ام وی امخرید و فروش خودرو

خرید و فروش ام وی ام ۳۱۵ کارکرده و صفر+ قیمت روز ام وی ام ۳۱۵

خرید و فروش ام وی ام ۳۱۵ کارکرده و صفر در نیکبخت خودرو

[public_cars brand=”ام وی ام” model=”315″]

در این مقاله در مورد خرید ام وی ام ۳۱۵ و فروش ام وی ام ۳۱۵ و همچنین قیمت آن صحبت خواهیم کرد. شرکت صنایع خودروسازی مدیران، که با نام مدیران خودرو نیز شناخته می‌شود، یک شرکت مونتاژ خودروی ایرانی است، که از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید در شهر بم آغاز کرد. این شرکت، مونتاژ کنندهٔ برخی از محصولات شرکت چینی چری اتومبیل می‌باشد که در دو گروه MVM و CHERY در بازار ایران عرضه می‌گردد. این شرکت از سال ۱۳۹۹ لوگو خودرو های چری را به لوگو خودش تغییر داد یعنی MVM.

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسلط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند . در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش خودرو کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است. همکاران متخصص ما ، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده ، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می پذیرد . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان ،فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد. با تیم تخصصی نیکبخت خودرو در کوتاه ترین زمان ممکن تجربه جدید در زمینه ی فروش خودرو کسب کنید. شما فروشنده محترم ام وی ام کارکرده جهت دریافت قیمت ام وی ام  کارکرده خود میتوانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.

قیمت روز ام وی ام ۳۱۵ کارکرده + قیمت ام وی ام صفر

نام خودرومدلبر اساسقیمت بازار
315هاچ بک‏، پلاس1399 | مدیران خودروقیمت روز بازار570,000,000
315هاچ بک‏، پلاس1400 | مدیران خودروقیمت روز بازار615,000,000
22‏، اتوماتیک اسپرت اکسلنت‏1399 | مدیران خودروقیمت روز بازار710,000,000
X22‏، اتوماتیک اسپرت اکسلنت‏1400 | مدیران خودروقیمت روز بازار730,000,000
X22‏، دنده ای اسپرت لاکچری1400 | مدیران خودروقیمت روز بازار640,000,000
X22 PRO‏، اکسلنت1400 | مدیران خودروقیمت روز بازار830,000,000
X33 S‏، 5 سرعته اتوماتیک1401 |اسپرت اکسلنت-مدیران خودروقیمت روز بازار930,000,000
X33 S‏، 5 سرعته اتوماتیک1400 |اسپرت اکسلنت-مدیران خودروقیمت روز بازار895,000,000
x55‏، اکسلنت1400 | مدیران خودروقیمت روز بازار1/040,000,000
x55‏، اکسلنت اسپرت1400 | مدیران خودروقیمت روز بازار1/090,000,000

ام‌ وی‌ ام ۳۱۵ هم میتواند خودرو خوبی باشد و هم بد، و این بستگی به نوع کاربری و سلیقه شخصی شما خواهد داشت. اگر به‌دنبال یک خودرو هاچ‌بک با فضای کابین و صندوق مقداری جادارتر از پژو ۲۰۶ هستید و به نرمی سواری و طراحی داخلی و بیرونی اتومبیل اهمیت زیادی میدهید، این ماشین میتواند شما را راضی نگاه دارد، بخصوص که از نظر ایمنی و مصرف سوخت هم شرایطش قابل قبول است و به نسبت برخی از رقبای چینی از خدمات پس از فروش بهتری بهره میبرد. اما اگر شتاب و هندلینگ و خصلت‌های اسپرتی ماشین برایتان از اهمیت بالاتری برخوردار است و قصد دارید در هنگام فروش، ماشینتان به سرعت به پول نقد تبدیل شود، این محصول یک انتخاب بد برای شما خواهد بود.

اگر میخواهید در مورد مدل های دیگر ام وی ام از جمله x33 اطلاع داشته باشید به صفحه قیمت x33 صفر مراجعه کنید.

طراحی کابین ام وی ام ۳۱۵

کابین ام‌وی‌ام ۳۱۵  نسبت به مدل قبلی تغییرات اساسی را تجربه کرده و حالا با چیدمانی کاملاً متفاوت، فضایی شیک و اسپرت را پیش رویمان قرار داده است. البته داخل اتاق نسخه قبلی هم خلاقیت‌های نسبی دیده میشد اما میزان پیشرفت در نسخه فیس لیفت شده کاملاً مشهود است. تم کلی طراحی کابین ۳۱۵ جدید از خودروهای اسپرت اروپایی الگوبرداری شده و با خطوط شکسته پرشمار، حس هیجان مناسبی به سرنشینان منتقل میکند؛ هرچند این هیجان فقط در حد همین احساس باقی خواهد ماند چراکه مشخصات فنی و توانایی‌های حرکتی ۳۱۵ همخوانی چندانی با ظاهر و کابین اسپرت اتومبیل ندارند.

