خرید و فروش دانگ فنگ صفر و کارکرده + قیمت روز دانگ فنگ
قیمت روز خودرو
قیمت دانگ فنگ
نیکبخت خودرو

مدل ها

لیست قیمت

معرفی

پرسش و پاسخ

عکس مدل خودرو H30 کراس

امتیاز کارشناسان

سال ساخت

از ۱۳۹۸ تا ۱۳۹۵
عکس مدل خودرو s30

امتیاز کارشناسان

سال ساخت

از ۱۳۹۷ تا ۱۳۹۷
عکس مدل خودرو دیگنیتی

امتیاز کارشناسان

سال ساخت

از ۱۴۰۲ تا ۱۴۰۰

لیست قیمت محصولات

دانگ فنگ

10 فروردین 1403

نام محصول/تیپ

قیمت / جزییات

دانگ فنگ H30 کراس

 

675,000,000 تومان

جزییات و قیمت

دانگ فنگ s30

 

594,000,000 تومان

جزییات و قیمت

دانگ فنگ دیگنیتی

 

1,755,000,000 تومان

جزییات و قیمت

معرفی قیمت محصولات دانگ فنگ

دانگ‌فنگ موتور یک شرکت خودروساز چینی است که به‌عنوان بزرگترین خودروساز در این کشور شناخته می‌شود. این کارخانه در سال ۱۹۶۸ در استان هوبِئی تاسیس شد و هم‌ اکنون، دفتر مرکزی آن در شهر ووهان واقع شده است. در حال حاضر، دانگ‌فنگ موتور در زمینه تولید و مونتاژ انواع خودرو، اتوبوس، کامیون و وسایل نقلیه تجاری و همچنین تولید قطعات خودرو فعالیت می‌کند. این شرکت در سال ۲۰۰۵، نخستین برنامه واگذاری عمومی سهام خود را انجام داد، اما طبق آمار همچنان بیش از ۷۰ درصد از سهام این کارخانه در اختیار دولت مرکزی چین قرار دارد. در عین حال باید به این نکته نیز اشاره داشته باشیم که ۴۵ درصد از سهام کارخانه کامیون‌ سازی دانگ‌ فنگ موتور نیز در اختیار شرکت ولوو تراکس است. کامیون‌های این شرکت به لطف همکاری با ولوو تراکس و رنو تراکس که زیرمجموعه‌ای از ولوو تراکس محسوب می‌شود، توانسته است به‌ عنوان اولین کمپانی چینی، به شکل پر رنگ به بازارهای اروپایی گام بگذارد.

پیشنهاد می کنیم برای فروش فوری خودرو های خود به لینک مربوطه از نیکبخت خودرو مراجعه نمایید.

مرکز اصلی تولید خودروهای دانگ‌فنگ در ووهان است، اما بخشی از محصولات نیز در کارخانه این شرکت در شهر شیان در همان استان هوبِئی تولید می‌شود. دانگ‌فنگ محصولات مختلف خود را در بسیاری از کشورهای خارجی با داشتن نمایندگی در آن کشورها به فروش می‌رساند. پاکستان، اندونزی، مالزی، میانمار، پاراگوئه، فیلیپین، ویتنام و انگلستان بیشترین واردات دانگ‌ فنگ را به‌ خود اختصاص داده‌اند. این شرکت با توجه به نیاز پاکستان به ساخت کامیون‌های مختلف، همکاری مشترکی را با شرکت «گاندرا نیسان» در این کشور دارد و به مونتاژ کامیون در پاکستان می‌پردازد. همچنین، با همکاری شرکت رگال در این کشور، دانگ‌فنگ موتورز به تولید خودرو نیز در آنجا مشغول است. در عین حال، برخی از کامیون‌های سنگین دانگ‌فنگ با کاربری نظامی به برخی کشورها از جمله، میانمار و سودان فروخته شده است.

دهکده المپیک:

021-44733890-92

بنی هاشم:

021-22339826-30

فرخی یزدی:

۰۲۱-۲۲۹۸۹۹۳۴

آشنایی با نیکبخت خودرو

نیکبخت خودرو ، بیش از 2 دهه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت می باشد. یکی از مهمترین خدمات ما ، فروش فوری خودرو کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن می باشد . نیکبخت خودرو درکمترین زمان قیمت منصفانه خودرو شما را توسط کارشناسان مجرب بعد از کارشناسی تخصصی ماشین ، رنگ و بدنه به صورت رایگان به شما اعلام می دارد و در صورت رضایت شما سریعا کارهای نقل و انتقال سند انجام شده و مبلغ خودرو بصورت چک روز به شما پرداخت می شود. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع اطلاعاتی قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان با استفاده از بروزترین تکنولوژی های دنیا، فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد. بدین صورت در کمترین زمان و مطمئن ترین راه خودروی کارکرده خود را به فروش می رسانید..