خرید و فروش و قیمت سانگ یانگ آپدیت 2023
قیمت روز خودرو
قیمت سانگ یانگ
نیکبخت خودرو

مدل ها

لیست قیمت

معرفی

پرسش و پاسخ

عکس مدل خودرو اکتیون

امتیاز کارشناسان

سال ساخت

از ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۰
عکس مدل خودرو تیوولی

امتیاز کارشناسان

سال ساخت

از ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۶
عکس مدل خودرو تیوولی مونتاژ

امتیاز کارشناسان

سال ساخت

از ۱۴۰۱ تا ۱۳۹۹
عکس مدل خودرو رکستون

امتیاز کارشناسان

سال ساخت

از ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۸
عکس مدل خودرو کوراندو

امتیاز کارشناسان

سال ساخت

از ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۵

لیست قیمت محصولات

سانگ یانگ

30 فروردین 1403

نام محصول/تیپ

قیمت / جزییات

سانگ یانگ اکتیون

 

1,557,000,000 تومان

جزییات و قیمت

سانگ یانگ تیوولی

 

1,566,000,000 تومان

جزییات و قیمت

سانگ یانگ تیوولی مونتاژ

 

1,737,000,000 تومان

جزییات و قیمت

سانگ یانگ رکستون

 

6,390,000,000 تومان

جزییات و قیمت

سانگ یانگ کوراندو

 

2,322,000,000 تومان

جزییات و قیمت

معرفی قیمت محصولات سانگ یانگ

سانگ یانگ به کره‌ای: 쌍용자동차 شرکت خودروسازی کره‌ای است، که به‌عنوان چهارمین شرکت خودروسازی بزرگ کره‌ای به‌شمار می‌آید. شرکت سانگ یانگ در سال 1954 در سال 1986 توسط گروه سانگ یانگ خریداری شد. این گروه در سال ۱۹۹۷ سانگ یانگ را به دوو موتورز ارائه کرد. این شرکت در نهایت در سال ۲۰۱۰ به ارزش ۴۷۰ میلیون دلار، توسط شرکت ماهیندرا، هم‌اکنون به‌عنوان زیر مجموعه‌ ای از این شرکت هندی می‌کند، خریداری کرد. سانگ‌ یانگ در زبان کره‌ای به معنی دو اژدها می‌باشد، که بیان اصلی آن سنگ یون است. این شرکت در روسیه، هند و قزاقستان نیز کارخانه‌ هایی را برای تولید برخی از خودروهای خود دایر کرده‌اند.

این شرکت در سال ۱۹۷۶ انواع خودروهای ویژه را به خط تولید کارخانه‌ های خود اضافه کرد. در سال ۱۹۷۷، نام شرکت به «دانگ-ای موتور» تغییر کرد و در ادامه، در سال ۱۹۸۶ این شرکت توسط گروه تجاری «سنگ‌یانگ» خریداری و به‌دنبال آن به‌سانگ‌ یانگ تغییر نام پیدا کرد. این گروه 11 سال بعد، یعنی در سال 1997، شرکت را به «دوو» فروخت و بعد از آن دوو که خود را به افول رفته بود، این برند را به ماهیندرا پیشنهاد کرد. در حال حاضر ۶ محصول با نام‌های رکستون G4، تیولی XLV، تیولی، نیو کوراندو، موسو (وانت) و رودیوس در کارخانه‌ های سانگ یانگ تولید می‌شوند. سانگ یانگ به غیر از آمریکای شمالی به همه دنیا وجود دارد.

زمان فروش سانگ یانگ به چه مواردی باید دقت نمود؟

مدل خودرو، موقعیت رنگ خودرو، قیمت خودروهای هم رده، سلامت شاسی خودرو و...

برای خرید سانگ یانگ چه نکاتی را باید مدنظر قرار داد؟

مدل خودرو، سن خودرو، سلامت موتور، وضعیت فنی و...

دهکده المپیک:

021-44733890-92

بنی هاشم:

021-22339826-30

فرخی یزدی:

۰۲۱-۲۲۹۸۹۹۳۴

آشنایی با نیکبخت خودرو

نیکبخت خودرو ، بیش از 2 دهه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت می باشد. یکی از مهمترین خدمات ما ، فروش فوری خودرو کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن می باشد . نیکبخت خودرو درکمترین زمان قیمت منصفانه خودرو شما را توسط کارشناسان مجرب بعد از کارشناسی تخصصی ماشین ، رنگ و بدنه به صورت رایگان به شما اعلام می دارد و در صورت رضایت شما سریعا کارهای نقل و انتقال سند انجام شده و مبلغ خودرو بصورت چک روز به شما پرداخت می شود. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع اطلاعاتی قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان با استفاده از بروزترین تکنولوژی های دنیا، فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد. بدین صورت در کمترین زمان و مطمئن ترین راه خودروی کارکرده خود را به فروش می رسانید..