بگذریم؛ در هر صورت میتوان از کابین ۳۱۵ جدید به عنوان یکی از زیباترین‌های این رده قیمتی یاد کرد. از لحاظ ارگونومی هم اوضاع راضی کننده است؛ البته طراحی صندلی‌ها میتوانست بهتر از اینها باشد و محدودیت‎هایی در دید قسمت عقبی نیز دیده میشود اما با توجه به رقبای نه چندان قدر این بخش از بازار میشود از این موارد جزئی نیز چشم پوشی نمود؛ بخصوص که وجود سنسور و دوربین دنده عقب، محدودیت دید قسمت پشتی را به خوبی پوشش داده‌اند.

در خصوص فضاسازی هم باید گفت، ام‌ وی‌ ام ۳۱۵ بخصوص در قسمت عقب و همچنین صندوق از امثال پژو ۲۰۶ جادارتر می‌باشد و در نتیجه به عنوان یک خودرو هاچ‌بک نمره خوبی دریافت میکند، اما برای نسخه صندوقدار اوضاع متفاوت است و این بار باید بگوئیم که ۳۱۵ با توجه به انتظاراتی از ماشین‌های سدان میرود شرایط متوسطی دارد. هرچند باز هم وضعیت جای پای سرنشینان عقب در این محصول از پژو ۲۰۶SD بهتر است.

اگر میخواهید در مورد یکی دیگر از مدل های ام وی ام مانند فونیکس اطلاعاتی کسب کنید به صفحه قیمت محصولات فونیکس مراجعه کنید.

طراحی ظاهری ام وی ام ۳۱۵

حتی مدل اولیه ام‌ وی‌ ام ۳۱۵ هم علیرغم برخی ناهماهنگی‌ها در طراحی، خودرو خوش‌قیافه‌ای به حساب می‌آمد و حداقل به نسبت رقبای قیمتی‌اش میتوانست نمره قبولی را به راحتی دریافت کند. اما در نسخه فیس‌لیفت، طراحان ام‌وی‌ام موفق شدند همان اشکالات اندک راهم برطرف سازند و با استفاده از چراغها، سپر و جلوپنجره جدید، به شکل و شمایل بسیار پخته‌تری در دماغه خودرو دست یابند. البته تغییرات ظاهری نسخه جدید در بخش‌های دیگری نظیر استفاده از LED در چراغهای عقب و بازطراحی سپر عقب ادامه داشته اما عمده تفاوت‌ها در قسمت جلویی صورت گرفته است. همچنین در این بین تیپ‌های مختلفی نظیر اسپرت (با تزئینات بدنه کرومی و فلاپ‌های مشکلی پیرامونی) و پس از آن اسپرت اکسلنت با روف‌رک‌های بر روی سقف به بازار عرضه شدند. راستی نمونه صندوقدار ۳۱۵ هم تا سال ۱۳۹۶ در بازار عرضه میشد اما آن مدل بدلیل عدم هماهنگی در طراحی، چندان مورد استقبال مشتریال قرار نگرفت و خیلی زود از خط تولید خارج گشت.

مشخصات ام وی ام ۳۱۵

شاید با دیدن ظاهر اسپرت و کابین هیجان انگیز ام‌ وی‌ ام ۳۱۵ جدید، انتظارتان مقداری بالا رفته باشد و توقع یک سواری روح انگیز را داشته باشید اما متاسفانه ام‌وی‌ام ۳۱۵ در بخش مشخصات فنی نکته خاصی ارائه نمیکند و با یک موتور ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی که حداکثر قادر است ۱۰۷ اسب بخار قدرت و ۱۴۰ نیوتن‌تر گشتاور تولید کند، قابلیت‌های کاملاً متوسطی از خود نشان میدهد. در واقع شتاب اولیه این ماشین برای استفاده‌های شهری کافی است و در جاده هم میتواند تا حدودی راضی کننده باشد اما در سربالایی‌ها و سبقت‌گیری‌ها نباید توقع واکنش‌ سریعی از پدال گاز داشته باشید.

