خرید و فروش لیفان کارکرده و صفر + قیمت روز لیفان X60
قیمت روز خودرو
قیمت لیفان
نیکبخت خودرو

مدل ها

لیست قیمت

معرفی

پرسش و پاسخ

عکس مدل خودرو 620

امتیاز کارشناسان

سال ساخت

از ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۱
عکس مدل خودرو 820

امتیاز کارشناسان

سال ساخت

از ۱۳۹۷ تا ۱۳۹۶
عکس مدل خودرو X50

امتیاز کارشناسان

سال ساخت

از ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۴
عکس مدل خودرو x60

امتیاز کارشناسان

سال ساخت

از ۱۳۹۷ تا ۱۳۹۲

لیست قیمت محصولات

لیفان

8 اردیبهشت 1403

نام محصول/تیپ

قیمت / جزییات

لیفان 620

 

504,000,000 تومان

جزییات و قیمت

لیفان 820

 

1,197,000,000 تومان

جزییات و قیمت

لیفان X50

 

576,000,000 تومان

جزییات و قیمت

لیفان x60

 

729,000,000 تومان

جزییات و قیمت

معرفی قیمت محصولات لیفان

با رونق گرفتن واردات خودروهای چینی به داخل اریان، لیفان X۶۰ به عنوان یک کراس اوور اقتصادی توانست جایگاه خوبی را در بین علاقه‌مندان خودروهای شاسی بلند در ایران پیدا کند. همراه با افزایش تب خرید خودروهای خارجی شاسی بلند در سراسر جهان و از طرفی بالا بودن قیمت ماشین‌های کره‌ای، ژاپنی و اروپایی موجب شد تا افراد با سطح درآمدی متوسط نیز بتوانند یک خودروی شاسی بلند با کیفیت مانند لیفان را خریداری و رانندگی با آن را تجربه کنند.

کمپانی لیفان از جمله شرکت‌های خودروسازی با سابقه در تولید اتومبیل و موتور سیکلت در چین است. لیفان، فعالیت خود را از سال ۱۹۹۲ با تولید موتور سیکلت آغاز کرد و با ساخت پیشرانه برای خودرو توانست به سرعت گسترش پیدا کند. خودروهای تولید شده توسط لیفان به ۵۱ کشور دنیا با حضور نمایندگی فعال صادر و فروخته می‌شوند.

علاوه بر کشورهای آذربایجان، مصر، اتیوپی، روسیه و اروگوئه که خرید و فروش محصولات لیفان را انجام می‌دهند، کرمان موتور به عنوان تنها نماینده این کمپانی جهت خرید لیفان در ایران شناخته می‌شود. لیفان X۶۰ از اولین و قدیمی‌ترین کراس اوور تولید شده توسط لیفان به حساب می‌آید. رونمایی از این خودرو در سال ۲۰۱۱ انجام شد. در سال ۲۰۱۵ با ایجاد تغییرات گسترده در طراحی بدنه و نمای بیرونی آن از جمله چراغ‌های اصلی، سپر، جلوپنجره و.... محصول جدیدتر و به روزتر تولید شد.

محصولات خودروسازی لیفان

شرکت لیفان از جمله تولیدکنندگان خودرو چینی است که موفق شد به راحتی و با سرعت وارد بازار ایران شود. این کمپانی در تولید موتورسیکلت توانست رتبه پنجم دنیا را کسب کند. در ادامه روند پیشرفت خود توانست در سال ۲۰۰۳ اولین خودرو را ساخته و روانه بازار کند. از جمله محصولات خودرویی لیفان می‌توان موارد زیر را نام برد:

· لیفان ۵۲۰
· لیفان i۵۲۰
· لیفان ۶۲۰
· لیفان X۶۰
· لیفان X۵۰

پیشنهاد می کنیم فروش فوری خودرو های خود را به نیکبخت خودرو بسپارید.

خرید خودرو لیفان در بازار ایران

لیفان از طریق شرکت کرمان موتور، محصولات خودرویی خود را در ایران عرضه می‌کند. با توجه به طراحی بدنه زیبا و اسپرت اتومبیل‌های تولید شده و از طرفی قیمت مناسب، کرمان موتور موفق شد تا به فروش بالایی برسد. در واقع کرمان موتور به عنوان نمایندگی لیفان کار مونتاژ و عرضه ماشین‌های لیفان را بر عهده دارد.

کمپانی کرمان موتور در سال ۱۳۷۳ به منظور ساخت و عرضه ماشین در کشور راه‌اندازی شد. با وارد کردن ماتیز به عنوان اولین خودرو در سال ۱۳۷۹ فعالیت خود را شروع کرد و در سال ۱۳۸۶ طی انعقاد قراردادی با شرکت چینی لیفان توانست خودروهای مختلف را با قیمتی مناسب به عنوان ماشین خارجی وارد کرده و در اختیار ایرانیان قرار دهد.

