خرید و فروش لکسوس صفر و کارکرده + قیمت روز لکسوس
قیمت روز خودرو
قیمت لکسوس
نیکبخت خودرو

مدل ها

لیست قیمت

معرفی

پرسش و پاسخ

عکس مدل خودرو ES

امتیاز کارشناسان

سال ساخت

از ۲۰۱۶ تا ۲۰۰۸
عکس مدل خودرو IS

امتیاز کارشناسان

سال ساخت

از ۲۰۱۵ تا ۲۰۰۸
عکس مدل خودرو IS C

امتیاز کارشناسان

سال ساخت

از ۲۰۱۲ تا ۲۰۰۹
عکس مدل خودرو LS460

امتیاز کارشناسان

سال ساخت

از ۲۰۱۲ تا ۲۰۰۸
عکس مدل خودرو LX 570

امتیاز کارشناسان

سال ساخت

از ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۳
عکس مدل خودرو NX

امتیاز کارشناسان

سال ساخت

از ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۵
عکس مدل خودرو NX هیبرید

امتیاز کارشناسان

سال ساخت

از ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۵
عکس مدل خودرو RX

امتیاز کارشناسان

سال ساخت

از ۲۰۱۸ تا ۲۰۰۷

لیست قیمت محصولات

لکسوس

1 اردیبهشت 1403

نام محصول/تیپ

قیمت / جزییات

لکسوس ES

 

8,602,200,000 تومان

جزییات و قیمت

لکسوس IS

 

4,158,000,000 تومان

جزییات و قیمت

لکسوس IS C

 

4,707,000,000 تومان

جزییات و قیمت

لکسوس LS460

 

16,650,000,000 تومان

جزییات و قیمت

لکسوس LX 570

 

33,300,000,000 تومان

جزییات و قیمت

لکسوس NX

 

8,986,500,000 تومان

جزییات و قیمت

لکسوس NX هیبرید

 

8,388,000,000 تومان

جزییات و قیمت

لکسوس RX

 

14,445,000,000 تومان

جزییات و قیمت

معرفی قیمت محصولات لکسوس

لکسوس به ژاپنی: レクサスشرکت خودروسازی ژاپنی است، که وظیفه طراحی ، تولید و توزیع خودروهای لوکس ابرشرکت تویوتا را بر عهده دارد. شرکت لکسوس در سال ۱۹۸۹ توسط مدیر عامل وقت تویوتا ؛ ایجی تویودا در ایالات متحده آمریکا راه‌اندازی شد. امروزه لکسوس با تولید خودروهایی لوکس، به برندی بین‌المللی تبدیل شده، که به‌عنوان بزرگترین تولید کننده خودروهای سفارشی و ویژه در کشور ژاپن شناخته می‌شود. این شرکت اکنون تولیدات خود را در ۷۰ کشور جهان عرضه می‌کند و یکی از ۱۰ نشان تجاری یا برند برتر ژاپن، بر پایه میزان ارزش بازار، به‌ شمار می‌آید. دفتر مرکزی شرکت لکسوس در کشور ژاپن قرار دارد و دفاتر بین‌ المللی و مراکز عملیاتی آن نیز در شهرهای بروکسل، بلژیک و تورانس، کالیفرنیا مستقر می‌باشند. ریشه‌های تأسیس لکسوس به پروژه‌ای مخفی باز می‌گردد، که توسط تویوتا به‌ منظور طراحی و ساخت خودرویی سدان در سال ۱۹۸۳ با نام پروژه اف۱ آغاز و در سال ۱۹۸۹ با عرضه خودروی لکسوس ال اس راه‌اندازی شد.

اولین مدل کوپه لکسوس با عنوان ‌SC400 هم در سال ۲۰۰۰ ارائه شد. در سال ۲۰۰۵ هم که ارائه نسخه‌های هیبریدی شروع شد که پنج سال بعد، لکسوس تصمیم گرفت تنوع بیشتری به این خودروهایش بدهد. به همین دلیل کراس‌اوور لکسوس NX را معرفی کرد؛ اولین محصول توربوشارژ لکسوس. در سال ۲۰۱۵ هم که یکی از غول‌های لکسوس راهی بازار شد؛ LC500 با ۴۶۷ اسب‌بخار قدرت. حالا لکسوس در بیش از ۷۰ کشور دنیا کارهای تولیدی و طراحی مربوط به خودروهایش را انجام می‌دهد و تبدیل به یکی از محترم‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین خودروهای جهان شده است. برترین مدل‌های آن نیز لکسوس شاسی‌بلند مدل GX، لکسوس مدل RX هیبرید، لکسوس مدل RCF و لکسوس مدل LS 400 دانسته می‌شود.

لکسوس شرکت خودروسازی ژاپنی است، که وظیفه طراحی، تولید و پخش خودروهای لوکس شرکت تویوتا را برعهده دارد. شرکت لکسوس در سال ۱۹۸۹ توسط مدیرعامل وقت تویوتا؛ ایجی تویودا در ایالات متحده آمریکا راه‌اندازی شد. امروزه لکسوس با تولید خودروهایی لوکس، به برندی بین‌المللی تبدیل شده، که به‌عنوان بزرگترین تولیدکننده خودروهای سفارشی و ویژه، در کشور ژاپن شناخته می‌شود. این شرکت اکنون تولیدات خود را در ۷۰ کشور جهان عرضه می‌کند و یکی از ۱۰ نشان تجاری یا برند برتر ژاپن، بر پایه میزان ارزش بازار به‌شمار می‌آید.

دفتر مرکزی شرکت لکسوس در کشور ژاپن قرار دارد و دفاتر بین‌المللی و مراکز عملیاتی آن نیز در شهرهای بروکسل، بلژیک و تورانس، کالیفرنیا مستقر می‌باشند. ریشه‌های تأسیس لکسوس به پروژه‌ای مخفی بازمی‌گردد، که توسط تویوتا به‌منظور طراحی و ساخت خودرویی سدان در سال ۱۹۸۳ با نام پروژه اف۱ آغاز و در سال ۱۹۸۹ با عرضه خودروی لکسوس ال اس راه‌اندازی شد.

قیمت لکسوس کارکرده چقدر است؟

با توجه به نوسانات قیمت دلار و همچنین موارد فنی لکسوس کارکرده، قیمت آن کاملا متغیر است.

هنگام خرید لکسوس چه مواردی را باید مدنظر قرار داد؟

به دلیل قیمت بالای لکسوس و امکانات پیشرفته آن، حتما نیاز است یک کارشناس مجرب سلامت موتور و گیربکس و مابقی موارد فنی آن را هنگام خریدتان بازدید نماید.

دهکده المپیک:

021-44733890-92

بنی هاشم:

021-22339826-30

فرخی یزدی:

۰۲۱-۲۲۹۸۹۹۳۴

آشنایی با نیکبخت خودرو

نیکبخت خودرو ، بیش از 2 دهه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت می باشد. یکی از مهمترین خدمات ما ، فروش فوری خودرو کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن می باشد . نیکبخت خودرو درکمترین زمان قیمت منصفانه خودرو شما را توسط کارشناسان مجرب بعد از کارشناسی تخصصی ماشین ، رنگ و بدنه به صورت رایگان به شما اعلام می دارد و در صورت رضایت شما سریعا کارهای نقل و انتقال سند انجام شده و مبلغ خودرو بصورت چک روز به شما پرداخت می شود. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع اطلاعاتی قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان با استفاده از بروزترین تکنولوژی های دنیا، فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد. بدین صورت در کمترین زمان و مطمئن ترین راه خودروی کارکرده خود را به فروش می رسانید..