البته قدرت و گشتاور ۳۱۵ به نسبت ابعاد و وزن اتومبیل خیلی هم ضعیف نیست اما ضرائب سبک جعبه دنده، که در جهت پایین آوردن مصرف سوخت بدین شکل طراحی شده‌، از شتاب و کشش ماشین کاسته است. در واقع این نوع جعبه دنده، برای شهر کوهپایه‌ای همچون تهران و جاده‌های کوهستانی کشورمان چندان ایده‌آل به نظر نمی‌رسد چراکه بدلیل فاصله زیاد ضرائب از یکدیگر پس از هر تعویض با افت دور موتور زیادی مواجه میشویم و در نتیجه در سربالایی‌ها (‌و حتی سرازیری‌ها جهت استفاده از ترمز موتور) راننده مجبور است مدام از دورهای بالاتر موتور استفاده کند تا با افت شتاب و کشش مواجه نشود؛ نکته‌ای که با نفوذ صدای زیاد پیشرانه به داخل کابین همراه خواهد بود.

البته جعبه دنده ۳۱۵ داستان مفصلی دارد؛ در نسخه‌های اولیه (قبل از فیس لیفت) مالکان از مشکلات دسیک و صفحه کلاچ که در ترافیک و سربالایی دچار مشکل میشد، به ستوه آمده بودند؛ این مشکل تا حدی جدی بود که در نهایت به بدنامی و بدفروشی این محصول در بازار دست دوم‌ها منتهی شد. اما در نسخه‌های تولیدی بعد از سال ۱۳۹۴ (پس از فیس جدید) ام‌وی‌ام مشکل را برطرف ساخت، هرچند همچنان برخی افراد از صدای اضافه گیربکس در برخی مدلهای تولیدی گلایه دارند.
راستی برای داشتن نسخه اتوماتیک ۳۱۵ باید به سراغ مدل پلاس که البته در رده قیمتی کاملاً متفاوتی قرار دارد بروید. در آن مدل یک جعبه دنده ۴ سرعته اتوماتیک جایگزین گیربکس ۵ سرعته دستی شده است. ترمزهای ماشین هم مقداری قلق دارند و ممکن است در ابتدا مقداری حس عدم اطمیمنان را به شما منتقل کنند اما در طول زمان به این مورد تا حدودی عادت خواهید کرد.

در این بین میتوان از کیفیت سواری ۳۱۵ به عنوان یکی از نکات مثبت ماشین یاد کرد؛ هرچند این سواری نرم باعث شده که در سرعت‌های بالاتر مقداری حس ناپایداری در پیچ‌ها به راننده منتقل شود. پس به نوعی میتوان گفت ام‌وی‌ام ۳۱۵ جدید علیرغم ظاهر اسپرتش رفتاری خانوادگی دارد و میتواند برای استفاده خانواده‌های جوان و کم جمعیت و یا افرادی که خیلی اهل رانندگی هیجانی نیستند کارآمد باشد.

مزایا و معایب ام وی ام ۳۱۵

مزایا
  • طراحی زیبا کابین و بدنه، فضای اتاق و صندوق عقب مقداری بزرگ‌تر از پژو ۲۰۶، کیفیت سواری قابل قبول
معایب
  • توانایی‌های حرکتی ضعیف، کیفیت فنی و متریال متوسط، بازار دست دوم‌ نه چندان مناسب

رقبای ام وی ام ۳۱۵ در بازار

شاید مهم‌ترین رقیب ام‌ وی‌ ام ۳۱۵ پژو ۲۰۷i دنده‌ای باشد؛ خودرویی که با شتاب و هندلینگ اندکی بهتر و بازار دست دوم برتر و قطعات یدکی مقداری ارزانتر، میتواند در نگاه اول برنده رقابت باشد؛ اما در طرف مقابل ام‌وی‌ام ۳۱۵ جدید هم با کابین و صندوق مقداری جادارتر، کیفیت سواری نرم‌تر و طراحی متفاوت بدنه میتواند طرفداران خاص خودش را داشته باشد و برای خانواده‌ها گزینه کارامدتری باشد. البته برلیانس H220 هم با قیمت ارزانتر در نسخه دنده‌ای و یک ستاره ایمنی بالاتر میتواند انتخاب وسوسه کننده‌ای به حساب آید هرچند از نظر طراحی و آپشن همچنان ام‌ وی‌ ام ۳۱۵ جدید دست برتر را در اختیار خواهد داشت.