بررسی خودرو لیفان X۶۰

لیفان X۶۰ به عنوان اولین تلاش خودروسازی لیفان در تولید ماشین شاسی بلند شناخته می‌شود که در ابتدای ورود خود به ایران موجب شد تعداد بسیاری از ایرانیان نسبت به خرید لیفان علاقه‌مند شوند. همراه با گذشت زمان با ایجاد تغییرات گسترده در قیمت لیفان و افت میزان کیفیت قطعات مونتاژ به کار رفته توسط شرکت کرمان موتور، تعداد افراد طرف‌دار خودرو لیفان X۶۰ کاهش پیدا کرد.

1. مشخصات فنی لیفان X۶۰

خودرو شاسی بلند خانوادگی که داخل کابین به نحوی طراحی شده است تا فضای کافی برای نشستن ۵ نفر بزرگسال را داشته باشد. موتور استفاده شده در این کراس اوو چینی، ۴ سیلندر ۸/۱ لیتری است که مجهز به تکنولوژی WT-i است. شتاب صفر تا صد این خودرو در مدت زمان ۲/۱۳ ثانیه است که برای این خودرو به عنوان یک نکته منفی به حساب می‌آید.

گیربکس ۵ دنده دستی و CVT اتوماتیک در مدل‌های مختلف این خودرو باعث می‌شود تا توان ۱۳۱ اسب بخار و گشتاور ۱۶۸ نیوتن متر را به محور جلو جهت حرکت خودرو انتقال دهد. حداکثر سرعت ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت لیفان X۶۰ از جمله ویژگی‌های مورد نظر برای افرادی است که می‌خواهند در آرامش و امنیت رانندگی کنند.

یکی از ویژگی‌های بارز این خودرو، وجود سیستم تعلیق در کنار لاستیک‌ها با اندازه مناسب است که به حفظ تعادل در جاده‌های ناهموار و کوهستانی و البته شرایط جوی نامساعد برفی و بارانی کمک می‌کند.

پیشنهاد می کنیم جهت آشنایی با مشخصات و شرایط خرید بی ام و 528 به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

2. امکانات رفاهی لیفان X۶۰

یکی از بارزترین مشخصه‌های خودروهای چینی که موجب شده تا افراد نسبت به خرید لیفان علاقه‌مند شوند، وجود امکانات رفاهی متعدد و با کیفیت است. این در حالی است که اگر خودرو به صورت مونتاژ داخل آماده شده باشد، به دلیل کاهش قیمت لیفان از سوی تولیدکننده، امکانات و قطعات با میزان کمتر و کیفیت پایین‌تر به کار برده می‌شوند.

از جمله امکانات لیفان X۶۰ عبارت‌اند از:

· سیستم صوتی دارای ۶ بلندگو با قابلیت پخش CD و DVD
· سیستم تهویه مطبوع و کولر
· آینه‌های جانبی برقی
· چراغ‌های مه شکن در جلو و عقب
· گرم کن و برف پاک کن شیشه عقب خودرو
· امکان باز کردن درب صندوق و باک خودرو از داخل کابین
· استفاده از پرده‌های ردیف عقب برای جلوگیری از ورود آفتاب به قسمت عقب ماشین
· قابلیت تنظیم میزان نور چراغ‌های از داخل
· عایق‌بندی مناسب بدنه

پیشنهاد می کنیم جهت آشنایی با مشخصات و شرایط خرید جنسیس کوپه به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

لیفان از جمله شرکت‌های چینی است که موفق شد در مدت زمان کوتاهی با تولید خودروهای با کیفیت و قیمت مناسب، بازار ایران را در دست بگیرد. طراحی شیک و زیبا، ارائه خدمات پس از فروش و وجود امکانات رفاهی داخل خودرو برخی از ویژگی‌های بارز خودروهای ساخته شده توسط شرکت لیفان است که موجب شد در ابتدای ورود خود به ایران مورد استقبال تعداد بسیاری قرار گیرد. کرمان موتور به عنوان نماینده رسمی لیفان در ایران یکی از چندین نماینده فعال برای خرید و فروش خودروهای لیفان در سطح جهان به شمار می‌رود.


برای خرید لیفان به چه نکاتی باید توجه نمود؟

امکانات رفاهی، مشخصات فنی، موتور، بدنه سالم و...

قیمت لیفان کارکرده و صفر تحت تاثیر چه عواملی است؟

کیفیت تولید، سال تولید، سلامت بدنه و موتور و...

دهکده المپیک:

021-44733890-92

بنی هاشم:

021-22339826-30

فرخی یزدی:

۰۲۱-۲۲۹۸۹۹۳۴

آشنایی با نیکبخت خودرو

نیکبخت خودرو ، بیش از 2 دهه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت می باشد. یکی از مهمترین خدمات ما ، فروش فوری خودرو کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن می باشد . نیکبخت خودرو درکمترین زمان قیمت منصفانه خودرو شما را توسط کارشناسان مجرب بعد از کارشناسی تخصصی ماشین ، رنگ و بدنه به صورت رایگان به شما اعلام می دارد و در صورت رضایت شما سریعا کارهای نقل و انتقال سند انجام شده و مبلغ خودرو بصورت چک روز به شما پرداخت می شود. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع اطلاعاتی قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان با استفاده از بروزترین تکنولوژی های دنیا، فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد. بدین صورت در کمترین زمان و مطمئن ترین راه خودروی کارکرده خود را به فروش می رسانید..