرو است که خودرویی همه پسندانه‌ای می‌باشد.

2 - عملکرد فنی بسیار خوب

لاماری ایما با پیشرانه 195 اسب بخاری و گیربکس 7 سرعته دو کلاچه عملکرد فنی بسیار خوبی نسبت به رقبای خودش را دارد.

3 - کابین بزرگ و جادار

لاماری ایما علاوه بر این که خودروی جوان پسندانه‌ای طراحی شده می‌تواند با فضای کابین بزرگ و جادار خودش خودرویی مناسب برای خانواده و مسافرت‌های خانوادگی باشد.


معایب لاماری ایما

1 - نقص بعضی آپشن های رفاهی

در این موضوع که لاماری ایما بسیار پر آپشن است شکی نیست ،  اما جای آپشن هایی همچون سنسور پارک در جلو ، صندوق عقب با درب برقی ، دوربین 360 درجه ، هشدار نقطه کور ، هشدار خروج از خط در جاده و اتوبان ها، و گرم کن صندلی های جلو در همچین خودرویی بسیار خالی است و انتظار میرفت این امکانات را هم در خود داشته باشد.

2 - وجود نداشتن حالت دنده دستی در گیربکس

در اکثر خودروهای تولید شده با گیربکس اتوماتیک شاهد حالت تیپ ترونیک یا تعویض دنده به صورت دستی هستیم؛ حتی در خودرو هایی که از گیربکس CVT استفاده میکنند هم این حالت را در اختیار رانندگان قرار می‌دهد، اما در این بین برای خودروی دو کلاچه لاماری ایما ، که حالت تیپ ترونیک در گیربکسش وجود ندارد عیب است.

اگر قصد فروش لاماری کارکرده خود را دارید می‌توانید با مراجعه به صفحه اصلی فروش فوری خودرو این کار را انجام دهید، همچنین اگر قصد خرید لاماری کارکرده یا خرید لاماری صفر را دارید نیز می‌توانید از طریق همان صفحه اقدام کنید و یا با متخصصین ما در نیکبخت خودرو تماس حاصل فرمایید.

برای خرید لاماری به چه نکاتی باید توجه نمود؟

مشخصات فنی، امکانات رفاهی، حجم و قدرت موتور و...

قیمت ماشین لاماری چقدر است؟

قیمت لاماری با توجه به کارکرد و مدل آن و همچنین امکانات فنی آن متغییر است.

دهکده المپیک:

021-44733890-92

بنی هاشم:

021-22339826-30

فرخی یزدی:

۰۲۱-۲۲۹۸۹۹۳۴

آشنایی با نیکبخت خودرو

نیکبخت خودرو ، بیش از 2 دهه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت می باشد. یکی از مهمترین خدمات ما ، فروش فوری خودرو کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن می باشد . نیکبخت خودرو درکمترین زمان قیمت منصفانه خودرو شما را توسط کارشناسان مجرب بعد از کارشناسی تخصصی ماشین ، رنگ و بدنه به صورت رایگان به شما اعلام می دارد و در صورت رضایت شما سریعا کارهای نقل و انتقال سند انجام شده و مبلغ خودرو بصورت چک روز به شما پرداخت می شود. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع اطلاعاتی قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان با استفاده از بروزترین تکنولوژی های دنیا، فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد. بدین صورت در کمترین زمان و مطمئن ترین راه خودروی کارکرده خود را به فروش می رسانید..