مشخصات فنی
موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه
حجم موتور ۱۴۹۷ سی سی
تنفس موتور تنفس طبیعی
انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت ۱۰۷ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۱۴۰ نیوتن متر در ۴۵۰۰ دور در دقیقه
جعبه دنده ۵ دنده دستی
شتاب ۰ تا ۱۰۰
حداکثر سرعت ۱۷۰ کیلومتر در ساعت
وزن ۱۲۱۰ کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) ۴۱۸۸ طول – ۱۶۸۶ عرض – ۱۴۸۰ ارتفاع
فاصله بین دو محور ۲۵۲۷ میلیمتر
مصرف سوخت و استانداردها
مصرف سوخت داخل شهر – لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهر – لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی ۶.۵ لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک ۵۰ لیتر
استاندارد آلایندگی یورو ۴
میزان تولید CO2 165 گرم در هر کیلومتر
استاندارد امنیت

امکانات و تجهیزات ام وی ام ۳۱۵ جدید

چند سالی است که عرضه تیپ ساده ام‌وی‌ام ۳۱۵ متوقف شده است. در نسخه‌های جدیدتر مثل تیپ “اسپرت لاکچری” و “اسپرت اکسلنت” امکانات قابل قبولی نظیر کیسه هوا برای راننده و سرنشین کناری، ترمزهای جلو دیسکی و عقب کاسه‌ای مجهز به ABS و EBD، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر، نمایشگر ۷ اینچی لمسی مجهز به رهیاب ماهواره‌ای و دوربین دنده عقب، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، سنسورهای دنده عقب، صندلی‎های با روکش چرمی و شیشه‌ها و آینه‌های برقی وجود دارند که برای این رده قیمتی کافی به نظر میرسند. البته تیپ “اسپرت اکسلنت” با موارد تکمیلی نظیر سیستم پخش VIFA و روف‌رک‌های روی سقف عرضه شده است.
در خصوص ایمنی هم ام‌وی‌ام ۳۱۵ موفق شده ۴ ستاره موسسه تست تصادف چین (C-NCAP) را بدست آورد که هرچند به ستاره‌های اروپایی نمیرسد اما برای این رده امتیاز قابل قبولی محسوب میشود، هرچند رقیبی مثل برلیانس H220 از این موسسه ۵ ستاره دریافت نموده و پژو ۲۰۶ هم ۴ ستاره اروپایی را در چنته دارد.

امکانات ام وی ام ۳۱۵ جدید

ترمز و پایداری ترمز جلو دیسکی و عقب کاسه ای – ABS – EBD
کیسه هوا کیسه هوا برای سرنشینان جلو
سیستم صوتی قابلیت پخش MP3 – ورودی USB و AUX – مجهز به ۶ بلندگو
دیگر تجهیزات

چراغ های مه شکن جلو و عقب – چراغ سوم ترمز – تنظیم صندلی جلو در ۴ جهت – رینگ آلومینیومی – سنسور پارک – تنظیم برقی آینه های جانبی – شیشه های بالابر برقی برای ۴ درب

قیمت  mvm 315 صفر و کارکرده در بازار ایران چگونه است

قیمت mvm 315 صفر و همچنین قیمت mvm 315 دست دوم (mvm 315 قیمت) در بازار ایران با توجه به نرخ دلار محاصبه می شود از آنجایی که بازار ایران همواره با افزایش و کاهش‌های زیادی همراه است، مخصوصا زمانی‌که به‌دنبال قیمت mvm 315 کارکرده و دست ‌دوم باشید، چراکه فاکتورهای زیادی ازجمله قطعات تعویض‌شده یا رنگ‌شده، میزان کارکرد و … در قیمت mvm 315 تاثیرگذارند و افراد عادی و غیرمتخصص قادر به تشخیص تمام این موارد نیستند و نمی‌توانند قیمت mvm 315را به‌درستی تعیین کنند، درنتیجه ممکن است دچار عواقب جبران‌ناپذیری شوند پس بهتر است برای جلوگیری از این اتفاق از کارشناسان مجرب این کار کمک بخواهید. نیکبخت خودرو تلاش می کنده با ارائه قیمت روز mvm 315 به شفافیت بازار کمک کند، شما می توانید برای دریافت آخرین قیمت روز خودرو ها به سایت ما مراجعه کنید.

مطالعه بیشتر  خرید و فروش بنز CLS کارکرده و صفر + قیمت روز بنز CLS

نوشته های مشابه

‫۴ دیدگاه ها

    1. توی این بخش از سایت فقط قیمت روز ماشین میزارن برای فهمیدن قیمت ام وی ام پلاس اتوماتیک کارکرده باید بری توی پنل فروش ماشین کارکرده و بر اساس معیار های خود ماشین مدنظر رو جستوجو کنید

  1. چقدر خرید mvm 315 کارکرده تو ایران سخت شده مگه این رنگ کارا و صافکارا چیکار می کنند با این ماشین های کارکرده!!!!!!!!!!؟

    1. واقعا باید دست مریزاد گفت به این صافکارا و نقاشای ماشین یعنی یجوری این ماشین mvm 315 رو رنگ میکنند که اگه کارشناس تشخیص نده عمرا متوجه بشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *